BEG airport status
Aerodrom „Nikola Tesla“ u potpunosti obustavlja međunarodni putnički saobraćaj – Letenje u Srbiji ne prestaje Zatvaraju se granični prelazi na aerodromu "Nikola Tesla" / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Aerodrom „Nikola Tesla“ u potpunosti obustavlja međunarodni putnički saobraćaj – Letenje u Srbiji ne prestaje

Kako prenose mediji, Vlada Srbije obustaviće danas međunarodni putnički avio-sabraćaj ka i sa aerodroma „Nikola Tesla“ u cilju daljeg sprečavanja mogućnosti infekcija domaće populacije Korona virusom.

Kako se, uprkos apelima države, u poslednja četiri dana u Srbiju odjednom vratilo preko 70.000 državljana Srbije sa prebivalištem u inostranstvu, pribeglo se potpunom obustavljanju međunarodnog putničkog avio-saobraćaja. Mediji takođe prenose da će se verovatno zatvoriti i kopnene granice.

Tehnički gledano MUP na aerodromu „Nikola Tesla“ zatvara samo međunarodne granične prelaze koje kontroliše dok će se druge vrste nekomercijalnih domaćih letova i dalje obavljati.

Vazdušni prostor Srbije i dalje je otvoren, kako za domaći (nekomercijalni) avio-saobraćaj tako i za međunarodne prelete, potvrdilo je Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture. Aerodrom „Konstantin Veliki“ juče je takođe zatvoren za međunarodni komercijalni vazdušni saobraćaj.

Ministar unutrašnjih poslova Nebojša Stefanović izjavio je  da će na „Teslu“ i dalje sletati avioni ali oni sa pošiljkama pomoći i ekspertima koji mogu da pomognu Srbiji u ovom trenutku:

– Svi ostali moraće da se strpe. – izjavio je Stefanović za TV Prva.

Letenje u Srbiji ne prestaje

„Tesla“ će i dalje opsluživati druge vrste nekomercijalnog vazdušnog saobraćaja / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Precizna i zvanična uputstva nakon odluke Vlade Srbije što se „Nikole Tesle“ izradiće Direktorat civilnog vazduhoplovstva ali već je sada poznato da letenje u Srbiji neće prestati.

Premijerka Ana Brnabić najavila je na sinoćnoj konferenciji za medije da će nacionalni avio-prevoznik poslati svoj avion u Kinu prema ranijim najavama predsednika Srbije vezanim za humanitarnu pomoć koja se očekuje iz ove zemlje. Er Srbija za ovu misiju može upotrebiti ili A320 ili A330. Manji Erbas je već prevozio predsednika države do Kine sa međusletanjem dok će za ovaj let najverovatnije biti iskorišćen A330.

Beogradski aerodrom neće biti u potpunosti zatvoren za sve letove. U narednim danima moguće je očekivati dodatne humanitarne letove i to ne samo Er Srbije. Ministar unutrašnji poslova izjavio je da će država pojedinačno odobravati ove „specijalne“ međunarodne letove bez komercijalnih putnika. Avio-služba Vlade Srbije takođe će nastaviti neometano (i međunarodno) letenje. Poslednja misija koju su imali bilo je prevoženje testova za Korona virus iz Kine koji su preuzeti u jednoj evropskoj zemlji uz pomoć Falkona 50.

RV i PVO Vojske Srbije i dalje nastavlja da leti kao i Helikopterska jedinica Ministarstva unutrašnjih poslova. Letenje takođe nije zabranjeno generalnoj avijaciji na teritoriji Srbije. Danas je SMATSA-in avion za kalibražu YU-BTC takođe leteo na svojoj redovnoj misiji iznad Slovenije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

BB

U prevodu:
Mole se građani u dijaspori da buduće kontakte sa rodbinom ovabljaju isključivo preko Western Uniona…

Odgovori
Mi

Zvao sam i vladu i Ambasadu Srbije u Londonu. Dete treba da mi se iz Edinburga vrati . Već od ponedeljka je zaglavljena tamo . Niko ništa . Boli ih ku.. ac. Juče je vozom prešla u London . Trenutno na Hitrou . Gde ću i šta ću sa njom ? Da ostane tamo??? Ko će to da plati ? Ja nemam a državu boli za moje dete i mene .

Odgovori
Vo

Ona ima pravo po ustavu da udje u drzavu, ali ovi pokusavaju da onemoguce dolazak do drzavne granice.
Iskreno ja sam moju decu povukao cim su otkzanai prvi letovi u Evropi, jer je ovo ludilo bilo ocekivano.

Be

na vlak dok franci ne zatvore tunel

Be

Vojo,
nije problem uci u Srbiju, problem je doci do Srbije

Cr

Nastavi da zoveš ambasadu. Sigurno nisi jedini i nakon što se nagomila određeni broj poziva organizovaće neki čarter.

Be

Dok se kamioni kotrljaju cestama, sve pod kontrolom

E kad kamioni stanu, kraj je nastupio

Odgovori
Pe

@beduin
100% ste u pravu. A posto ce pasti potrosnja…….kraj

jo

Srbija treba da zabrani ulazak svima. Ti naši mozgovi otišli su od kuće za boljim pa neka se tamo lječe a ne na teret građana Srbije. A ovi turisti već duže vrjeme znaju kakva je situacija ali se njima uživa u trošenju para pa nek troše. Gdje zglavila nek tmo i sačekaju dok se situacija smiri a ne da zarazu kući nose.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj