Er Frans uvodi Puket kao novu destinaciju

25. apr 2025

Direktorat civilnog vazduhoplovstva na ICAO konferenciji o olakšicama u vazdušnom saobraćaju u Dohi

19. apr 2025

CAPA analizira Er Srbiju: Poslovni put srpske nacionalne avio-kompanije i preokret nakon 2018. godine

8. apr 2025

„Prince Aviation“ izlaže svoju Cesnu XLS na sajmu AERO u Fridrishafenu: Prva instalacija Kolinsovog satelitskog interneta na YU-SVL

7. apr 2025

[ANALIZA] Šta će novi ekonomski vandalizam Donalda Trampa u formi uvođenja novih carina uraditi srpskoj a šta globalnoj avio-industriji

7. apr 2025

ICAO „cyber security“ seminar u Beogradu: Inovacije, izazovi i regulativa u oblasti vazduhoplovne sajber bezbednosti

1. apr 2025

KLM letnji red letenja: Holanđani ne smanjuju broj letova za Beograd

31. mar 2025

„La Premier“: Er Frans predstavio redizajniranu kabinu prve klase

24. mar 2025

Dodatni luksuz: Er Srbija otvorila „Premium Check-in“ zonu za putnike biznis klase

18. mar 2025

Poseta novog direktora SMATSA-e Nišu: Kontrolni toranj na „Konstantinu Velikom“ ponovo na dnevnom redu

12. mar 2025

[EKSKLUZIVNO] CAE „full motion level D“ A320 NEO simulator isporučen Vazduhoplovnoj akademiji

4. mar 2025

IATA izveštaj o bezbednosti letenja u 2024. godini: Sedam udesa sa smrtnim ishodom u okviru 40,6 miliona bezbedno obavljenih letova

26. feb 2025

Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

10. feb 2025

Er Srbija najavila rekordni profit od 50 miliona evra: „Miki Manojlović“, „Dejan Stanković“ i još jedan A319 od sada u vlasništvu kompanije

31. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Viz er u Beogradu prva žrtva američkih sankcija protiv NIS-a: Od juče u 15 časova mađarska avio-kompanija prestala da toči gorivo na „Nikoli Tesli“

22. jan 2025

Vozilo koje je danas upalo na aerodrom „Nikola Tesla“ – džip sa rotacionim svetlima, sa oznakama neidentifikovanog obezbeđenja

20. jan 2025

Posledice današnjeg upada neovlašćenog automobila na platforme „Nikole Tesle“ : Privremeno zatvoren prolaz kod Jat Tehnike, DCV menja granice aerodromskih zona i njihove pristupe

20. jan 2025

[EKSKLUZIVNO] Imenovan novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA)

17. jan 2025

[INTERVJU] Jirži Marek za Tango Six: Ekspanzija na tržištu Kine, poslovni rezultati i razmišljanja o globalnoj avio-industriji

17. jan 2025

KLM promotivna kampanja: Jeftiniji letovi do preko 30 destinacija

12. jan 2025
[POSAO ZA PILOTE] Smartlinks u Beogradu, Zagrebu i Ljubljani zapošljava kapetane i kopilote za A320, A330 i B737
Smartlinks je ACMI operater koji koristi avione Erbas A320, A330 i Boing 737 Max / Ilustracija: Smartlinks

[POSAO ZA PILOTE] Smartlinks u Beogradu, Zagrebu i Ljubljani zapošljava kapetane i kopilote za A320, A330 i B737

Kako su saopštili iz ACMI avio-kompanije Smartlinks erlajns, počevši od 9. januara, organizovaće intervjue sa zainteresovanim kandidatima u Ljubljani, Zagrebu i Beogradu.

Kompanija traži kapetane i kopilote za Erbasove tipove A320 i A330, kao i Boing 737.

Kako stoji u saopštenju, organizovaće se online ali i intervjui uživo:

Ljubljana – 9. januara. 

Zagrab – 10. januara.

Beograd – 11. januara.

Smartlinks poziva sve zainteresovane da se za dolazak na intervjue uživo prijave putem ovog linka –

– Da li ste spremni da uzdignete svoju karijeru? Pridružite se letačkoj posadi Grupe Smartlinks!

Da li želite da istražite svet i napravite razliku? Svetski priznata kompanija ACMI, čarter i kargo operater sada traži pilote za A320, A330 i B737 da se pridruže njihovoj posadi! Šta čekate? Prisustvujte našim susretima i upoznajte nas uživo ili onlajn kako biste ostvarili svoje snove! –

Kako letenje za kompaniju ACMI može da promeni vašu karijeru?

– Dobro poznati brend i poznata rutina su sve važniji za letačko osoblje. Primamljivost avanture, nešto novo, osećaj smisla samo su neki od elemenata kojima se izdvaja letenje za ACMI kompaniju od letenja za redovne komercijalne avio-kompanije. Iako prvenstveno radi za različite klijente, letenje za ACMI avio-kompaniju skoro da izgleda kao tajni zadatak. I na neki način jeste – precizno i besprekorno, a istovremeno uzbudljivo, jedinstveno i važno.

Grupa Smartlinks se pozicionirala kao vodeći evropski ACMI prevoznik sa operaterima širom sveta, šireći svoj domet na nova tržišta van Evrope sa stalno rastućom flotom Erbasa A320/A330 i aviona Boing 737 MAX 8. Piloti dobijaju svu podršku i šanse da ispune svoje profesionalne ciljeve kroz fantastična nova iskustva, okruženi istomišljenim rok zvezdama avijacije, kako na zemlji tako i u kokpitu. Mogućnosti i podrška koju pruža Grupa Smartlinks daje krila i vetar u leđa za visoko letenje.

Bilo da su iskusni ili tek započinju svoju karijeru, piloti kompanije ACMI uživaju u fleksibilnosti, novinama i iskustvima koje druge oblasti ne mogu da nadmaše, i nema boljeg načina za poletanje nego sa jednim od najvećih i najambicioznijih igrača na tržištu. Nebo je granica kada se otisnete u avanturu sa Grupom Smartlinks! – stoji u saopštenju kompanije.

Smartlinks traži posade sa tip rejtinzima i minimalnim iskustvom / Foto: Smartlinks

Koji su minimalni zahtevi?

Ako želite da se prijavite za poziciju kapetana, biće vam potrebno:

– ATPL (A) koju je izdala država članica EASA-e;

– važeće ME/IR ocene;

– minimum četvrti nivo ICAO znanja engleskog jezika;

– relevantni važeći tip-rejting sa najmanje 500 blok sati na određenom tipu kao komandujući pilot.

Ako želite da se prijavite za poziciju kopilota, biće vam potrebno:

– CPL(A) koji je izdala država članica EASA-e i položen test teorije ATPL (smrznuti ATPL);

– važeće ME/IR ocene;

– minimum četvrti nivo ICAO znanja engleskog jezika;

– relevantni važeći tip-rejting sa najmanje 500 blok sati na određenom tipu.

Prijavite se za intervjue putem ovog linka – 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs