BEG airport status
Dubai Airshow: Etihad testira internet u avionu brzine 50Mb/s Prezentovani A380 isti je avion koji je obavio niski prelet iznad Luvra u Abu Dabiju prilikom njegovog zvaničnog otvaranja / Foto: Etihad

Dubai Airshow: Etihad testira internet u avionu brzine 50Mb/s

Na ovogodišnjem sajmu u Dubaiju Etihad ervejz nastupio je sa tri letelice – A380, A320 (test letelicom za inovacije) i Embraer Fenomom 100E Etihadove škole letenja (Etihad Flight College – EFC), saopšteno je iz te avio-kompanije.

Kako navode, uloga kompanije Etihad Aviation Group u razvoju inovacija u oblasti vazduhoplovstva je u najvećoj meri došla do izražaja na prikazanoj „letelici za testiranje inovacija“ A320, opremljenoj novom WI-FLY+ tehnologijom:

– Ta tehnologija omogućava visoku brzinu pristupa internetu na letu. U njenom razvoju učestvovale su kompanije Jahsat (Yahsat), operater satelitskih usluga iz UAE, Etihad ervejz endžiniring (Etihad Airways Engineering), telekomunikaciona kompanija „du“, tehnološki partneri Hjuz netvork sistems (Hughes Network Systems) i Karlajl interkonekt (Carlile Interconnect). –

Posetioci sajma imali jedinstvenu priliku da isprobaju WI-FLY+ sistem na licu mesta / Foto: Etihad 

Takođe, posetioci sajma su imali jedinstvenu priliku da isprobaju ovaj sistem nove generacije pristupajući HD video sadržaju na kanalima YouTube ili Netflix pri brzinama većim od 50Mb/s.

Druga prezentovana letelica Etihad ervejza – A380, isti je avion koji je na zvaničnom otvaranju muzeja Luvr Abu Dabi prošle subote obavio niski prelet iznad tog zdanja, kažu iz Etihada i dodaju:

– Sva četiri motora izloženog aviona A380 ukrašena su zvaničnim logotipom muzeja Luvr Abu Dabi, a enterijer „superdžamba“ sadrži detalje koji su inspirisani kupolom muzeja i efektom „kiše svetlosti“, uključujući i dizajn plafona i projekciju svetlosti u zonama za ukrcavanje, salonu, u prvoj klasi i Etihad rezidenciji i stilizovano osvetljenje u biznis klasi koje podražava način na koji sunčeva svetlost prolazi kroz lišće palmi u pustinjskoj oazi. –

Obilazak namenskog aviona i prikaz kontrolnog panela za testiranje WI-FLY+ sistema / Foto: Etihad Airways

Treća Etihadova letelica u Dubaiju, Fenom 100E, pripada njihovoj školi letenja (EFC). Kako kažu, to je prva škola letenja na svetu koja obavlja obuku od nule na ovom modelu aviona, kao i prvi program obuke za MPL licencu koji se isključivo obavlja na avionu na mlazni pogon.

Na njihovoj postavci takođe je predstavljen i F1 automobil kojim se promoviše predstojeća trka za Etihad ervejz Veliku nagradu Abu Dabija u šampionatu Formule 1, a pored njega i mobilno izložbeno vozilo, dugo 16 metara, gde su prikazani proizvodi na letu i elementi usluge na širokotrupnim letelicama, kao i Etihad Rezidencija u avionu A380, objašnjavaju iz te kompanije.

Pogledajte kako je izgledalo preletanje A38O iznad Luvr Abu Dabija:

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj