[POSLEDNJA VEST] SMATSA smanjila horizontalno razdvajanje putničkih aviona u području aerodroma „Nikola Tesla“ sa 5 na 3 nautičke milje

18. apr 2024

Vazduhoplovni samit jugoistočne Evrope u Beogradu: Najava drugog dana konferencije

15. apr 2024

[ANALIZA] Da li je besmislena Vučićeva želja za „letećim taksijem“ tokom EXPO-a?

7. apr 2024

Najbolji martovski rezultat Er Srbije i prvo opsluživanje putničkog aviona sa vozilom na elektro-pogon u regionu

4. apr 2024

Unapređenje dualnog obrazovanja u avijaciji: Potpisan Memorandum o razumevanju između DCV-a i Kancelarije za dualno obrazovanje

3. apr 2024

SMATSA pustila u operativni rad dva nova Talesova radara: „Istorijski trenutak za Kontrolu letenja Srbije i Crne Gore“

22. mar 2024

Poslovni rezultati kompanije Embraer za 2023. godinu

18. mar 2024

Druga godina profita za Er Srbiju bez subvencija: Preliminarni razultat za 2023. – 40,5 miliona evra zarade

16. mar 2024

Nedeljnik Radar: Sumnja se da su Er Pink, Er Emeralds i Star Fly Wings manipulisali naletom vazduhoplova i letačkih posada, izbegavali redovne servise

14. mar 2024

ACI proglasio „Nikolu Teslu“ za jedan od najboljih aerodroma u kategoriji do 15 miliona putnika, najčistiji i aerodrom sa najposvećenijim osobljem

11. mar 2024

Odbranjen prvi doktorat na temu bespilotnih vazduhoplova u Srbiji: Dr Lidija Tomić razvila metodologiju za procenu rizika upotrebe dronova u vazdušnom saobraćaju

7. mar 2024

[EKSKLUZIVNO] Kompanija „Menzies Aviation“ preuzela zemaljsko opsluživanje aviona Er Srbije: Prvi jutarnji talas bez kašnjenja

5. mar 2024

Poslovni rezultati kompanije MTU za 2023. godinu: Profit preko 800 miliona evra, više zarade u proizvodnji nego održavanju motora

1. mar 2024

[POSLEDNJA VEST] Aerodrom Nikola Tesla privremeno zatvoren zbog istovremenih dojava o bombama u avionima dve avio-kompanije, posada Viz erovog aviona na rulnoj stazi obavila evakuaciju putnika iz letelice

29. feb 2024

Međunarodno udruženje avio-kompanija: Da poginete u putničkom avionu morali bi da letite svaki dan u sledećih 103,239 godina

28. feb 2024

KLM ne smanjuje broj letova za Beograd

27. feb 2024

[ANALIZA] Zbog čega postoje dve paralelne istrage udesa Embraera na letu JU324 i zbog čega putnici ne bi trebalo da tuže Maraton erlajnz i Er Srbiju

26. feb 2024

[POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim ICAO dozvolama

26. feb 2024

Sindikat avio-mehaničara Er Srbija Tehnike: Netačne tvrdnje naših anonimnih kolega o ugroženoj bezbednosti aviona Er Srbije

23. feb 2024

Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

22. feb 2024
[POSLEDNJA VEST] Novi dizajn putničke kabine za nove Air France A350
Biznis klasa u novim Air France A350 / Foto: Air France

[POSLEDNJA VEST] Novi dizajn putničke kabine za nove Air France A350

Francuska nacionalna avio-kompanija saopštila je danas da je naručila 41 avion tipa Airbus A350 sa novim dizajnom i opremom svih putničkih kabina, koji će se do 2025. pridruživati njihovoj „long-range“ floti. Kompanija je predstavila nove kabine koje imaju 48 sedišta u biznis klasi, 32 u premijum ekonomskoj i 212 u ekonomskoj klasi.

– Do sada je isporučeno 20 letelica, a prvi let novim avionom Airbus A350 obaviće se sledećeg meseca.

Novo sedište u biznis klasi, specijalno dizajnirano za Air France, spušta se u potpuno ravan krevet dužine skoro dva metra i poseduje klizna vrata koja omogućavaju putnicima da stvore potpuno privatan prostor. Sedišta smeštena u centru biznis kabine namenjena su putnicima koji lete zajedno i opremljena su pokretnim pregradnim zidom koji se može spustiti i stvoriti bolji osećaj zajedništva na letu. Sedišta su takođe opremljena slušalicama za poništavanje buke, toaletnim ogledalom i dodatnim prostorom za lične stvari putnika. Zahvaljujući najnovijoj tehnologiji, svako sedište ima ekran širine od čak 20 inča, bluetooth vezu, koja putnicima omogućava da preko svojih ličnih slušalica uživaju u preko 1.500 sati zabavnog programa, ekran osetljiv na dodir, koji kontroliše i položaj sedišta i intenzitet osvetljenja, nove USB utičnice, WiFi i novi sistem povezivanja ekrana i mobilnog telefona zahvaljujući kom lični uređaj putnika može funkcionisati i kao daljinski upravljač.

Nova sedišta imaće sve aktuelne opcije povezivanja / Foto: Air France

Nova sedišta u premijum ekonomskoj kabini široka su 48 cm, imaju 94 cm prostora za noge i mogu se spustiti do 121 stepena. Jastuci sada dosežu do ramena putnika, naslon za glavu ima četiri različita položaja, a sedišta takođe poseduju i slušalice za poništavanje buke, individualno osvetljenje za čitanje, kao i USB-A i USB-C portove.  Sa druge strane, ekonomska kabina je opremljena sedištima širine 46 cm, koja imaju nagib od 119 stepeni i 79 cm prostora za noge, ali i držače za mobilne telefone ili tablete, kao i nove USB utičnice. Kao i u biznis klasi, tako i u premijum ekonomskoj i ekonomskoj klasi, ekrani se mogu povezati sa mobilnim telefonom koji potom može funkcionisati kao daljinski upravljač. – stoji u saopštenju kompanije.

Nove Airbus A350 letelice biće pokrivene WiFi internetom. Air France kaže da će zahvaljujući Air France Connect usluzi putnici moći potpuno besplatno slati i primati tekstualne poruke tokom leta, dok će surfovanje internetom i striming biti dostupni uz nadoknadu.

– Air France-KLM grupa ulaže dve milijarde evra godišnje u obnavljanje svoje flote. Letelice najnovije generacije smanjuju emisiju ugljen-dioksida i za 25% i značajno smanjuju zagađenje bukom, a u njih se uvodi potpuno nov standard putovanja, koji podrazumeva najviše nivoe udobnosti i tehnologije. – saopštio je Air France

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Th

Sorry. Na prvi pogled moglo bi se pomislit da je to dizajn za Raynair.
Izgleda jeftino. To je sramota.

Odgovori
Ro

Gospodine Tomase. Vama izgleda jeftino. Meni takodje. Nismo ni jednu centu ulozili u kupovinu tih Erbasovih A350. Sa dosadasnjim iskustvom putnika,
I preletenih 7.500 kilometara u zadnjih 53 godine
ocigledno da Air France ulaze mnogo u najsavremeniji avion danasnjice A350!
Vise od nas dvojice zajedno. Ako smem da primetim.
Za Vas nivo gospodine Tomase, mogao bih posluziti
avion Sultana od Bruneja. Srecan Vam let i toplo leto. Sa verom da ce Air France nekako proci sa A350. Kamo srece da Air Serbia moze da ima i deo onog ugraddjenog u nove A350. Ipak u vremenu ispred, verujem da ce i Srpska nacionalna kompanija se pribliziti ugradjenim standardima novih A350 Air France.
Prijatno i toplo leto i bezbedni letovi ako lettite.
Svako Vam dobro.
Rodney Marinkovic ✈🌐🛫
West Ryde Sydney Australia

Č

Meni se dopada ovaj novi T6. Više vesti i češće vesti, razlog da navraćam i par puta dnevno. Samo napred!

Odgovori
Ma

Jako lepo i funkcionmalano izgleda biznis klasa na A350. Ako može da se nađe mana, to bi onda bila cena karata za biznis klasu na bilo kojoj destinaciji. Ali kad firma plaća onda što da ne.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs