BEG airport status
Izveštaj sa 9. Državnog prvenstva za ultralake letelice: Sledeće godine takmičenje traje dva dana, više navigacije Precizno sletanje, sa i bez snage motora / Foto: AK Ćuprija

Izveštaj sa 9. Državnog prvenstva za ultralake letelice: Sledeće godine takmičenje traje dva dana, više navigacije

Moto ovogodišnjeg 9. Državnog prvenstva za ultralake letelice bio je „Born to Fly“.

Kako je za Tango Six rekao glavni organizator takmičenja Goran Stojković, prvi čovek Aerokluba Ćuprija, „samo pravi zaljubljenici spremni su da uprkos lošoj vremenskoj prognozi dođu i daju sve od sebe“.
 
 
 

Aerodrom „13. maj“ ponovo domaćin takmičenja / Foto: AK Ćuprija

Takmičenje u subotu brojilo je 21 takmičara u dve standardne discipline preciznog sletanja i prvi put u novoj disciplini preciznog leta po ruti:

– Uvođenjem treće discipline precizni let po ruti teži se podizanju nivoa i kompleksnosti takmičenja kakvo je ono bilo u svom početku pre nekih desetak godina gde do izražaja dolazi slojevitost svakog takmičara u letačkom smislu.

Posle dugog niza godina raduje nas učešće i jedne dame na takmičenju, i to ni manje ni više nego na žirokopteru sa izuzetnim uspehom iako joj je ovo bilo prvo takmičenje.

Treba napomenuti da je bilo veoma impresivno ispratiti pripremu takmičara za treću disciplinu, svi su računali, proveravali proračune, tražili najbolji odnos brzine letilice i zadate rute.

Brifing pred početak takmičenja / Foto: AK Ćuprija

Posle dugo vremena imamo nešto drugačije takmičenje i na veliko zadovoljstvo organizatora tako i na zadovoljstvo takmičara koji su na preko 33 stepena po izuzetno jakoj termici izvršili zadatak na najvišem nivou. Plan je da takmičenje iduće godine traje dva dana sa više zadataka u navigaciji.

Zahvaljujem se Vazduhoplovnom savezu Srbije, kao i sponzorima  koji su nesebično podržali ovu zaista lepu manifestaciju. – rekao je za naš portal Goran Stojković.

Druženje > takmičenje / Foto: AK Ćuprija
Fiksna i rotirajuća krila takmičila su se prošle subote / Foto: AK Ćuprija
Iskustvo, mladost, oba pola / Foto: AK Ćuprija

 

Konačni plasman: 

Klasa motorni zmaj (generalni plasman):
1. Milan Marić – AK Smederevo
2. Vladimir Stojkovic – AK Ćuprija
3. Dragan Vukić – AK Ćuprija

Klasa ultralaki avion (generalni plasman):
1. Srdjan Kostić – AK Ćuprija
2. Vladimir Stojković – AK Ćuprija
3. Milo Todorović – AK Ćuprija

Klasa žirokopter (generalni plasman):
1. Srđan Kostić – AK Ćuprija
2. Boško Todorović – AK Ćuprija
3. Jelena Zinannti – AK Ćuprija
 





[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miks na: [FOTO REPORTAŽA] Skromnom vojnom paradom u Moskvi, Rusija obeležila Dan pobede u Drugom svetskom ratu

Sve mogu da shvatim ali moje kolege rusofile koji uporno beže od istine i zavaravaju se propagandnim materijalima to nikako. Gospodo, ja više od vas navijam da Rusija bude jaka, ali to nažalost danas nije slučaj. Prevashodno ovaj sukob treba da gledate iz strateške studije kao što je ova: https://www.rand.org/pubs/research_briefs/RB10014.html pogpedajte i pročitajte detaljno sve…

11. May 2025.Pogledaj

Pajo na: Vazduhoplovna vežba „Pégase 25“: Iznad Hrvatske izvršena prva dopuna gorivom u vazduhu Rafala HRZ-a

@Islander, pa vi ste napisali, citiram "Pomorsko dobro gdje je drzava vlasnik svugdje je minimalno od obale 120 metara" što apsolutno NIJE istina. Provjerite na službenim stranicama Ministarstva do kuda seže tzv Pomorsko dobro" . i još nesto, otidjit3 na Google mapa pa se malo prosecite pa obali i provjerite gdje se i sto sve…

11. May 2025.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Borbene mogućnosti ratnog vazduhoplovstva i PVO Pakistana

@Dejanera Amerike je uvela sankcije Pakistanu zbog nukelarnog programa i preko 15 godina su odbijali da im isporuce gotove i placene F-16, i drzali ih u hangaru.Valjde tek 2006-2007 su im dali neki manji broj aviona, zbog pomoci tokom rata u Avganistanu Prelaz na kinesku opremu ima veze sa tim, Amerika im nije dala.

11. May 2025.Pogledaj

Goran na: [ANALIZA] Borbene mogućnosti ratnog vazduhoplovstva i PVO Pakistana

pa ne znam kome je tu šta čudno s obzirom da Rafal ima slabiji radar od F-16 block 70. Rafal nema šta da traži na nebu ako na suprotnoj strani lete Suhoji ili F-15 na primer. I Viper bi ga otresao sa AIM-120.

11. May 2025.Pogledaj

Ivan na: Operacija “Sindoor“: Prvi borbeni gubitak Rafala; Prilikom napada na pakistanske ciljeve oborena najmanje tri indijska borbena aviona

jedan indijski rafal je sigurno pao/oboren. to je činjenica. ko ga je i čime skinuo to je pitanje. kao i sva zapadna čuda od oružja , zako i rafal pojazuje da je dodirljiv . samo naivni su poverovali da je taj avion wonder wafen, poput abramsa, leoparda 2, himarsa i drugih gejm čejndžera.

11. May 2025.Pogledaj