Predstavnik Sejbra, Ričard Kesl, održao je prezentaciju novih proizvoda svoje kompanije na drugoj vazduhoplovnoj konferenciji „Aviation Day“ koju je IATA, uz domaćinstvo Er Srbije, organizovala u Beogradu posle 12 godina.
Tada nova, rebrendirana, nacionalna avio-kompanija prešla je 2014. godine sa Amadeus na Sejbr tehnologiju na kojoj se nalazi i danas. Sejbr je pored srpskog avio-prevoznika kao klijenta u komšiluku dobio i hrvatsku Kroaciju.
Kao kompanija koju su šezdesetih godina prošlog veka zajednički formirali IBM i Amerikan erlajns, Sejbr nastavlja sa tehnološkim inovacijama koje se danas definišu poslovanjem u „oblaku“, u trouglu između putnika, avio-kompanija i pre(prodavaca) – turističkih agencija.
Kesl je prilikom prezentacije istakao da je Er Srbija prva avio-kompanija na svetu koja je počela da koristi Sejbrov proizvod „Sabre Air IQ“ koji, korišćenjem business inteligence podataka nudi, kako je istakao, „dinamičniji, sofisticiraniji i fleksibilniji“ pristup određivanju cena avio-karata odnosno prodaje kapaciteta.
Pogledajte snimak prezentacije:
Nenad
Ako radi kao sto radi rezervacioni sistem onda bolje da nisu ni uvodili
Gale
Висока динамика цена се посебно види на примеру дестинација у Русији. Да ли ћете да пребаците са овим новим системом цену од 2000 Евра.
Gastritis
Koriscenje ovakvih sistema obicno je losa vest za kupca, pogotovo u zemlji gde prakticno nema zastite potrosaca niti primene zakona.
U periodu kada su ovo uveli, prakticno vise nije bilo moguce naci karte ispod 300-350 evra po osobi. Pretpostavljam da sistem sada uzima u obzir kada su deciji raspusti u vise zemalja EU i pokrajnama, da bi se maksimizovala cena koje porodice placaju, jer je dobro poznato da nemogu da putuju zbog skolskih obaveza u drugom periodu.
Pre uvodjenja smo recimo bili u stanju da bukiramo za celi porodicu karte po prosecnoj ceni od 200 evra.
Inace rezervacioni sistem je posebna prica. Nedavno sam platio ekstra 300 evra za kartu koja mi nikada nije potvrdjena ni u web interfejsu ni preko mail-a. Nazalost uredno su skinuli novac sa mog racuna.
U isto vreme je kvalitet usluge opao.