BEG airport status
Kurir za dostavu pošiljki, koji putuje avionom "Donesi.com" avionom / Foto: Dušan Atlagić, Tango Six

Kurir za dostavu pošiljki, koji putuje avionom

Kompanije koje se bave prevozom tereta avionom nude i jednu interesantnu uslugu – pratnju pošiljke od strane njihovog zaposlenog. Dragocene pošiljke, one koje su vremenski kritične ili posebne po raznim osnovama tako mogu biti prevezene avionom uz pratnju kurira. Interesantan način prevoza, još interesantniji posao (posebno za vazduhoplovne entuzijaste) i nešto o čemu se ne priča toliko u industriji.

Nebojša Đekić, direktor poslovnog razvoja kompanije cargo-partner za Srbiju pojašnjava za Tango Six koliko o čemu se zapravo radi i zbog čega je usluga ključna za pojedine, da ih tako nazovemo, ozbiljne biznise:

– Ekspertiza naše kompanije najviše se testira kada naši klijenti imaju potrebu za slanjem izuzetno bitnih i vremenski kritičnih pošiljki. Bilo da je potrebno hitno isporučiti lekove, organe za doniranje, rezervne delove za vozila i mašine koje su stale u ključnom trenutku na najnezgodnijoj lokaciji, rezervne sajle za žičaru bez koje ski-sezona ne počinje ili bilo koji ključni predmet za proizvodnu liniju neke fabrike.

Kada standardne opcije prevoza (ekonomska ponuda ili usluga prioriteta) za klijenta nisu dovoljno brze, tada naše hitne usluge ulaze u igru. Jedna od njih je usluga posebno određenog kurira. Ova posebno skrojena usluga bazinara je na višedecenijskom osluškivanju potreba pojedinačnih i korporativnih korisnika kao najbrži, najpouzdaniji i najbezbedniji način da se njihove pošiljke isporuče.

Usluga fizičke pratnje sastoji se od našeg špeditera specijaliste koji preuzima vašu pošiljku na lokaciji koja vam odgovara, lično je prati u izabranom vidu transporta što je obično komercijalni putnički let. Na ovaj način osiguravamo da pošiljka ne može biti skinuta sa leta budući da avio-kompanije uvek daju prioritet ličnom prtljagu koji se prevozi u kabini. Na ovaj način osetljiva roba dobija posebnu pažnju. – naglašava Đekić.

Usluga fizičke pratnje pošiljke obično se kreira prema potrebama klijenata, kažu u cargo-partneru. On bira gde i kada će pošiljka biti preuzeta što posebno štedi na vremenu koje se izgubi prilikom ličnog odlaska u poštu ili drugu lokaciju za predaju, posebno kada se radi o transportu više različitih pošiljaka u usto vreme.

– Naš specijalista koji će pratiti pošiljku preuzima je i putuje sa njom do željene destinacije. Svaki od naših specijalista prolazi potrebnu obuku i ima odgovarajuće iskustvo u ovoj vrsti špedicije. On se konstantno nalazi pored pošiljke tokom njenog putovanja što nam daje posebne mogućnosti izveštavanja o njenom statusu i trenutnol lokaciji na putovanju. Korporativni klijenti takođe cene našu uslugu fizičke pratnje pošiljke zbog jedinstvene mogućnosti da naš specijalista koji sa njom putuje i naše plansko odeljenje vremenski cilja trenutak pred otvaranje adrese i početka njenog radnog vremena. Jednostavno zamislite da ste ono što vam je u tom trenutku najvrednije poslali po osobi od najvećeg poverenja. Ta osoba nama, što znači u sledećem trenutku i Vama, javlja da je pošiljka uspešno predata i time se završavamo isporuku Vama vredne stvari na najpouzdaniji mogući način. –

Pribeležite sebi još jedan mogući posao ako volite putovanje avionom.

Pratite Tango Six i na društvenim mrežama. Na Instagramu, Jutjubu, Tviteru i Fejsbuku.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Bo

Gde da se prijavimo za ovakav posao?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Filip na: [ANALIZA] Borbene mogućnosti ratnog vazduhoplovstva i PVO Pakistana

Au za 8 meseci od potpisivanja ugovora dobili 25 aviona J-20CE...

09. May 2025.Pogledaj

Rafal na: [ANALIZA] Borbene mogućnosti ratnog vazduhoplovstva i PVO Pakistana

još da jedna sugestija, posle odlične analize pakistanskog rv i pvo bilo bi dobro da obradite i indijsko rv i pvo

09. May 2025.Pogledaj

Rafal na: [ANALIZA] Borbene mogućnosti ratnog vazduhoplovstva i PVO Pakistana

DuPe kritikujem ono za šta postoje dokazi. Dokazi ukazuju da je jedan Rafal sigurno oboren a jak indicioni lanac ukazuje da su oborena tri Rafala. To dalje ukazuje da se radi o lošem avionu, lošim pilotima, lošoj taktici, lošim raketama ili sve zajedno. Daljim analiziranjem se može prilično pouzdano tvrditi da su kineske rakete bolje…

09. May 2025.Pogledaj

Branko na: Operacija “Sindoor“: Prvi borbeni gubitak Rafala; Prilikom napada na pakistanske ciljeve oborena najmanje tri indijska borbena aviona

To bi vazilo da su se sukobili npr. Amerika i Indija, medjutim i Indija i Pakistan nemaju bas vrhunski obucene pilote, niti maksimalno uvezban i zaokruzen sistem, vec su tu negde, oko proseka, dakle slican je ljudski faktor i onda kvalitet tehnike odredjuje ishod.

09. May 2025.Pogledaj

Svarog na: [ANALIZA] Borbene mogućnosti ratnog vazduhoplovstva i PVO Pakistana

@DuPe Tri recenice 3 whataboutizma svaka cast.Da ste procitali clanak t6 ne biste pisali navodno nego bi vidjeli vertikalac i dijelove motora od rafala.

09. May 2025.Pogledaj