[PRVE FOTOGRAFIJE] Otvorena nova zagrada Vazduhoplovne akademije

27. jan 2023

Prvo „kargo sečenje“ Boinga 767 u Evropi: Jat Tehnika svečano obeležila početak radova na svojoj prvoj konverziji putničkog u kargo avion

26. jan 2023

Kompanija koja je u Srbiji registrovala do sada najluksuzniji Boing pauzira svoj AOC

25. jan 2023

Er Frans predstavio nove kabine na dugolinijskim letovima

20. jan 2023

Viz er pred srpskim medijima: Statistike poslovanja mađarske niskotarifne avio-kompanije

19. jan 2023

Pod vođstvom srpskog Direktorata civilnog vazduhoplovstva potpisan Memorandum o razumevanju u vazduhoplovstvu sa tri zemalje regiona

17. jan 2023

[POSLEDNJA VEST] Er Srbija objavila profit za 2022. godinu od 21 milion evra, bez subvencija

17. jan 2023

Erbas kroz testiranje novih tehnologija na mala vrata uvodi razmišljanja o autonomnom letu putničkih aviona

13. jan 2023

Ruske civilne vazduhoplovne vlasti odobrile domaći motor i krilo za putnički avion MC-21

13. jan 2023

Erbas u 2022. godini: 1078 naručenih i 661 isporučen putnički avion

12. jan 2023

Er Frans promocija za putovanja do 30. juna: „Rendez-vous“ posebni popust na avio-karte

11. jan 2023

KLM promocija za putovanja do 30. juna: „Real Deal Days“ posebni popust na avio-karte

5. jan 2023

[POSAO ZA PILOTE] Smartlinks u Beogradu, Zagrebu i Ljubljani zapošljava kapetane i kopilote za A320, A330 i B737

3. jan 2023

[POSLEDNJA VEST] Vlada Crne Gore imenovala novog v.d. direktora Er Montenegra

15. dec 2022

Završena proizvodnja poslednjeg Boinga 747

14. dec 2022

Air France-KLM grupa ulaže 2 milijarde evra godišnje u nove avione kako bi smanjila emisiju CO2

8. dec 2022

Kroacija erlajns i Erbas potpisali ugovor o nabavci putničkih aviona A220

30. nov 2022

Vazduhoplovna akademija upisuje novu klasu studenata za pilotsku ATP obuku u Trening centru Vršac

23. nov 2022

Er Montenegro dobio IATA-in IOSA sertifikat

22. nov 2022

[POSLEDNJA VEST] Srbija u istom danu dobila dva Erbasa: Jednu Super Pumu i jednog Mihajla Pupina

22. nov 2022
[NAJAVA] ISATECH 2022: Stručni simpozijum vazduhoplovne nauke na Mašinskom fakultetu od 14. do 16. septembra
Petri po redu stručni skup ISATECH ove godine održava se u Beogradu / Foto: CADCAM Data

[NAJAVA] ISATECH 2022: Stručni simpozijum vazduhoplovne nauke na Mašinskom fakultetu od 14. do 16. septembra

Mašinski fakultet u Beogradu domaćin je međunarodnog simpozijuma ISATECH 2022 koji će se održati po hibridnom konceptu (deo događaja biće na fakultetu, deo će biti strimovan putem Zooma) od 14. do 16. septembra, saopštili su organizatori.

Ovogodišnji domaćin, Katedra za vazduhoplovstvo Mašinskog fakulteta, očekuje da će simpozijum privući veliki broj domaće i međunarodne stručne publke, uključujući studente vazduhoplovnog i drugih smerova.

Kompanija CADCAM Data otvorila je „3DEXPERIENCE“ laboratoriju na Mašinskom fakultetu u oktobru 2019. godine / Foto: CADCAM Data

– Imajući u vidu brz razvoj vazduhoplovne industrije, cilj ovog simpozijuma je da stvori obezbedni razmenu znanja i informacija u polju vazduhoplovne nauke i tehnologija. ISATECH, skraćeno od – International Symposium on Aircraft Technology, MRO & Operations, je međunarodni, interdisciplinarni skup koji ima za cilj razmenu znanja u oblastima projektovanja vazduhoplova i optimizacije dizajn rešenja, trendovima aktuelnih i budućih pogonskih grupa, sistema za vođenje i kontrolu letelica, proizvodnih procesa, održavanja i održivosti industrije. – stoji u saopštenju organizatora.

Detaljniju agendu sa Zoom linkom za praćenje konferencije možete pronaći na ovoj adresi – https://2022.isatech.org/wp-content/uploads/2022/09/ISATECH22-Final-Program_v2.pdf

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Al

kako piloti mogu da se prijave?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs