Druga iteracija nacionalne avio-kompanije Crne Gore proslavila je danas godinu dana od svog prvog komercijalnog leta. Kako je saopšteno iz kompanije, fokus prilikom osnivanja bio je na regionalnom tržištu i boljoj povezanosti sa regionom. Otvaranjem linije Tivat – Banja Luka, uz tradicionalno dobru popunjenost na letovima ka Beogradu, taj cilj je ostvaren, a očekivanja opravdana, navodi se u saopštenju.
– Potvrdu dobre poslovne odluke, kako objašnjavaju iz kompanije, dokazuje činjenica da će ove sezone, zbog velikog interesovanja, avioni Er Montenegra letjeti tri puta sedmično za Banja Luku, umjesto dva, koliko je bilo prošle sezone.
Ovo je prilika je da se osvrnemo na sve ono što je postignuto za veoma kratko vrijeme, ali i da prepoznamo nove prilike i izazove. Iako je kompanija osnovana usred pandemije koronavirusa i u jako izazovnom periodu za globalno tržište, upornošću, znanjem i inovativnošću uspjeli smo da se pozicioniramo na evropskoj avio-mapi. Er Montenegro, nakon samo godinu dana broji duplo više destinacija i organizuje veliki broj čarter letova tokom cijele godine, što čini veoma važan segment u promociji i međunarodnoj afirmaciji Crne Gore, ali i neizostavno doprinosi turističkoj sezoni. Svakog dana smo na usluzi putnicima, kako bi što efikasnije i udobnije stigli do svog odredišta. Drago nam je što to prepoznaju i zbog čega nam iznova ukazuju povjerenje. To je ono što nas motiviše da i dalje budemo na visini zadatka. – kazala je vršiteljka dužnosti izvršne direktorke Dragana Frantov Nikolić.

– Pored regiona, nacionalni avio-prevoznik povezuje Crnu Goru i sa velikim brojem evropskih metropola. Cirih, Frankfurt, Istanbul, Kopenhagen, Lion, Ljubljana, Nant, Pariz, Prag samo su neke od destinacija do kojih stižu avioni nacionalnog avio-prevoznika. Svakodnevni letovi iz Tivta i uvođenje linije iz Podgorice, ka Istanbulu kao jednom od njavažnijih vazduhoplovnih hub-ova, imaće, bez sumnje, veliki doprinos za dolazak većeg broja turista u Crnu Goru.
Povećanje broja destinacija i razvoj poslovanja ciljevi su kojima će Er Montenegro biti i u budućnosti posvećen. Tačnost, preciznost, bezbjednost i efikasnost i dalje će ostati vrijednosti kojima će se svi zaposleni rukovoditi. – stoji u saopštenju kompanije.
Milovanov Srbislav
Nacionalna konpanija je najbolji promoter svake zemlje Cestitam im godisnjicu sa iskrenim zeljama za dalji tazvoj