[ANALIZA] Da li je besmislena Vučićeva želja za „letećim taksijem“ tokom EXPO-a?

7. apr 2024

Najbolji martovski rezultat Er Srbije i prvo opsluživanje putničkog aviona sa vozilom na elektro-pogon u regionu

4. apr 2024

Unapređenje dualnog obrazovanja u avijaciji: Potpisan Memorandum o razumevanju između DCV-a i Kancelarije za dualno obrazovanje

3. apr 2024

SMATSA pustila u operativni rad dva nova Talesova radara: „Istorijski trenutak za Kontrolu letenja Srbije i Crne Gore“

22. mar 2024

Poslovni rezultati kompanije Embraer za 2023. godinu

18. mar 2024

Druga godina profita za Er Srbiju bez subvencija: Preliminarni razultat za 2023. – 40,5 miliona evra zarade

16. mar 2024

Nedeljnik Radar: Sumnja se da su Er Pink, Er Emeralds i Star Fly Wings manipulisali naletom vazduhoplova i letačkih posada, izbegavali redovne servise

14. mar 2024

ACI proglasio „Nikolu Teslu“ za jedan od najboljih aerodroma u kategoriji do 15 miliona putnika, najčistiji i aerodrom sa najposvećenijim osobljem

11. mar 2024

Odbranjen prvi doktorat na temu bespilotnih vazduhoplova u Srbiji: Dr Lidija Tomić razvila metodologiju za procenu rizika upotrebe dronova u vazdušnom saobraćaju

7. mar 2024

[EKSKLUZIVNO] Kompanija „Menzies Aviation“ preuzela zemaljsko opsluživanje aviona Er Srbije: Prvi jutarnji talas bez kašnjenja

5. mar 2024

Poslovni rezultati kompanije MTU za 2023. godinu: Profit preko 800 miliona evra, više zarade u proizvodnji nego održavanju motora

1. mar 2024

[POSLEDNJA VEST] Aerodrom Nikola Tesla privremeno zatvoren zbog istovremenih dojava o bombama u avionima dve avio-kompanije, posada Viz erovog aviona na rulnoj stazi obavila evakuaciju putnika iz letelice

29. feb 2024

Međunarodno udruženje avio-kompanija: Da poginete u putničkom avionu morali bi da letite svaki dan u sledećih 103,239 godina

28. feb 2024

KLM ne smanjuje broj letova za Beograd

27. feb 2024

[ANALIZA] Zbog čega postoje dve paralelne istrage udesa Embraera na letu JU324 i zbog čega putnici ne bi trebalo da tuže Maraton erlajnz i Er Srbiju

26. feb 2024

[POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim ICAO dozvolama

26. feb 2024

Sindikat avio-mehaničara Er Srbija Tehnike: Netačne tvrdnje naših anonimnih kolega o ugroženoj bezbednosti aviona Er Srbije

23. feb 2024

Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

22. feb 2024

[POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

22. feb 2024

MTU Maintenance Serbia: Okončan još jedan ključni preduslov globalnom poslovanju iz Nove Pazove – dobijeni FAA, EASA i kineski sertifikati

21. feb 2024
Jat Tehnika dobila sertifikate za popravku i održavanje Erbasovih A330 i A320neo kao i sertifikat za remont stajnog trapa na Boingu 737NG
Još jedan novi tip na capability listi Jat Tehnike - Erbas A330 / Foto: Jat Tehnika

Jat Tehnika dobila sertifikate za popravku i održavanje Erbasovih A330 i A320neo kao i sertifikat za remont stajnog trapa na Boingu 737NG

Jat Tehnika je proširila svoj portfolio usluga novim sertifikatima za popravku i održavanje aviona Erbas A330-200/300, A320neo, kao i i sertifikatom za remont stajnog trapa na Boingu 737NG, saopšteno je iz kompanije.

– Naš osnovni cilj jeste unapređivanje svih segmenata naše usluge kako bismo na najbolji način odgovorili zahtevima naših klijenata. Znamo da će potrebe za održavanjem avionskih komponenti i linijskim održavanjem porasti u narednom periodu. Ovo je proces u kome se pripremamo za nova vremena u istoriji moderne avijacije, a jedinstveni Avia Prime brend će biti garant kvaliteta ponude na zajedničkom trzistu koje pokrivamo.

Jat Tehnika od sada obavlja i remont stajnog trapa za Boingove serije 600/700/800 i 900

Beogradski aerodrom je jedan od aerodroma u Evropi koji se najbrze razvija, sa tržištem koje je u ekspanziji, uz mnoge poslovne mogućnosti za avio-industriju. Perspektiva u kojoj će se naći srpska avio-industrija u nekoliko narednih godina će biti zaista neverovatna, što će stvoriti prostor za zapošljavanje novih kvalifikovanih radnika. – izjavila je portparolka Jat Tehnike Branka Malidžan.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Gr

Pošto imaju stalan odliv stručnog kadra svih profesija,a naročito mehaničara, nameće se logično pitanje, ko će da im radi na širokotrupnim avionima?!

Odgovori
Ig

Radio sam u Jat Tehnici 20 god.Moje kolege IRE mehanicari instuiktori za svaku pohvalu.Medjutim od kad je krenula privatizacija sve je krenulo naopako.Na srecu sad radim na Malti i OK mi je.Pozdrav za sve moje AMS i IRE mehanicare.

Odgovori
An

Zna li nek kolka je pros. plata mas. inzenjera tamo..? Aplicirao al nema po sajtovima..

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs