Direktor SMATSA-e Ristivojević u poseti sedištu EUROCONTROL-a: Prošle nedelje 3.200 preleta opsluženo u jednom danu

6. maj 2025

„Prince Aviation“ ponovo na globalnoj sceni: Prva instalacija Certus 700 internet sistema na Cesni XLS predstavljena u Fridrishafenu

29. apr 2025

Er Frans uvodi Puket kao novu destinaciju

25. apr 2025

Direktorat civilnog vazduhoplovstva na ICAO konferenciji o olakšicama u vazdušnom saobraćaju u Dohi

19. apr 2025

CAPA analizira Er Srbiju: Poslovni put srpske nacionalne avio-kompanije i preokret nakon 2018. godine

8. apr 2025

„Prince Aviation“ izlaže svoju Cesnu XLS na sajmu AERO u Fridrishafenu: Prva instalacija Kolinsovog satelitskog interneta na YU-SVL

7. apr 2025

[ANALIZA] Šta će novi ekonomski vandalizam Donalda Trampa u formi uvođenja novih carina uraditi srpskoj a šta globalnoj avio-industriji

7. apr 2025

ICAO „cyber security“ seminar u Beogradu: Inovacije, izazovi i regulativa u oblasti vazduhoplovne sajber bezbednosti

1. apr 2025

KLM letnji red letenja: Holanđani ne smanjuju broj letova za Beograd

31. mar 2025

„La Premier“: Er Frans predstavio redizajniranu kabinu prve klase

24. mar 2025

Dodatni luksuz: Er Srbija otvorila „Premium Check-in“ zonu za putnike biznis klase

18. mar 2025

Poseta novog direktora SMATSA-e Nišu: Kontrolni toranj na „Konstantinu Velikom“ ponovo na dnevnom redu

12. mar 2025

[EKSKLUZIVNO] CAE „full motion level D“ A320 NEO simulator isporučen Vazduhoplovnoj akademiji

4. mar 2025

IATA izveštaj o bezbednosti letenja u 2024. godini: Sedam udesa sa smrtnim ishodom u okviru 40,6 miliona bezbedno obavljenih letova

26. feb 2025

Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

10. feb 2025

Er Srbija najavila rekordni profit od 50 miliona evra: „Miki Manojlović“, „Dejan Stanković“ i još jedan A319 od sada u vlasništvu kompanije

31. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Viz er u Beogradu prva žrtva američkih sankcija protiv NIS-a: Od juče u 15 časova mađarska avio-kompanija prestala da toči gorivo na „Nikoli Tesli“

22. jan 2025

Vozilo koje je danas upalo na aerodrom „Nikola Tesla“ – džip sa rotacionim svetlima, sa oznakama neidentifikovanog obezbeđenja

20. jan 2025

Posledice današnjeg upada neovlašćenog automobila na platforme „Nikole Tesle“ : Privremeno zatvoren prolaz kod Jat Tehnike, DCV menja granice aerodromskih zona i njihove pristupe

20. jan 2025

[EKSKLUZIVNO] Imenovan novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA)

17. jan 2025
Sejbr u Beogradu: Er Srbija prva na svetu počela da koristi sistem dinamičnog određivanja cena „Sabre Air IQ“
"Offer ordering model" predstavlja sledeću fazu u integraciji rešenja za interakciju između krajnjih korisnika i onih koji nude kapacitet / Foto: IATA

Sejbr u Beogradu: Er Srbija prva na svetu počela da koristi sistem dinamičnog određivanja cena „Sabre Air IQ“

Predstavnik Sejbra, Ričard Kesl, održao je prezentaciju novih proizvoda svoje kompanije na drugoj vazduhoplovnoj konferenciji „Aviation Day“ koju je IATA, uz domaćinstvo Er Srbije, organizovala u Beogradu posle 12 godina.

Tada nova, rebrendirana, nacionalna avio-kompanija prešla je 2014. godine sa Amadeus na Sejbr tehnologiju na kojoj se nalazi i danas. Sejbr je pored srpskog avio-prevoznika kao klijenta u komšiluku dobio i hrvatsku Kroaciju.

Kao kompanija koju su šezdesetih godina prošlog veka zajednički formirali IBM i Amerikan erlajns, Sejbr nastavlja sa tehnološkim inovacijama koje se danas definišu poslovanjem u „oblaku“, u trouglu između putnika, avio-kompanija i pre(prodavaca) – turističkih agencija.

Kesl je prilikom prezentacije istakao da je Er Srbija prva avio-kompanija na svetu koja je počela da koristi Sejbrov proizvod „Sabre Air IQ“ koji, korišćenjem business inteligence podataka nudi, kako je istakao, „dinamičniji, sofisticiraniji i fleksibilniji“ pristup određivanju cena avio-karata odnosno prodaje kapaciteta.

Pogledajte snimak prezentacije:

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Ne

Ako radi kao sto radi rezervacioni sistem onda bolje da nisu ni uvodili

Odgovori
Ga

Висока динамика цена се посебно види на примеру дестинација у Русији. Да ли ћете да пребаците са овим новим системом цену од 2000 Евра.

Odgovori

Koriscenje ovakvih sistema obicno je losa vest za kupca, pogotovo u zemlji gde prakticno nema zastite potrosaca niti primene zakona.

U periodu kada su ovo uveli, prakticno vise nije bilo moguce naci karte ispod 300-350 evra po osobi. Pretpostavljam da sistem sada uzima u obzir kada su deciji raspusti u vise zemalja EU i pokrajnama, da bi se maksimizovala cena koje porodice placaju, jer je dobro poznato da nemogu da putuju zbog skolskih obaveza u drugom periodu.

Pre uvodjenja smo recimo bili u stanju da bukiramo za celi porodicu karte po prosecnoj ceni od 200 evra.

Inace rezervacioni sistem je posebna prica. Nedavno sam platio ekstra 300 evra za kartu koja mi nikada nije potvrdjena ni u web interfejsu ni preko mail-a. Nazalost uredno su skinuli novac sa mog racuna.

U isto vreme je kvalitet usluge opao.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs