BEG airport status
Saša Vlaisavljević: „Koncesija aerodroma je najuspešniji potez države Srbije u poslednjih 30 godina“ "Lično smatram našu koncesiju najuspešnijim potezom države Srbije u poslednjih 30 godina." / Foto: Tango Six

Saša Vlaisavljević: „Koncesija aerodroma je najuspešniji potez države Srbije u poslednjih 30 godina“

Sinoć su na svečanosti u Starom dvoru uručene  tadicionalne godišnje nagrade Privredne komore Srbije i Privredne komore Beograda „Beogradski pobednik“ za natprosečne rezultate u privređivanju, razvoju i doprinosu uspešnosti beogradske i srpske privrede.

Najznačajniju nagradu u kategoriji “poslovni lider godine” dobio je generalni direktor Akcionarskog društva aerodrom „Nikola Tesla“ Saša Vlaisavljević koji je tom prilikom izjavio:

– Želim da se zahvalim pre svega svom timu na profesionalnosti, stručnosti, posvećenosti i lojalnosti – i ovu nagradu posvećujem njima.

Za nas je 2018. godina samo jedna kockica u mozaiku koji slažemo jos od 2014. godine gde svaka od godina ima svoje performanse i određeno značenje. Taj mozaik slobodno možemo nazvati zlatnim godinama beogradskog aerodroma u kojima je profit povećan za više od 200 puta, broj avio-kompanija se udvostručio, broj putnika sa 3,5 miliona prešao 6 miliona a sama vrednost aerodroma podignuta sa 200 miliona evra na gotovo 1,5 milijardu evra što je koncesija i pokazala. Lično smatram našu koncesiju najuspešnijim potezom države Srbije u poslednjih 30 godina. –

Za više od trideset godina koliko se dodeljuje „Beogradski pobednik“ je ponelo oko 200 privrednih društava i 70 preduzetnika, pojedinaca i institucija.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Ti

Jeste bila uspesna koncesija, dividenda 1600 din nije mala stvar.

Odgovori
Ae

Consequence a very bad commercial management, but we hope for a changes as workers and which will be also felt by travelers. The tree executive directors of the former management are protecting political employees and VINCI must find out that the true is not just what they say!

Odgovori
Ac

Slazem se da je odlican posao i da je dignuta vrednost aerodroma visestruko za par godina , uvek se postavlja pitanje da li smo mogli i sami bez obzira sto je Vinci jedan od tri najveca svetska operatora na svetu.

Odgovori

Зашто је то био одличан посао, и како сте ви дошли до закључка да је вредност аеродрома вишеструко увећана за пар година (уговор о концесији је потписан марта 2018, а преузимање прилично касније)? Колико су нама познати резултати рада аеродрома, они су били задовољавајући, чак одлични. 25 година је дугачак период времена, за који се држава одрекла прихода од рада аеродрома, зарад једнократног прихода, и провизије у нечијем џепу.

St

Slazem se da je odlican posao za drzavu i da je vrednost aerodroma rekordno podignuta ,samo je nezadovoljstvo aviokompanija operativom aerodroma eskaliralo na ovo leto i francuzi bi posebnu paznju trebali posvetiti upravo operativi u narednom periodu.

Odgovori
Go

U poslednjih 6 svakako… A ja i dalje nisam siguran da je bio preterano dobar potez.

Odgovori
Mi

Iako sam pobornik koncesije moram priznati da za ovih godinu dana ništa konkretno vidio nisam, nadam se da imaju akcioni plan i da sve ide po svom toku, nadam se.

Odgovori
Vl

Trenutno se zavrsava taj prvi najtezi deo,dokumentacija,plan itd,od proleca treba da krenu veliki radovi.
Treba da uloze u infrastrukturu preko 700 miliona eura i to vecinom u narednih par godina.

AL

Jeste odlican posao i mozda najuspesniji potez(poslovno govoreci). To vam sve govori kad je ova sica za nase birokrate vrhunac njihovih sposobnosti da nesto urade za drzavu.

Odgovori
St

Vinci je lider na svetskom nivou,mislim da smo imali retko transparentan tender kad je u pitanju aviobiznis u Evropi i posledica toga je dolazak francuza.Mislim i da je velika prednost sto smo kulturoloski bliski i da ce se nas i njihov mentalitet uklopiti brzo .

AL

@Stanko
Ipak je premijerka izjavila vise puta „bice objavljen ugovor o koncesiji“ i na kraju nista. Toliko o transparentnosti.
Tako je bilo i za ugovor o javnoj nabavci vozila za MUP pa je „javna“ nabavka postala drzavna tajna.
Bilo je i onih spinova i lazi za Niski aerodrom, preneo je T6 sve, pametnom dosta.

U principu, ne ulivaju mi mnogo poverenja, niti bilo kome sa vise od 4 razreda osnovne skole, ali ovaj posao mozemo grubo okarakterisati kao „uspesan“, obzirom da nemamo sve informacije jelte.

BB

Koliko vidim vlast je trampila aerodrom Beograd za mogućnost da upucavanjem dodatnog novca u AS pomogne razvoj aerodroma Niš, Moravu, samu Air Srbiju -nove linije nabavka novih aviona, a koristi će imati svakako i putnici. Vjerujem da je jedan dio tih para otišao i u nabavku oružja (H145, Mi 35, i ostalo), nešto i za puteve (Bektel Enka). I vučić sit i ovce na broju…

Odgovori
mi

Ovce jesu na broju ali…

zo

Pokazace vreme sta je uspesno i sa koje tacke gledista.Ako su svi ugovori drzavna tajna od Fijata,Etihada,PKBa,ANTa.Voleo bih da mi to neko od vrlih strucnjaka objasni i koji je razlog tome.Pomno Vas pratimo.Dve istine ne postoje.

Odgovori
da

Nakako mi je čudno da je g. Vlaisavljevića promašila Nobelova nagrada za ekonomiju. Ipak su ovo kolosalni rezultati kako ih je naveo, nekako mi najlepše zvuči „profit povećan za više od 200 puta“.

Mada moram priznati da nisam najbolje razumeo ali pretpostavljam da je mislio u odnosu na 2013. godinu kada je prihod bio 130.000 evra, ali ako je mislio na 2014. godinu (prihod 28 miliona evra) onda je to prihod od 5,6 milijardi evra.

Koji samoreklamer.

Odgovori
Ak

Ako je poslovna godina 2013 zavrsena sa neto dobiti od 120.000 eura a 2014 godina sa 28,1 milion eura sta je tu problem ?
Covek ima rezultat,kako je dosao do njega to je manje vazno.
Sad sam jos jednom proverio na sajtu aerodroma dobit .
Ja kao akcionar samo to gledam,svoj novac i dividendu.
Ako opet napravi rezultat opet cu mu skinuti kapu.

da

Poštovani,

i ja se slažem sa vama oko dividendi. Mislim da bi bilo izvrsno ako bi dobit ANT bila 5,6 milijardi EUR u 2019. godini (200 puta 28 miliona 2014. godine – prema dvosmislenoj izjavi dotičnog), a ne negde oko 30 miliona – koliko se očekuje.
Ovo je klasičan govor udavače – pretpostavljam da je gospodin počeo spinovati za neku novu poziciju.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Zrakoplovna avijacija na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Ako su Indijski Rafali stvarno unisteni, onda se Hrvatsko - Srpski Rafali mogu lijepo slikati za zajedničku izložbu, Francusko je samo za romantične izložbe, kao i Reno i Citroen 👎👎👎👎

13. May 2025.Pogledaj

Vladimir na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Multiboy SU30MKI se pravi u Indiji vec 25 godina i imaju ih 300 kom, te cine okosnicu indijskog vazduhopovstva. Dobro bi bilo malo da se edukujete pre cistog pisanja komentara. Zapravo radari su uvek slabiji od onoga sto "pise na kutiji", jer proizvodjaci uvek koriste neke podatke dobijene pri nekim idealnim uslovima, a ne u…

13. May 2025.Pogledaj

Vladimir na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Zapravo to upravo to znaci. Zato amerikanci i britanci maksimalno izbegavaju konflikte sa ozbiljnim protivnicima, jer pokusavaju jeftinim marketingom da odrze mitove i cenu koje prvobitno nazidaju. Naucili su to bas na primeru F117 koji je odmah posle sramnog napada na Jugoslaviju povucen iz upotrebe i niko ga se vise i ne seca. Zato F22…

13. May 2025.Pogledaj

KK na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

Cak ova ideja o 2-godisnjem odrzavanju ima smisla. Svake godine isto ili slicno s nekim varijacijama nije nesto uzbudljivo. A ne verujem da ce se sada nabavljati nesto radikalno poput druge eskadrile nekih drugih aviona, mada se spekulise o Kobrama od kojih je Slovacka odustala, SMT/P itd.

13. May 2025.Pogledaj

Бивши Гастос na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

@Vlado Мислили су да је најбољи дил у историји... док се није сусрео са ЈФ17 и ПЛ 15

13. May 2025.Pogledaj