BEG airport status
„Konstantin Veliki“ nabavlja novo vozilo za sprečavanje zaleđivanja aviona Novo vozilo zameniće dva postojeća disfunkcionalna / Foto: Aerodrom Konstantin Veliki

„Konstantin Veliki“ nabavlja novo vozilo za sprečavanje zaleđivanja aviona

Aerodrom „Konstantin Veliki“ dobiće 32 miliona dinara iz budžeta grada Niša za nabavku vozila za sprečavanje zaleđivanja aviona, odlučeno je na poslednjoj sednici Gradskog veća, prenose „Niške vesti“.

Kako pišu, zamenik gradonačelnika Niša Miloš Banđur istakao je da je nabavka novog vozila potrebna zbog toga što na niškom aerodromu trenutno postoje dva takva vozila, ali jedno je staro i kupljeno još 1971. godine, dok je drugo pokvareno.

Takođe, direktor Regionalne razvojne agencije Jug Bojan Avramović objasnio je da se vozilo kupuje prema studiji koja je rađena 2016. godine, a da se dešavalo da, pogotovo u toku zimske sezone, dođe do kvara, pri čemu su se te situacije brzo rešavale u hodu.

– Kad pola Evrope ima problema sa saobraćajem u ovim zimskim uslovima, onda ne čudi da će i niški imati problem, posebno ako uzmemo u obzir u kakvom je stanju pre dve godine zatečena oprema. – rekao je Avramović i dodao da je zadovoljan činjenicom da se ipak sa „Konstantina Velikog“ saobraćaj normalno odvija.

Do sada samo jedan avion zbog smanjene vidljivosti nije mogao da sleti / Foto: Niške vesti

Prema navodima „Niških vesti“, osim ova dva stara vozila, „Konstantin Veliki“ je iznajmio još jedno, najsavremenije, tako da trenutno nema problema u funkcionisanju, dok se pista čisti 24 sata dnevno. Kako prenose, do sada samo jedan avion zbog smanjene vidljivosti nije mogao da sleti.

– Vi imate samo jedan let iz Berlina koji je usmeren ka sofijskom aerodromu u dolasku zbog smanjene vidljivosti, ali je zato dva sata kasnije taj avion došao iz Bugarske i prevezao putnike iz Niša.

Kada stvari krenu loše, onda ide sve loše, pa se tako desilo i da se u tom trenutku pokvari i NIS-ova cisterna. – objasnio je Avramović i dodao da je i to rešeno u hodu.

Kako on ističe, razvoj Aerodroma krenuo je uzlaznom putanjom i te rezultate niko ne može da ospori:

– Ono što je najbitnije za nas iz Agencije je da smo mi Aerodrom uspeli da stavimo na noge. On je u prošloj godini prihodovao bez pomoći grada 238 miliona, što je najbolji finansijski rezultat u istoriji aerodroma.-

Grad Niš će i dalje stajati iza aerodroma, s tim što više nema subvencija za plate, za troškove, već samo za kapitalne projekte, piše ovaj niški medij.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Dr

Nislije samo napred.

Odgovori
Re

Da li ce doci dan da drzavna preduzeca pocnu da objavljuju koliki im je bio profit, a ne prihod?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Filip na: [ANALIZA] Borbene mogućnosti ratnog vazduhoplovstva i PVO Pakistana

Au za 8 meseci od potpisivanja ugovora dobili 25 aviona J-20CE...

09. May 2025.Pogledaj

Rafal na: [ANALIZA] Borbene mogućnosti ratnog vazduhoplovstva i PVO Pakistana

još da jedna sugestija, posle odlične analize pakistanskog rv i pvo bilo bi dobro da obradite i indijsko rv i pvo

09. May 2025.Pogledaj

Rafal na: [ANALIZA] Borbene mogućnosti ratnog vazduhoplovstva i PVO Pakistana

DuPe kritikujem ono za šta postoje dokazi. Dokazi ukazuju da je jedan Rafal sigurno oboren a jak indicioni lanac ukazuje da su oborena tri Rafala. To dalje ukazuje da se radi o lošem avionu, lošim pilotima, lošoj taktici, lošim raketama ili sve zajedno. Daljim analiziranjem se može prilično pouzdano tvrditi da su kineske rakete bolje…

09. May 2025.Pogledaj

Branko na: Operacija “Sindoor“: Prvi borbeni gubitak Rafala; Prilikom napada na pakistanske ciljeve oborena najmanje tri indijska borbena aviona

To bi vazilo da su se sukobili npr. Amerika i Indija, medjutim i Indija i Pakistan nemaju bas vrhunski obucene pilote, niti maksimalno uvezban i zaokruzen sistem, vec su tu negde, oko proseka, dakle slican je ljudski faktor i onda kvalitet tehnike odredjuje ishod.

09. May 2025.Pogledaj

Svarog na: [ANALIZA] Borbene mogućnosti ratnog vazduhoplovstva i PVO Pakistana

@DuPe Tri recenice 3 whataboutizma svaka cast.Da ste procitali clanak t6 ne biste pisali navodno nego bi vidjeli vertikalac i dijelove motora od rafala.

09. May 2025.Pogledaj