BEG airport status
Dubai Airshow: Etihad testira internet u avionu brzine 50Mb/s Prezentovani A380 isti je avion koji je obavio niski prelet iznad Luvra u Abu Dabiju prilikom njegovog zvaničnog otvaranja / Foto: Etihad

Dubai Airshow: Etihad testira internet u avionu brzine 50Mb/s

Na ovogodišnjem sajmu u Dubaiju Etihad ervejz nastupio je sa tri letelice – A380, A320 (test letelicom za inovacije) i Embraer Fenomom 100E Etihadove škole letenja (Etihad Flight College – EFC), saopšteno je iz te avio-kompanije.

Kako navode, uloga kompanije Etihad Aviation Group u razvoju inovacija u oblasti vazduhoplovstva je u najvećoj meri došla do izražaja na prikazanoj „letelici za testiranje inovacija“ A320, opremljenoj novom WI-FLY+ tehnologijom:

– Ta tehnologija omogućava visoku brzinu pristupa internetu na letu. U njenom razvoju učestvovale su kompanije Jahsat (Yahsat), operater satelitskih usluga iz UAE, Etihad ervejz endžiniring (Etihad Airways Engineering), telekomunikaciona kompanija „du“, tehnološki partneri Hjuz netvork sistems (Hughes Network Systems) i Karlajl interkonekt (Carlile Interconnect). –

Posetioci sajma imali jedinstvenu priliku da isprobaju WI-FLY+ sistem na licu mesta / Foto: Etihad 

Takođe, posetioci sajma su imali jedinstvenu priliku da isprobaju ovaj sistem nove generacije pristupajući HD video sadržaju na kanalima YouTube ili Netflix pri brzinama većim od 50Mb/s.

Druga prezentovana letelica Etihad ervejza – A380, isti je avion koji je na zvaničnom otvaranju muzeja Luvr Abu Dabi prošle subote obavio niski prelet iznad tog zdanja, kažu iz Etihada i dodaju:

– Sva četiri motora izloženog aviona A380 ukrašena su zvaničnim logotipom muzeja Luvr Abu Dabi, a enterijer „superdžamba“ sadrži detalje koji su inspirisani kupolom muzeja i efektom „kiše svetlosti“, uključujući i dizajn plafona i projekciju svetlosti u zonama za ukrcavanje, salonu, u prvoj klasi i Etihad rezidenciji i stilizovano osvetljenje u biznis klasi koje podražava način na koji sunčeva svetlost prolazi kroz lišće palmi u pustinjskoj oazi. –

Obilazak namenskog aviona i prikaz kontrolnog panela za testiranje WI-FLY+ sistema / Foto: Etihad Airways

Treća Etihadova letelica u Dubaiju, Fenom 100E, pripada njihovoj školi letenja (EFC). Kako kažu, to je prva škola letenja na svetu koja obavlja obuku od nule na ovom modelu aviona, kao i prvi program obuke za MPL licencu koji se isključivo obavlja na avionu na mlazni pogon.

Na njihovoj postavci takođe je predstavljen i F1 automobil kojim se promoviše predstojeća trka za Etihad ervejz Veliku nagradu Abu Dabija u šampionatu Formule 1, a pored njega i mobilno izložbeno vozilo, dugo 16 metara, gde su prikazani proizvodi na letu i elementi usluge na širokotrupnim letelicama, kao i Etihad Rezidencija u avionu A380, objašnjavaju iz te kompanije.

Pogledajte kako je izgledalo preletanje A38O iznad Luvr Abu Dabija:

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

eto na: „La Premier“: Er Frans predstavio redizajniranu kabinu prve klase

One of the shorter segments with La Première available is New York JFK to Paris, where one-way fares are rarely lower than $9,000.

29. Mar 2025.Pogledaj

Južna pruga na: [EKSKLUZIVNO] Srpski ugovor za nabavku Rafala podrazumeva opsežnu industrijsku saradnju sa francuskim kompanijama, planira se integracija srpskog preciznog naoružanja vazduh-zemlja

Previše para za nas.Zbrzali smo nabavku aviona.moglo je da se čeka još koju godinu.Sačekati na rezultate američkih izbora i situacije u Ukraini.Vreme je pragmatično u svetskoj politici ranije su bile potrebne decenije a sad nedelja dve za pozicioniranje i promene kursa u politici država.Kao da radimo protiv sebe,da li je po sredi masna provizija ili…

29. Mar 2025.Pogledaj

Leopold na: [EKSKLUZIVNO] Srpski ugovor za nabavku Rafala podrazumeva opsežnu industrijsku saradnju sa francuskim kompanijama, planira se integracija srpskog preciznog naoružanja vazduh-zemlja

Šta je tačno vizionarski u situaciji kad ne možeš kupit američko, rusko, švedsko ne daju Šveđani, a kinesko je suludo i razmatrati? Da nismo možda trebali da se okrenemo Indiji ili Pakistanu (pogledati pod kinesko)

28. Mar 2025.Pogledaj

Dejanera na: [EKSKLUZIVNO] Srpski ugovor za nabavku Rafala podrazumeva opsežnu industrijsku saradnju sa francuskim kompanijama, planira se integracija srpskog preciznog naoružanja vazduh-zemlja

Mirni 30 godina?!? Mozda i 40! Samo da te podsetim da su nasi MiG 29 proizvedeni krajem novembra i pocetkom decembra 1987. godine. Nepunih 12 godina kasnije docekali su NATO agresiju neispravni, nekompletni i bez rezervnih delova pa su neki kanibalizovani. Nema sigurnosti ako nemas mogucnost da to sto si nabavio i odrzavas kako treba.

28. Mar 2025.Pogledaj