Francuska nacionalna avio-kompanija saopštila je danas da je naručila 41 avion tipa Airbus A350 sa novim dizajnom i opremom svih putničkih kabina, koji će se do 2025. pridruživati njihovoj „long-range“ floti. Kompanija je predstavila nove kabine koje imaju 48 sedišta u biznis klasi, 32 u premijum ekonomskoj i 212 u ekonomskoj klasi.
– Do sada je isporučeno 20 letelica, a prvi let novim avionom Airbus A350 obaviće se sledećeg meseca.
Novo sedište u biznis klasi, specijalno dizajnirano za Air France, spušta se u potpuno ravan krevet dužine skoro dva metra i poseduje klizna vrata koja omogućavaju putnicima da stvore potpuno privatan prostor. Sedišta smeštena u centru biznis kabine namenjena su putnicima koji lete zajedno i opremljena su pokretnim pregradnim zidom koji se može spustiti i stvoriti bolji osećaj zajedništva na letu. Sedišta su takođe opremljena slušalicama za poništavanje buke, toaletnim ogledalom i dodatnim prostorom za lične stvari putnika. Zahvaljujući najnovijoj tehnologiji, svako sedište ima ekran širine od čak 20 inča, bluetooth vezu, koja putnicima omogućava da preko svojih ličnih slušalica uživaju u preko 1.500 sati zabavnog programa, ekran osetljiv na dodir, koji kontroliše i položaj sedišta i intenzitet osvetljenja, nove USB utičnice, WiFi i novi sistem povezivanja ekrana i mobilnog telefona zahvaljujući kom lični uređaj putnika može funkcionisati i kao daljinski upravljač.
Nova sedišta u premijum ekonomskoj kabini široka su 48 cm, imaju 94 cm prostora za noge i mogu se spustiti do 121 stepena. Jastuci sada dosežu do ramena putnika, naslon za glavu ima četiri različita položaja, a sedišta takođe poseduju i slušalice za poništavanje buke, individualno osvetljenje za čitanje, kao i USB-A i USB-C portove. Sa druge strane, ekonomska kabina je opremljena sedištima širine 46 cm, koja imaju nagib od 119 stepeni i 79 cm prostora za noge, ali i držače za mobilne telefone ili tablete, kao i nove USB utičnice. Kao i u biznis klasi, tako i u premijum ekonomskoj i ekonomskoj klasi, ekrani se mogu povezati sa mobilnim telefonom koji potom može funkcionisati kao daljinski upravljač. – stoji u saopštenju kompanije.
Nove Airbus A350 letelice biće pokrivene WiFi internetom. Air France kaže da će zahvaljujući Air France Connect usluzi putnici moći potpuno besplatno slati i primati tekstualne poruke tokom leta, dok će surfovanje internetom i striming biti dostupni uz nadoknadu.
– Air France-KLM grupa ulaže dve milijarde evra godišnje u obnavljanje svoje flote. Letelice najnovije generacije smanjuju emisiju ugljen-dioksida i za 25% i značajno smanjuju zagađenje bukom, a u njih se uvodi potpuno nov standard putovanja, koji podrazumeva najviše nivoe udobnosti i tehnologije. – saopštio je Air France
Thomas
Sorry. Na prvi pogled moglo bi se pomislit da je to dizajn za Raynair.
Izgleda jeftino. To je sramota.
Rodney Marinkovic
Gospodine Tomase. Vama izgleda jeftino. Meni takodje. Nismo ni jednu centu ulozili u kupovinu tih Erbasovih A350. Sa dosadasnjim iskustvom putnika,
I preletenih 7.500 kilometara u zadnjih 53 godine
ocigledno da Air France ulaze mnogo u najsavremeniji avion danasnjice A350!
Vise od nas dvojice zajedno. Ako smem da primetim.
Za Vas nivo gospodine Tomase, mogao bih posluziti
avion Sultana od Bruneja. Srecan Vam let i toplo leto. Sa verom da ce Air France nekako proci sa A350. Kamo srece da Air Serbia moze da ima i deo onog ugraddjenog u nove A350. Ipak u vremenu ispred, verujem da ce i Srpska nacionalna kompanija se pribliziti ugradjenim standardima novih A350 Air France.
Prijatno i toplo leto i bezbedni letovi ako lettite.
Svako Vam dobro.
Rodney Marinkovic ✈🌐🛫
West Ryde Sydney Australia
Čitač
Meni se dopada ovaj novi T6. Više vesti i češće vesti, razlog da navraćam i par puta dnevno. Samo napred!
Markus1463
Jako lepo i funkcionmalano izgleda biznis klasa na A350. Ako može da se nađe mana, to bi onda bila cena karata za biznis klasu na bilo kojoj destinaciji. Ali kad firma plaća onda što da ne.