[POSAO] Prvi „Otvoreni dan“ u Beogradu za pilot kadet program „Wizz Aira“: Od nule do zaposlenja u avio-kompaniji kroz program finansiranja otvoren i za građane Srbije

13. dec 2024

[POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim državljanstvom i srpskim ICAO dozvolama u ponedeljak 16. decembra

12. dec 2024

„Prince Aviation“ postaje prvi „Pratt & Whitney“ centar u Evropi za post rental inspekcije turboelisinih motora PW100 serije

6. dec 2024

Konferencija u Nišu posvećena većem učešću žena u inženjerstvu: „Menzies Aviation“ održao radionicu u okviru projekta

4. dec 2024

Direktor MTU-a Lars Vagner preuzima Erbas: Od Nove Pazove do rekordne profitabilnosti

4. dec 2024

Pregled srpske civilne vazduhoplovne industrije u brojkama

3. dec 2024

[ANALIZA] Najbitnije i najinteresantnije stavke u Izmenama zakona o vazdušnom saobraćaju

2. dec 2024

Američki magazin „Global Traveler“ proglasio Er Srbiju za „Najbolju avio-kompaniju u Istočnoj Evropi“ u 2024. godini

1. dec 2024

Nakon 17 meseci rekonstrukcije glavna pista aerodroma „Nikola Tesla“ ponovo u funkciji

28. nov 2024

[INTERVJU] Direktor Menzis grupe Filip Joeinig o poslovanju u Beogradu i širenju u regiji

28. nov 2024

[CAPA konferencija u Beogradu] Podaci o vazduhoplovnoj industriji u 2024: Složena slika oporavka, izazova i transformacije

27. nov 2024

San Dijego, Džordžtaun i Hajderabad nove destinacije KLM-a

26. nov 2024

Er Srbija počela sa upotrebom održivog avio-goriva na letovima od Pariza

25. nov 2024

Vučić o štrajku dela zaposlenih u SMATSA-i: „Oblasna kontrola nečega se pobunila pa hoće veće pare, imaju 7000 evra platu pa štrajkuju“

26. okt 2024

[POSLEDNJA VEST] Deo zaposlenih Kontrole letenja Srbije i Crne Gore sutra ipak štrajkuje na sat vremena

25. okt 2024

[EKSKLUZIVNO] Jedan dan sa timom Jat Tehnike, unutar i oko Boinga 767: Kako izgleda konverzija putničkog u kargo avion

23. okt 2024

Valjevac opitni inženjer letač u Flajt Radar obilasku proizvodnog pogona kompanije Erbas u Mirabelu

18. okt 2024

60 tona robe nedeljno preko Atlantika: Er Srbija i „Globe Air Cargo“ sklopili strateško partnerstvo

17. okt 2024

SMATSA objavila konkurs za stipendiranje i obuku 24 kandidata za kontrolore letenja

16. okt 2024

Odgovor SMATSA-e jednom od sindikata agencije: „Netačno je da smo odbili da pregovaramo o novom kolektivnom ugovoru“

15. okt 2024
[POSLEDNJA VEST] Novi dizajn putničke kabine za nove Air France A350
Biznis klasa u novim Air France A350 / Foto: Air France

[POSLEDNJA VEST] Novi dizajn putničke kabine za nove Air France A350

Francuska nacionalna avio-kompanija saopštila je danas da je naručila 41 avion tipa Airbus A350 sa novim dizajnom i opremom svih putničkih kabina, koji će se do 2025. pridruživati njihovoj „long-range“ floti. Kompanija je predstavila nove kabine koje imaju 48 sedišta u biznis klasi, 32 u premijum ekonomskoj i 212 u ekonomskoj klasi.

– Do sada je isporučeno 20 letelica, a prvi let novim avionom Airbus A350 obaviće se sledećeg meseca.

Novo sedište u biznis klasi, specijalno dizajnirano za Air France, spušta se u potpuno ravan krevet dužine skoro dva metra i poseduje klizna vrata koja omogućavaju putnicima da stvore potpuno privatan prostor. Sedišta smeštena u centru biznis kabine namenjena su putnicima koji lete zajedno i opremljena su pokretnim pregradnim zidom koji se može spustiti i stvoriti bolji osećaj zajedništva na letu. Sedišta su takođe opremljena slušalicama za poništavanje buke, toaletnim ogledalom i dodatnim prostorom za lične stvari putnika. Zahvaljujući najnovijoj tehnologiji, svako sedište ima ekran širine od čak 20 inča, bluetooth vezu, koja putnicima omogućava da preko svojih ličnih slušalica uživaju u preko 1.500 sati zabavnog programa, ekran osetljiv na dodir, koji kontroliše i položaj sedišta i intenzitet osvetljenja, nove USB utičnice, WiFi i novi sistem povezivanja ekrana i mobilnog telefona zahvaljujući kom lični uređaj putnika može funkcionisati i kao daljinski upravljač.

Nova sedišta imaće sve aktuelne opcije povezivanja / Foto: Air France

Nova sedišta u premijum ekonomskoj kabini široka su 48 cm, imaju 94 cm prostora za noge i mogu se spustiti do 121 stepena. Jastuci sada dosežu do ramena putnika, naslon za glavu ima četiri različita položaja, a sedišta takođe poseduju i slušalice za poništavanje buke, individualno osvetljenje za čitanje, kao i USB-A i USB-C portove.  Sa druge strane, ekonomska kabina je opremljena sedištima širine 46 cm, koja imaju nagib od 119 stepeni i 79 cm prostora za noge, ali i držače za mobilne telefone ili tablete, kao i nove USB utičnice. Kao i u biznis klasi, tako i u premijum ekonomskoj i ekonomskoj klasi, ekrani se mogu povezati sa mobilnim telefonom koji potom može funkcionisati kao daljinski upravljač. – stoji u saopštenju kompanije.

Nove Airbus A350 letelice biće pokrivene WiFi internetom. Air France kaže da će zahvaljujući Air France Connect usluzi putnici moći potpuno besplatno slati i primati tekstualne poruke tokom leta, dok će surfovanje internetom i striming biti dostupni uz nadoknadu.

– Air France-KLM grupa ulaže dve milijarde evra godišnje u obnavljanje svoje flote. Letelice najnovije generacije smanjuju emisiju ugljen-dioksida i za 25% i značajno smanjuju zagađenje bukom, a u njih se uvodi potpuno nov standard putovanja, koji podrazumeva najviše nivoe udobnosti i tehnologije. – saopštio je Air France

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Th

Sorry. Na prvi pogled moglo bi se pomislit da je to dizajn za Raynair.
Izgleda jeftino. To je sramota.

Odgovori
Ro

Gospodine Tomase. Vama izgleda jeftino. Meni takodje. Nismo ni jednu centu ulozili u kupovinu tih Erbasovih A350. Sa dosadasnjim iskustvom putnika,
I preletenih 7.500 kilometara u zadnjih 53 godine
ocigledno da Air France ulaze mnogo u najsavremeniji avion danasnjice A350!
Vise od nas dvojice zajedno. Ako smem da primetim.
Za Vas nivo gospodine Tomase, mogao bih posluziti
avion Sultana od Bruneja. Srecan Vam let i toplo leto. Sa verom da ce Air France nekako proci sa A350. Kamo srece da Air Serbia moze da ima i deo onog ugraddjenog u nove A350. Ipak u vremenu ispred, verujem da ce i Srpska nacionalna kompanija se pribliziti ugradjenim standardima novih A350 Air France.
Prijatno i toplo leto i bezbedni letovi ako lettite.
Svako Vam dobro.
Rodney Marinkovic ✈🌐🛫
West Ryde Sydney Australia

Č

Meni se dopada ovaj novi T6. Više vesti i češće vesti, razlog da navraćam i par puta dnevno. Samo napred!

Odgovori
Ma

Jako lepo i funkcionmalano izgleda biznis klasa na A350. Ako može da se nađe mana, to bi onda bila cena karata za biznis klasu na bilo kojoj destinaciji. Ali kad firma plaća onda što da ne.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs