[ANALIZA] Da li je besmislena Vučićeva želja za „letećim taksijem“ tokom EXPO-a?

7. apr 2024

Najbolji martovski rezultat Er Srbije i prvo opsluživanje putničkog aviona sa vozilom na elektro-pogon u regionu

4. apr 2024

Unapređenje dualnog obrazovanja u avijaciji: Potpisan Memorandum o razumevanju između DCV-a i Kancelarije za dualno obrazovanje

3. apr 2024

SMATSA pustila u operativni rad dva nova Talesova radara: „Istorijski trenutak za Kontrolu letenja Srbije i Crne Gore“

22. mar 2024

Poslovni rezultati kompanije Embraer za 2023. godinu

18. mar 2024

Druga godina profita za Er Srbiju bez subvencija: Preliminarni razultat za 2023. – 40,5 miliona evra zarade

16. mar 2024

Nedeljnik Radar: Sumnja se da su Er Pink, Er Emeralds i Star Fly Wings manipulisali naletom vazduhoplova i letačkih posada, izbegavali redovne servise

14. mar 2024

ACI proglasio „Nikolu Teslu“ za jedan od najboljih aerodroma u kategoriji do 15 miliona putnika, najčistiji i aerodrom sa najposvećenijim osobljem

11. mar 2024

Odbranjen prvi doktorat na temu bespilotnih vazduhoplova u Srbiji: Dr Lidija Tomić razvila metodologiju za procenu rizika upotrebe dronova u vazdušnom saobraćaju

7. mar 2024

[EKSKLUZIVNO] Kompanija „Menzies Aviation“ preuzela zemaljsko opsluživanje aviona Er Srbije: Prvi jutarnji talas bez kašnjenja

5. mar 2024

Poslovni rezultati kompanije MTU za 2023. godinu: Profit preko 800 miliona evra, više zarade u proizvodnji nego održavanju motora

1. mar 2024

[POSLEDNJA VEST] Aerodrom Nikola Tesla privremeno zatvoren zbog istovremenih dojava o bombama u avionima dve avio-kompanije, posada Viz erovog aviona na rulnoj stazi obavila evakuaciju putnika iz letelice

29. feb 2024

Međunarodno udruženje avio-kompanija: Da poginete u putničkom avionu morali bi da letite svaki dan u sledećih 103,239 godina

28. feb 2024

KLM ne smanjuje broj letova za Beograd

27. feb 2024

[ANALIZA] Zbog čega postoje dve paralelne istrage udesa Embraera na letu JU324 i zbog čega putnici ne bi trebalo da tuže Maraton erlajnz i Er Srbiju

26. feb 2024

[POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim ICAO dozvolama

26. feb 2024

Sindikat avio-mehaničara Er Srbija Tehnike: Netačne tvrdnje naših anonimnih kolega o ugroženoj bezbednosti aviona Er Srbije

23. feb 2024

Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

22. feb 2024

[POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

22. feb 2024

MTU Maintenance Serbia: Okončan još jedan ključni preduslov globalnom poslovanju iz Nove Pazove – dobijeni FAA, EASA i kineski sertifikati

21. feb 2024
Počele prijave za prvu generaciju Više vazduhoplovne škole „Vazduhoplovna akademija“ – za četvoro najbolje rangiranih na prijemnom besplatan frozen ATPL
Počinje upis prve generacije Više vazduhoplovne škole / Foto: Vazduhoplovna akademija

Počele prijave za prvu generaciju Više vazduhoplovne škole „Vazduhoplovna akademija“ – za četvoro najbolje rangiranih na prijemnom besplatan frozen ATPL

Kako je Tango Six ranije najavio, nova Viša vazduhoplovna škola „Vazduhoplovna akademija“ upisuje svoju prvu generaciju. Od danas je dostupan i sajt sa više informacija i formularom za prijavu na adresi – https://www.vakademija.edu.rs/visoka-skola-strukovnih-studija/

Četvoro najbolje rangiranih kandidata na prijemnom ispitu od države dobijaju punu stipendiju koja uključuje pokrivanje troškova praktične letačke obuke i pohađanja strukovnih studija. Vazduhoplovna akademija upisaće ove godine ukupno 72  studenta.

– Visoka škola strukovnih studija Vazduhoplovna akademija osnovana je u skladu sa potrebama triju kompanija iz sektora vazduhoplovne industrije, „MTU Maintenance Serbia“, „Air SERBIA“ i „Kontrole letenja Srbije i Crne Gore SMATSA“. Ove kompanije potpisale su sa Ministarstvom prosvete, nauke i tehnološkog razvoja 5. avgusta ove godine Memorandum o saradnji na razvoju dualnog modela studija u visokom obrazovanju u vazduhoplovstvu. Kao rezultat, Vazduhoplovna akademija je kreirala tri studijska programa po dualnom modelu studija u visokom obrazovanju u saradnji sa ove tri kompanije a u skladu sa standardima EASA (European Union Aviation Safety Agency).

Nikad veća motivacija da budete među prvima na rang listi za upis / Foto: Vazduhoplovna akademija

Pozivamo sve zainteresovane svršene srednjoškolce i druge zainteresovane da se prijave na upis do 17. septembra za dva smera, studijski program osnovnih strukovnih studija „Vazdušni saobraćaj“ i studijski program osnovnih strukovnih studija „Vazduhoplovno mašinstvo“, dok je studijski program Kontrola letenja za ovu skolsku godinu popunjen upisom po konkursu SMATSA. Smer „Vazdušni saobraćaj“ namenjen je za kandidate koji će u našoj pilotskoj akademiji u Vršcu završiti i pilotsku praktičnu obuku za saobraćajnog pilota. Sada po prvi put imaju i adekvatno više obrazovanje u okviru iste obrazovne institucije nakon kojeg će dobiti diplomu – strukovni inženjer vazdušnog saobraćaja, pilot. Četvoro najbolje rangiranih na prijemnom ispitu dobiće punu stipendiju kako za deo praktične letačke obuke, tako i za deo pohađanja Više škole.

Cilj smera „Vazduhoplovno mašinstvo“ je obrazovanje strukovnih inženjera, koji će imati potrebna znanja, sposobnosti i veštine za uspešno obavljanje inženjerskih poslova u oblasti vazduhoplovnog mašinstva i potrebna znanja, sposobnosti i veštine za sticanje dozvole B 1.1, B1.2 i B2 u skladu sa evropskim EASA standardima. – stoji u današnjem saopštenju „Vazduhoplovne akademije“ medijima.

Prijave na adresi – https://www.vakademija.edu.rs/visoka-skola-strukovnih-studija/

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs