Sinoć su na svečanosti u Starom dvoru uručene tadicionalne godišnje nagrade Privredne komore Srbije i Privredne komore Beograda „Beogradski pobednik“ za natprosečne rezultate u privređivanju, razvoju i doprinosu uspešnosti beogradske i srpske privrede.
Najznačajniju nagradu u kategoriji “poslovni lider godine” dobio je generalni direktor Akcionarskog društva aerodrom „Nikola Tesla“ Saša Vlaisavljević koji je tom prilikom izjavio:
– Želim da se zahvalim pre svega svom timu na profesionalnosti, stručnosti, posvećenosti i lojalnosti – i ovu nagradu posvećujem njima.
Za nas je 2018. godina samo jedna kockica u mozaiku koji slažemo jos od 2014. godine gde svaka od godina ima svoje performanse i određeno značenje. Taj mozaik slobodno možemo nazvati zlatnim godinama beogradskog aerodroma u kojima je profit povećan za više od 200 puta, broj avio-kompanija se udvostručio, broj putnika sa 3,5 miliona prešao 6 miliona a sama vrednost aerodroma podignuta sa 200 miliona evra na gotovo 1,5 milijardu evra što je koncesija i pokazala. Lično smatram našu koncesiju najuspešnijim potezom države Srbije u poslednjih 30 godina. –
Za više od trideset godina koliko se dodeljuje „Beogradski pobednik“ je ponelo oko 200 privrednih društava i 70 preduzetnika, pojedinaca i institucija.
Tiki
Jeste bila uspesna koncesija, dividenda 1600 din nije mala stvar.
Aero
Consequence a very bad commercial management, but we hope for a changes as workers and which will be also felt by travelers. The tree executive directors of the former management are protecting political employees and VINCI must find out that the true is not just what they say!
Aca
Slazem se da je odlican posao i da je dignuta vrednost aerodroma visestruko za par godina , uvek se postavlja pitanje da li smo mogli i sami bez obzira sto je Vinci jedan od tri najveca svetska operatora na svetu.
Стеван
Зашто је то био одличан посао, и како сте ви дошли до закључка да је вредност аеродрома вишеструко увећана за пар година (уговор о концесији је потписан марта 2018, а преузимање прилично касније)? Колико су нама познати резултати рада аеродрома, они су били задовољавајући, чак одлични. 25 година је дугачак период времена, за који се држава одрекла прихода од рада аеродрома, зарад једнократног прихода, и провизије у нечијем џепу.
Stanko
Slazem se da je odlican posao za drzavu i da je vrednost aerodroma rekordno podignuta ,samo je nezadovoljstvo aviokompanija operativom aerodroma eskaliralo na ovo leto i francuzi bi posebnu paznju trebali posvetiti upravo operativi u narednom periodu.
Golub
U poslednjih 6 svakako… A ja i dalje nisam siguran da je bio preterano dobar potez.
Milers
Iako sam pobornik koncesije moram priznati da za ovih godinu dana ništa konkretno vidio nisam, nadam se da imaju akcioni plan i da sve ide po svom toku, nadam se.
Vladimir
Trenutno se zavrsava taj prvi najtezi deo,dokumentacija,plan itd,od proleca treba da krenu veliki radovi.
Treba da uloze u infrastrukturu preko 700 miliona eura i to vecinom u narednih par godina.
AL-41F1
Jeste odlican posao i mozda najuspesniji potez(poslovno govoreci). To vam sve govori kad je ova sica za nase birokrate vrhunac njihovih sposobnosti da nesto urade za drzavu.
Stanko
Vinci je lider na svetskom nivou,mislim da smo imali retko transparentan tender kad je u pitanju aviobiznis u Evropi i posledica toga je dolazak francuza.Mislim i da je velika prednost sto smo kulturoloski bliski i da ce se nas i njihov mentalitet uklopiti brzo .
AL-41F1
@Stanko
Ipak je premijerka izjavila vise puta „bice objavljen ugovor o koncesiji“ i na kraju nista. Toliko o transparentnosti.
Tako je bilo i za ugovor o javnoj nabavci vozila za MUP pa je „javna“ nabavka postala drzavna tajna.
Bilo je i onih spinova i lazi za Niski aerodrom, preneo je T6 sve, pametnom dosta.
U principu, ne ulivaju mi mnogo poverenja, niti bilo kome sa vise od 4 razreda osnovne skole, ali ovaj posao mozemo grubo okarakterisati kao „uspesan“, obzirom da nemamo sve informacije jelte.
BB
Koliko vidim vlast je trampila aerodrom Beograd za mogućnost da upucavanjem dodatnog novca u AS pomogne razvoj aerodroma Niš, Moravu, samu Air Srbiju -nove linije nabavka novih aviona, a koristi će imati svakako i putnici. Vjerujem da je jedan dio tih para otišao i u nabavku oružja (H145, Mi 35, i ostalo), nešto i za puteve (Bektel Enka). I vučić sit i ovce na broju…
milan
Ovce jesu na broju ali…
zoki
Pokazace vreme sta je uspesno i sa koje tacke gledista.Ako su svi ugovori drzavna tajna od Fijata,Etihada,PKBa,ANTa.Voleo bih da mi to neko od vrlih strucnjaka objasni i koji je razlog tome.Pomno Vas pratimo.Dve istine ne postoje.
damirko
Nakako mi je čudno da je g. Vlaisavljevića promašila Nobelova nagrada za ekonomiju. Ipak su ovo kolosalni rezultati kako ih je naveo, nekako mi najlepše zvuči „profit povećan za više od 200 puta“.
Mada moram priznati da nisam najbolje razumeo ali pretpostavljam da je mislio u odnosu na 2013. godinu kada je prihod bio 130.000 evra, ali ako je mislio na 2014. godinu (prihod 28 miliona evra) onda je to prihod od 5,6 milijardi evra.
Koji samoreklamer.
Akcionar
Ako je poslovna godina 2013 zavrsena sa neto dobiti od 120.000 eura a 2014 godina sa 28,1 milion eura sta je tu problem ?
Covek ima rezultat,kako je dosao do njega to je manje vazno.
Sad sam jos jednom proverio na sajtu aerodroma dobit .
Ja kao akcionar samo to gledam,svoj novac i dividendu.
Ako opet napravi rezultat opet cu mu skinuti kapu.
damirko
Poštovani,
i ja se slažem sa vama oko dividendi. Mislim da bi bilo izvrsno ako bi dobit ANT bila 5,6 milijardi EUR u 2019. godini (200 puta 28 miliona 2014. godine – prema dvosmislenoj izjavi dotičnog), a ne negde oko 30 miliona – koliko se očekuje.
Ovo je klasičan govor udavače – pretpostavljam da je gospodin počeo spinovati za neku novu poziciju.