Avia Prime: Jat Tehnika posluje redovno uprkos krizi

27. mar 2020

[POSLEDNJA VEST] Er Srbija danas prevozi američke državljane iz Beograda do Los Anđelesa

26. mar 2020

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Letove ima samo šest aerodroma regije

24. mar 2020

„Niko nije rekao neću“ civilna verzija: Er Srbija JU002 vraća se u Beograd do 20 časova sa medicinskom opremom i stručnjacima iz Kine

21. mar 2020

Er Srbija 001 poletela za Kinu: Početak humanitarnih letova nacionalnog avio-prevoznika

20. mar 2020

Er Srbija i Avio-služba Vlade Srbije na misijama humanitarnih letova

19. mar 2020

Ko sve sme da leti iznad Srbije za vreme vanrednog stanja?

19. mar 2020

Er Srbija privremeno obustavlja međunarodni putnički saobraćaj

19. mar 2020

Aerodrom „Nikola Tesla“ u potpunosti obustavlja međunarodni putnički saobraćaj – Letenje u Srbiji ne prestaje

19. mar 2020

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Korona virus kao kraj najgore godine u povijesti zrakoplovstva

17. mar 2020

Tonči Peović za Tango Six: Hrvatski avio-saobraćaj gubi svoju profitabilnost zbog Korone, moguć ukupan gubitak prihoda do 198 miliona evra

13. mar 2020

Treći Vazduhoplovni samit jugoistočne Evrope pomera se za kasniji datum zbog rizika od Korona virusa

11. mar 2020

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kamo ideš Zagrebe?

10. mar 2020

DCV zabranio sletanja u Srbiju svim avio-kompanijama koje saobraćaju iz Italije, Kine, Južne Koreje, Švajcarske i Irana

10. mar 2020

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Koliko je napredovala regija u posljednjih 10 godina?

3. mar 2020

Seminar za jedriličare u DCV-u

2. mar 2020

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zašto Mostar stagnira?

25. feb 2020

[EKSKLUZIVNO] Jedan radni dan sa timom za praćenje koncesije Aerodroma „Nikola Tesla“

19. feb 2020

[KOLUMENA ALENA ŠĆURICA] Tko je ta Volotea?

18. feb 2020

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Poraz bitke da se smanji sezonalnost na Jadranu

11. feb 2020
„Niko nije rekao neću“ civilna verzija: Er Srbija JU002 vraća se u Beograd do 20 časova sa medicinskom opremom i stručnjacima iz Kine
"Čelična ptica" za "čelično prijateljstvo". Srbija je jedina zemlja u regionu koja je za Kinu poslala svoj širokotrupac / Foto: Er Srbija

„Niko nije rekao neću“ civilna verzija: Er Srbija JU002 vraća se u Beograd do 20 časova sa medicinskom opremom i stručnjacima iz Kine

Er Srbija „specijal“ na letu JU002 vratiće se na Aerodrom „Nikola Tesla“ oko 19:30 časova sa medicinskom opremom i kineskim stručnjacima kao ispomoć Srbiji u borbi protiv Korona virusa.

Budući da je blok vreme A330 nacionalne avio-kompanije u pravcu istoka bilo 10 sati i 30 minuta, povratak će trajati nešto duže. Na prvim fotografijama iz Šangaja i Gvandonga vidi se dragoceni teret koji se standardnim cargo loaderima utovara u centralno spremište jedinog srpskog širokotrupnog aviona.

„Niko nije rekao neću“ civilna verzija / Foto: Er Srbija
Zašto postoji nacionalna avio-kompanija / Foto: Er Srbija

Er Srbija je tokom jučerašnjeg dana obavila još jedan kružni namenski let (avionom YU-APD, JU4360 i JU4361) prevoza građana Srbije koji su zakasnili sa povratkom u svoju zemlju pre zatvaranja granica do Amsterdama i Pariza. Danas je za Šangaj, sa međusletanjem za dopunu goriva u Novosibirsk (OVB),  poleteo još jedan avion nacionalne avio-kompanije, Erbas A320 YU-APH, takođe na misiji transporta medicinske opreme.

Sletanje YU-ARA očekuje se do 20 časova / Foto: Er Srbija
Kineski epidemilozi unutar YU-ARA / Foto: Er Srbija

Komentari

О

Хвала браћи Кинезима не само на помоћи већ што користе наше писмо!

Odgovori
Ј

+ 1000 !!!
Хвала свим пријатељима и људима добре воље а посебно посадама које обављају ове за Србију важне летове !

Н

Hvala vam svima!

Odgovori
M

Svaka vam čast za hrabrost, niski poklon, Kinezima ljudsko hvala.

Odgovori
D

Vojne obavestajce ‘bije glas’ da su jedini bez prava na slavu, sto je i tacno.
Isti slucaj je i sa civilnim pilotima.
Kad je najteze uvek su tu da priskoce i daju sve od sebe kako u ratu tako i u miru. Od evakuisanja civila iz ratom zahvacenih podrucja, dostavljanja kiseonika i medicinske opreme u ratom zahvacena podrucja, a evo sad i u borbi protiv korone itd.
Nazalost mediji im nece posvetiti ni 1% paznje kao sto posvete starletama i nebitnim likovima na dnevnoj bazi.
Moj naklon do poda i pilotima i osoblju i kineskim strucnjacima koji dolaze.

Odgovori
Б

Прелијепо!

Odgovori
g

Mislim da je neumesno porediti letove vojnih pilota 1999. i ovo danas. Avio saobraćaj u Kini danas funcioniše manje više normalno i odleteti do Pekinga i nazad je business as usual za mnoge pilote u toku 24h.

Odgovori
B

gorkov, apsolutno si u pravu. Naslov je totalno neadekvatan. Ali dobro, ko radi taj može i da pogreši…

B

Ako sam dobro pročitao, dozvolite da pogrešim, navodno još nekoliko puta će YU-ARA da leti za Kinu, tj AirSerbia?!
Ako je tako, zar nije jeftinije bilo još pre prvog leta angažovati jedan IL76, koji bi leteo Ru-China-Srb-Ru, i sve donese u jednom cugu?

Odgovori
J

Verovatno da je tako bilo logicnije i efikasnije. Jedno malo pitanje da li je bilo koji IL76, B777, MD11, B747F sada slobodan. I ono najsigurnije najbolji marketing se pravi upravo kada dodje „nas“ YU-ARA na terminal i politicari se slikaju ispred njega praveci jeftin marketing za plebs.
E da kada se sve ovo zavrsi voleo bi da se mozda objave podaci koliko je placeno krstarenje do Sangaja i nazad. Da nije slucajno preplaceno i mozda bi se moglo reci kao nelegalno finansiranje nacionalne avio kompanije. Sve je ovo placeno iz dzepa svih nas.
Nije da zameram ali bi voleo da znam koliko sam tacno izdvojio za ovo slikanje politicara. Bar me nekad ispostujte da se i ja slikam ako je moguce. Evo bas volim avione.

B

IL76 su otišli u Italiju…

N

Bilo bi jednostavnije ali ne bi ispalo marketinski dobro kao ovo.

P

Jason:zemljače,ne vidim razloga ni potrebe za izlivanjem žuči povodom objavljenog teksta,kako sa Vaše strane,tako i od još nekih „poznavalaca “ teme.Bez obzira na moje godine dobro vidim,a ne videh ni jednog političara na objavljenim fotografijama.“Ovo slikanje političara“,kako ga Vi nazivate,posvećeno je ljudima koji rade ozbiljan posao i akteri su jednog plemenitog poduhvata koji ne traje kratko.Osnovna pravila pristojnosti nalažu da te ljude dostojno ispratimo,možda i polijemo vodu za njima.Poznajem uređenu državu u kojoj živim,a koja nema mogućnosti za akciju takvog obima.A itekako bi dobrodošlo,jer u EU nema velike solidarnosti.
Naprotiv,dešavaju se sramotne stvari u vezi sa dopremanjem pomoći.O kalkulacijama šta bi bilo bolje,da li je u ovoj situaciji uopšte moguće i koliko bi koštalo,ne bih raspravljao.Siguran sam da su u tome ljudi iz struke.Pozdravljam Vas.

J

re:POW/LJPZ pratim malo medije ovih dana svuda po svetu i videh da u neke evropske zemlje isto tako stize pomoc iz Kine i to cak cargo avionom vidi cuda. Tamo nije bilo nikakvih svecanih doceka i politicke kampanje kad joj vreme nije.
Po onoj narodnoj ides topom u lov da ubijes zeca. E pa mi smo isli prackom u lov da ubijemo medveda. ARA je bila poslata 2 puta na dalek put i jednom A320, naravno jer pogodnije nemamo ali ipak nemoj da se pravimo vazni da smo organizovaniji od mnogih zemalja kada nismo.

A

Jason, cargo kapaciteta u ovom momentu nema. Niz kompanija uključujući American (nije imao cargo letove od 1984.), Singapore, Cathay Pacific, Korean su „pretvorili“ svoje putničke avione u cargo kolika je potreba za cargom.

U prtljažnik možete staviti full load, a na sjedala se smije staviti prtljaga uz određene uvjete, pri čemu ona mora biti lagana iako može biti volumenom relativno velika, mora biti osigurana (za to postoje posebne cerade). Letio sam više puta sa cargom u istoj kabini, najmanji avion na kome je bilo tako je bio ČSA (ATR 42) gdje su dva reda stolica pretvorili u cargo, pri čemu putnika nije bilo previše.

P

Jason: zaista nemam nameru da se ovde naširoko raspravljam o stvarima koje svi vidimo svojim očima.Vaša uopštena reakcija ne zaslužuje detaljan odgovor,pa će tako biti i ovom prilikom.Da ponovim,s obzirom da Vam je promaklo:na fotografijama u ovom članku nema niti jednog političara,kao što rekoh.A Vi i dalje tvrdite suprotno.Da,negde pomoć stiže kargo-avionima,recimo državama koje imaju višestruki broj obolelih i zaraženih.Ne znam koje medije Vi pratite,izgleda da Vam je promaklo i to da je upravo Predsednik Italije Sergio Matarella dočekao na aerodromu pomoć iz Rusije,zatim Kine i Kube.I niko u tom trenutku ne razmišlja o „slikanju“,mada ih svetske kamere švenkuju,imaju svi preča posla.Evo,prosvetlite nas Vi sve ovde,sa Vašom piljarskom računicom za najam kargo aviona,bilo kojeg tipa,u odnosu na ovo što Srbija danas preduzima svojim snagama.Mislim da bi Vam Alen i još neki ljudi iz struke ovde mogli pojasniti osnovne parametre u vezi sa tim.Nije to rent-car,ima na parkingu,pa vozi gde hoćeš.Tvrdnju o velikoj organizovanosti EU ostavite za neki drugi portal.Vidim da ipak niste dovoljno obavešteni.Osim toga,mogli bi malo da poradite na kulturi obraćanja sagovorniku.Ne kažem da ste rekli nešto ružno,ali svojim stavom
ne poštujete one koji Vam se obraćaju biranim rečima. Možda bi Vas tada i bolje razumeli.Drago mi je da volite avione,probajte na niškom aerodromu da se slikate,kad bude otvoreni dan.Pozdravljam Vas.

B

Analogija iz svijeta automobila: Istraživanje u Kini (koja je na kraju korona problema) pokazuje da se povećala želja za posjedovanjem vlastitog automobila (u odnosu na taxi, javni prevoz, rent a car), iz razloga što u vanrednim okolnostima to sve ne funkcioniše a ono što je tvoje možeš da koristiš kad hoćeš i odmah čim se ukaže potreba. Ja upotrebu A330 vidim kao pozitivnu stvar i možda najpozitivniju do sad u upotrebi tog aviona.

Kako neko reče (i ta mi rečenica stalno odzvanja u ušima, tj. očima, pošto sam je pročitao) u Alenovoj kolumni: Nekako mi se čini da je cijeli svijet je preoptimizovan…

B

Hajde ako neko ima FR24 premium, i ima strpljenja, neka uđe i ukuca RA-82XX da pronađe AN124 i vidi history u poslednjih 10 dana. Ne verujem da su svi bili angažovani. E sada koliko ih ima operativno, ako znate, onda dobijamo još tačniji podatak. Isto važi i za RA-76XX.
Meni gotovo u 90% slučajeva ili jedan od one liste leti trenutno, ili nijedan!
Pišem za Ruse, jer su nam najpodesniji za transport robe iz Kine. VDP ima i 747 Cargo koliko me sećanje služi.

Nije problem da se jednom doleti do Kine sa JU-ARA, pa i dva put, ali više od toga natera čoveka da sumnja u dobro organizovan i planiran posao/transport.

J

Moji komentari ovde uvek su se odnosili na politicko zagadjenje biznisa i svake druge normalne situacije. Ono sto struka nikada nebi uradila politicke garniture urade na keca samo da bi u ocima neukih masa ispali veliki dzekovi za tudj novac i nema veze koliko je to od samog starta nebulozno. Imali smo na ovom portalu desetine clanaka koji su se odnosili na rad Jat-a, Airsrbije, Aerodroma Beograd, Aerodroma Zagreb, Croatie, Aerodroma Nis…
Isto tako mislim ako Airsrbija pripada istoj firmi gde i Etihad onda nije moguce da nema nekog rezervnog aviona iz Etihad cargo-a ili smo samo zajednicka firma kada se izvlaci mast, a posle se ne poznajemo.

N

I naravno ako placamo vec lizing za ovaj avion makar da radi i da posade i u ovim vremenima imaju minimum naleta. Gorivo je svakako dosta pojeftinilo.

Odgovori
B

BB
Uglavnom su svi IL-76 slobodni, ako se pogleda FR24, ne verujem da su svi ugasili GPS pa da ih ne vidimo. Ćeška je angažovala AN-124!
Jednostavno, raspianje drzavnih para. Nije nam prvi put!

Odgovori
B

A česi (ili ćesi) ne plaćaju AN -124?

Imaš auto u garaži a ti plaćaš taksi?

B

BB citat: „Imaš auto u garaži a ti plaćaš taksi“.
Imam druže, ali kamion cisternu, a meni treba kamion sandučar.
Pa se sada patim sa cisternom i kroz onaj mali otovor guram po malo robe što može da stane i idem 100 puta da bih sve prevezao.
A onaj sa sandučarom odradi jednom turom. Jel ok da se patim i rasipam gorivo, plaćam vozača, mehaničara za tako dalek put po deset puta?

Evo upravo pre sat vremena je opet JU-ARA sletela u Šangaj (sreda 25 mart 00.05h otprilike). Dakle ovo je 4-ti put da Air Serbia leti u Kinu (računam i JU-APD koliko me sećanje služi), dakle cirka 60 sati leta!

A ono za Ćesi se izvinjavam, vidi se iz aviona da je greška u brzom kucanju, a to maliciozno iskorišćavaš, što nema nikakvu poentu o onomo što pišemo. Napisao sam i drzavnih umesto državnih…ko da je to ovde najbitnije…

B

Bocko,

polaziš od pretpostavke da sva oprema odavno stoji na jednom mjestu i da treba odmah da bude prevežena. Ova roba se pravi sad, napravi se jedna količina pa se preveze, svaki dan je bitan. Nije bitna cijena po kg prevezene robe već da roba što prije dođe. S druge strane nema ni Srbija kapacitete sve da primi odmah (čak i da je napravljena). Smisao AN 124 je da se sa njim može prevesti veliki nedjeljiv teret (veliki transformatori, tenkovi, avioni, generatori, vozovi, itd..) a ono što se može rasporediti, možeš voziti za nuždu i u ATR-u ako ti treba što prije. Osim toga, pročitaj Alenov post i ne skreži u politikanstvo

B

BB: Ima dovoljno robe, jer je već proizvedana sa zaliha. Kako su česi napunili A124, tako što su Kinezi proizveli samo za njih…Ne, oni imaju milione maski, jer imaju preko milijardu stanovnika. I sami su to rekli.
Zašto AN-124, pominjan je i IL-76, upravo oni koji su otišli juče u ITA.

Pa baš zbog toga i govorim da roba što pre dođe, a to sa jednim IL-76 bi bilo već urađeno još kod prvog leta JU-ARA.
Efikasnije, brže, jeftinije…

B

POW/LJPZ
Druže, mnogo si emotivno podneo pisanje Jason-a. Nisi ga uopšte razumeo! Pročitajte ponovo.
Nije govorio o ovoj slici na sajtu, već o onaoj na TV-u i drugim tabloidima gde će osvanuti.
Leteti 6×10 sati (bar za sada) a moguće i više, je najverovatnije skuplje nego iznajmiti ruski. U redu je, ako nije, ili ako nismo u stanju da iznajmimo, ili ne žele da nam to dozvoli neko i sl. ali to treba lepo obrzložiti onima koji pitaju, jer se ovde piše iz najbolje namere, a ne obrnuto. Upravo zato se postavlja pitanje rentabilnosti letenja putničkog aviona u prenosu tereta iz tako daleke zemlje, gde se u proseku, u jednom smeru potroše 10 sati leta! Prosta stvar.

Odgovori
A

Postoji problem kod iznajmljivanja ruskog, jer evo ruski avioni koji su išli za Italiju noseći pomoć su morali da lete okolo-naokolo jer Poljska nije htela da da dozvolu za prelet…a to što mi šaljemo putnički avion, pa zato što ozbiljan transportni nemamo jer je neko odlučio da to nama ne treba. Ja mislim da vojska treba da ima bar jedan jako ozbiljan transportni avion upravo za ovakve situacije

P

Bocko,družže,možda Ti nisi razumeo šta sam ja hteo da kažem.Da,emotivno sam reagovao,čovek sam.Razumeo sam jako dobro.Nisam od onih kojima treba objašnjavati poentu vica.Ovo je vazduhoplovni portal,nema mesta za politiku.Molim te da nam i ti izneseš malo detaljniju računicu u vezi sa ovim,osim ovog“verovatno“.Uzmi u obzir sve potrebne parametre,onako ugrubo,pa razvij teoriju do kraja.Pa onda i ovo u vezi slika koje će osvanuti možda tamo negde.Ovde ih nema.Evo,napisah gore da je italijanski Predsednik dočekao Ruse,Kineze i Kubance,da snimak traje dosta dugo,bez komentara.I emituje se više puta dnevno.Pa šta onda?!Kome to smeta tamo ili bilo gde?Da li je to sada najvažnije,družže?Pozdravljam i Tebe.

B

@Andrija: Ako je ta;no da Poljska u ovakvom trenutku za ITA nije odobrila prelet, svaka im čast. Neka im ne zaborave.
Nama bi možda trebalo jedan Cargo, ali koji, Vi koji bolje pratite će te nam dati blji odgovor na nekoj temi o tome.
Ne ide ni da taj avion „presedi“ celu godinu, ali ako razmišljaju da ga uposle i stalno nude (valjda učestvuju na Tenderu za prevoz tereta – ako se tako doazi do posla, ne znam dozvolite da pogrešim) onda je ok.
U suštini, mi nismo toliko jaka zemlja da imamo jedan takav avion, ali kada pogledaš šta rade naši vlastodršsci, da oni svojim činjenjem u svakoj grani društva/privrede „pojedu“, spiskaju i „slupaju“ ko zna koliko takvih aviona, onda je bolje imati ga.

B

@POW/LJPZ: Pa evo, „crne“ slutnje se obestinjuju. JU-ARA i četvrti put u Šangaju (treći, plus JU-APD), dakle 80 sati leta.
Svaki transportni bi imao manje, tipa rus, 1x7h(RU-CHI)+1x10h(CHI-SRB)+1x3h(SRB-RU), suma 20h, plus najam aviona. Ne verujem da je ovo skuplje, jer će mnogo više tereta dovesti.
Zaključak je da je sve opet mešetarenje naših vlasti koje moraju nakon Korone da podnesu izveštaj o ceni prevoza tereta iz Kine. To im je dužnost, to je naš novac!

Govorite svo vreme ( i u drugoj poruci) da je Janson napisao na ovoj slici sa ovog sajta da ima političara!? To Janson nije napisao. Zbog toga Vam pišem da pročitate pažljivo.

B

Dopuna za Cargo: Ili jednostavno jedan B737 AvioLeta ako može nakon završetka letenja u putničkom saobraćaju, prenameniti u Cargo. Vi bolje znate da li se to isplati i koliko bi tereta moga da nosi full…da ja ne guglam sada…Ali treba imati i osoblje, kako se to pakuje i td…vrv ima direktiva po kojima se striktno teba ponašati…

P

Dakle,još samo ovo na tu temu:oprema i sredstva po koju YU-ARA leti do Kine je danas u svetu najtraženija i hitno potrebna u celom svetu.Svakako je potrebno vreme da bude proizvedena i pripremljena za transport.U ovoj situaciji to ne može odjednom.Kad bi i moglo odjednom da se dostavi,to ne bi bilo dovoljno.Srbija nije jedina koja čeka u redu.Stanje na terenu nalaže hitno reagovanje,nema vremena da se čeka da budu proizvedene količine da može da se napuni neki“krkan“od aviončine,pa da se tek onda dopremi u Srbiju.Nismo ovde od „poznavalaca“ dobili odgovore na to koliko bi „verovatno“koštao najam jednog takvog aviona sa posadom,što podrazumeva mnogo toga.Bocko,pažljivo čitam sve komentare,svođenje teme na nečiju potrebu za „ovo slikanje ovde“ u najmanju ruku nije korektno.Ponavljam,nema političara na fotkama u članku na T6.Tačka!Rekoh,širom sveta su se glavne face slikale,pa šta?!Licemerno je govoriti o „političkom zagađenju biznisa“,a istovremeno aktivno učestvovati u tom istom političkom zagađenju i prihvatati pravila te prljave igre.Ovde nikako nije reč o biznisu.Siguran sam da će,kad sve ovo prođe,biti dosta „dokaznog materijala“ na ovu temu.Verujem da kolege iz AS i organizacije ove akcije dokumentuju sve što se dešava i da će biti dosta video-materijala na kraju ove priče.To će sigurno biti jedna od tema u medijima i neki koji ovde očekuju „izveštaj koliko je koštalo ovo krstarenje do Kine“ i koliko su „dali iz svog džepa za ovo slikanje ovde“,saznaće sve što ih interesuje.Pozdrav svim čitaocima T6 i ostanite zdravi!

B

POW/LJPZ
Neverovatno, niko nije ni napisao da su se na protalu T6 fotkali političari. Citirajte ako je moguće, ali je nemoguće.
Vi znate da se roba sada proizvodi? Nije tačno!
Kinezi imaju na zalihama, a dokaz Vam je češki AN-124 do vrha napunjen!
Niko iz struke nije dokazao da je najam skuplji ili jeftiniji, ali niste ni Vi isto, sem da zdrava logika govori da nije efikasniji, a na kraju će se pokazati, kada političar nikad ne odgovore koliko je koštalo vozikanje do Kine da je mnogo isplatijvije koristiti namenski avion.
Branite ono što se braniti ne može. Jednostavno, vidite stvari oankve kakve Vi želite da budu a ne onakve kakve jesu!

Niko Vas iz struke ne bi podržao ako bi za količinu neke robe koju dopremate iz Kine (kao mi sada) Vi angažovali avion koji ima manji kapacitet i koji će ići minimum 5 ili ko zna koliko puta više preletati, a da namenski transportni avion proglasite neadekvatnim. Probajte, ali bolje nemojte.

R

Hvala Kinezima!
Ipak mi je ovo sve smesno oko toga. Kinezi lete transportnim avionima, bez sedala, puni paleta sa medicinskim materijalom za Češku , Italiju, Hrvatsku…., a mi moramo slati prazan putnički avion skroz u Kinu za par tona materijala i tako više puta???
Stvarno treba da budemo čelični za to izdržati.

Odgovori
Z

Treba imati celicne zivce za ovakve nebuloze. Pa i Madjarska je slala svoj uskotrupni Wizzair A321 do Kine sa medjusletanjem zato sto nema sirokotrupni avion, i nije rentirala An124 ili IL76 zato sto se ne isplati. Air Serbia ima prednost zato sto A330 ima superioran kargo kapacitet u odnosu na zemlje koje imaju samo uskotrupne avione. Dokaz za Wizzair let do Kine:

https://twitter.com/flightradar24/status/1241391754642890753/photo/1

B

Zdrav razum: Vi znate da se ne isplati? Moguće, ako idu samo jednom za tu količinu tereta koju žele da prenesu. A ako prenose kao mi, onda će lepo da im bude jeftinije 80 sati leta a izgleda i još više od toga…

Otvorite twitter nalog pa vidite strukturu aviona koji sleću u Šangaj!

C

Bocko, a kako vi i Jason Bourne znate da se isplati? Jeste li tražili upit od ruske ili bilo koje druge kargo kompanije za jednu turu sa An-124? Ne u regularnim uslovima nego SADA kada je opšta pomama za svakim raspoloživim kargo kapacitetom. Dajte lepo ponudu na sto, pa da uporedimo sa troškovima JU-ARA, pa ćemo da vidimo. I sve to pod pretpostavkom da sva pomoć koju je Kina spremila za Srbiju zaista može odjednom da se utovari na jedan let a to je samo vaša tvrdnja koju NIČIM niste potkrepili osim sopstvenom pretpostavkom da je sigurno tako.

B

A šta bi tek rekao na Air Pink koji malim avionima donosi testove iz Rusije?

F

Cak i Airbus salje svoj putnicki A330 u Kinu da donese maske i opremu:

https://www.airliners.net/photo/Airbus/Airbus-A330-841N/5943079/L

s

poljski izvori tvrde da rusi nisu ni tražili dozvolu za prelet
https://www.eurointegration.com.ua/rus/news/2020/03/24/7107916/

Odgovori
B

@Crni, ako Vi možete da sračunate da je 80 sati leta jeftinije od 20 sati leta i najma letelice, onda ok! Kakve ponude, ap nismo mi radnici u evio cargo saobraćaju pa da imamo egzaktne podatke. Govorimo o zdravoj logici.
Opet Vam ponavljam: Pitajte struku, da li je isplativije leteti 5 puta do Kine s A330 ili iznajmiti jeddan Cargo avion?! AN-124 je postavljen u primeru jer je Češka koristila isti. Mi smo mogli svaki drugi raspoloživ, IL-76, neki Boing cargo i td…
Ako su mogli da napune AN-124 odjednom, za Srbiju ne mogu, jelte? Smešno…

Odgovori
F

Da si u pravi sve druge zemlje bi radile bas tako kao sto ti govoris. Ali ne, mnoge rade bas suprotno! Ako imaju svoje avione, bilo vece kao Er Srbija, bilo manje kao Madjarska, one ih salju do Kine ako mogu. Repetitio est mater studiorum, evo ti jos jedan primer dok ne naucis: 5 putnickih aviona iz Slovacke i Madjarske i to sa medjusletanjem:

https://twitter.com/flightradar24/status/1243214422224535558/photo/1

C

Ja sam vas lepo pitao da li ste ovih dana tražili ponudu za let do Kine od BILO KOJE kargo kompanije. Takođe sam vas pitao na osnovu ČEGA tvrdite da kompletna kineska donacija može da se spakuje u jednu karogo pošiljku.

Vaši odgovori su da je to sigurno tako jer zdrava logika kaže da je tako. Nema veze što su okolnosti sve osim redovnih, nema veze što se širokotrupci u putničkoj konfiguraciji masovno koriste za kargo letove jer je na kargo tržištu potpuno ludilo, ništa nema veze. Logika je zdrava ako je VAŠA pa vam onda ne trebaju egzaktni podaci.

Ništa sporno, vaše mišljenje je vaše mišljenje. Samo budite ljubazni i nemojte da ga namećete kao stručno.

B

@fotograf, hvala na besplatnim časovima, baš ste ljubazni, to je danas retkost. Bilo bi dobro i videti koliko su obrta napravili. Ne bi dolazili drugi sa Cargo 747, rusi u ITA sa IL-76, već pomenuti česi sa čak AN-124.
Razumem da se ode hitno, ali ovoliko puta?! Imate i fotke gde su A330 sa povađenim sedištima i ukrcana je roba – u putnički prostor. Imate na twitteru isto. Da li je to po propisima, ne znam… To mi nismo uradili, jer nismo ni imali kada i pride išli 4 puta, ili 5 već… Prvi let nije bio problem. to nismo osporavali!

Odgovori
D

COVID 19 vas ne pita imate li zaštitnih sredstava, medicinske opreme i lekova i kako ste ih nabavili on UBIJA ljude-nemilosrdno! Zato bih svu ovu gospodu kojoj smeta što se avioni AS šalju u Kinu pitao: Da ste oboleli od COVID 19 kojim slučajem jer bi ste tražili način da iznajmite cargo avion „jeftinije“ pa po cenu toga i da izgubite život, ili biste slali ono što imate po pomoć pa šta košta da košta.
Drugo i cargo tržište reaguje cenama u zavisnosti od potražnje za istim. Veća potražnja veće cene.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Send this to a friend