[ANALIZA] Da li je besmislena Vučićeva želja za „letećim taksijem“ tokom EXPO-a?

7. apr 2024

Najbolji martovski rezultat Er Srbije i prvo opsluživanje putničkog aviona sa vozilom na elektro-pogon u regionu

4. apr 2024

Unapređenje dualnog obrazovanja u avijaciji: Potpisan Memorandum o razumevanju između DCV-a i Kancelarije za dualno obrazovanje

3. apr 2024

SMATSA pustila u operativni rad dva nova Talesova radara: „Istorijski trenutak za Kontrolu letenja Srbije i Crne Gore“

22. mar 2024

Poslovni rezultati kompanije Embraer za 2023. godinu

18. mar 2024

Druga godina profita za Er Srbiju bez subvencija: Preliminarni razultat za 2023. – 40,5 miliona evra zarade

16. mar 2024

Nedeljnik Radar: Sumnja se da su Er Pink, Er Emeralds i Star Fly Wings manipulisali naletom vazduhoplova i letačkih posada, izbegavali redovne servise

14. mar 2024

ACI proglasio „Nikolu Teslu“ za jedan od najboljih aerodroma u kategoriji do 15 miliona putnika, najčistiji i aerodrom sa najposvećenijim osobljem

11. mar 2024

Odbranjen prvi doktorat na temu bespilotnih vazduhoplova u Srbiji: Dr Lidija Tomić razvila metodologiju za procenu rizika upotrebe dronova u vazdušnom saobraćaju

7. mar 2024

[EKSKLUZIVNO] Kompanija „Menzies Aviation“ preuzela zemaljsko opsluživanje aviona Er Srbije: Prvi jutarnji talas bez kašnjenja

5. mar 2024

Poslovni rezultati kompanije MTU za 2023. godinu: Profit preko 800 miliona evra, više zarade u proizvodnji nego održavanju motora

1. mar 2024

[POSLEDNJA VEST] Aerodrom Nikola Tesla privremeno zatvoren zbog istovremenih dojava o bombama u avionima dve avio-kompanije, posada Viz erovog aviona na rulnoj stazi obavila evakuaciju putnika iz letelice

29. feb 2024

Međunarodno udruženje avio-kompanija: Da poginete u putničkom avionu morali bi da letite svaki dan u sledećih 103,239 godina

28. feb 2024

KLM ne smanjuje broj letova za Beograd

27. feb 2024

[ANALIZA] Zbog čega postoje dve paralelne istrage udesa Embraera na letu JU324 i zbog čega putnici ne bi trebalo da tuže Maraton erlajnz i Er Srbiju

26. feb 2024

[POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim ICAO dozvolama

26. feb 2024

Sindikat avio-mehaničara Er Srbija Tehnike: Netačne tvrdnje naših anonimnih kolega o ugroženoj bezbednosti aviona Er Srbije

23. feb 2024

Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

22. feb 2024

[POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

22. feb 2024

MTU Maintenance Serbia: Okončan još jedan ključni preduslov globalnom poslovanju iz Nove Pazove – dobijeni FAA, EASA i kineski sertifikati

21. feb 2024
[POSLEDNJA VEST] Er Srbija objavila profit za 2022. godinu od 21 milion evra, bez subvencija
Prvi profit Er Srbije bez subvencija / Foto: Uroš Mitrović, Tango Six

[POSLEDNJA VEST] Er Srbija objavila profit za 2022. godinu od 21 milion evra, bez subvencija

Kako je upravo saopštio srpski nacionalni avio-prevoznik Er Srbija, kompanija će u 2022. godini ostvariti profit od 21 milion evra.

Kako se navodi u saopštenju, profit je „bez ijednog evra državnih subvencija“.

– Prema prvim preliminarnim rezultatima, Er Srbija je u 2022. godini po prvi put od izbijanja pandemije korona virusa imala pozitivan neto i operativni rezultat i ostvarila profit od 21 miliona evra.

Dobar preliminarni finansijski rezultat ostvaren je zahvaljujući efikasnom poslovanju i sprovedenim merama konsolidacije poslovanja tokom pandemije, velikom povećanju mreže destinacija i rastu obima saobraćaja od oko 60 odsto u odnosu na prethodnu godinu, kao i opštem rastu tražnje do kojeg je došlo počev od proleća 2022. godine i popuštanju dotadašnjih mera ograničenja putovanja. – navodi se u saopštenju.

Er Srbija je nedavno u pogon stavila svih pet ATR-ova verzije 600 / Foto: Uroš Mitrović, Tango Six

– Izuzetno me raduje dobar finansijski rezultat u prošloj godini koji se već sada vidi, zato što je to pravi pokazatelj sposobnosti kompanije da brzo reaguje i prepozna prilike za oporavak i rast. Taj rezultat dolazi posle dve izuzetno teške godine ne samo za našu kompaniju, već i za celokupan putnički avio-saobraćaj na globalnom nivou. Posebno sam zadovoljan zbog toga što na najlepši mogući način ulazimo u jubilarnu desetu godinu od pokretanja Er Srbije u kojoj imamo izuzetno ambiciozne planove od kojih smo jedan deo već najavili. – rekao je Jirži Marek, generalni direktor Er Srbije.

Marek je dodao i da Er Srbija u narednim danima namerava da objavi operativne rezultate poslovanja za 2022. godinu.

– Već sada može da se kaže da se srpska nacionalna avio-kompanija tokom prošle godine po broju putnika približila na svega dva odsto od rekordne pretpandemijske 2019., što je, kako tvrdi, jedan od najboljih rezultata za taj parametar na evropskom nivou. 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Ga

Lepe vesti, nadam se da će kompanija da nastavi u istom pravcu. A kad smo već kod ove teme, zna li iko od čitalics, da li mali akcionari JAT-a imaju neki udeo u profits AS ili je te akcije pojela maca?

Odgovori
Pe

Nije ni cudo, koliko kosta karta za Rusiju, a samo Air Serbia leti iz Evrope.
Za Ruse, pored Air Serbia, kao jedina veza preostaju Turske aviolinije i Dubai.
Cak je neki put jeftinije od AirSerbia.
Koliko je opravdana tolika razlika u ceni karte?

Odgovori
З

Тачно је.
И даље су им плате мање, од плата које су имали пре короне. Ако су плате у јавном сектору свима повећане, зашто нису и пилотима?

Pe

Osiguranje, troskovi obezbedjivanja na aerodromima. Dusane, prestani da sereš po svakoj temi. Dramatično smanji broj komentara.

ja

БРАВО ПЕТРЕ!

Mi

Svaka kompanija na svetu će svoje usluge prodavati po najvišoj ceni koju može da dobije. I iskoristiti sve moguće okolnosti da te usluge budu još skuplje. Nije AS dobrotvorna organizacija za pružanje usluga putnicima na relaciji Rusija-Evropa, pa da leti po minimalnim cenama tek troškova.

Pe

@Petar Vojinovic
Povratna karta Air-Serbia na relaciji Beograd – Moskva, koja je kostala oko 350 evra, do najvise 500€ obicno pred praznike, sad ne moze da sa nadje ispod 1200€?
Sta je to poskupelo?Mozda gorivo ili neke takse?A za druge destinacije su ostale iste cene?
Ratno profiterstvo je cest slucaj,zasto se stideti,i drugi su to radili, ne samo Air Serbia.

Pe

@Sto se tice licnih uvreda-objektivnim
pregledom sajta tangosix, tokom proslih 10 godina 80% clanaka opisuje rusku vazduhoplovnu industriju.
A prosla godina je pokazala gde zaista stoji Rusija, vojnim fijaskom Rusije u napadu na Ukrajinu.
Svejedno Vas ne bih prozvao psovkama. Postujem rad tangosix, obmanuti ste i zavedeni od strane inteligentnih Rusa i njihove propagande, verujem da ce se taj krivi fokus na Ruske tehnologije sad ispraviti.
Bar ste dopustali komentare neistomisljenika, daleko ne samo moje.
I to je dobro-zamislite kako bi 2022 bizarno izgledao sajt gde svi velicaju rusku tehniku, a upravo se pokazalo da ne mogu da pobede ne NATO, nego Ukrajinu, a sve iz clanaka tangosix slabo radi, a mnogo sta i ne postoji..

Pe

Dušane, puštamo komentare svakakvih bolida pa i tvoje. Nema cenzure. Nego smaraš. Proredi malo. Vređaj i ti mene slobodno ali bez ovih monumentalnih zaključaka, #usracuse

Ja

Sto se tice tog poskupljenja karte,pa sasvim je logicno i opravdano (trzišni zakon) gde je veca potraznja i cena je veca. Gorivo svakako da je poskupelo,ali ne samo gorivo vec i sve ostalo jer je cena energenta u ovom slucaju kerozina direktno povezana sa ostalim elementima i faktorima. I trece,ne znam da li ste primetili ali ruta za Moskvu ide „zaobilaznim“ putem a ne preko Ukrajne,sto naravno utice na cenu karte i ostalih troskva leta. To nema nikakve veze sa ratnim profiterstvom,individualna odluka jedne aviokompanije,gde je odobren prelet cak i zemalja EU,znaci i EU odobrila da avioni prelecu njihove vazd.prostore,samo nama ne valja,samo mi gledamo i trazimo dlaku u jajetu.

Ja

Lako je praviti profit kad letačko osoblje i mehaničari imaju najmanje plate na svetu.

Odgovori
Dr

Kolike su to najmanje plate na svetu ???
Uzgred samo da pitam , zna li se kolike su plate kod Lufthansa-e i Germanwings-a , a kolike su plate kod Austrian Airlines i drugih pripadajućih aviokompanija , kije su ćerke firme Lufthansa-e ???

St

Svaka čast na rezultatima! Želimo uspešnu i 2023. godinu :)

Odgovori
Mi

Piloti koji lete u inostranim Konpanijama primaju bruto plate i konpanija je sa njima zavrsila U AR SRBIJI pilot koji primi platu od cetri hiljade evra konpanija mora doprinose i poreze za njega da plati minimum pedeset posto sto u bruto iznosu iznosi skoro sest hiljada evra Drugo dali ih kao strance na Bliskom Istoku ili Africi stiti neki sindikat nemojmo se zavaravati Ovde su kao i svi gradjani zasticeni Tamo su piloti pod kompaniskim brojem I nikad neznaju kada ce im se zahvaliti na saradnjiTo je prava istina a sad mozete koliko hocete da dajete ne gativne komentare na ovoj mojoj konsataciji

Odgovori
Jo

Ovo je sjajna vest. Strateški interes Srbije je da ima svoju nacionalnu kompaniju. Videli smo to tokom pandemije, koja je ogolela i svu dvoličnost EU i njenih pravila. Tu se završava cela priča.

A što se tiče Rusije, to je komparativna prednost Srbije. Poslovni ljudi iz Rusije, Kine, EU i SAD mogu da se nađu u Beogradu, nikome ne treba viza.

Odgovori
Jo

Pravo vreme da sire svoje poslovanje i ubacuju nove destinacije, a pritom imaju prostora da zaposljavaju novo kabinsko osoblje, mehanicare itd, a ne da uzimaju avione na lizing zajedno sa posadom, dok nasa deca cekaju na posao!

Odgovori
Ne

Mi smo postali majstori da sve fabrikujemo, majstori.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs