BEG airport status
Sivkasta statistika najcrnje godine: Najmanje gubitaka putničkih aviona ikad u 2020. godini uz dva obaranja i 314 ukupnih žrtava Tehnički kvar kao uzrok udesa gotovo nepostojeći i u statistikama za 2020. godinu

Sivkasta statistika najcrnje godine: Najmanje gubitaka putničkih aviona ikad u 2020. godini uz dva obaranja i 314 ukupnih žrtava

Globalni komercijalni vazdušni saobraćaj zabeležio je 8 fatalnih nesreća koje su rezultovale sa 314 žrtava. Statistika koja predstavlja znatno manje cifre od petogodišnjeg proseka industrije u ovoj kategoriji, objavio je Aviation Safety Network.

Svojevrsni rekord za 2020. godinu, ako se izuzme COVID kataklizma, čine i dva obaranja putničkih aviona pri čemu je poginulo 182 putnika i članova posade. Prvi incident je dobro poznato obaranje ukrajinskog putničkog aviona od strane Irana, drugi je dobio manje medijske pažnje budući da se dogodio iznad Somalije.

Prošle godine zabeleženo je najmanje gubitaka letelica kada se posmatra cela kalendarska godina. Najbezbednija do sada, 2017. godina, imala je 10 fatalnih nesreća ali sa najmanje izgubljenih života – 44.

Kako smo već javili, aktivnost evropske i globalne avio-industrije prepolovljena kada se posmatra kroz ukupan broj letova u odnosu na 2019. godinu. Obavljeno je oko 19 miliona letova što je sličan broj ukupnom broju letova 1999. godine. Te godine bilo je 43 fatalne nesreće sa 689 izgubljenih života.

Najveći gubici života su obaranje iznad Irana i pilotska greška u Pakistanu
[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Slaven na: Nakon neostvarenje saradnje sa Utvom i nezapočete proizvodnje borbenih aviona u Srbiji, „Stavatti Aerospace“ sada u Americi prodaje svoja obećanja

Na svom sajtu covek je prosle godine bez problema objavio da je prodao desetina aviona kupcu - Allied Air Force... Igrici koju deca igraju... I koja je graficki bolje obradila njegove rendere...

13. May 2025.Pogledaj

Miks na: Nakon neostvarenje saradnje sa Utvom i nezapočete proizvodnje borbenih aviona u Srbiji, „Stavatti Aerospace“ sada u Americi prodaje svoja obećanja

Realno sagledavanje stvari. Eskadrila Leonarda ili T-50, dve Rafala, eskadrila Lasti i eskadrila Sovi i to je to. Maksimum koji možemo je Lasta, Sova i razne bespilotne letelice i lutajuća municija. Čak i ondašnja Jugoslavija nije mogla da napravi sve uz mnogostruko jaču industriju a sad će malena Srbija da pravi nešto. Veliki problem nam…

12. May 2025.Pogledaj

Kakodane na: [FOTO REPORTAŽA] Skromnom vojnom paradom u Moskvi, Rusija obeležila Dan pobede u Drugom svetskom ratu

Скромно, а требало вам 50 редова да напишете шта је све било од технике

12. May 2025.Pogledaj

Bulatovic Nebojsa na: Nakon neostvarenje saradnje sa Utvom i nezapočete proizvodnje borbenih aviona u Srbiji, „Stavatti Aerospace“ sada u Americi prodaje svoja obećanja

Za tako kompleksan posao ,kao što je izrada aviona ,potrebno je puno više od entuzijazma zaluđenika😅, Znamo da je tadašnja Jugoslavija bila udružena sa Rumunijom da bi se proizveo ,,Orao",. uz svesrdnu pomoć tada Engleske , Francuske itd. Srbija u ovoj situaciji je u stanju da pravi klipne avione sa turbo- prop motorima , bezpilotne…

12. May 2025.Pogledaj