SMATSA od 15. maja uvela radarsku kontrolu letenja u AKL Beograd, do 2027. godine „ground radar“ na „Tesli“

22. maj 2025

Viz er preuzeo prvi A321XLR, postaje i prva avio-kompanija na svetu koja koristi Prat & Vitni GTF motore na XLR modelu

21. maj 2025

„Prince Aviation“ prvi u Evropi uveo „Automated Tool Control Level 5“ sistem kompanije „Snap-on“

21. maj 2025

[POSAO] „Otvoreni dan“ u Beogradu za pilot kadet program „Wizz Aira“: Od nule do zaposlenja u avio-kompaniji kroz program finansiranja otvoren i za građane Srbije

16. maj 2025

Tales: SMATSA unapredila „TopSky“ sistem sa „TopSky Sequencer“ modulom

15. maj 2025

[POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim državljanstvom i srpskim ICAO dozvolama u sredu 21. maja

15. maj 2025

Direktor SMATSA-e Ristivojević u poseti sedištu EUROCONTROL-a: Prošle nedelje 3.200 preleta opsluženo u jednom danu

6. maj 2025

„Prince Aviation“ ponovo na globalnoj sceni: Prva instalacija Certus 700 internet sistema na Cesni XLS predstavljena u Fridrishafenu

29. apr 2025

Er Frans uvodi Puket kao novu destinaciju

25. apr 2025

Direktorat civilnog vazduhoplovstva na ICAO konferenciji o olakšicama u vazdušnom saobraćaju u Dohi

19. apr 2025

CAPA analizira Er Srbiju: Poslovni put srpske nacionalne avio-kompanije i preokret nakon 2018. godine

8. apr 2025

„Prince Aviation“ izlaže svoju Cesnu XLS na sajmu AERO u Fridrishafenu: Prva instalacija Kolinsovog satelitskog interneta na YU-SVL

7. apr 2025

[ANALIZA] Šta će novi ekonomski vandalizam Donalda Trampa u formi uvođenja novih carina uraditi srpskoj a šta globalnoj avio-industriji

7. apr 2025

ICAO „cyber security“ seminar u Beogradu: Inovacije, izazovi i regulativa u oblasti vazduhoplovne sajber bezbednosti

1. apr 2025

KLM letnji red letenja: Holanđani ne smanjuju broj letova za Beograd

31. mar 2025

„La Premier“: Er Frans predstavio redizajniranu kabinu prve klase

24. mar 2025

Dodatni luksuz: Er Srbija otvorila „Premium Check-in“ zonu za putnike biznis klase

18. mar 2025

Poseta novog direktora SMATSA-e Nišu: Kontrolni toranj na „Konstantinu Velikom“ ponovo na dnevnom redu

12. mar 2025

[EKSKLUZIVNO] CAE „full motion level D“ A320 NEO simulator isporučen Vazduhoplovnoj akademiji

4. mar 2025

IATA izveštaj o bezbednosti letenja u 2024. godini: Sedam udesa sa smrtnim ishodom u okviru 40,6 miliona bezbedno obavljenih letova

26. feb 2025
SMATSA objavila konkurs za prijem 12 kanditata na obuku za kontrolore letenja
Novi SMATSA konkurs otvoren je do kraja ovog meseca / Foto: Vazduhoplovna akademija

SMATSA objavila konkurs za prijem 12 kanditata na obuku za kontrolore letenja

Kako je saopštila Kontrola letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA), raspisan je novi konkurs za prijem 12 kandidata na obuku za sticanje dozvole kontrolora letenja i ovlašćenja Centra kontrole letenja Beograd.

Ovu jedinstvenu prilika da, besplatno, dobijete obuku i moguće zaposlenje na jednoj od najodgovornijih i objektivno najdinamičnijih pozicija u domaćem vazduhoplovstvu, imaćete do 30. juna.

Od opštih i posebnih uslova za prijem kandidata za obuku, pored onoga što se podrazumeva, a to je da su državljani Srbije i da nisu krivično gonjeni (niti da se vodi krivični postupak), treba istaći da se traže kandidati koji su rođeni 1999. godine ili kasnije, koji poseduju IV stepen stručne spreme.

Pri tom traži se da su u srednjoj školi imali najmanje vrlo dobar uspeh kao prosek u sve 4 godine, i da su u svim razredima iz vladanja imali bar ocenu 4. Važno je istaći i znanje engleskog jezika, traži se minimum nivo B2 po CEFR skali. Kada je u pitanju zdravstveno stanje, kandidat mora imati zdravstvenu sposobnost za obavljanje posla kontrolora letenja u skladu sa Pravilnikom o dozvolama kontrolora letenja i centrima za obuku i vazduhoplovno- medicinskim centrima.

Školovanje kandidata se sprovodi za potrebe i o trošku SMATSA-e / Foto: Vazduhoplovna akademija

Kako se navodi, postupak odabira kandidata biće obavljen u nekoliko etapa, a svaka od navedenih etapa selekcione procedure je eliminaciona. Tako u obzir dolaze samo kandidati koji su prvo ispunili formalno-pravne uslove konkursa odnosno oni koji su se prijavili prema uputsvima kompanije. Nakon toga sledi tesiranje radi utvrđivanja znanja engleskog jezika, samo kandidati čiji utvrđeni nivo znanja engleskog jezika bude najmanje na nivou B2, biće pozvani u narednu fazu selekcije.

Sledeća faza su psihometrijski testovi sposobnosti za pristupanje obuci i obavljanju posla kontrolora letenja. Kandidati koji na testovima sposobnosti (na svakom njihovom delu), iskažu postignuća najmanje u standardu odnosno iznad standarda, biće upućeni na obavljanje zdravstvenog pregleda, na dalju selekciju biće pozvani kandidati koji steknu početno Lekarsko uverenje klase 3.

Kandidati koji zadovolje/ispune sve kriterijume propisane prethodnim fazama selekcije, biće pozvani na intervju sa Selekcionom komisijom SMATSA.

Školovanje kandidata se sprovodi za potrebe i o trošku SMATSA-e. Okvirni datum započinjanja obuke kandidata je 15. april 2024. godine.

Sve detalje o konkursu, opštim i posebnim uslovima za prijem kandidata za obuku, načinu konkurisanja i postupku sprovođenja konkursa i informacije o postpuku i kriterijumima selekcije kandidata,

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Н

Мој неостварени сан:-(

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs