[EKSKLUZIVNO] V.d. izvršne direktorke Er Montenegra Dragana Frantov Nikolić: Komplikovano ali uspešno resetovanje nacionalne avio-kompanije, nove destinacije i još aviona u planu

3. okt 2022

iziDžet nakon Er Srbije takođe bira Erbasov DPO softver za optimizaciju snižavanja na sletanje, uštedu goriva i smanjenje emisija štetnih gasova

26. sep 2022

Erbas prodaje delove ikone vazdušnog saobraćaja, Superdžamba A380: Objavljeni datumi aukcije

24. sep 2022

[POSLEDNJA VEST] MTU svečano otvara svoje postrojenje u Novoj Pazovi u petak 7. oktobra

23. sep 2022

[POSAO] MTU Srbija zapošljava Mašinske inženjere u svom budućem postrojenju u Novoj Pazovi

20. sep 2022

[NAJAVA] ISATECH 2022: Stručni simpozijum vazduhoplovne nauke na Mašinskom fakultetu od 14. do 16. septembra

13. sep 2022

Direktor Er Srbije za Tango Six o još jednoj brzoj reakciji na potencijalni bankrot susedne avio-kompanije

13. sep 2022

[POSLEDNJA VEST] Postavljena nova skulptura Ikara na mestu Jastreba ispred zgrade Vazduhoplovne akademije na Dorćolu

5. sep 2022

Kako Er Srbiji nije eksplodirao motor na avionu prilikom poletanja iz Tivta i zbog čega nije lepo a ni korisno kao putnik pretiti izlaskom u medije

18. avg 2022

Jat Tehnika dobila sertifikate za popravku i održavanje Erbasovih A330 i A320neo kao i sertifikat za remont stajnog trapa na Boingu 737NG

15. avg 2022

[EKSKLUZIVNO] Direktor Er Srbije Jirži Marek: Povećavamo broj sedišta u kabinama, razmatramo Erbasov softver za optimizaciju prilaza, u budućnosti planiramo da naši ATR-ovi dobiju biznis klasu i lete na biogorivo

8. avg 2022

[FARNBORO 2022] Srpska vazduhoplovna industrija na sajmu u Londonu: Od Pinka do Er Srbije 

1. avg 2022

Kompanija „Belgrade Airport „: Pušteno u rad solarno postrojenje na aerodromu „Nikola Tesla“

18. jul 2022

[EKSKLUZIVNO] Er Srbija potvrdila da uzima još jedan Erbas A330, od oktobra počinje da leti za Kinu, od proleća sledeće godine i za Čikago, iznajmljuje još jedan A320

13. jul 2022

Beogradski Skaj Partner preuzeo opsluživanje Lufthanze i njenih avio-kompanija na „Tesli“: Letnja sezona kojoj se niko nije nadao

13. jul 2022

[EKSKLUZIVNO] Vazduhoplovna akademija pokrenula nabavku za A320 CEO/NEO Level D simulator i odlučila da će drugi simulator biti za Erbasov tip A220

7. jul 2022

[UMESTO PRIČE ZA 8. MART] Kako su Vera i Valentina uz ljubav prema avionima i uprkos muškaracima ostvarile svoje karijere u srpskom vazduhoplovstvu

29. jun 2022

Avion koji juče nije pao na Beograd: Šta znaju civili šta je kargo kompanija koja posluje jeftino sa starim avionima čiji motori dime

27. jun 2022

Kruševac dobio novi aerodrom: Otvorena prva nova asfaltna pista u Srbiji od 1985. godine

27. jun 2022

Još jedna proizvodnja komponenti za enterijere civilnih aviona u Hrvatskoj: Otvoreno postrojenje austrijsko-kineskog FACC-a u Jakovlju

20. jun 2022
[POSAO] SKY Partner, najveći domaći hendler na beogradskom aerodromu, zapošljava radnike sa ili bez iskustva
SKY Partner zapošljava zbog povećanog obima poslovanja, izlaska iz Kovid krize i akvizicije novih klijenata / Foto: SKY Partner

[POSAO] SKY Partner, najveći domaći hendler na beogradskom aerodromu, zapošljava radnike sa ili bez iskustva

Najveća srpska kompanija koja se bavi opsluživanjem aviona objavila je oglase za posao u svojoj bazi na aerodromu „Nikola Tesla“ u Beogradu. SKY Partner traži nove specijaliste za planiranje zemaljskog opsluživanja aviona, zemaljske stjuardese i stjuarde kao i radnike na utovaru i istovaru aviona.

Kako je za Tango Six kazao direktor kompanije Vladimir Trifunović, kompanija započinje sledeću fazu širenja svojih operacija i za to im trebaju novi motivisani radinici sa ili bez iskustva:

– Ušli smo u šestu godinu poslovanja i usled povećanog obima poslovanja, postepenog oporavka od negativnih uticaja pandemije na vazdušni saobraćaj ali i proširenja baze klijenata koje osplužujemo tražimo nove kolege.

Pozivam ovom prilikom sve zainteresovane, sa ili bez iskustva na poslovima vezanim za zemaljsko opsluživanje letelica, da nam se jave. SKY Partner definišu naši zaposleni, u njih ulažemo, pomažemo im da budu obučeni, u svim standardima visokoregulisane industrije u kojoj poslujemo. Ako volite avijaciju, izazov rada u jednoj od najdinamičnijih industrija i spremni ste da preuzmete odgovornost bezbednog i pravovremenog, kako mi kažemo, „hendlovanja“ putničkih aviona, čekamo na vašu prijavu. –

Jedna od pozicija na kojoj SKY Partner zapošljava je i radnik na utovaru i istovaru aviona / Foto: SKY Partner

SKY Partner zapošljava kandidate za tri profila. Svi zainteresovani, za sva tri profila, mogu poslati svoje radne biografije na email: konkurs@sky-partner.rs

Specijalista za planiranje u sektoru zemaljskog opsluživanja

Opis posla
– Planiranje rasporeda zaposlenih na nedeljnom/mesečnom/sezonskom nivou
– Optimizacija i maksimalna iskorišćenost radne snage
– Povećanje produktivnosti poslovanja u operativi
– Praćenje realizacije operativnog plana i izrada revizije
– Pravovremeno obaveštavanje šefa smene o izmenama rasporeda na dnevnom, nedeljnom i mesečnom nivou
– Preraspodela radnih sati radi maksimalne iskorišćenosti kapaciteta
– Korišćenje softvera za optimizaciju kapaciteta
– Predviđanje radne snage za sezonske i vansezonske periode poslovanja u skladu sa ažurnim redom letenja
– Analiza i optimizacija troškova
– Praćenje radnog učinka zaposlenih i davanje povratnih informacija za poboljšanje poslovanja
– Pridržavanje svih politika i procedura za sprečavanje gubitaka kompanije
– Obezbeđuje adekvatne izveštaje na dnevnom, nedeljnom i mesečnom nivou
– Odgovornost za ispravno poslovanje kompanije

Potrebne kvalifikacije:

– Stepen stručne spreme IV/VI
– Minimum 2 godine iskustva na sličnim ili istim poslovima
– Napredan nivo poznavanja engleskog jezika
– Dobre organizacione večtine, analitičnost i procena rizika
– Napredno korišćenje MS Office paketa
– Potvrda da niste krivično osuđivani, da nemate izrečene neke od mera bezbednosti i da niste pod istragom bilo koje vrste

Zemaljska stjuardesa/stjuard

Ako ste mladi sa ili bez radnog iskustva, posvećeni, ambiciozni, odgovorni, fleksibilni, visoko motivisani i spremni ste da učite i da se razvijate, postanite zemaljska stjuardesa ili stjuard.

Radnik na utovaru i istovaru aviona

Ako ste sa ili bez radnog iskustva, posvećeni, ambiciozni, odgovorni, fleksibilni, visoko motivisani i spremni ste da učite i da se razvijate, postanite radnik na utovari i istovaru aviona.

Svi zainteresovani, za sva tri profila, mogu poslati svoje radne biografije na email: konkurs@sky-partner.rs

Komentari

M

Ne treba ni najmanje da iznenade oglasi za posao Sky Partnera, obzirom da je BEG izgubio Lufthansu barem kada su u pitanju prihvat i čišćenje aviona i da je upravo Sky Partner dobio ugovor sa Lufthansom. Videli su ljudi u Lufthansi da OU Zemaljsko opsluživanje aviona nije na zadovoljavajućem nivou i raskinuli su ugovor. Otpuštanje zaposlenih na BEG je direktno dovelo do te situacije. Menadžment BEG nije hteo da sluša svoje zaposlene i reprezentativne Sindikate i sad će se na bolan način uveriti da su svi prigovori bili opravdani. Govorio sam im da treba podići plate zaposlenih u Zemaljskom opsluživanju, nisu hteli da poslušaju, viši Menadžment misli da je dovoljno da na Tržištu rada ponude 60.000 RSD i da će ljudi doleteti da nose kofere i čiste avione. A da su samo malo više brinuli o zaposlenima ne bi otišlo toliko ljudi….

Odgovori
G

A kakva je firma Sky partner,videla sam ovaj njihov oglas za posao,razmisljam da se prijavim pa me zanima kakvi su kao poslodavac?

G

A kakvi su oni kao kompanija i poslodavac, videla sam onaj njihov oglas za posao,razmisljam da se prijavim?

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Send this to a friend