Prva zgrada Vazduhoplovne akademije na Dorćolu u kojoj će se nalaziti Full Flight Level D simulator dobija svoj konačni izgled

19. maj 2022

Rostec završio ispitivanje prvog prototipa motora PD-8

13. maj 2022

Posao odmah nakon završetka srednje škole: Jat Tehnika predstavila novi program prakse za studente Vazduhoplovne akademije

10. maj 2022

Vazduhoplovna akademija održala svoj tradicionalni Dan otvorenih vrata: Predstavljanje srednjeg i visokog vazduhoplovnog obrazovanja budućim đacima

9. maj 2022

Prince Aviation stipendira nove pilote u svojoj školi letenja

6. maj 2022

Najveća narudžbina putničkih letelica Erbas u istoriji australijske avijacije za avio-kompaniju Kvantas: „Konačno ispravljanje tiranije udaljenosti“

3. maj 2022

Prvo javno pominjanje problema sa Suhojem SSJ100 u Rusiji, nastavak „rusifikacije“ novog MS-21

25. apr 2022

[POSAO] Prince Aviation zapošljava nove instruktore

19. apr 2022

Aerodrom „Nikola Tesla“ predstavio mogućnosti za zapošljavanje učenicima Vazduhoplovne akademije

15. apr 2022

[FOTO REPORTAŽA] Novi izgled beogradskog aerodroma „Nikola Tesla“: Obišli smo novoizgrađene C gejtove

12. apr 2022

KLM dobio prvu ženu direktorku

1. apr 2022

[POSLEDNJA VEST] Er Montenegro objavio gubitak od 4,96 miliona evra u 2021. godini

31. mar 2022

[EKSKLUZIVNO] Jat Tehnika odmrzla evropski EASA sertifikat za održavanje aviona: Spremni smo da nastavimo sa investiranjem u ljude i opremu, učestvovaćemo u programu „Moja prva plata“

30. mar 2022

Irkut obavio uspešno opitovanje centralne sekcije krila putničkog aviona MS-21

30. mar 2022

[EKSKLUZIVNO] Iza scene brendiranja nacionalne avio-kompanije Crne Gore: Kako je izgledalo kreiranje imidža Er Montenegra

25. mar 2022

[POSAO] SKY Partner, najveći domaći hendler na beogradskom aerodromu, zapošljava radnike sa ili bez iskustva

24. mar 2022

[POSAO] Crnogorska nacionalna avio-kompanija Er Montenegro objavila konkurs za zapošljavanje novog direktora kompanije

18. mar 2022

IATA izveštaj o bezbednosti avio-kompanija u 2021. godini: Da biste doživeli nesreću u putničkom avionu morali bi da letite svaki dan sledećih 10.078 godina

9. mar 2022

Vazduhoplovna akademija upisuje novu klasu studenata za pilotsku obuku u Trening centru Vršac

23. feb 2022

Iskoristite priliku da postanete vlasnik avio-istorije: Erbas prodaje delove ikone vazdušnog saobraćaja Superdžamba A380!

22. feb 2022
[POSLEDNJA VEST] Prvi ATR 72-600 stiže sutra u Beograd, registracija YU-ALY
Sveže ofarbani YU-ALY / Foto: Er Srbija

[POSLEDNJA VEST] Prvi ATR 72-600 stiže sutra u Beograd, registracija YU-ALY

Novi turbo-elisni avion tipa ATR 72-600, oznake YU-ALY, koji će Er Srbija koristiti na regionalnim letovima, planirano je da u četvrtak, 27. januara, stigne u Beograd iz Tuluza. Srpska nacionalna avio-kompanija iznajmljivanjem prvog aviona tog tipa započinje veliko podmlađivanje svoje regionalne flote, koje će biti finalizovano do kraja godine, saopštila je danas Er Srbija.

– Obnavljanje flote je jedna od najznačajnijih strateških odluka i Er Srbija želi da iskoristi trenutne povoljne tržišne uslove u pogledu dostupnosti aviona. Počinjemo sa našom turbo-elisnom flotom i tokom predstojećeg perioda zamenićemo sve avione ATR 72-200, od ​​kojih trenutno imamo tri u floti, kao i dva ATR 72-500, najsavremenijim ATR 72-600. To će značajno unaprediti našu operativnu efikasnost, kao i usluge koje pružamo putnicima. Naš cilj je da nastavimo da se razvijamo kao regionalni lider, a modernizovana flota turbo-elisnih aviona je suštinski korak na tom putu. – izjavio je Jirži Marek, generalni direktor Er Srbije.

Enterijer / Foto: Er Srbija

Novi avion YU-ALY imaće vizuelni identitet srpskog nacionalnog avio-prevoznika. Proizveden 2015. godine, noviji je od ostalih letelica u ATR floti i modernijeg enterijera. Najnovije pojačanje u floti nacionalne avio-kompanije ima konfiguraciju sa 72 sedišta marke The Geven “Prestige”, koja putnicima obezbeđuju veći komfor i udobnost. Avion je opremljen sa dva turboprop motora PW127M, dugačak je 27,17 m sa rasponom krila od 27,05 m. Najveća brzina koju može da dostigne tokom krstarenja iznosi oko 510 km/h, dok je maksimalni dolet sa punim kapacitetom 1.404 km. Za razliku od aktuelnih modela turbo-elisnih aviona u floti, ATR 72-600 donosi značajnu novu karakteristiku, dajući za većinu putnika na letu mogućnost smeštanja kabinskog prtljaga nešto većih dimenzija u police za smeštanje prtljaga, što je cenjeni element usluge u floti mlaznih aviona Er Srbije.

Er Srbija će novim avionima tipa ATR 72-600 obavljati letove na redovnim linijama iz Beograda za Banjaluku, Beč, Bukurešt, Ljubljanu, Podgoricu, Prag, Sarajevo, Skoplje, Sofiju, Solun, Tivat, Tiranu i Zagreb, kao i na sezonskim linijama do Dubrovnika, Pule, Splita i Zadra. Letovi novim avionima će se realizovati i na redovnoj liniji iz Niša do Ljubljane i sezonskoj do Atine, kao i na redovnoj liniji iz Kraljeva do Istanbula i sezonskim do Tivta i Soluna, stoji u saopštenju kompanije.

Tango Six je bio prvi medij koji je još 2012. godine na vazduhoplovnom sajmu u Farnborou obišao kabinu i kokpit -600 verzije kada smo od potpredsednika ATR dobili turu sa pojašnjenjima svih unapređenja u odnosu na prethodne verzije:

Komentari

l

Nadam se da će taj za Banjaluku letjeti bar tri dana u sedmici ujutru i naveče, inače neću imati razloga sjesti u njega…

Odgovori
M

Lepa vest. ATR su mi omiljeni avioni, posebno na liniji Beograd Bukurest, iznad Djerdapa, Karpata, pravo uzivanje uz sjajnu domacu kafu stjuardesa AirSrbije.

Odgovori
L

Uskoro ni jedan ATR neće imati pepeljare u naslonu sedišta :(

Odgovori
A

Gde dase potpiše peticija dase ovaj avion nazove imenom „Ljubo ALYčić? U sklopu kanpanje žive legende? Ljubo je više leteo er srbijom na nastupe u Paris, Njemačka i saslužio je tu čast.

Odgovori
D

one je LjubA, a ne LjubO

D

Super vjesti! Konacno!!
A za ostale? znal se jel dolaze a320neo? Ne mislim na nove mozda i polovne imaju u ponudi.
I malo detaljnije poredjenje bilo bi super starog i novog tipa.
Hvala puno i veliki pozdrav.

Odgovori
D

Dobro nam dosao!

i da ih dodje jos mnogo

Odgovori
D

ATR 72-200 su vlasništvo kompanije, a 72-600 se iznajmljuju. Izgleda da AS neće više imati letelica u svom vlasništvu – sve će biti sa lizinga. I na slici ovog ATR 72-600 se jasno vidi (i posle farbanja) francuska registracija F-HPY. Zna li se kome su prodati ATR 72-200?

Odgovori
t

To je najvažnije pitanje, Air Srbija postaje ljuštura, tj. kompanija bez osnovnih sredstava!

7

Kome prodati avione stare 35 godina?!Jedan ce mozda u muzej,ostali na secenje.Bas smo regionalni lideri,samo neznam u cemu.Uspeli su sve urusiti pored tolikih subvencija od strane Vlade RS.

Odgovori
B

Atr72 Ferry flight Taipei – Paris
https://youtu.be/VxFgewLaxUw
R.I.P. capt Slavko Jankovic

Odgovori
M

Evo 51 godinu od mog prvog leta za Krk, sada imamo propelerce. Moj let do Ljubljane i v.v. 2014 sa ATR72 bio je kao busom Krstić. Ništa ne može zameniti let DC-9 od 40 minuta do Jadrana. Zvuk motora, tejk of, lagani let, lending. Sada bih (da nije ekonom. krize) preferirao do Krka preko neke lou-kost via Minhen.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Send this to a friend