Konferencija u Nišu posvećena većem učešću žena u inženjerstvu: „Menzies Aviation“ održao radionicu u okviru projekta

4. dec 2024

Direktor MTU-a Lars Vagner preuzima Erbas: Od Nove Pazove do rekordne profitabilnosti

4. dec 2024

Pregled srpske civilne vazduhoplovne industrije u brojkama

3. dec 2024

[ANALIZA] Najbitnije i najinteresantnije stavke u Izmenama zakona o vazdušnom saobraćaju

2. dec 2024

Američki magazin „Global Traveler“ proglasio Er Srbiju za „Najbolju avio-kompaniju u Istočnoj Evropi“ u 2024. godini

1. dec 2024

Nakon 17 meseci rekonstrukcije glavna pista aerodroma „Nikola Tesla“ ponovo u funkciji

28. nov 2024

[INTERVJU] Direktor Menzis grupe Filip Joeinig o poslovanju u Beogradu i širenju u regiji

28. nov 2024

[CAPA konferencija u Beogradu] Podaci o vazduhoplovnoj industriji u 2024: Složena slika oporavka, izazova i transformacije

27. nov 2024

San Dijego, Džordžtaun i Hajderabad nove destinacije KLM-a

26. nov 2024

Er Srbija počela sa upotrebom održivog avio-goriva na letovima od Pariza

25. nov 2024

Vučić o štrajku dela zaposlenih u SMATSA-i: „Oblasna kontrola nečega se pobunila pa hoće veće pare, imaju 7000 evra platu pa štrajkuju“

26. okt 2024

[POSLEDNJA VEST] Deo zaposlenih Kontrole letenja Srbije i Crne Gore sutra ipak štrajkuje na sat vremena

25. okt 2024

[EKSKLUZIVNO] Jedan dan sa timom Jat Tehnike, unutar i oko Boinga 767: Kako izgleda konverzija putničkog u kargo avion

23. okt 2024

Valjevac opitni inženjer letač u Flajt Radar obilasku proizvodnog pogona kompanije Erbas u Mirabelu

18. okt 2024

60 tona robe nedeljno preko Atlantika: Er Srbija i „Globe Air Cargo“ sklopili strateško partnerstvo

17. okt 2024

SMATSA objavila konkurs za stipendiranje i obuku 24 kandidata za kontrolore letenja

16. okt 2024

Odgovor SMATSA-e jednom od sindikata agencije: „Netačno je da smo odbili da pregovaramo o novom kolektivnom ugovoru“

15. okt 2024

Sindikat Kontrole letenja Srbije i Crne Gore preti štrajkom

15. okt 2024

KLM zimski red letenja: Dva dnevna leta na liniji Beograd-Amsterdam

2. okt 2024

„Air France-KLM“ nastavljaju sa ulaganjem u zeleniji prevoz vazduhom: Ugovor o isporuci 1,5 miliona tona održivog avio-goriva

1. okt 2024
[POSAO ZA PILOTE] Smartlinks u Beogradu, Zagrebu i Ljubljani zapošljava kapetane i kopilote za A320, A330 i B737
Smartlinks je ACMI operater koji koristi avione Erbas A320, A330 i Boing 737 Max / Ilustracija: Smartlinks

[POSAO ZA PILOTE] Smartlinks u Beogradu, Zagrebu i Ljubljani zapošljava kapetane i kopilote za A320, A330 i B737

Kako su saopštili iz ACMI avio-kompanije Smartlinks erlajns, počevši od 9. januara, organizovaće intervjue sa zainteresovanim kandidatima u Ljubljani, Zagrebu i Beogradu.

Kompanija traži kapetane i kopilote za Erbasove tipove A320 i A330, kao i Boing 737.

Kako stoji u saopštenju, organizovaće se online ali i intervjui uživo:

Ljubljana – 9. januara. 

Zagrab – 10. januara.

Beograd – 11. januara.

Smartlinks poziva sve zainteresovane da se za dolazak na intervjue uživo prijave putem ovog linka –

– Da li ste spremni da uzdignete svoju karijeru? Pridružite se letačkoj posadi Grupe Smartlinks!

Da li želite da istražite svet i napravite razliku? Svetski priznata kompanija ACMI, čarter i kargo operater sada traži pilote za A320, A330 i B737 da se pridruže njihovoj posadi! Šta čekate? Prisustvujte našim susretima i upoznajte nas uživo ili onlajn kako biste ostvarili svoje snove! –

Kako letenje za kompaniju ACMI može da promeni vašu karijeru?

– Dobro poznati brend i poznata rutina su sve važniji za letačko osoblje. Primamljivost avanture, nešto novo, osećaj smisla samo su neki od elemenata kojima se izdvaja letenje za ACMI kompaniju od letenja za redovne komercijalne avio-kompanije. Iako prvenstveno radi za različite klijente, letenje za ACMI avio-kompaniju skoro da izgleda kao tajni zadatak. I na neki način jeste – precizno i besprekorno, a istovremeno uzbudljivo, jedinstveno i važno.

Grupa Smartlinks se pozicionirala kao vodeći evropski ACMI prevoznik sa operaterima širom sveta, šireći svoj domet na nova tržišta van Evrope sa stalno rastućom flotom Erbasa A320/A330 i aviona Boing 737 MAX 8. Piloti dobijaju svu podršku i šanse da ispune svoje profesionalne ciljeve kroz fantastična nova iskustva, okruženi istomišljenim rok zvezdama avijacije, kako na zemlji tako i u kokpitu. Mogućnosti i podrška koju pruža Grupa Smartlinks daje krila i vetar u leđa za visoko letenje.

Bilo da su iskusni ili tek započinju svoju karijeru, piloti kompanije ACMI uživaju u fleksibilnosti, novinama i iskustvima koje druge oblasti ne mogu da nadmaše, i nema boljeg načina za poletanje nego sa jednim od najvećih i najambicioznijih igrača na tržištu. Nebo je granica kada se otisnete u avanturu sa Grupom Smartlinks! – stoji u saopštenju kompanije.

Smartlinks traži posade sa tip rejtinzima i minimalnim iskustvom / Foto: Smartlinks

Koji su minimalni zahtevi?

Ako želite da se prijavite za poziciju kapetana, biće vam potrebno:

– ATPL (A) koju je izdala država članica EASA-e;

– važeće ME/IR ocene;

– minimum četvrti nivo ICAO znanja engleskog jezika;

– relevantni važeći tip-rejting sa najmanje 500 blok sati na određenom tipu kao komandujući pilot.

Ako želite da se prijavite za poziciju kopilota, biće vam potrebno:

– CPL(A) koji je izdala država članica EASA-e i položen test teorije ATPL (smrznuti ATPL);

– važeće ME/IR ocene;

– minimum četvrti nivo ICAO znanja engleskog jezika;

– relevantni važeći tip-rejting sa najmanje 500 blok sati na određenom tipu.

Prijavite se za intervjue putem ovog linka – 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs