Vazduhoplovna akademija upisala prvu generaciju visoke škole strukovnih studija: 43 kandidata na studijskim programima za pilote, kontrolore i mehaničare

6. okt 2021

Promene u Pilotskoj akademiji u Vršcu: Integracija sa Višom pilotskom školom u Beogradu, uskoro kupovina novih dvomotornih aviona i jednog helikoptera

15. sep 2021

Saradnja DCV-a i Vazduhoplovne akademije

10. sep 2021

Počele prijave za prvu generaciju Više vazduhoplovne škole „Vazduhoplovna akademija“ – za četvoro najbolje rangiranih na prijemnom besplatan frozen ATPL

10. sep 2021

[EKSKLUZIVNO] Država prvi put posle 30 godina u potpunosti stipendira obuku za dozvolu saobraćajnog pilota: Vazduhoplovna akademija obučiće besplatno 4 kandidata u Vršcu od nule do frozen ATPL-a

6. sep 2021

[INTERVJU] Poslednji direktor Aviogenexa prvi je instruktor za Flajt Dispečere: Ako volite avijaciju, planiranje, mape, kompjutere i najdinamičnije moguće radno okruženje

20. avg 2021

[EKSKLUZIVNO] Država ulaže 65 miliona evra u Vazduhoplovnu akademiju: Kupuje full flight level D simulator za Erbas A319/320, nove avione i helikopter

5. avg 2021

[FOTO-REPORTAŽA] Kako se postaje PPL pilot: Prvo ide teorija

4. avg 2021

[VIDEO] „All right Steve, get your shit together“: Kako je iz Arizone do Zagreba isporučen peti Erbas A319 kompaniji Trade Air

2. avg 2021

EASA: Vratićemo odobrenja kad se otklone nedostaci; Avia Prime: Nije bilo prekida poslovanja, već smo uložili 1,7 miliona evra u Jat Tehniku, planiramo još

29. jul 2021

Jat Tehnici i GAS Aviationu suspendovani Part 145 sertifikati

27. jul 2021

[REPORTAŽA] Prve fotografije novog izgleda produženog C hodnika aerodroma „Nikola Tesla“

7. jul 2021

MTU počeo sa izgradnjom postrojenja u Srbiji: Od projektne kancelarije do 500 zaposlenih, početak rada 2022. godine

6. jul 2021

SMATSA zbog Korone uzela još jedan kredit od Evropske investicione banke: 10,3 miliona evra za premošćavanje problema i nastavak investicija

17. jun 2021

[SEAS 2021 premijera] Intervju sa novim direktorom Air Montenegra: Avantura zvana formiranje nove nacionalne avio-kompanije

17. jun 2021

Er Srbija gejmifikovala uštede prilikom letačkih operacija i doprinos zaštiti životne sredine u jednoj aplikaciji

17. jun 2021

[SEAS 2021 premijera] Kako je tekao proces koncesije aerodroma „Nikola Tesla“

15. jun 2021

[SEAS 2021 premijera] Erbas update: Konverzije putničkih u kargo avione

14. jun 2021

Goran Jandreoski je novi direktor Aerodroma Crne Gore

11. jun 2021

[SEAS 2021 premijera] Kako je Er Srbija prevozila teret vazduhom tokom Korone

11. jun 2021
[SEAS 2021 premijera] Intervju sa novim direktorom Air Montenegra: Avantura zvana formiranje nove nacionalne avio-kompanije
Predrag Todorović, novi direktor Air Montenegra / Foto: Tango Six Events

[SEAS 2021 premijera] Intervju sa novim direktorom Air Montenegra: Avantura zvana formiranje nove nacionalne avio-kompanije

Država Crna Gora, preciznije nova politička većina koja je preuzela vođstvo nakon 30 godina upravljanja od strane jedne političke opcije, odlučila je da je nelegalno nastaviti sa finansiranjem nacionalne avio-kompanije. Ne samo da je nelegalno nastaviti već da su i prethodna finansiranja i pokušaji u tom pravcu takođe bili nelegalni. Ovaj politički i poslovni potres rezultirao je novom avio-kompanijom koja je nazvana Air Montenegro.

Montenegro (srećom pa prepoznatljivi deo imena ostaje) dobio je i novog izvršnog direktora. Predrag Todorović je nekadašnji reprezentativni vaterpolista, ekonomista po obrazovanju i menadžer iz industrije. Prvo je radio na poslovima čartera i lizovanja putničkih aviona u Francuskoj da bi se pridružio softverskoj kompaniji koja je razvijala rešenja za komercijalni deo avio-industrije. Deo je ekipe mladih expata koji su se sa novom vlašću vratili u zemlju i preuzeli pozicije upravljanja ekonomijom i privredom kao ministri i novi direktori državnih kompanija i agencija.

Imali smo priliku da Todorovića ugostimo na 3. Vazduhoplovnom samitu jugoistočne Evrope i da među prvim medijima sa novim direktorom Montenegra pričamo pre svega o avio-biznisu. Ne toliko o procesu gašenja prethodne verzije kompanije već više o problemima, izazovima i planovima vezanim za operacije Air Montenegra.

 
Pratite Tango Six i na društvenim mrežama. Na Instagramu, Jutjubu, Tviteru i Fejsbuku.

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Send this to a friend