[POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim ICAO dozvolama

29. nov 2023

Aerodrom „Nikola Tesla“ danas prešao broj od 7 miliona opsluženih putnika

28. nov 2023

Er Srbija testira novi inflight entertainment sistem za strimovanje sadržaja na uređaje putnika, prvi put u A320 i ATR avionima

27. nov 2023

Beogradski aerodrom dobio novu traku za preuzimanje prtljaga iz širokotrupnih aviona

24. nov 2023

Direktorat civilnog vazduhoplovstva objavio prvu praktičnu odluku radi smanjenja buke prilikom preleta mlaznih aviona iznad Bežanijske Kose

21. nov 2023

[VIDEO] Prince Aviation iz Beograda na vazduhoplovnom sajmu u Dubaiju: Nastavljamo sa ulaganjem u sve aspekte operacija

16. nov 2023

[POSLEDNJA VEST] Etihad u potpunosti izlazi iz suvlasništva Er Srbije

13. nov 2023

Sejbr u Beogradu: Er Srbija prva na svetu počela da koristi sistem dinamičnog određivanja cena „Sabre Air IQ“

9. nov 2023

Predavanje tehničke direktorke „Flightradar24“ servisa Mine Bostrom Nakićenović: Kako radi najpopularniji svetski sajt za praćenje aviona

6. nov 2023

Zimski red letenja KLM-a zadržava dva dnevna leta na liniji Beograd – Amsterdam

30. okt 2023

Da vam objasnim nešto u vezi novih Er Srbijinih uniformi (…i kako su piloti nacionalne avio-kompanije prestali da budu žrtve Etihad estetike)

27. okt 2023

Flightradar 24 u Beogradu: Iza scene kargo konverzije drugog Boinga 767 u Jat Tehnici

24. okt 2023

[INTERVJU] Jedan na jedan sa direktorom Er Srbije Jiržijem Marekom: Kako je srpska nacionalna avio-kompanija za 10 godina porasla 3 puta, detaljnije o poslovnim performansama i planovima

19. okt 2023

Direktorat civilnog vazduhoplovstva inicirao predlog za smanjenje buke prilikom poletanja putničkih aviona sa aerodroma „Nikola Tesla“

10. okt 2023

Nova destinacija Er Montenegra uz promotivne cene avio-karata

7. okt 2023

Er Frans – KLM grupa kupuje 50 aviona Erbas A350

6. okt 2023

[NAJAVA] IATA i Er Srbija organizuju jednodnevnu vazduhoplovnu konferenciju u Beogradu 17. oktobra

5. okt 2023

[PRVE FOTOGRAFIJE] Treći Embraer u bojama Er Srbije

26. sep 2023

Željko Mitrović najavio ulazak Er Pinka u redovni avio-saobraćaj: „U narednih 6 meseci ćemo probati da se okušamo u regionalnom „low-cost“ saobraćaju sa Embraerima“

25. sep 2023

Vazduhoplovna akademija i indijska avio-kompanija Džet vingz ervejz potpisali ugovor o obuci pilota: Cilj je obuka 800 indijaca u Vršcu u narednih 5 godina

21. sep 2023
[POSLEDNJA VEST] Prvi ATR 72-600 stiže sutra u Beograd, registracija YU-ALY
Sveže ofarbani YU-ALY / Foto: Er Srbija

[POSLEDNJA VEST] Prvi ATR 72-600 stiže sutra u Beograd, registracija YU-ALY

Novi turbo-elisni avion tipa ATR 72-600, oznake YU-ALY, koji će Er Srbija koristiti na regionalnim letovima, planirano je da u četvrtak, 27. januara, stigne u Beograd iz Tuluza. Srpska nacionalna avio-kompanija iznajmljivanjem prvog aviona tog tipa započinje veliko podmlađivanje svoje regionalne flote, koje će biti finalizovano do kraja godine, saopštila je danas Er Srbija.

– Obnavljanje flote je jedna od najznačajnijih strateških odluka i Er Srbija želi da iskoristi trenutne povoljne tržišne uslove u pogledu dostupnosti aviona. Počinjemo sa našom turbo-elisnom flotom i tokom predstojećeg perioda zamenićemo sve avione ATR 72-200, od ​​kojih trenutno imamo tri u floti, kao i dva ATR 72-500, najsavremenijim ATR 72-600. To će značajno unaprediti našu operativnu efikasnost, kao i usluge koje pružamo putnicima. Naš cilj je da nastavimo da se razvijamo kao regionalni lider, a modernizovana flota turbo-elisnih aviona je suštinski korak na tom putu. – izjavio je Jirži Marek, generalni direktor Er Srbije.

Enterijer / Foto: Er Srbija

Novi avion YU-ALY imaće vizuelni identitet srpskog nacionalnog avio-prevoznika. Proizveden 2015. godine, noviji je od ostalih letelica u ATR floti i modernijeg enterijera. Najnovije pojačanje u floti nacionalne avio-kompanije ima konfiguraciju sa 72 sedišta marke The Geven “Prestige”, koja putnicima obezbeđuju veći komfor i udobnost. Avion je opremljen sa dva turboprop motora PW127M, dugačak je 27,17 m sa rasponom krila od 27,05 m. Najveća brzina koju može da dostigne tokom krstarenja iznosi oko 510 km/h, dok je maksimalni dolet sa punim kapacitetom 1.404 km. Za razliku od aktuelnih modela turbo-elisnih aviona u floti, ATR 72-600 donosi značajnu novu karakteristiku, dajući za većinu putnika na letu mogućnost smeštanja kabinskog prtljaga nešto većih dimenzija u police za smeštanje prtljaga, što je cenjeni element usluge u floti mlaznih aviona Er Srbije.

Er Srbija će novim avionima tipa ATR 72-600 obavljati letove na redovnim linijama iz Beograda za Banjaluku, Beč, Bukurešt, Ljubljanu, Podgoricu, Prag, Sarajevo, Skoplje, Sofiju, Solun, Tivat, Tiranu i Zagreb, kao i na sezonskim linijama do Dubrovnika, Pule, Splita i Zadra. Letovi novim avionima će se realizovati i na redovnoj liniji iz Niša do Ljubljane i sezonskoj do Atine, kao i na redovnoj liniji iz Kraljeva do Istanbula i sezonskim do Tivta i Soluna, stoji u saopštenju kompanije.

Tango Six je bio prvi medij koji je još 2012. godine na vazduhoplovnom sajmu u Farnborou obišao kabinu i kokpit -600 verzije kada smo od potpredsednika ATR dobili turu sa pojašnjenjima svih unapređenja u odnosu na prethodne verzije:

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

le

Nadam se da će taj za Banjaluku letjeti bar tri dana u sedmici ujutru i naveče, inače neću imati razloga sjesti u njega…

Odgovori
Mi

Lepa vest. ATR su mi omiljeni avioni, posebno na liniji Beograd Bukurest, iznad Djerdapa, Karpata, pravo uzivanje uz sjajnu domacu kafu stjuardesa AirSrbije.

Odgovori
Le

Uskoro ni jedan ATR neće imati pepeljare u naslonu sedišta :(

Odgovori
AL

Gde dase potpiše peticija dase ovaj avion nazove imenom „Ljubo ALYčić? U sklopu kanpanje žive legende? Ljubo je više leteo er srbijom na nastupe u Paris, Njemačka i saslužio je tu čast.

Odgovori
Du

one je LjubA, a ne LjubO

Da

Super vjesti! Konacno!!
A za ostale? znal se jel dolaze a320neo? Ne mislim na nove mozda i polovne imaju u ponudi.
I malo detaljnije poredjenje bilo bi super starog i novog tipa.
Hvala puno i veliki pozdrav.

Odgovori
De

Dobro nam dosao!

i da ih dodje jos mnogo

Odgovori
De

ATR 72-200 su vlasništvo kompanije, a 72-600 se iznajmljuju. Izgleda da AS neće više imati letelica u svom vlasništvu – sve će biti sa lizinga. I na slici ovog ATR 72-600 se jasno vidi (i posle farbanja) francuska registracija F-HPY. Zna li se kome su prodati ATR 72-200?

Odgovori
to

To je najvažnije pitanje, Air Srbija postaje ljuštura, tj. kompanija bez osnovnih sredstava!

77

Kome prodati avione stare 35 godina?!Jedan ce mozda u muzej,ostali na secenje.Bas smo regionalni lideri,samo neznam u cemu.Uspeli su sve urusiti pored tolikih subvencija od strane Vlade RS.

Odgovori
Ba

Atr72 Ferry flight Taipei – Paris
https://youtu.be/VxFgewLaxUw
R.I.P. capt Slavko Jankovic

Odgovori
Ma

Evo 51 godinu od mog prvog leta za Krk, sada imamo propelerce. Moj let do Ljubljane i v.v. 2014 sa ATR72 bio je kao busom Krstić. Ništa ne može zameniti let DC-9 od 40 minuta do Jadrana. Zvuk motora, tejk of, lagani let, lending. Sada bih (da nije ekonom. krize) preferirao do Krka preko neke lou-kost via Minhen.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs