BEG airport status
[IATA samit 2016] Er Srbija potpisala Deklaraciju protiv nezakonite trgovine zaštićenim divljim vrstama Er Srbija, Alitalija, Er Sejšels i Virdžin Australija nove potpisnice Deklaracije Bakingemske palate / Foto: Air Serbia

[IATA samit 2016] Er Srbija potpisala Deklaraciju protiv nezakonite trgovine zaštićenim divljim vrstama

Kompanija Er Srbija (Air Serbia) potpisala je Deklaraciju Bakingemske palate i tako se uključila u borbu protiv nezakonite trgovine zaštićenim divljim vrstama, saopštio je srpski nacionalni avio-prevoznik.

Deklaracija Radne grupe organizacije „Junajted for vajldlajf “ (United for Wildlife) o transportu nelegalnih proizvoda od divljih vrsta potpisana je na godišnjem IATA samitu u Dablinu.

Osim srpskog nacionalnog avio-prevoznika, potpisnice su i kompanije Alitalija, Er Srbija, Er Sejšels i Virdžin Australija. Etihad ervejz postao je potpisnik u martu ove godine.

„Junajted for vajldlajf“ predstavlja savez sedam najuticajnijih svetskih organizacija koje se bave očuvanjem divljih vrsta i Kraljevske fondacije vojvode i vojvotkinje od Kembridža i princa Harija.

– Borba sa ilegalnom trgovinom divljim vrstama putem svih vidova transporta je od suštinskog značaja u rešavanju problema. Pozdravljamto što su Etihad ervejz i partnerske avio-kompanije potpisali deklaraciju i što su aktivno podržali inicijativu – naveo je Lord Hejg od Ričmonda, predsednik radne grupe za transport pri organizaciji „Junajted for vajldlajf“.

Radna grupa ove organizacije, koja je osnovana u Svetskoj banci u decembru 2014. godine, identifikovala konkretne aktivnosti.

Deklaracija sadrži jedanaest obaveza u pogledu strategije sprečavanja krijumčarenja divljih vrsta, kojim se posebno propisuje da sektor transporta pomogne kod zatvaranja puteva koje koriste trgovci divljim vrstama.

– Zapanjujuće je kolikom brzinom nestaje živi svet, a predviđa se da će opstanak čak 50 odsto vrsta biti ugrožen do sredine 21. veka. Er Srbija je ponosna što ima priliku da učestvuje u zaštiti mnoštva divljih vrsta naše planete tako što će preduzeti mere koje će sprečiti veoma štetnu nezakonitu trgovinu zaštićenim vrstama – izjavio je generalni direktor Er Srbije, Dane Kondić.

Kako se navodi, avio-kompanije mogu da pomognu na nekoliko načina, između ostalog i tako što će raditi na povećanju svesti kod putnika, obezbediti resurse na aerodromima i razvijati saradnju sa carinskim i policijskim službama.

– Činjenica da je šest kompanija u kojima Etihad ervejz ima udeo u vlasništvu potpisalo deklaraciju omogućava da se ostvare sveobuhvatniji i efektivniji rezultati na 348 destinacija. Pod vođstvom našeg direktora za održivi razvoj, u okviru naše grupacije razvijamo akcioni plan kojim ćemo pomoći da se spreči ova štetna aktivnost – izjavio je predsednik i generalni direktor „Etihad Aviation Group“, Džejms Hogan.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

28. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj