BEG airport status
Rumunski „Aerostar“ izneo finansijski izveštaj za 2015: Zabeležen rast u svim segmentima poslovanja Neto zarada Aerostara za 2015. godinu oko 60% veća nego 2014.

Rumunski „Aerostar“ izneo finansijski izveštaj za 2015: Zabeležen rast u svim segmentima poslovanja

Rumunska kompanija „Aerostar“ ostvarila je rast neto zarade od 61% u odnosu na 2014. godinu, saopštila je kompanija.

Iznoseći finansijski izveštaj za proteklu godinu, kompanija navodi da je ostvareni promet veći za oko 20 % nego 2014. godine.

Od ukupne zarade, proizvodnja komponenti za civilne avione činila je 41% zarade, vojna proizvodnja 32%, MRO 21%.

aerostar
Finansijski učinak rumunskog Aerostara u protekle dve godine / Screenshot

– Naše kontinuirano ulaganje u modernizaciju i organizacione strukture, koje je u toku 2015. godine iznosilo 10 % naše zarade, dovelo nas je do toga da budemo konkurentniji na tržištu, isplativiji našim klijentima i samim tim dobro pozicionirani – naveo je predsednik i generalni direktor kompanije „Aerostar“, Grigore Filp.

U kompaniji kao razlog za dobre finansijske rezultate navode da su tokom 2015. postali glavni dobavljači kompanijiama „Boeing“ i „Bombardier“.

Osim toga, ističu i da je sve rezultat kontinuiranog rada. Podsećaju da su godinama bili dobavljači kompanijama „Airbus“, „Gulfstream“ i „Dassault“, da proizvode komponente za stajni trap i hidraulične delove za avione iz A320 porodice, zatim letelice A330, A350XWB i B787.

U okviru svog vojno-civilnog MRO centra kompanija poseduje dozvolu za održavanje letelica A320 porodice, regionalnog aviona BAe 146/Avro RJ i B737 stare i nove generacije. Prošle godine ovaj centar proslavio je 10 godina održavanja B737, a poznato je i da je kao nezavisni centar za održavanje „Aerostar“ radio i instalaciju novih vingleta na novoj generaciji ovih letelica.

Protekle godine ostvarili su i rekordni broj „D checkova“.

Osim toga, „Aerostar“ je remontni zavod rumunskog vojnog vazduhoplovstva, a Tango Six je pisao i o remontu i modernizaciji osam aviona MiG-21 za ratno vazduhoplovstvo Mozambika koji su završeni sredinom 2015. godine.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

ga

Jel cita ovo nasa dika Jat Tehnika

Odgovori
Do

Tesko.

Gr

Ja bih preformulisao: Jel čita ovo naša vlada, vlasnik JAT Tehnike?

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

28. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj