[PRVE FOTOGRAFIJE] Otvorena nova zagrada Vazduhoplovne akademije

27. jan 2023

Prvo „kargo sečenje“ Boinga 767 u Evropi: Jat Tehnika svečano obeležila početak radova na svojoj prvoj konverziji putničkog u kargo avion

26. jan 2023

Kompanija koja je u Srbiji registrovala do sada najluksuzniji Boing pauzira svoj AOC

25. jan 2023

Er Frans predstavio nove kabine na dugolinijskim letovima

20. jan 2023

Viz er pred srpskim medijima: Statistike poslovanja mađarske niskotarifne avio-kompanije

19. jan 2023

Pod vođstvom srpskog Direktorata civilnog vazduhoplovstva potpisan Memorandum o razumevanju u vazduhoplovstvu sa tri zemalje regiona

17. jan 2023

[POSLEDNJA VEST] Er Srbija objavila profit za 2022. godinu od 21 milion evra, bez subvencija

17. jan 2023

Erbas kroz testiranje novih tehnologija na mala vrata uvodi razmišljanja o autonomnom letu putničkih aviona

13. jan 2023

Ruske civilne vazduhoplovne vlasti odobrile domaći motor i krilo za putnički avion MC-21

13. jan 2023

Erbas u 2022. godini: 1078 naručenih i 661 isporučen putnički avion

12. jan 2023

Er Frans promocija za putovanja do 30. juna: „Rendez-vous“ posebni popust na avio-karte

11. jan 2023

KLM promocija za putovanja do 30. juna: „Real Deal Days“ posebni popust na avio-karte

5. jan 2023

[POSLEDNJA VEST] Vlada Crne Gore imenovala novog v.d. direktora Er Montenegra

15. dec 2022

Završena proizvodnja poslednjeg Boinga 747

14. dec 2022

Air France-KLM grupa ulaže 2 milijarde evra godišnje u nove avione kako bi smanjila emisiju CO2

8. dec 2022

Kroacija erlajns i Erbas potpisali ugovor o nabavci putničkih aviona A220

30. nov 2022

Vazduhoplovna akademija upisuje novu klasu studenata za pilotsku ATP obuku u Trening centru Vršac

23. nov 2022

Er Montenegro dobio IATA-in IOSA sertifikat

22. nov 2022

[POSLEDNJA VEST] Srbija u istom danu dobila dva Erbasa: Jednu Super Pumu i jednog Mihajla Pupina

22. nov 2022

Er Frans snižava cene avio-karata za 1000 destinacija širom sveta

14. nov 2022
[POSLEDNJA VEST] Prvi ATR 72-600 stiže sutra u Beograd, registracija YU-ALY
Sveže ofarbani YU-ALY / Foto: Er Srbija

[POSLEDNJA VEST] Prvi ATR 72-600 stiže sutra u Beograd, registracija YU-ALY

Novi turbo-elisni avion tipa ATR 72-600, oznake YU-ALY, koji će Er Srbija koristiti na regionalnim letovima, planirano je da u četvrtak, 27. januara, stigne u Beograd iz Tuluza. Srpska nacionalna avio-kompanija iznajmljivanjem prvog aviona tog tipa započinje veliko podmlađivanje svoje regionalne flote, koje će biti finalizovano do kraja godine, saopštila je danas Er Srbija.

– Obnavljanje flote je jedna od najznačajnijih strateških odluka i Er Srbija želi da iskoristi trenutne povoljne tržišne uslove u pogledu dostupnosti aviona. Počinjemo sa našom turbo-elisnom flotom i tokom predstojećeg perioda zamenićemo sve avione ATR 72-200, od ​​kojih trenutno imamo tri u floti, kao i dva ATR 72-500, najsavremenijim ATR 72-600. To će značajno unaprediti našu operativnu efikasnost, kao i usluge koje pružamo putnicima. Naš cilj je da nastavimo da se razvijamo kao regionalni lider, a modernizovana flota turbo-elisnih aviona je suštinski korak na tom putu. – izjavio je Jirži Marek, generalni direktor Er Srbije.

Enterijer / Foto: Er Srbija

Novi avion YU-ALY imaće vizuelni identitet srpskog nacionalnog avio-prevoznika. Proizveden 2015. godine, noviji je od ostalih letelica u ATR floti i modernijeg enterijera. Najnovije pojačanje u floti nacionalne avio-kompanije ima konfiguraciju sa 72 sedišta marke The Geven “Prestige”, koja putnicima obezbeđuju veći komfor i udobnost. Avion je opremljen sa dva turboprop motora PW127M, dugačak je 27,17 m sa rasponom krila od 27,05 m. Najveća brzina koju može da dostigne tokom krstarenja iznosi oko 510 km/h, dok je maksimalni dolet sa punim kapacitetom 1.404 km. Za razliku od aktuelnih modela turbo-elisnih aviona u floti, ATR 72-600 donosi značajnu novu karakteristiku, dajući za većinu putnika na letu mogućnost smeštanja kabinskog prtljaga nešto većih dimenzija u police za smeštanje prtljaga, što je cenjeni element usluge u floti mlaznih aviona Er Srbije.

Er Srbija će novim avionima tipa ATR 72-600 obavljati letove na redovnim linijama iz Beograda za Banjaluku, Beč, Bukurešt, Ljubljanu, Podgoricu, Prag, Sarajevo, Skoplje, Sofiju, Solun, Tivat, Tiranu i Zagreb, kao i na sezonskim linijama do Dubrovnika, Pule, Splita i Zadra. Letovi novim avionima će se realizovati i na redovnoj liniji iz Niša do Ljubljane i sezonskoj do Atine, kao i na redovnoj liniji iz Kraljeva do Istanbula i sezonskim do Tivta i Soluna, stoji u saopštenju kompanije.

Tango Six je bio prvi medij koji je još 2012. godine na vazduhoplovnom sajmu u Farnborou obišao kabinu i kokpit -600 verzije kada smo od potpredsednika ATR dobili turu sa pojašnjenjima svih unapređenja u odnosu na prethodne verzije:

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

le

Nadam se da će taj za Banjaluku letjeti bar tri dana u sedmici ujutru i naveče, inače neću imati razloga sjesti u njega…

Odgovori
Mi

Lepa vest. ATR su mi omiljeni avioni, posebno na liniji Beograd Bukurest, iznad Djerdapa, Karpata, pravo uzivanje uz sjajnu domacu kafu stjuardesa AirSrbije.

Odgovori
Le

Uskoro ni jedan ATR neće imati pepeljare u naslonu sedišta :(

Odgovori
AL

Gde dase potpiše peticija dase ovaj avion nazove imenom „Ljubo ALYčić? U sklopu kanpanje žive legende? Ljubo je više leteo er srbijom na nastupe u Paris, Njemačka i saslužio je tu čast.

Odgovori
Du

one je LjubA, a ne LjubO

Da

Super vjesti! Konacno!!
A za ostale? znal se jel dolaze a320neo? Ne mislim na nove mozda i polovne imaju u ponudi.
I malo detaljnije poredjenje bilo bi super starog i novog tipa.
Hvala puno i veliki pozdrav.

Odgovori
De

Dobro nam dosao!

i da ih dodje jos mnogo

Odgovori
De

ATR 72-200 su vlasništvo kompanije, a 72-600 se iznajmljuju. Izgleda da AS neće više imati letelica u svom vlasništvu – sve će biti sa lizinga. I na slici ovog ATR 72-600 se jasno vidi (i posle farbanja) francuska registracija F-HPY. Zna li se kome su prodati ATR 72-200?

Odgovori
to

To je najvažnije pitanje, Air Srbija postaje ljuštura, tj. kompanija bez osnovnih sredstava!

77

Kome prodati avione stare 35 godina?!Jedan ce mozda u muzej,ostali na secenje.Bas smo regionalni lideri,samo neznam u cemu.Uspeli su sve urusiti pored tolikih subvencija od strane Vlade RS.

Odgovori
Ba

Atr72 Ferry flight Taipei – Paris
https://youtu.be/VxFgewLaxUw
R.I.P. capt Slavko Jankovic

Odgovori
Ma

Evo 51 godinu od mog prvog leta za Krk, sada imamo propelerce. Moj let do Ljubljane i v.v. 2014 sa ATR72 bio je kao busom Krstić. Ništa ne može zameniti let DC-9 od 40 minuta do Jadrana. Zvuk motora, tejk of, lagani let, lending. Sada bih (da nije ekonom. krize) preferirao do Krka preko neke lou-kost via Minhen.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs