Er Srbija najavila rekordni profit od 50 miliona evra: „Miki Manojlović“, „Dejan Stanković“ i još jedan A319 od sada u vlasništvu kompanije

31. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Viz er u Beogradu prva žrtva američkih sankcija protiv NIS-a: Od juče u 15 časova mađarska avio-kompanija prestala da toči gorivo na „Nikoli Tesli“

22. jan 2025

Vozilo koje je danas upalo na aerodrom „Nikola Tesla“ – džip sa rotacionim svetlima, sa oznakama neidentifikovanog obezbeđenja

20. jan 2025

Posledice današnjeg upada neovlašćenog automobila na platforme „Nikole Tesle“ : Privremeno zatvoren prolaz kod Jat Tehnike, DCV menja granice aerodromskih zona i njihove pristupe

20. jan 2025

[EKSKLUZIVNO] Imenovan novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA)

17. jan 2025

[INTERVJU] Jirži Marek za Tango Six: Ekspanzija na tržištu Kine, poslovni rezultati i razmišljanja o globalnoj avio-industriji

17. jan 2025

KLM promotivna kampanja: Jeftiniji letovi do preko 30 destinacija

12. jan 2025

Novi termini za „English language proficiency test“ u Trening centru kompanije „Prince Aviation“

11. jan 2025

Er Frans promocija: Jeftiniji letovi iz Beograda za dobar početak godine

10. jan 2025

Erbas isporučio 766 putničkih aviona u 2024. godini

10. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Ministarstvo obrazovanja smenilo direktora Vazduhoplovne akademije Gorana Cvijovića

29. dec 2024

IATA analiza komercijalnog avio-saobraćaja Srbije: Kako Er Srbija i civilni vazduhoplovni sektor oblikuju ekonomiju zemlje

24. dec 2024

Er Srbija i Embraer potpisali ugovor za održavanje E195 flote

19. dec 2024

KLM u svoju zemaljsku ketering flotu uveo električne kamione

16. dec 2024

[POSAO] Prvi „Otvoreni dan“ u Beogradu za pilot kadet program „Wizz Aira“: Od nule do zaposlenja u avio-kompaniji kroz program finansiranja otvoren i za građane Srbije

13. dec 2024

[POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim državljanstvom i srpskim ICAO dozvolama u ponedeljak 16. decembra

12. dec 2024

„Prince Aviation“ postaje prvi „Pratt & Whitney“ centar u Evropi za post rental inspekcije turboelisinih motora PW100 serije

6. dec 2024

Konferencija u Nišu posvećena većem učešću žena u inženjerstvu: „Menzies Aviation“ održao radionicu u okviru projekta

4. dec 2024

Direktor MTU-a Lars Vagner preuzima Erbas: Od Nove Pazove do rekordne profitabilnosti

4. dec 2024

Pregled srpske civilne vazduhoplovne industrije u brojkama

3. dec 2024
Sejbr u Beogradu: Er Srbija prva na svetu počela da koristi sistem dinamičnog određivanja cena „Sabre Air IQ“
"Offer ordering model" predstavlja sledeću fazu u integraciji rešenja za interakciju između krajnjih korisnika i onih koji nude kapacitet / Foto: IATA

Sejbr u Beogradu: Er Srbija prva na svetu počela da koristi sistem dinamičnog određivanja cena „Sabre Air IQ“

Predstavnik Sejbra, Ričard Kesl, održao je prezentaciju novih proizvoda svoje kompanije na drugoj vazduhoplovnoj konferenciji „Aviation Day“ koju je IATA, uz domaćinstvo Er Srbije, organizovala u Beogradu posle 12 godina.

Tada nova, rebrendirana, nacionalna avio-kompanija prešla je 2014. godine sa Amadeus na Sejbr tehnologiju na kojoj se nalazi i danas. Sejbr je pored srpskog avio-prevoznika kao klijenta u komšiluku dobio i hrvatsku Kroaciju.

Kao kompanija koju su šezdesetih godina prošlog veka zajednički formirali IBM i Amerikan erlajns, Sejbr nastavlja sa tehnološkim inovacijama koje se danas definišu poslovanjem u „oblaku“, u trouglu između putnika, avio-kompanija i pre(prodavaca) – turističkih agencija.

Kesl je prilikom prezentacije istakao da je Er Srbija prva avio-kompanija na svetu koja je počela da koristi Sejbrov proizvod „Sabre Air IQ“ koji, korišćenjem business inteligence podataka nudi, kako je istakao, „dinamičniji, sofisticiraniji i fleksibilniji“ pristup određivanju cena avio-karata odnosno prodaje kapaciteta.

Pogledajte snimak prezentacije:

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Ne

Ako radi kao sto radi rezervacioni sistem onda bolje da nisu ni uvodili

Odgovori
Ga

Висока динамика цена се посебно види на примеру дестинација у Русији. Да ли ћете да пребаците са овим новим системом цену од 2000 Евра.

Odgovori

Koriscenje ovakvih sistema obicno je losa vest za kupca, pogotovo u zemlji gde prakticno nema zastite potrosaca niti primene zakona.

U periodu kada su ovo uveli, prakticno vise nije bilo moguce naci karte ispod 300-350 evra po osobi. Pretpostavljam da sistem sada uzima u obzir kada su deciji raspusti u vise zemalja EU i pokrajnama, da bi se maksimizovala cena koje porodice placaju, jer je dobro poznato da nemogu da putuju zbog skolskih obaveza u drugom periodu.

Pre uvodjenja smo recimo bili u stanju da bukiramo za celi porodicu karte po prosecnoj ceni od 200 evra.

Inace rezervacioni sistem je posebna prica. Nedavno sam platio ekstra 300 evra za kartu koja mi nikada nije potvrdjena ni u web interfejsu ni preko mail-a. Nazalost uredno su skinuli novac sa mog racuna.

U isto vreme je kvalitet usluge opao.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs