„Prince Aviation“ ponovo na globalnoj sceni: Prva instalacija Certus 700 internet sistema na Cesni XLS predstavljena u Fridrishafenu

29. apr 2025

Er Frans uvodi Puket kao novu destinaciju

25. apr 2025

Direktorat civilnog vazduhoplovstva na ICAO konferenciji o olakšicama u vazdušnom saobraćaju u Dohi

19. apr 2025

CAPA analizira Er Srbiju: Poslovni put srpske nacionalne avio-kompanije i preokret nakon 2018. godine

8. apr 2025

„Prince Aviation“ izlaže svoju Cesnu XLS na sajmu AERO u Fridrishafenu: Prva instalacija Kolinsovog satelitskog interneta na YU-SVL

7. apr 2025

[ANALIZA] Šta će novi ekonomski vandalizam Donalda Trampa u formi uvođenja novih carina uraditi srpskoj a šta globalnoj avio-industriji

7. apr 2025

ICAO „cyber security“ seminar u Beogradu: Inovacije, izazovi i regulativa u oblasti vazduhoplovne sajber bezbednosti

1. apr 2025

KLM letnji red letenja: Holanđani ne smanjuju broj letova za Beograd

31. mar 2025

„La Premier“: Er Frans predstavio redizajniranu kabinu prve klase

24. mar 2025

Dodatni luksuz: Er Srbija otvorila „Premium Check-in“ zonu za putnike biznis klase

18. mar 2025

Poseta novog direktora SMATSA-e Nišu: Kontrolni toranj na „Konstantinu Velikom“ ponovo na dnevnom redu

12. mar 2025

[EKSKLUZIVNO] CAE „full motion level D“ A320 NEO simulator isporučen Vazduhoplovnoj akademiji

4. mar 2025

IATA izveštaj o bezbednosti letenja u 2024. godini: Sedam udesa sa smrtnim ishodom u okviru 40,6 miliona bezbedno obavljenih letova

26. feb 2025

Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

10. feb 2025

Er Srbija najavila rekordni profit od 50 miliona evra: „Miki Manojlović“, „Dejan Stanković“ i još jedan A319 od sada u vlasništvu kompanije

31. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Viz er u Beogradu prva žrtva američkih sankcija protiv NIS-a: Od juče u 15 časova mađarska avio-kompanija prestala da toči gorivo na „Nikoli Tesli“

22. jan 2025

Vozilo koje je danas upalo na aerodrom „Nikola Tesla“ – džip sa rotacionim svetlima, sa oznakama neidentifikovanog obezbeđenja

20. jan 2025

Posledice današnjeg upada neovlašćenog automobila na platforme „Nikole Tesle“ : Privremeno zatvoren prolaz kod Jat Tehnike, DCV menja granice aerodromskih zona i njihove pristupe

20. jan 2025

[EKSKLUZIVNO] Imenovan novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA)

17. jan 2025

[INTERVJU] Jirži Marek za Tango Six: Ekspanzija na tržištu Kine, poslovni rezultati i razmišljanja o globalnoj avio-industriji

17. jan 2025
[POSAO] MTU Srbija zapošljava Mašinske inženjere u svom budućem postrojenju u Novoj Pazovi
MTU u potrazi za dva inženjerska profila za svoje buduće postrojenje u Novoj Pazovi / Foto: Jat Tehnika

[POSAO] MTU Srbija zapošljava Mašinske inženjere u svom budućem postrojenju u Novoj Pazovi

Kompanija MTU Aero Engines je nakon najave investicije u izgradnju postrojenja za remont i održavanje turbomlaznih motora 2019. godine započela sa njegovom izgradnjom u julu prošle godine. Postrojenje kod Nove Pazove je blizu puštanja u rad i MTU Maintenence Serbia, kompanija koja će rukovoditi srpskim projektom, aktivno je u potrazi za zaposlenima.

Na poslednjem Vazduhoplovnom samitu jugoistočne Evrope MTU je ispričao svoju buduću strategiju zapošljavanja koja će delom biti bazirana i na stvaranju sopstvenog kadra u Srbiji.

Kako su iz kompanije kazali za Tango Six portal, MTU Maintenence Serbia trenutno je u potrazi za dva inženjerska profila.

Zapošljavaju Inženjera za kontrolu kvaliteta (Quality engineer) koji će biti odgovoran za održavanje kvaliteta proizvoda i pouzdanosti procesa. Njegov posao takođe će biti da nadzire usklađenost sa standardima kvaliteta i da identifikuje potencijalna poboljšanja i optimizacije procesa. 

Drugi traženi profil je Inženjer za opravke (Repair Engineer) koji će biti odgovoran kako bi osigurao da su svi procesi i procedure ispoštovani u skladu sa zahtevima kvaliteta proizvoda, prema tehničkom dokumentacijom motora i tehničkim nalozima ovlašćenog senior inženjera.

MTU Maintenence Serbia poziva sve zaintersovane da više detalja pogledaju na sledećim linkovima:

Za posao Inženjera za kontrolu kvaliteta.

Za posao Inženjera za popravke.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

ma

Sve je to super nemačka kompanija, jaka firma ali za ljude bez fakulteta zarade se izgleda utapaju u srpski prosek.

Odgovori
Mi

Maxxx, a šta bi ti hteo? Plate k’o u Nemačkoj?!?
U svim državama sveta, plate su proporcionalne lokalnom tržištu rada.

Više ovakvih firmi će stvoriti i više radnih mesta kao neophodan (pred)uslov da porastu i cene na tržištu rada, u prevodu, da porastu plate. Već sada su dolaskom brojnih stranih (pežorativno nazvanih) kablomotačkih fabrika, uslovi pod kojim moraju da rade niže kvalifikovani daleko bolji nego dok su isti ti zaposleni morali da rade kod naših SZR, STR, SUR i sličnih biznisa.

Vidi se po tome da oni najgori poslodavci više uopšte ne mogu da nađu zaposlene.

Zahvaljujući ovakvim stranim firmama, sada i prodavčice u pekarama ili malim STR imaju plate od 40-50000din.

Plus što te nove/strane firme dobro plaćaju, i kao najvažnije STVARAJU odlične inžinjere kao sledeći (pred)uslov da u ovoj zemlji (možda) jednom krene na bolje.

ma

Ne. Ja bi hteo da nije isto raditi u pekari ili u MTU.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs