BEG airport status
Dogovorena razmena operativnih znanja i iskustava između „Nikole Tesle“ i Aerodroma Crne Gore Prezentovana i ideja organizacije panela „Inicijativa uspešnih“ gde bi se okupili predstavnici najboljih aerodroma u regionu / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Dogovorena razmena operativnih znanja i iskustava između „Nikole Tesle“ i Aerodroma Crne Gore

Menadžment beogradskog aerodroma, predvođen generalnim direktorom Sašom Vlaisavljevićem, sastao se u Podgorici sa menadžmentom Aerodroma Crne gore, saopšteno je sa „Nikole Tesle“.

Kako navode, na pojedinačnim sastancima definisana je razmena znanja i iskustava između kompatibilnih sektora beogradskog i crnogorskih aerodroma, pre svega iz oblasti stručnih obuka zaposlenih, a zatim i u domenima obezbeđivanja, komercijale i marketinga.

– Danas smo se fokusirali na konkretnu operativnu saradnju. Aerodrom Nikola Tesla upravo izlazi iz petogodišnjeg investicionog ciklusa tokom kojeg je u razvoj aerodroma uloženo oko 70 miliona evra. Upravo o tim iskustvima naši timovi razgovarali su posebno, imajući u vidu da je u toku izgradnja privremenog terminala u Tivtu. Takođe, mi smo dobili sjajan koncesioni aranžman i u toj oblasti možemo da podelimo sva pozitivna iskustva tokom tog procesa. – objasnio je Vlaisavljević.

Tim povodom, izvršni direktor Aerodroma Crne Gore Danilo Orlandić naglasio je da su obe kompanije u procesu investicija i proširenja kapaciteta i da je, upravo zbog toga, razmena iskustava neprocenjiva.

Takođe, Vlaisavljević i Orlandić su predstavili ideju organizacije panela „Inicijativa uspešnih“ na kojem bi se okupili predstavnici najboljih aerodroma u regionu, kažu sa „Tesle“ i dodaju:

– Beogradski aerodrom i aerodromi Crne Gore beleže stalan rast broja putnika. Do kraja godine, očekuje se rekordnih 5,7 do 6 miliona putnika u Beogradu, a Podgorica i Tivat će opslužiti oko 2,5 miliona putnika. –

Podsetimo, početkom avgusta ove godine ministar saobraćaja Crne Gore Osman Nurković rekao je da je Vlada odlučila da ponudi crnogorske aerodrome na koncesiju, pri čemu bi aerodromi u Podgorici i Tivtu bili dati na upravljanje koncesionaru na 25 do 30 godina.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

@Perko MA jednom platis da ga skrate za slamku, i miran si. Ima nesto i u odrzavanju tog vraga godinama/decenijama. Moze to da kosta i vise od prepravke. Srbiji sigurno ne trebaju slamčice na Rafalima. Za one koji nisu ubedjeni, pogledajte kolika tri spoljna rezervoara nosi Rafal ako treba, a koliko recimo MiG-29 nosi. jako…

13. Mar 2025.Pogledaj

Nenad N. na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

Za jedan Erbas dva Embraera. Jeste nosivost manja za deset tona, ali kargo prostor je cak veceg volumena. Pa se uzmu dva ili cetiri. E da, obavezno i "pametnom dosta". :)

13. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

To je klasa kargo aviona koja tovari svasta sto C295 ne moze, C295 ogranicen velicinom i doletom. Uvoz odredjene robe pada na pamet, ulkucujuci i vojne. Druga stvar koja mi je pala na pamet odmah ustvari je korist u slucaju vanrednih situacija tipa Kovid lockdown-a kada se mnoge stvari u svetu ogranicavaju u zavisnosti od…

13. Mar 2025.Pogledaj

NS Posmatrac na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

A400M bi se koristio najvise i verovatno iskljucivo kao transportni avion. Za prevoz pripadnika VS u razne mirovne misije, vezbe u inostranstvu i sl. Drugo za izvoz proizvoda namenske industrije. Za prevoz kupljene opreme i oruzja za VS. Prevoz spasilaca, sasilacke opreme, humanitarne pomoci, prevoz gradjana iz ugrozenih drzava i sl. Za sve prevoze za…

13. Mar 2025.Pogledaj

Perko na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

@Bulatovic Nebojsa Niko nece da kupuje tanker, to sigurno, ali da ispravimo nejasnocu, moze da se dopuni nad Srbijom jer tanker svakako ne leti u pravoj liniji vec kruzi. Postoji nekoliko obrazaca iliti "patterna" ili procedura prilaza i dopune. Zanimljiva tema zapravo.

13. Mar 2025.Pogledaj