[ANALIZA] Da li je besmislena Vučićeva želja za „letećim taksijem“ tokom EXPO-a?

7. apr 2024

Najbolji martovski rezultat Er Srbije i prvo opsluživanje putničkog aviona sa vozilom na elektro-pogon u regionu

4. apr 2024

Unapređenje dualnog obrazovanja u avijaciji: Potpisan Memorandum o razumevanju između DCV-a i Kancelarije za dualno obrazovanje

3. apr 2024

SMATSA pustila u operativni rad dva nova Talesova radara: „Istorijski trenutak za Kontrolu letenja Srbije i Crne Gore“

22. mar 2024

Poslovni rezultati kompanije Embraer za 2023. godinu

18. mar 2024

Druga godina profita za Er Srbiju bez subvencija: Preliminarni razultat za 2023. – 40,5 miliona evra zarade

16. mar 2024

Nedeljnik Radar: Sumnja se da su Er Pink, Er Emeralds i Star Fly Wings manipulisali naletom vazduhoplova i letačkih posada, izbegavali redovne servise

14. mar 2024

ACI proglasio „Nikolu Teslu“ za jedan od najboljih aerodroma u kategoriji do 15 miliona putnika, najčistiji i aerodrom sa najposvećenijim osobljem

11. mar 2024

Odbranjen prvi doktorat na temu bespilotnih vazduhoplova u Srbiji: Dr Lidija Tomić razvila metodologiju za procenu rizika upotrebe dronova u vazdušnom saobraćaju

7. mar 2024

[EKSKLUZIVNO] Kompanija „Menzies Aviation“ preuzela zemaljsko opsluživanje aviona Er Srbije: Prvi jutarnji talas bez kašnjenja

5. mar 2024

Poslovni rezultati kompanije MTU za 2023. godinu: Profit preko 800 miliona evra, više zarade u proizvodnji nego održavanju motora

1. mar 2024

[POSLEDNJA VEST] Aerodrom Nikola Tesla privremeno zatvoren zbog istovremenih dojava o bombama u avionima dve avio-kompanije, posada Viz erovog aviona na rulnoj stazi obavila evakuaciju putnika iz letelice

29. feb 2024

Međunarodno udruženje avio-kompanija: Da poginete u putničkom avionu morali bi da letite svaki dan u sledećih 103,239 godina

28. feb 2024

KLM ne smanjuje broj letova za Beograd

27. feb 2024

[ANALIZA] Zbog čega postoje dve paralelne istrage udesa Embraera na letu JU324 i zbog čega putnici ne bi trebalo da tuže Maraton erlajnz i Er Srbiju

26. feb 2024

[POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim ICAO dozvolama

26. feb 2024

Sindikat avio-mehaničara Er Srbija Tehnike: Netačne tvrdnje naših anonimnih kolega o ugroženoj bezbednosti aviona Er Srbije

23. feb 2024

Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

22. feb 2024

[POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

22. feb 2024

MTU Maintenance Serbia: Okončan još jedan ključni preduslov globalnom poslovanju iz Nove Pazove – dobijeni FAA, EASA i kineski sertifikati

21. feb 2024
Erbas prodaje delove ikone vazdušnog saobraćaja, Superdžamba A380: Objavljeni datumi aukcije
Postanite vlasnik delova serijskog broja 13 / Foto: Erbas

Erbas prodaje delove ikone vazdušnog saobraćaja, Superdžamba A380: Objavljeni datumi aukcije

Erbas A380 prvi put je poleteo sa aerodrome Tuluz-Blanjak u Francuskoj 27. aprila 2005. godine. Ovaj globalni događaj, kojeg se sada sećaju milioni, obeležio je početak nezabeleženog emotivnog odnosa između ove izuzetne letelice i ljudi širom planete.

Kako bi i dalje negovala ovu strast, kompanija Erbas saopštila je juče da organizuje aukciju delova letelice A380 13, 14. i 15. oktobra 2022. godine u Tuluzu i putem Interneta. Biće to prilika za entuzijaste da kupe pravi deo istorije avijacije koji će biti odabrani kako po njihovom tehnološkom tako i po estetskom značaju, kazali iz iz evropskog proizvođača aviona.

– Prihod od aukcije pomoći će Erbasovoj Fondaciji da nastavi da podržava dobrotvorne inicijative širom planete putem svoje široke mreže zaposlenih, drugih udruženja i organizacija, sve u pravcu ostvarivanja projekata od opšteg interesa. Deo prihoda biće takođe doniran „AIRitage“ udruženju, koje čuva vazduhoplovno nasleđe. – navodi se u saopštenju.

Više detalja o aukciji možete pronaći ovde – https://www.airbus.com/en/newsroom/a-very-special-a380-auction

Šta ćete moći da kupite?

Lampe, bar, stepenice, rukohvate, kolica za kabinski ketering pa čak i konopac za hitnu evakuaciju pilota iz kokpita! Skoro 500 predmeta, od kojih su velika većina nekadašnji delovi kabine ove vazduhoplovne ikone, biće ponuđeni na prodaju tokom događaja koji će biti održan kako uživo tako i putem Interneta, pod vođstvom aukcionara Marka Labarba.

Skoro svi delovi koji će se naći na aukciji deo su aviona A380 serijskog broja 13. Ova letelica, koja je ušla u upotrebu 23. oktobra 2008. godine, prevozila je do 489 putnika u konfiguraciji putničke kabine sastavljene iz tri klase. Drugi delovi, kao što su sedišta iz bisnis klase, biće uzeti iz drugih penzionisanih aviona tipa A380.

A380 nastavlja da živi

Serijski broj 13 povučen je iz upotrebe 2021. godine od strane kompanije Tarmac Aerosave, globalnog lidera u održivom upravljanju kraja životnog ciklusa za avione, putem naprednih tehnika za rastavljanje i reciklažu koje omogućuju da je oko 90% delova letelice ponovo na neki način u upotrebi.

Ova aukcija, i isporuka serijskog broja 272, poslednjeg aviona ovog tipa ikad proizvedenog, kompaniji Emirejts decembra 2021. godine ipak ne obeležavaju kraj komercijalnog života za A380. Erbasov Superdžambo će nastaviti da leti još decenijama na više ruta širom planete, na radost putnika koji će nastaviti da uživaju u A380 iskustvu.

Aukcija je zapravo odavanje počasti ovoj letelici. Njen program je pomogao kompaniji Erbas da postane, ono što je danas, integrisana kompanija koja nudi pun raspon efikasnih letelica, koja je globalni lider u održivoj vazduhoplovnoj industriji na korist bezbednog i ujedinjenog sveta.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs