KLM zimski red letenja: Dva dnevna leta na liniji Beograd-Amsterdam

2. okt 2024

„Air France-KLM“ nastavljaju sa ulaganjem u zeleniji prevoz vazduhom: Ugovor o isporuci 1,5 miliona tona održivog avio-goriva

1. okt 2024

Direktor saobraćaja Er Srbije: „U narednih pet godina, svako ko bude imao ATPL u Srbiji ima velike šanse za posao kod nas“

30. sep 2024

[POSLEDNJA VEST] Objavljen konkurs za upis na Er Srbijin kadet program za pilote: 10 kandidata besplatno od nule do potencijalnog zaposlenja kao piloti

27. sep 2024

[EKSKLUZIVNO] Intervju sa rukovodstvom Er Srbije: Razvoj i nastavak transformacije kompanije, kada dolaze Embraeri i rezultati ovogodišnje letnje sezone

27. sep 2024

Prva zvanična poseta visoko rangiranog funkcionera ICAO-a Srbiji, nastavak regionalne saradnje vazduhoplovnih regulatora

25. sep 2024

[POSLEDNJA VEST] Er Srbija počinje sa kadet programom za pilote u Vršcu: Stipendirano školovanje za 10 najboljih i potencijalno zaposlenje

22. sep 2024

Embraer (ponovo) dolazi u Beograd: E195 „E2“ i „leteći taksi“ kao opcije za prodaju, za vojni transporter je kasno?

17. sep 2024

KLM snižava cene avio-karata za letove do preko 60 destinacija

13. sep 2024

Prvi Erbas A321neo isporučen KLM-u

29. avg 2024

„Brend ambasadori“ na letovima za Kinu: Er Srbija uvela novu poziciju u okviru svoje kabinske posade

28. avg 2024

Delegacija Mašinskog fakulteta na sajmu Farnboro

2. avg 2024

[FARNBORO 20204] KLM i ZeroAvia najavljuju demonstracione letove putničkog aviona na tečni vodonik

30. jul 2024

Croatia Airlines preuzela svoj prvi Airbus A220 u Kanadi

29. jul 2024

Vučić i Vesić u Nišu prozvali SMATSA-u: Zbog čega ponovo konflikt političara i Kontrole letenja?

24. jul 2024

Biznis.rs: Evropske pare za SMATSA-u i Talesov „TopSky“ sistem

23. jul 2024

SMATSA: Istorijski rekordi u broju letova u jednom danu za Srbiju i Crnu Goru

16. jul 2024

Novi YouTube kanal Vojnofilmskog centra „Zastava Film“: Stari beogradski aerodrom, stari avioni i „Verni drugovi pilota“

11. jul 2024

Najavljena izmena Osnivačkog akta SMATSA-e, Vesić za Tango Six pojašnjava razloge

9. jul 2024

[SEAS 2024] CAPA prezentacija o stanju avio-saobraćaja u regiji: 15 ključnih stavki za dijagnozu „airline“ biznisa

8. jul 2024
[POSAO] SKY Partner, najveći domaći hendler na beogradskom aerodromu, zapošljava radnike sa ili bez iskustva
SKY Partner zapošljava zbog povećanog obima poslovanja, izlaska iz Kovid krize i akvizicije novih klijenata / Foto: SKY Partner

[POSAO] SKY Partner, najveći domaći hendler na beogradskom aerodromu, zapošljava radnike sa ili bez iskustva

Najveća srpska kompanija koja se bavi opsluživanjem aviona objavila je oglase za posao u svojoj bazi na aerodromu „Nikola Tesla“ u Beogradu. SKY Partner traži nove specijaliste za planiranje zemaljskog opsluživanja aviona, zemaljske stjuardese i stjuarde kao i radnike na utovaru i istovaru aviona.

Kako je za Tango Six kazao direktor kompanije Vladimir Trifunović, kompanija započinje sledeću fazu širenja svojih operacija i za to im trebaju novi motivisani radinici sa ili bez iskustva:

– Ušli smo u šestu godinu poslovanja i usled povećanog obima poslovanja, postepenog oporavka od negativnih uticaja pandemije na vazdušni saobraćaj ali i proširenja baze klijenata koje osplužujemo tražimo nove kolege.

Pozivam ovom prilikom sve zainteresovane, sa ili bez iskustva na poslovima vezanim za zemaljsko opsluživanje letelica, da nam se jave. SKY Partner definišu naši zaposleni, u njih ulažemo, pomažemo im da budu obučeni, u svim standardima visokoregulisane industrije u kojoj poslujemo. Ako volite avijaciju, izazov rada u jednoj od najdinamičnijih industrija i spremni ste da preuzmete odgovornost bezbednog i pravovremenog, kako mi kažemo, „hendlovanja“ putničkih aviona, čekamo na vašu prijavu. –

Jedna od pozicija na kojoj SKY Partner zapošljava je i radnik na utovaru i istovaru aviona / Foto: SKY Partner

SKY Partner zapošljava kandidate za tri profila. Svi zainteresovani, za sva tri profila, mogu poslati svoje radne biografije na email: konkurs@sky-partner.rs

Specijalista za planiranje u sektoru zemaljskog opsluživanja

Opis posla
– Planiranje rasporeda zaposlenih na nedeljnom/mesečnom/sezonskom nivou
– Optimizacija i maksimalna iskorišćenost radne snage
– Povećanje produktivnosti poslovanja u operativi
– Praćenje realizacije operativnog plana i izrada revizije
– Pravovremeno obaveštavanje šefa smene o izmenama rasporeda na dnevnom, nedeljnom i mesečnom nivou
– Preraspodela radnih sati radi maksimalne iskorišćenosti kapaciteta
– Korišćenje softvera za optimizaciju kapaciteta
– Predviđanje radne snage za sezonske i vansezonske periode poslovanja u skladu sa ažurnim redom letenja
– Analiza i optimizacija troškova
– Praćenje radnog učinka zaposlenih i davanje povratnih informacija za poboljšanje poslovanja
– Pridržavanje svih politika i procedura za sprečavanje gubitaka kompanije
– Obezbeđuje adekvatne izveštaje na dnevnom, nedeljnom i mesečnom nivou
– Odgovornost za ispravno poslovanje kompanije

Potrebne kvalifikacije:

– Stepen stručne spreme IV/VI
– Minimum 2 godine iskustva na sličnim ili istim poslovima
– Napredan nivo poznavanja engleskog jezika
– Dobre organizacione večtine, analitičnost i procena rizika
– Napredno korišćenje MS Office paketa
– Potvrda da niste krivično osuđivani, da nemate izrečene neke od mera bezbednosti i da niste pod istragom bilo koje vrste

Zemaljska stjuardesa/stjuard

Ako ste mladi sa ili bez radnog iskustva, posvećeni, ambiciozni, odgovorni, fleksibilni, visoko motivisani i spremni ste da učite i da se razvijate, postanite zemaljska stjuardesa ili stjuard.

Radnik na utovaru i istovaru aviona

Ako ste sa ili bez radnog iskustva, posvećeni, ambiciozni, odgovorni, fleksibilni, visoko motivisani i spremni ste da učite i da se razvijate, postanite radnik na utovari i istovaru aviona.

Svi zainteresovani, za sva tri profila, mogu poslati svoje radne biografije na email: konkurs@sky-partner.rs

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Ma

Ne treba ni najmanje da iznenade oglasi za posao Sky Partnera, obzirom da je BEG izgubio Lufthansu barem kada su u pitanju prihvat i čišćenje aviona i da je upravo Sky Partner dobio ugovor sa Lufthansom. Videli su ljudi u Lufthansi da OU Zemaljsko opsluživanje aviona nije na zadovoljavajućem nivou i raskinuli su ugovor. Otpuštanje zaposlenih na BEG je direktno dovelo do te situacije. Menadžment BEG nije hteo da sluša svoje zaposlene i reprezentativne Sindikate i sad će se na bolan način uveriti da su svi prigovori bili opravdani. Govorio sam im da treba podići plate zaposlenih u Zemaljskom opsluživanju, nisu hteli da poslušaju, viši Menadžment misli da je dovoljno da na Tržištu rada ponude 60.000 RSD i da će ljudi doleteti da nose kofere i čiste avione. A da su samo malo više brinuli o zaposlenima ne bi otišlo toliko ljudi….

Odgovori
Go

A kakva je firma Sky partner,videla sam ovaj njihov oglas za posao,razmisljam da se prijavim pa me zanima kakvi su kao poslodavac?

Go

A kakvi su oni kao kompanija i poslodavac, videla sam onaj njihov oglas za posao,razmisljam da se prijavim?

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs