Saopštenje aero-kluba Prijedor o udesu Citabrije: Avion je nakon 100-časovnog pregleda naleteo samo 3 sata

6. jan 2023

[POSLEDNJA VEST] Srušila se Citabria kod Prijedora, oba putnika poginula

31. dec 2022

Ponovo incident aviona kompanije GAS Aviation, ponovo na letu bacanja mamaca za lisice, ponovo u inostranstvu, u drugoj godini bez fatalnih udesa za srpsku generalnu avijaciju

15. dec 2022

[INTERVJU] Direktor mađarske kompanije Magnus Aircraft Laslo Boroš: Tim iz Srbije bio je ključan za našu ekspertizu sa kompozitima, baza za prodaju naših aviona Balkanu biće u vašoj zemlji

8. dec 2022

Uspešno okončan projekat „Biću pilot“ aero-kluba Vazduhoplovci Niša i Ministarstva odbrane

1. dec 2022

[EKSKLUZIVNO] APS Aviation Parts Service preuzeo Grappolo Aviation: Spajanje dve vodeće beogradske kompanije koje posluju u oblasti generalne avijacije

23. nov 2022

12. Državno prvenstvo ultra-lakih letelica u Blacu: Dominacija aero-kluba Ćuprija

31. okt 2022

Da li ste čuli za letelicu naziva „Duh Teksasa“? Ne, nije u pitanju bombarder B-2A

11. okt 2022

[EKSKLUZIVNO] Srpski startap Poleti Aerospace predstavio projekat svog kompozitnog dvoseda: „Exterra će biti najbrži LSA avion na svetu, proizveden u Srbiji“

10. okt 2022

[REPORTAŽA] SEGA 2022: Održana prva konferencija posvećena generalnoj avijaciji u Beogradu

21. sep 2022

Mađarski proizvođač aviona Magnus Aircraft pravi fabriku aviona u Kini: „Planiramo proizvodnju 2800 aviona Fusion za dalekoistočno tržište“

14. sep 2022

[NAJAVA] Državno takmičenje radio-upravljanih modela jedrilica u F3K kategoriji na aerodromu Ćuprija u subotu 10. septembra

9. sep 2022

Prva misija preleta Atlantika za mađarski ultra-laki avion Fusion 212 koji se prodaje i u Srbiji

8. sep 2022

Zbog sajma „Vinska vizija Otvorenog Balkana“ na četiri dana prizemljena većina beogradske generalne avijacije

2. sep 2022

[INTERVJU ] Američki proizvođač klipnih avio-motora Lajkoming 16. i 17. septembra u Beogradu na SEGA konferenciji posvećenoj Generalnoj Avijaciji

1. sep 2022

[INTERVJU ] Kompanija Tempest Aero u Beogradu 16. i 17. septembra na SEGA konferenciji posvećenoj Generalnoj Avijaciji

24. avg 2022

[INTERVJU ] Kompanija Konkord u Beogradu 16. i 17. septembra na SEGA konferenciji posvećenoj Generalnoj Avijaciji

19. avg 2022

[EKSKLUZIVNO] Prvi ultra-laki hidro avion u Srbiji: „Legend“ amfibija kao početak novog segmenta domaće ultra-lake avijacije

17. avg 2022

[NAJAVA] Državno prvenstvo pilota ultra-lakih letelica ODLOŽENO ZA 3. SEPTEMBAR

15. avg 2022

[NAJAVA] Fly-in na aerodromu Ćuprija u subotu

3. avg 2022
[EKSKLUZIVNO] APS Aviation Parts Service preuzeo Grappolo Aviation: Spajanje dve vodeće beogradske kompanije koje posluju u oblasti generalne avijacije
Direktori kompanija APS Aviation Parts Service i Grappolo Aviation Nenad Spasić i Nemanja Paunić potpisuju dokumenta o pripajanju / Foto: APS Aviation Parts Service

[EKSKLUZIVNO] APS Aviation Parts Service preuzeo Grappolo Aviation: Spajanje dve vodeće beogradske kompanije koje posluju u oblasti generalne avijacije

Kako je beogradska kompanija APS Aviation Parts Service danas potvrdila Tango Six portalu, uspešno su obavili akviziciju, takođe beogradske kompanije Grappolo Aviation. Preuzimanje će tako biti interesantna konsolidaciju na domaćem i regionalnom tržištu, budući da se obe kompanije bave prodajom avio-delova, komponenti i usluga u segmentu generalne avijacije.

Kako je za Tango Six kazao direktor APS-a Nenad Spasić, odluka o ovom poslovnom dogovoru došla je logično:

– Kombinovanjem kvalitetnih usluga, brendova i globalnih mogućnosti naše dve organizacije, APS Aviation Parts Service i Grappolo će biti u stanju da pruže inovativnija, fleksibilnija i brža rešenja kako bi pomogli našim postojećim i budućim klijentima generalne avijacije.

Stare kolege, novi tim. Menažment i zaposleni kompanija APS Aviation Parts Service i Grappolo na dan potpisivanja akvizicije / Foto: APS

Grappolo Aviation pruža odličnu uslugu onlajn i oflajn prodaje pilotskih proizvoda vezanih za avijaciju, donosi konekcije i distributivne ugovore sa različitim proizvođačima i prodavcima opreme, kao i veliko iskustvo na domaćem i inostranom tržištu generalne avijacije.

Očekujemo glatku integraciju obe kompanije i poručujemo da neće biti promena u procesima naručivanja, isporuke robe ili plaćanja za APS Aviation Parts Service ili Grappolo. Vaši APS Aviation Parts Service i Grappolo predstavnici i kontakti ostaju isti i radujemo se što ćemo vam pružiti iste sjajne usluge na koje ste navikli od strane obe kompanije. – kazao je Spasić ovim povodom za naš portal.

Tango Six je već izveštavao o kompaniji APS Aviation Parts Service, Tango Six Events je bio suorganizator njihove konferencije posvećene generalnoj avijaciji. Naš portal je takođe pratio Grappolo Aviation od njegovog osnivanja pre 11 godina.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

De

manja konkurencija, vise cene?

Odgovori
Ne

Poštovani Dejane, cilj naše akvizicije je pokrivanje mnogo većeg tržišta od dosadašnjeg kao i podizanje kvaliteta naših usluga na najviši mogući nivo uz smanjenje troškova, samim tim će cene biti pristupačnije iz razloga što su troškovi ti koji su diktirali cene.

Mi

DVA MLADA SPOSOBNA COVEKA SA SVOJIM FIRMAMA NA JEDNOM MESTU NISTA BOLJE NISU MOGLI DA URADE SIGURAN RAZVOJ LAKSA BORBA SA NELOJALNOM KONKURENCIJOM BRZI RAZVOJ SAMIH KONPANIJA A NAMA KLIJENTIMA BOLJA I BRZA I RAZNOVRSNIJA USLUGA U DOMENU POSLOVNE AVIJACIJE U SVAKOM SLUCAJU BRAVO MOMCI I SAMO NAPRED POMOSAN SAM STO IMAMO OVAKO MLADE PREDUZIMLJIVE I USPESNE BIZNISMENE U AVIJACIJI

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs