[PRVE FOTOGRAFIJE] Treći Embraer u bojama Er Srbije

26. sep 2023

Željko Mitrović najavio ulazak Er Pinka u redovni avio-saobraćaj: „U narednih 6 meseci ćemo probati da se okušamo u regionalnom „low-cost“ saobraćaju sa Embraerima“

25. sep 2023

Vazduhoplovna akademija i indijska avio-kompanija Džet vingz ervejz potpisali ugovor o obuci pilota: Cilj je obuka 800 indijaca u Vršcu u narednih 5 godina

21. sep 2023

[EKSKLUZIVNO] Prvi renderi izgleda novog dela putničkog terminala aerodroma „Konstantin Veliki“ u Nišu i planirana proširenja infrastrukture

14. sep 2023

Er Frans slavi 90. rođendan: Od Pariza do Beograda 11 sati

1. sep 2023

Kurs namenjen savladavanju straha od letenja ponovo u Zagrebu: Teorijska predavanja i praktični let u putničkom avionu protiv avio-fobije

24. avg 2023

[EKSKLUZIVNO] Poznati srpski pilot Živadinović nudi rešenje za srpsko letačko osoblje: EASA medical pregledi na granici Hrvatske i Srbije u Iloku

23. avg 2023

Er Srbija vraća u državni budžet 20 miliona evra, ističe istorijske rekorde u ostvarenom saobraćaju

10. avg 2023

Najstariji živi srpski pilot danas puni 100 godina: Avram Avramović i njegovih 22.000 sati u vazduhu

10. avg 2023

[POSLEDNJA VEST] Danas završena prva domaća konverzija puničkog u kargo avion u Jat Tehnici; Prve fotografije

9. avg 2023

Er Montenegro dobio IATA kod

7. avg 2023

Boingova procena potrebe za pilotima i mehaničarima: Do 2042. godine trebaće ih – baš baš baš mnogo

3. avg 2023

[EKSKLUZIVNO] Prva fotografija prvog Er Srbijinog Embraera E195

2. avg 2023

[POSLEDNJA VEST] Stiže prvi Embraer E195 za Er Srbiju

1. avg 2023

Šestomesečni poslovni rezultati MTU-a na globalnom nivou: Novu Pazovu očekuje deo od ukupno ugovorenog posla vrednosti do 20 milijardi evra

31. jul 2023

GoldAir prvi hendler koji se širi na „Nikoli Tesli“ nakon liberalizacije tržišta

27. jul 2023

Izmena Zakona o vazdušnom saobraćaju zbog haotične letnje sezone i spisak svih mogućih vazduhoplovnih grehova

25. jul 2023

[EKSKLUZIVNO] Rajner Beker, direktor MTU Serbia za Tango Six: Postrojenje u Novoj Pazovi biće najmodernije na svetu

19. jul 2023

Makedonska kontrola letenja kupila Rohde & Schwarz sistem glasovne komunikacije

12. jul 2023

[POSLEDNJA VEST] Direktorat civilnog vazduhoplovstva doneo odluku o slobodnom pristupu hendling tržištu na „Nikoli Tesli“

11. jul 2023
SMATSA objavila konkurs za prijem 12 kanditata na obuku za kontrolore letenja
Novi SMATSA konkurs otvoren je do kraja ovog meseca / Foto: Vazduhoplovna akademija

SMATSA objavila konkurs za prijem 12 kanditata na obuku za kontrolore letenja

Kako je saopštila Kontrola letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA), raspisan je novi konkurs za prijem 12 kandidata na obuku za sticanje dozvole kontrolora letenja i ovlašćenja Centra kontrole letenja Beograd.

Ovu jedinstvenu prilika da, besplatno, dobijete obuku i moguće zaposlenje na jednoj od najodgovornijih i objektivno najdinamičnijih pozicija u domaćem vazduhoplovstvu, imaćete do 30. juna.

Od opštih i posebnih uslova za prijem kandidata za obuku, pored onoga što se podrazumeva, a to je da su državljani Srbije i da nisu krivično gonjeni (niti da se vodi krivični postupak), treba istaći da se traže kandidati koji su rođeni 1999. godine ili kasnije, koji poseduju IV stepen stručne spreme.

Pri tom traži se da su u srednjoj školi imali najmanje vrlo dobar uspeh kao prosek u sve 4 godine, i da su u svim razredima iz vladanja imali bar ocenu 4. Važno je istaći i znanje engleskog jezika, traži se minimum nivo B2 po CEFR skali. Kada je u pitanju zdravstveno stanje, kandidat mora imati zdravstvenu sposobnost za obavljanje posla kontrolora letenja u skladu sa Pravilnikom o dozvolama kontrolora letenja i centrima za obuku i vazduhoplovno- medicinskim centrima.

Školovanje kandidata se sprovodi za potrebe i o trošku SMATSA-e / Foto: Vazduhoplovna akademija

Kako se navodi, postupak odabira kandidata biće obavljen u nekoliko etapa, a svaka od navedenih etapa selekcione procedure je eliminaciona. Tako u obzir dolaze samo kandidati koji su prvo ispunili formalno-pravne uslove konkursa odnosno oni koji su se prijavili prema uputsvima kompanije. Nakon toga sledi tesiranje radi utvrđivanja znanja engleskog jezika, samo kandidati čiji utvrđeni nivo znanja engleskog jezika bude najmanje na nivou B2, biće pozvani u narednu fazu selekcije.

Sledeća faza su psihometrijski testovi sposobnosti za pristupanje obuci i obavljanju posla kontrolora letenja. Kandidati koji na testovima sposobnosti (na svakom njihovom delu), iskažu postignuća najmanje u standardu odnosno iznad standarda, biće upućeni na obavljanje zdravstvenog pregleda, na dalju selekciju biće pozvani kandidati koji steknu početno Lekarsko uverenje klase 3.

Kandidati koji zadovolje/ispune sve kriterijume propisane prethodnim fazama selekcije, biće pozvani na intervju sa Selekcionom komisijom SMATSA.

Školovanje kandidata se sprovodi za potrebe i o trošku SMATSA-e. Okvirni datum započinjanja obuke kandidata je 15. april 2024. godine.

Sve detalje o konkursu, opštim i posebnim uslovima za prijem kandidata za obuku, načinu konkurisanja i postupku sprovođenja konkursa i informacije o postpuku i kriterijumima selekcije kandidata, mogu se videti na sledećem linku.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Н

Мој неостварени сан:-(

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs