Sindikat avio-mehaničara Er Srbija Tehnike: Netačne tvrdnje naših anonimnih kolega o ugroženoj bezbednosti aviona Er Srbije

23. feb 2024

Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

22. feb 2024

[POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

22. feb 2024

MTU Maintenance Serbia: Okončan još jedan ključni preduslov globalnom poslovanju iz Nove Pazove – dobijeni FAA, EASA i kineski sertifikati

21. feb 2024

Glavni istražitelj najavljuje kraj istrage o udesu Embraera za najmanje 3 meseca, Flajtradar objavio granularne podatke o letu JU324

21. feb 2024

[POSLEDNJA VEST] Nakon raskida saradnje Maratonovi avioni odlaze iz Beograda, avion koji je učestvovao u udesu biće rashodovan

20. feb 2024

Er Srbija raskida saradnju sa Maraton erlajnzom, uputila izvinjenje putnicima

20. feb 2024

Udes Embraera na „Nikoli Tesli“: Objavljen audio-snimak kontrole letenja, tri greške koje je posada napravila

20. feb 2024

[ANALIZA] Kako je došlo do udesa Embraera 195 na Er Srbijinom letu JU324: Kontrola letenja tri puta pokušala da upozori posadu

19. feb 2024

[POSLEDNJA VEST] Embraer 195 Maraton erlajnza bezbedno sleteo nakon vanrednog događaja po poletanju sa aerodroma Nikola Tesla

18. feb 2024

[POSLEDNJA VEST] Jat Tehnika završila drugu konverziju iz putničke u kargo konfiguraciju aviona Boing 767

14. feb 2024

Kuvari sa Mišelinovim zvezdicama pripremaće obroke za putnike Er Fransa

6. feb 2024

Koliko je srpski komercijalni avio-saobraćaj spreman za nove rekorde i EXPO 2027?

20. jan 2024

Rezultati Erbasa za 2023. godinu: „Nikada do sada nismo prodali toliko A320 i A350 aviona u jednoj godini“

17. jan 2024

MAX-u otpao deo trupne konstrukcije, Boingu ponovo otpao deo reputacije

7. jan 2024

[ANALIZA] Kako je došlo do nesreće u Tokiju i zbog čega je evakuacija Erbasa trajala 18 minuta

5. jan 2024

Air France i KLM pokrenuli promocije za putovanja do 30. novembra 2024. godine

4. jan 2024

[ANALIZA] Udes Erbasa A350 avio-kompanije Japan Airlines: „Disciplina Japanaca“ nema nikakve veze sa razlozima zbog kojih su putnici preživeli

3. jan 2024

[INTERVJU] Direktorka HR-a kompanije MTU Maintenance Serbia: „Kako i koga zapošljavamo, koje benefite nudimo i kako se kod nas napreduje“

29. dec 2023

Škola letenja Prince Aviationa objavila poziv za novi kurs obuke za PPL dozvolu: Ko se na vreme prijavi dobija besplatno kurs noćnog letenja i ICAO test engleskog

27. dec 2023
Prince Aviation stipendira nove pilote u svojoj školi letenja
"Prince Aviation će za kandidate koji tokom školovanja pokažu rezultate iznad standarda obezbediti dodatne pogodnosti za dalje školovanje, kao i mogućnost zaposlenja." / Foto: Dimitrije Ostojić, Prince Aviation

Prince Aviation stipendira nove pilote u svojoj školi letenja

Centar za obuku pilota kompanije Prince Aviation objavio je da započinje program stipendiranja pilota. Kako je objavljeno, u sledećoj klasi primiće 24 kandidata na teoretsku obuku za sportskog pilota od kojih 4 kandidata dobijaju stipendiju za praktičnu obuku do sticanja prve pilotske dozvole a dodatnih 6 za ATPL teoriju.

Kako su iz Princa objasnili za Tango Six, program stipendiranja biće strukturiran tako da će se napredak izabranih kandidata kroz ključne faze obuke pratiti i ocenjivati. Cilj je, kako kažu, da najbolji budu zaista najbolji tokom cele obuke:

– Četiri kandidata koja pokažu najbolje rezultate na teoretskoj obuci za PPL (A) će biti stipendirano za kompletnu praktičnu obuku za PPL (A). Svi ostali kandidati koji završe teoretsku obuku mogu nastaviti praktičnu obuku o svom trošku, pod povlašćenim uslovima za sve one koji tokom teoretske obuke pokažu znanje iznad propisanih standarda.

Prince Aviation obavlja većinu svoje letačke obuke sa aerodroma Ečka kod Zrenjanina / Foto: Dimitrije Ostojić, Prince Aviation

Šest najboljih kandidata koji završe kompletnu PPL (A) obuku (bez obzira da li su stipendirani ili samofinansirajući) dobijaju besplatnu teoretsku obuku ATPL (A). Svi ostali kandidati koji završe obuku PPL (A), teoretsku obuku ATPL (A) dobijaju upola cene.

Prince Aviation će za kandidate koji tokom školovanja pokažu rezultate iznad standarda obezbediti dodatne pogodnosti za dalje školovanje, kao i mogućnost zaposlenja. – kazali su iz Princa za Tango Six.

Rok za prijave je 19. maj. Prijava se vrši popunjavanjem formulara na sajtu ili slanjem podataka na mail: ato@princeaviation.com

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Н

Да ли може неко да нам да одговор колико оквирно кошта укупна теоријска и практична обука за ППЛ у поменутој школи?

Odgovori
CT

Можда је најбоље да контактираш школу?

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs