Direktorat odobrio Vansiju korišćenje nove umetnute piste od 6. juna

29. maj 2023

[EKSKLUZIVNO] Jirži Marek za Tango Six: Svake godine ćemo rasti do 20%, ove godine očekujemo rekordnih 3,5 miliona putnika, nakon Severne Amerike Er Srbija u budućnosti želi da leti za Južnu Koreju i Japan

24. maj 2023

[UŽIVO] Tango Six na prvom letu Er Srbije za Čikago: Beograd povezan sa drugom destinacijom u SAD – ali hajde da pričamo i o tim long range operacijama

17. maj 2023

[POSLEDNJA VEST] Francuski Tales i Kontrola letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA) produžili saradnju do 2025. godine: Sajber bezbednost novina u paketu usluga

16. maj 2023

Nova usluga bečkog aerodroma: Otpremanje prtljaga dan pre putovanja

12. maj 2023

[INTERVJU] Džajls Norman, ambasador Kanade u Srbiji, Crnoj Gori i Severnoj Makedoniji: Naše kompanije aktivno učestvuju u vazduhoplovnoj renesansi zemalja bivše Jugoslavije

18. apr 2023

[EKSKLUZIVNO] Priča o sajtu Flightradar24: Kako su Beograđani odigrali ključnu ulogu u stvaranju najpopularnijeg vazduhoplovnog sajta na planeti

30. mar 2023

Potpisan Sporazum o saradnji i koordinaciji u traganju i spasavanju u vazduhoplovstvu između zemalјa regiona

24. feb 2023

Erbas u 2022. godini zaradio preko 5 milijardi evra

17. feb 2023

Er Indija namerava da nabavi 470 novih Erbasovih i Boingovih putničkih aviona

16. feb 2023

Air France povećava broj letova za Kanadu

10. feb 2023

[PRVE FOTOGRAFIJE] Otvorena nova zagrada Vazduhoplovne akademije

27. jan 2023

Prvo „kargo sečenje“ Boinga 767 u Evropi: Jat Tehnika svečano obeležila početak radova na svojoj prvoj konverziji putničkog u kargo avion

26. jan 2023

Kompanija koja je u Srbiji registrovala do sada najluksuzniji Boing pauzira svoj AOC

25. jan 2023

Er Frans predstavio nove kabine na dugolinijskim letovima

20. jan 2023

Viz er pred srpskim medijima: Statistike poslovanja mađarske niskotarifne avio-kompanije

19. jan 2023

Pod vođstvom srpskog Direktorata civilnog vazduhoplovstva potpisan Memorandum o razumevanju u vazduhoplovstvu sa tri zemalje regiona

17. jan 2023

[POSLEDNJA VEST] Er Srbija objavila profit za 2022. godinu od 21 milion evra, bez subvencija

17. jan 2023

Erbas kroz testiranje novih tehnologija na mala vrata uvodi razmišljanja o autonomnom letu putničkih aviona

13. jan 2023

Ruske civilne vazduhoplovne vlasti odobrile domaći motor i krilo za putnički avion MC-21

13. jan 2023
[POSAO ZA PILOTE] Smartlinks u Beogradu, Zagrebu i Ljubljani zapošljava kapetane i kopilote za A320, A330 i B737
Smartlinks je ACMI operater koji koristi avione Erbas A320, A330 i Boing 737 Max / Ilustracija: Smartlinks

[POSAO ZA PILOTE] Smartlinks u Beogradu, Zagrebu i Ljubljani zapošljava kapetane i kopilote za A320, A330 i B737

Kako su saopštili iz ACMI avio-kompanije Smartlinks erlajns, počevši od 9. januara, organizovaće intervjue sa zainteresovanim kandidatima u Ljubljani, Zagrebu i Beogradu.

Kompanija traži kapetane i kopilote za Erbasove tipove A320 i A330, kao i Boing 737.

Kako stoji u saopštenju, organizovaće se online ali i intervjui uživo:

Ljubljana – 9. januara. 

Zagrab – 10. januara.

Beograd – 11. januara.

Smartlinks poziva sve zainteresovane da se za dolazak na intervjue uživo prijave putem ovog linka – http://bit.ly/3GvCdn9

– Da li ste spremni da uzdignete svoju karijeru? Pridružite se letačkoj posadi Grupe Smartlinks!

Da li želite da istražite svet i napravite razliku? Svetski priznata kompanija ACMI, čarter i kargo operater sada traži pilote za A320, A330 i B737 da se pridruže njihovoj posadi! Šta čekate? Prisustvujte našim susretima i upoznajte nas uživo ili onlajn kako biste ostvarili svoje snove! –

Kako letenje za kompaniju ACMI može da promeni vašu karijeru?

– Dobro poznati brend i poznata rutina su sve važniji za letačko osoblje. Primamljivost avanture, nešto novo, osećaj smisla samo su neki od elemenata kojima se izdvaja letenje za ACMI kompaniju od letenja za redovne komercijalne avio-kompanije. Iako prvenstveno radi za različite klijente, letenje za ACMI avio-kompaniju skoro da izgleda kao tajni zadatak. I na neki način jeste – precizno i besprekorno, a istovremeno uzbudljivo, jedinstveno i važno.

Grupa Smartlinks se pozicionirala kao vodeći evropski ACMI prevoznik sa operaterima širom sveta, šireći svoj domet na nova tržišta van Evrope sa stalno rastućom flotom Erbasa A320/A330 i aviona Boing 737 MAX 8. Piloti dobijaju svu podršku i šanse da ispune svoje profesionalne ciljeve kroz fantastična nova iskustva, okruženi istomišljenim rok zvezdama avijacije, kako na zemlji tako i u kokpitu. Mogućnosti i podrška koju pruža Grupa Smartlinks daje krila i vetar u leđa za visoko letenje.

Bilo da su iskusni ili tek započinju svoju karijeru, piloti kompanije ACMI uživaju u fleksibilnosti, novinama i iskustvima koje druge oblasti ne mogu da nadmaše, i nema boljeg načina za poletanje nego sa jednim od najvećih i najambicioznijih igrača na tržištu. Nebo je granica kada se otisnete u avanturu sa Grupom Smartlinks! – stoji u saopštenju kompanije.

Smartlinks traži posade sa tip rejtinzima i minimalnim iskustvom / Foto: Smartlinks

Koji su minimalni zahtevi?

Ako želite da se prijavite za poziciju kapetana, biće vam potrebno:

– ATPL (A) koju je izdala država članica EASA-e;

– važeće ME/IR ocene;

– minimum četvrti nivo ICAO znanja engleskog jezika;

– relevantni važeći tip-rejting sa najmanje 500 blok sati na određenom tipu kao komandujući pilot.

Ako želite da se prijavite za poziciju kopilota, biće vam potrebno:

– CPL(A) koji je izdala država članica EASA-e i položen test teorije ATPL (smrznuti ATPL);

– važeće ME/IR ocene;

– minimum četvrti nivo ICAO znanja engleskog jezika;

– relevantni važeći tip-rejting sa najmanje 500 blok sati na određenom tipu.

Prijavite se za intervjue putem ovog linka – http://bit.ly/3GvCdn9

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs