Vazduhoplovna akademija i indijska avio-kompanija Džet vingz ervejz potpisali ugovor o obuci pilota: Cilj je obuka 800 indijaca u Vršcu u narednih 5 godina

21. sep 2023

[EKSKLUZIVNO] Prvi renderi izgleda novog dela putničkog terminala aerodroma „Konstantin Veliki“ u Nišu i planirana proširenja infrastrukture

14. sep 2023

Er Frans slavi 90. rođendan: Od Pariza do Beograda 11 sati

1. sep 2023

Kurs namenjen savladavanju straha od letenja ponovo u Zagrebu: Teorijska predavanja i praktični let u putničkom avionu protiv avio-fobije

24. avg 2023

[EKSKLUZIVNO] Poznati srpski pilot Živadinović nudi rešenje za srpsko letačko osoblje: EASA medical pregledi na granici Hrvatske i Srbije u Iloku

23. avg 2023

Er Srbija vraća u državni budžet 20 miliona evra, ističe istorijske rekorde u ostvarenom saobraćaju

10. avg 2023

Najstariji živi srpski pilot danas puni 100 godina: Avram Avramović i njegovih 22.000 sati u vazduhu

10. avg 2023

[POSLEDNJA VEST] Danas završena prva domaća konverzija puničkog u kargo avion u Jat Tehnici; Prve fotografije

9. avg 2023

Er Montenegro dobio IATA kod

7. avg 2023

Boingova procena potrebe za pilotima i mehaničarima: Do 2042. godine trebaće ih – baš baš baš mnogo

3. avg 2023

[EKSKLUZIVNO] Prva fotografija prvog Er Srbijinog Embraera E195

2. avg 2023

[POSLEDNJA VEST] Stiže prvi Embraer E195 za Er Srbiju

1. avg 2023

Šestomesečni poslovni rezultati MTU-a na globalnom nivou: Novu Pazovu očekuje deo od ukupno ugovorenog posla vrednosti do 20 milijardi evra

31. jul 2023

GoldAir prvi hendler koji se širi na „Nikoli Tesli“ nakon liberalizacije tržišta

27. jul 2023

Izmena Zakona o vazdušnom saobraćaju zbog haotične letnje sezone i spisak svih mogućih vazduhoplovnih grehova

25. jul 2023

[EKSKLUZIVNO] Rajner Beker, direktor MTU Serbia za Tango Six: Postrojenje u Novoj Pazovi biće najmodernije na svetu

19. jul 2023

Makedonska kontrola letenja kupila Rohde & Schwarz sistem glasovne komunikacije

12. jul 2023

[POSLEDNJA VEST] Direktorat civilnog vazduhoplovstva doneo odluku o slobodnom pristupu hendling tržištu na „Nikoli Tesli“

11. jul 2023

[ANALIZA] Čemu tender za još jednog hendling operatera na „Nikoli Tesli“ i ima li smisla Vesićeva inicijativa?

4. jul 2023

Vazduhoplovna industrija u problemu sa kadrovima: Novi izveštaj predviđa rekordnu potrebu za pilotima, mehaničarima i kabinskom posadom

3. jul 2023
Er Montenegro dobio IATA kod
Er Montenegro ponovo u IATA sazvežđu / Foto: Nebojša Jelić, Er Montenegro

Er Montenegro dobio IATA kod

Crnogorska nacionalna avio-kompanija saopštila je danas da je dobila svoj IATA kod početkom ovog meseca.

– Er Montenegro dobio je dvoslovni kod, takozvani „designator code“, oznaku kompanije “4O”, i trobrojni kod “400”, kojim će se označavati avio-karte.

Članstvo u IATA je za nacionalnog avio-prevoznika od izuzetne važnosti jer to utiče na unapređenje komercijalne saradnje sa drugim avio-kompanijama te omogućava potpisivanje code-share ugovora i drugih sporazuma na međunarodnom nivou.

Er Montenegro ostaje posvećen kontinuiranom unapređenju svog poslovanja, primjenjujući i najviše avio-standarde uz bezbjednost putnika i kvalitet usluge na prvom mjestu. – stoji u saopštenju kompanije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Ni

Moram da pohvalim Er Montenegro na redovnosti poletanja i sletanja sa aerodroma u Beogradu i Tivtu. Jedna o retkih kompanija koja je u ovom haosu oko organizacija aerodroma Beograd poštovala vreme polatenja. Koliko sam pratio to nije bio izuzetak mog leta, već skoro redovni podatak (naravno bilo je i kašnjenja, ali većniski poštuju predvidjena vremena). Taj dan sam se osećao i ponosno i tužno. Ponosnim što je tog dana skoro jedini let koji je na vreme poleto sa aerodroma Beograd bio baš moj let, a tužnim što kao građanin Srbije i srbin po nacionalnosti, ne mogu da shvatim do koje mere Air Serbia srozava svoju reputaciju i kasni sa letovima svih ovih meseci.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs