BEG airport status
„Konstantin Veliki“: Opsluženo skoro 125 hiljada putnika u 2017. – oboren istorijski rekord niškog aerodroma 124.918-ti putnik niškog aerodroma u ovoj godini doleteo iz Dortmunda / Foto: Aerodrom "Konstantin Veliki"

„Konstantin Veliki“: Opsluženo skoro 125 hiljada putnika u 2017. – oboren istorijski rekord niškog aerodroma

Niški aerodrom opslužio je 124.918 putnika u 2017. godini (do 2. juna) što predstavlja najveći broj putnika u istoriji ove vazdušne luka, saopštio je „Konstantin Veliki“.

Kako je objašnjeno, ovaj aerodrom prošle godine zabeležio je ukupno 124.917 putnika, što je tada takođe bio rekord.

– Sa tim brojem putnika beležili smo rekordne rezultate u uvećanju obima poslovanja za čak 300% u odnosu na najuspešniju godinu u dotadašnjoj istoriji aerodroma. – navode iz ovog preduzeća.

Doček jubilarnog putnika u holu niškog aerodroma / Foto: Aerodrom Konstantin Veliki

Kao i do sada, putnika su dočekali direktor niškog aerodroma, Vladica Đurđanović i gradonačelnik Niša, Darko Bulatović. Među prisutnima našao se i direktor Razvojne agencije „Jug“, Bojan Avramović, koji je ranije za Tango Six  govorio kako je „Jug“ učestvovao u osmišljavanju strategije razvoja „Konstantina Velikog“. 

Projekcija za 2017. – 300.000 putnika / Foto: Aerodrom Konstantin Veliki

U ovoj vazdušnoj luci predviđaju da će do kraja 2017. godine opslužiti oko 300.000 putnika. U prilog tome, navode, govori i činjenica da je 100.000 putnika opslužen do 8. maja.

100.000-ti putnik niškog aerodroma takođe doleteo iz Dortmunda / Foto: Aerodrom „Konstantin Veliki“

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Be

Odlicne vesti!

Opet pozivam dezurne kriticare, da nesto dodaju ako imaju sta!

…verovatno ce reci kako ovo nije istina i da „Konstantin Veliki“ radi sa gubitkom (samo se sve krije), da je neko nekve pare pokrao i da ce se jos malo zatvoriti, kao sto su govorili za ANT, Air Serbiju, Beograd na Vodi, Zelezaru Smederevo, itd.

Odgovori
BB

Ti samo negdje vidiš kritičare (u smislu Kritikovati = Biti protiv)…

Ja se ne sjećam da smo puno kritikovali Niški aerodrom. Bilo je kritika na temu Ponikvi i Surčina ali za Niš se ne sjećam…

Sve pohvale za razvoj Niškog aerodroma i poziv direktoru Banjalučkog da posjeti direktora Niškog.

Simptomatično je to da su svi (avio kompanije, političari, razni analitičari) govorili da Niš ne može da bude isplativ a onda se jagme za njega. Dakle predrasude su najveći problem a ne investicije, kapital, mogućnosti…

U suštini fali samo alfa mužijak koji ima… 3M (mozak, „petlju“ i mandat)

Vl

Beli,
Prozivaš dežurne kritičare. Šta si ti uradio za Aerodrom Niš da imaš pravo bilo kome išta da napišeš ili pitaš?

I pre nego što vratiš pitanje nazad, evo ti odgovora za mene. Nauči se osnovnoj kulturi i siđi na zemlju.

https://tangosix.rs/2016/04/09/rajaner-poleteo-iz-nisa-za-berlin/

Be

@BB hvala na odgovoru. Bilo je pljuvanja i po idejama razvoja niškog aerodroma…

@Vladimir Ništa, sem što sam ga 2x koristio kada sam zimus leteo iz Bratislave do Niša da bi išao na Staru Planinu. …a mogao sam da uzmem i auto.

I radujem se svakom uspehu Srbije. …mislim da je Srbija na dobrom putu i to se vidi po svim medjunarodnim izveštajima, kada već neverujete u sobstvene, samo poznajem kratkovidnost našeg naroda pa se bojim da bi nekoličina pametnjakovića mogla da sve zaustavi i ukoči. A to se ovde na forumu dobro vidi: pre godinu dana se priča da neće biti ništa, da je samo pitanje vremena da će sve propasti, itd. a morate priznati da se i Niški i Beogradski aerodrom odlično razvijaju po svim parametrima. Tako i Air Serbia.

Kritike treba da bude, to je jedna od osnova demokratije, samo je ovde svaka kritika politički motivisana. Nekad imam utisak da se neki ovde nadaju neuspehu ovih kompanija samo da bi dokazali da je vlada neuspešna. Retko kada neko kritikuje sa stručne strane i bez predasuda prema vladajućom „rezimu“!

Evo naprimer priča oko novih siceva. Sve se svelo na to da Dane Kondić nezna šta radi, da je nestručan i da je postavljen od jedne stranke radi nekih interesa, a čovek bar za sad odlično radi svoj posao.
Juče novinar T6 objektivno piše da sicevi nude više mesta ispred kolena, da su isto „udobni“ kao stari a da su samo malo uzi. I Alen P. Š. je pisao da nema nekve promene u udobnosti i da druge veće kompanije imaju iste siceve.

Vl

BB,
Bio je sastanak Direktora Aerodroma Niš i Banja Luka. Ima tome skoro šest meseci. Nije bio formalan sastanak, ali su se sreli. To je činjenica, bio sam prisutan.
Zašto Banja Luka ne primenjuje nešto od recepta Niša, ne znam.

Vl

Beli,
Da se iole dublje zainteresuješ za poslovanje aviokompanija, generalno, a ne samo AS, lakše bi bilo s tobom razgovarati.
Ovako ispada na kraju da ti komentar o udobnosti sedišta na avionima tumačiš kao bitan u dijalogu. Gde je stvarno svrha dijaloga, u kome su sedišta pomenuta samo uzgred, česta promena osnovne kompanijske politike i strategije.
Kod AS osim pozitivnih postoje i negativne strane. Moj stav je da pišem o tim negativnim, jer pozitivne su očigledne i od njih nema opasnosti po AS.
Lepo ti je BB napisao da kod tebe je kritikovati isto sto i biti protiv. Dok u realnom životu kritikovati je ustvari analizirati, a zatim loše poteze ili dogadjaje staviti na videlo dana.
Niti jedna kompanija, niti biznis poduhvat, ne želi da se loše strane vide. Samim time guraju glavu u pesak i dovode do loših poteza i još gorih rezultata koje posle opravdavaju kojekakvim glupostima.
Ponavljam AS je pošla jednim veoma rizičnim putem. Sačekajmo da vidimo rezultate te odluke. I u svakom slučaju, kakvi god bili rezultati, svi ćemo nešto novo na tome naučiti.

Pi

Sve je to.lepo a sam letim iz nisa al brate daj malo ulozite sredite toalete ocistite malo aerodrom.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj

Dejanera na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

@ Bulatovic Nebojsa Samo malo matematike i poznavanje velicine Srbije reci ce vam sledece: Francuski tanker C-135FR ima protok od oko 1500 litara u minutu. Rafal ima unutrasnje rezervoare od oko 4700 litara. Dakle nekih 3 minuta traje kompletno punjenje. Brzina kojom lete avioni je izmedju 500 i 600 km/h. Matematika kaze sledece: 600 /…

14. Mar 2025.Pogledaj