BEG airport status
Seminari DCV-a posvećeni bezbednosti u vazduhoplovstvu sledeće nedelje u Zrenjaninu i Trsteniku Sa prošlogodišnjeg seminara u Beogradu / Foto: DCV

Seminari DCV-a posvećeni bezbednosti u vazduhoplovstvu sledeće nedelje u Zrenjaninu i Trsteniku

Direktorat civilnog vazduhoplovstva organizovaće tokom maja meseca dva seminara posvećena bezbednosti u vazduhoplovstvu u Zrenjaninu i Trsteniku, saopštio je regulator.

Seminari su namenjeni pilotima motornih letelica i jedrilica, padobrancima, operaterima aero-klubova i škola letenja kao i svim bitnijim subjektima domaće generalne avijacije koji se spremaju za nastupajuću letačku sezonu. Kako kažu iz DCV-a cilj seminara je informisanje vazduhoplovne zajednice o aktuelnoj regulativi, osvežavanje znanja, razmena mišljenja i iskustva:

– Želimo da čujemo pitanja vazduhoplovaca ali i da im pomognemo ukazivanjem na najčešće greške koje se dešavanju u letačkim operacijama. Na seminarima ćemo obraditi teme iz licenciranja vazduhoplovnog osoblja, saobraćajne delatnosti, plovidbenosti vazduhoplova, sertifikacije aerodroma i obezbeđivanja u vazduhoplovstvu.

Ovaj put seminare organizujemo na dva sportska aerodorma. Namera nam je bila da na taj način omogućimo vlasnicima letelica da na seminare dolete i da na taj način cela organizacija bude što je moguće praktičnija. –

Seminari će se održati u:

Sredu, 24.05. sa početkom u 11:00 časova u prostorijama AK Trstenik, na aerodromu Trstenik, Aerodromski put.

Četvrtak, 25.05. sa početkom u 11:00 časova u prostorijama AK Ečka, na aerodromu Ečka, Aerodromska bb.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Vladimir na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Bogami su se natovci ozbiljno naostrili da naprave hipersonicnu raketu, a da se ne raspadne u prvoj trecini putanje. Sve ide ka tome da bi za jedno 15-20 godina mogli da savladaju tu tehnologiju. Sto je i za ocekivati, obzirom da su im "strucnjaci" sa TOP 100 fakulteta u svetu. Samo pozurite, jer su ove…

26. Nov 2024.Pogledaj

Leon na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Francuzi rade vrlo pametno, ali im se i posrećilo kad je krenula fenomenalna prodaja u zadnje vrijeme i po ekstra cijenama. I geopolitička situacija im ide na ruku ! Ekstra profit od prodaje Rafalea i ulaganja drugih partnera uložiti će u razvijanje sustava za FCAS, a sve na živoj i ekstra potentnim platformi i u…

26. Nov 2024.Pogledaj

K na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ne, obrnuto je. F3 se moze nadograditi na F4.1 (kao sto pise u tekstu), ali F5 ce biti standard koji ce ukljuciti strukturne izmjene na zrakoplovu, zbog kojih nece biti moguce unaprijediti ranije verzije na njegov standard. Osim, ako sam dobro shvatio (a lako moguce da nisam), novoproizvedenih F4.2, koji ce strukturne izmjene ukljuciti, ali…

26. Nov 2024.Pogledaj