Potpisan Sporazum o saradnji i koordinaciji u traganju i spasavanju u vazduhoplovstvu između zemalјa regiona

24. feb 2023

Erbas u 2022. godini zaradio preko 5 milijardi evra

17. feb 2023

Er Indija namerava da nabavi 470 novih Erbasovih i Boingovih putničkih aviona

16. feb 2023

Air France povećava broj letova za Kanadu

10. feb 2023

[PRVE FOTOGRAFIJE] Otvorena nova zagrada Vazduhoplovne akademije

27. jan 2023

Prvo „kargo sečenje“ Boinga 767 u Evropi: Jat Tehnika svečano obeležila početak radova na svojoj prvoj konverziji putničkog u kargo avion

26. jan 2023

Kompanija koja je u Srbiji registrovala do sada najluksuzniji Boing pauzira svoj AOC

25. jan 2023

Er Frans predstavio nove kabine na dugolinijskim letovima

20. jan 2023

Viz er pred srpskim medijima: Statistike poslovanja mađarske niskotarifne avio-kompanije

19. jan 2023

Pod vođstvom srpskog Direktorata civilnog vazduhoplovstva potpisan Memorandum o razumevanju u vazduhoplovstvu sa tri zemalje regiona

17. jan 2023

[POSLEDNJA VEST] Er Srbija objavila profit za 2022. godinu od 21 milion evra, bez subvencija

17. jan 2023

Erbas kroz testiranje novih tehnologija na mala vrata uvodi razmišljanja o autonomnom letu putničkih aviona

13. jan 2023

Ruske civilne vazduhoplovne vlasti odobrile domaći motor i krilo za putnički avion MC-21

13. jan 2023

Erbas u 2022. godini: 1078 naručenih i 661 isporučen putnički avion

12. jan 2023

Er Frans promocija za putovanja do 30. juna: „Rendez-vous“ posebni popust na avio-karte

11. jan 2023

KLM promocija za putovanja do 30. juna: „Real Deal Days“ posebni popust na avio-karte

5. jan 2023

[POSAO ZA PILOTE] Smartlinks u Beogradu, Zagrebu i Ljubljani zapošljava kapetane i kopilote za A320, A330 i B737

3. jan 2023

[POSLEDNJA VEST] Vlada Crne Gore imenovala novog v.d. direktora Er Montenegra

15. dec 2022

Završena proizvodnja poslednjeg Boinga 747

14. dec 2022

Air France-KLM grupa ulaže 2 milijarde evra godišnje u nove avione kako bi smanjila emisiju CO2

8. dec 2022
[POSAO] SKY Partner, najveći domaći hendler na beogradskom aerodromu, zapošljava radnike sa ili bez iskustva
SKY Partner zapošljava zbog povećanog obima poslovanja, izlaska iz Kovid krize i akvizicije novih klijenata / Foto: SKY Partner

[POSAO] SKY Partner, najveći domaći hendler na beogradskom aerodromu, zapošljava radnike sa ili bez iskustva

Najveća srpska kompanija koja se bavi opsluživanjem aviona objavila je oglase za posao u svojoj bazi na aerodromu „Nikola Tesla“ u Beogradu. SKY Partner traži nove specijaliste za planiranje zemaljskog opsluživanja aviona, zemaljske stjuardese i stjuarde kao i radnike na utovaru i istovaru aviona.

Kako je za Tango Six kazao direktor kompanije Vladimir Trifunović, kompanija započinje sledeću fazu širenja svojih operacija i za to im trebaju novi motivisani radinici sa ili bez iskustva:

– Ušli smo u šestu godinu poslovanja i usled povećanog obima poslovanja, postepenog oporavka od negativnih uticaja pandemije na vazdušni saobraćaj ali i proširenja baze klijenata koje osplužujemo tražimo nove kolege.

Pozivam ovom prilikom sve zainteresovane, sa ili bez iskustva na poslovima vezanim za zemaljsko opsluživanje letelica, da nam se jave. SKY Partner definišu naši zaposleni, u njih ulažemo, pomažemo im da budu obučeni, u svim standardima visokoregulisane industrije u kojoj poslujemo. Ako volite avijaciju, izazov rada u jednoj od najdinamičnijih industrija i spremni ste da preuzmete odgovornost bezbednog i pravovremenog, kako mi kažemo, „hendlovanja“ putničkih aviona, čekamo na vašu prijavu. –

Jedna od pozicija na kojoj SKY Partner zapošljava je i radnik na utovaru i istovaru aviona / Foto: SKY Partner

SKY Partner zapošljava kandidate za tri profila. Svi zainteresovani, za sva tri profila, mogu poslati svoje radne biografije na email: konkurs@sky-partner.rs

Specijalista za planiranje u sektoru zemaljskog opsluživanja

Opis posla
– Planiranje rasporeda zaposlenih na nedeljnom/mesečnom/sezonskom nivou
– Optimizacija i maksimalna iskorišćenost radne snage
– Povećanje produktivnosti poslovanja u operativi
– Praćenje realizacije operativnog plana i izrada revizije
– Pravovremeno obaveštavanje šefa smene o izmenama rasporeda na dnevnom, nedeljnom i mesečnom nivou
– Preraspodela radnih sati radi maksimalne iskorišćenosti kapaciteta
– Korišćenje softvera za optimizaciju kapaciteta
– Predviđanje radne snage za sezonske i vansezonske periode poslovanja u skladu sa ažurnim redom letenja
– Analiza i optimizacija troškova
– Praćenje radnog učinka zaposlenih i davanje povratnih informacija za poboljšanje poslovanja
– Pridržavanje svih politika i procedura za sprečavanje gubitaka kompanije
– Obezbeđuje adekvatne izveštaje na dnevnom, nedeljnom i mesečnom nivou
– Odgovornost za ispravno poslovanje kompanije

Potrebne kvalifikacije:

– Stepen stručne spreme IV/VI
– Minimum 2 godine iskustva na sličnim ili istim poslovima
– Napredan nivo poznavanja engleskog jezika
– Dobre organizacione večtine, analitičnost i procena rizika
– Napredno korišćenje MS Office paketa
– Potvrda da niste krivično osuđivani, da nemate izrečene neke od mera bezbednosti i da niste pod istragom bilo koje vrste

Zemaljska stjuardesa/stjuard

Ako ste mladi sa ili bez radnog iskustva, posvećeni, ambiciozni, odgovorni, fleksibilni, visoko motivisani i spremni ste da učite i da se razvijate, postanite zemaljska stjuardesa ili stjuard.

Radnik na utovaru i istovaru aviona

Ako ste sa ili bez radnog iskustva, posvećeni, ambiciozni, odgovorni, fleksibilni, visoko motivisani i spremni ste da učite i da se razvijate, postanite radnik na utovari i istovaru aviona.

Svi zainteresovani, za sva tri profila, mogu poslati svoje radne biografije na email: konkurs@sky-partner.rs

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Ma

Ne treba ni najmanje da iznenade oglasi za posao Sky Partnera, obzirom da je BEG izgubio Lufthansu barem kada su u pitanju prihvat i čišćenje aviona i da je upravo Sky Partner dobio ugovor sa Lufthansom. Videli su ljudi u Lufthansi da OU Zemaljsko opsluživanje aviona nije na zadovoljavajućem nivou i raskinuli su ugovor. Otpuštanje zaposlenih na BEG je direktno dovelo do te situacije. Menadžment BEG nije hteo da sluša svoje zaposlene i reprezentativne Sindikate i sad će se na bolan način uveriti da su svi prigovori bili opravdani. Govorio sam im da treba podići plate zaposlenih u Zemaljskom opsluživanju, nisu hteli da poslušaju, viši Menadžment misli da je dovoljno da na Tržištu rada ponude 60.000 RSD i da će ljudi doleteti da nose kofere i čiste avione. A da su samo malo više brinuli o zaposlenima ne bi otišlo toliko ljudi….

Odgovori
Go

A kakva je firma Sky partner,videla sam ovaj njihov oglas za posao,razmisljam da se prijavim pa me zanima kakvi su kao poslodavac?

Go

A kakvi su oni kao kompanija i poslodavac, videla sam onaj njihov oglas za posao,razmisljam da se prijavim?

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs