[SEAS 2021 premijera] Kompanija MTU Srbija o zapošljavanju budućih kolega i planovima poslovanja u Srbiji

7. jun 2021

[SEAS 2021 premijera] Avia Prime u Srbiji: Dosadašnja iskustva sa Jat Tehnikom i planovi za njenu budućnost

7. jun 2021

Suhoj Superdžet 100: Spreman da ponovo ne bude prodat Srbiji, uprkos podvalama domaćih medija

7. jun 2021

[SEAS 2021 premijera] Jiri Marek, direktor za komercijalu i strategiju Er Srbije: Od Bejruta do Njujorka preko Beograda

4. jun 2021

[SEAS 2021 premijera] Direktor beogradskog aerodroma Fransoa Berizo – budući izgled „Nikole Tesle“

4. jun 2021

[POSLEDNJA VEST] SMATSA više nije vlasnik Vršca: Vazduhoplovna akademija preuzela pilotsku akademiju

21. maj 2021

[SEAS 2021] EKSKLUZIVNO: Novi izgled aerodroma „Nikola Tesla“

18. maj 2021

[PRAKSA] Direktorat civilnog vazduhoplovstva poziva studente na stručnu praksu

11. maj 2021

[POSAO] Aerodromi Crne Gore traže izvršnog direktora

7. maj 2021

Kako bi srpska poljoprivreda prodavala voće na udaljene destinacije bez avionskog prevoza? Odgovor je: Nikako

23. apr 2021

[POPUNITE ANKETU] Često putujete avionom? Saobraćajnom fakultetu iz Beograda treba vaša pomoć

14. apr 2021

Dok se u Dobanovcima pravi imaginarni aerodrom Ečka kod Zrenjanina već ima najavljen međunarodni saobraćaj i jedan nepremostiv problem

14. apr 2021

Ne, Beograd ne dobija novi aerodrom kod Dobanovaca; Novi Sad takođe verovatno nikada neće dobiti novi aerodrom

7. apr 2021

Jat Tehnika: Novi klijent za održavanje CFM motora iz Rusije, sve četiri linije od sada rezervisane za direktne klijente

20. mar 2021

Kako se voće ili burek prevoze avionom?

19. mar 2021

[EKSKLUZIVNO] Er Srbija iznajmila novi Erbas A330, YU-ARA se vraća vlasniku

3. mar 2021

MTU nije gubio pare zbog Korone; Postrojenje u Srbiji gotovo do 2023, 440 zaposlenih u Staroj Pazovi do 2027.

24. feb 2021

[PILOT SA ISTOKA] Type rating i MCC

22. feb 2021

[EKSKLUZIVNO] Er Srbija povukla 737 iz upotrebe – kraj karijere duge 36 godina

17. feb 2021

[PILOT SA ISTOKA] Multi engine instrument: Izazov letenja dvomotornog aviona uz sve te skraćenice

8. feb 2021
[SEAS 2021 premijera] Direktor beogradskog aerodroma Fransoa Berizo – budući izgled „Nikole Tesle“
Fransoa Berizo, direktor aerodroma "Nikola Tesla" / Foto: Tango Six Events

[SEAS 2021 premijera] Direktor beogradskog aerodroma Fransoa Berizo – budući izgled „Nikole Tesle“

Najveća investicija u srpsku vazduhoplovnu industriju unapredila je ne samo fizičke prostore i kapacitete beogradske vazdušne luke već je, ne znajući, izmenila i dinamiku državnog budžeta. Ne samo činjenicom da je prva rekordna rata dogovorene koncesije bila odmah plaćena (prema ugovoru) već je Srbija u sred Korone dobila olakšanje – zamislite da je, pored Er Srbije, država morala da finansira i opstanak „Nikole Tesle“, da je ostao njen.

Kako smo na Tango Sixu već izveštavali, građevinski radovi vidljivo napreduju, Korona je pomogla da se oni realizuju brže i bez uticaja na redovan, gotovo nepostojeći, saobraćaj proše godine.

Na ovogodišnjem SEAS-u novine u izgradnji i dogradnjama „Nikole Tesle“ predstavio je direktor kompanije Belgrade Airport Fransoa Berizo. Govorio je o uticaju Korone na operacije aerodroma, opisao planiranu tehnologiju njegovog budućeg razvoja i pričao je o pojedinim  aspektima poslovanja koji do sada nisu pominjani u široj javnosti.

Na kraju panela Berizo je premijerno prikazao do tada neviđene rendere budućeg izgleda „Nikole Tesle“.

 
Pratite Tango Six i na društvenim mrežama. Na Instagramu, Jutjubu, Tviteru i Fejsbuku.

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Send this to a friend