KLM zimski red letenja: Dva dnevna leta na liniji Beograd-Amsterdam

2. okt 2024

„Air France-KLM“ nastavljaju sa ulaganjem u zeleniji prevoz vazduhom: Ugovor o isporuci 1,5 miliona tona održivog avio-goriva

1. okt 2024

Direktor saobraćaja Er Srbije: „U narednih pet godina, svako ko bude imao ATPL u Srbiji ima velike šanse za posao kod nas“

30. sep 2024

[POSLEDNJA VEST] Objavljen konkurs za upis na Er Srbijin kadet program za pilote: 10 kandidata besplatno od nule do potencijalnog zaposlenja kao piloti

27. sep 2024

[EKSKLUZIVNO] Intervju sa rukovodstvom Er Srbije: Razvoj i nastavak transformacije kompanije, kada dolaze Embraeri i rezultati ovogodišnje letnje sezone

27. sep 2024

Prva zvanična poseta visoko rangiranog funkcionera ICAO-a Srbiji, nastavak regionalne saradnje vazduhoplovnih regulatora

25. sep 2024

[POSLEDNJA VEST] Er Srbija počinje sa kadet programom za pilote u Vršcu: Stipendirano školovanje za 10 najboljih i potencijalno zaposlenje

22. sep 2024

Embraer (ponovo) dolazi u Beograd: E195 „E2“ i „leteći taksi“ kao opcije za prodaju, za vojni transporter je kasno?

17. sep 2024

KLM snižava cene avio-karata za letove do preko 60 destinacija

13. sep 2024

Prvi Erbas A321neo isporučen KLM-u

29. avg 2024

„Brend ambasadori“ na letovima za Kinu: Er Srbija uvela novu poziciju u okviru svoje kabinske posade

28. avg 2024

Delegacija Mašinskog fakulteta na sajmu Farnboro

2. avg 2024

[FARNBORO 20204] KLM i ZeroAvia najavljuju demonstracione letove putničkog aviona na tečni vodonik

30. jul 2024

Croatia Airlines preuzela svoj prvi Airbus A220 u Kanadi

29. jul 2024

Vučić i Vesić u Nišu prozvali SMATSA-u: Zbog čega ponovo konflikt političara i Kontrole letenja?

24. jul 2024

Biznis.rs: Evropske pare za SMATSA-u i Talesov „TopSky“ sistem

23. jul 2024

SMATSA: Istorijski rekordi u broju letova u jednom danu za Srbiju i Crnu Goru

16. jul 2024

Novi YouTube kanal Vojnofilmskog centra „Zastava Film“: Stari beogradski aerodrom, stari avioni i „Verni drugovi pilota“

11. jul 2024

Najavljena izmena Osnivačkog akta SMATSA-e, Vesić za Tango Six pojašnjava razloge

9. jul 2024

[SEAS 2024] CAPA prezentacija o stanju avio-saobraćaja u regiji: 15 ključnih stavki za dijagnozu „airline“ biznisa

8. jul 2024
Jat Tehnika dobila sertifikate za popravku i održavanje Erbasovih A330 i A320neo kao i sertifikat za remont stajnog trapa na Boingu 737NG
Još jedan novi tip na capability listi Jat Tehnike - Erbas A330 / Foto: Jat Tehnika

Jat Tehnika dobila sertifikate za popravku i održavanje Erbasovih A330 i A320neo kao i sertifikat za remont stajnog trapa na Boingu 737NG

Jat Tehnika je proširila svoj portfolio usluga novim sertifikatima za popravku i održavanje aviona Erbas A330-200/300, A320neo, kao i i sertifikatom za remont stajnog trapa na Boingu 737NG, saopšteno je iz kompanije.

– Naš osnovni cilj jeste unapređivanje svih segmenata naše usluge kako bismo na najbolji način odgovorili zahtevima naših klijenata. Znamo da će potrebe za održavanjem avionskih komponenti i linijskim održavanjem porasti u narednom periodu. Ovo je proces u kome se pripremamo za nova vremena u istoriji moderne avijacije, a jedinstveni Avia Prime brend će biti garant kvaliteta ponude na zajedničkom trzistu koje pokrivamo.

Jat Tehnika od sada obavlja i remont stajnog trapa za Boingove serije 600/700/800 i 900

Beogradski aerodrom je jedan od aerodroma u Evropi koji se najbrze razvija, sa tržištem koje je u ekspanziji, uz mnoge poslovne mogućnosti za avio-industriju. Perspektiva u kojoj će se naći srpska avio-industrija u nekoliko narednih godina će biti zaista neverovatna, što će stvoriti prostor za zapošljavanje novih kvalifikovanih radnika. – izjavila je portparolka Jat Tehnike Branka Malidžan.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Gr

Pošto imaju stalan odliv stručnog kadra svih profesija,a naročito mehaničara, nameće se logično pitanje, ko će da im radi na širokotrupnim avionima?!

Odgovori
Ig

Radio sam u Jat Tehnici 20 god.Moje kolege IRE mehanicari instuiktori za svaku pohvalu.Medjutim od kad je krenula privatizacija sve je krenulo naopako.Na srecu sad radim na Malti i OK mi je.Pozdrav za sve moje AMS i IRE mehanicare.

Odgovori
An

Zna li nek kolka je pros. plata mas. inzenjera tamo..? Aplicirao al nema po sajtovima..

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs