Direktorat civilnog vazduhoplovstva na ICAO konferenciji o olakšicama u vazdušnom saobraćaju u Dohi

19. apr 2025

CAPA analizira Er Srbiju: Poslovni put srpske nacionalne avio-kompanije i preokret nakon 2018. godine

8. apr 2025

„Prince Aviation“ izlaže svoju Cesnu XLS na sajmu AERO u Fridrishafenu: Prva instalacija Kolinsovog satelitskog interneta na YU-SVL

7. apr 2025

[ANALIZA] Šta će novi ekonomski vandalizam Donalda Trampa u formi uvođenja novih carina uraditi srpskoj a šta globalnoj avio-industriji

7. apr 2025

ICAO „cyber security“ seminar u Beogradu: Inovacije, izazovi i regulativa u oblasti vazduhoplovne sajber bezbednosti

1. apr 2025

KLM letnji red letenja: Holanđani ne smanjuju broj letova za Beograd

31. mar 2025

„La Premier“: Er Frans predstavio redizajniranu kabinu prve klase

24. mar 2025

Dodatni luksuz: Er Srbija otvorila „Premium Check-in“ zonu za putnike biznis klase

18. mar 2025

Poseta novog direktora SMATSA-e Nišu: Kontrolni toranj na „Konstantinu Velikom“ ponovo na dnevnom redu

12. mar 2025

[EKSKLUZIVNO] CAE „full motion level D“ A320 NEO simulator isporučen Vazduhoplovnoj akademiji

4. mar 2025

IATA izveštaj o bezbednosti letenja u 2024. godini: Sedam udesa sa smrtnim ishodom u okviru 40,6 miliona bezbedno obavljenih letova

26. feb 2025

Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

10. feb 2025

Er Srbija najavila rekordni profit od 50 miliona evra: „Miki Manojlović“, „Dejan Stanković“ i još jedan A319 od sada u vlasništvu kompanije

31. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Viz er u Beogradu prva žrtva američkih sankcija protiv NIS-a: Od juče u 15 časova mađarska avio-kompanija prestala da toči gorivo na „Nikoli Tesli“

22. jan 2025

Vozilo koje je danas upalo na aerodrom „Nikola Tesla“ – džip sa rotacionim svetlima, sa oznakama neidentifikovanog obezbeđenja

20. jan 2025

Posledice današnjeg upada neovlašćenog automobila na platforme „Nikole Tesle“ : Privremeno zatvoren prolaz kod Jat Tehnike, DCV menja granice aerodromskih zona i njihove pristupe

20. jan 2025

[EKSKLUZIVNO] Imenovan novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA)

17. jan 2025

[INTERVJU] Jirži Marek za Tango Six: Ekspanzija na tržištu Kine, poslovni rezultati i razmišljanja o globalnoj avio-industriji

17. jan 2025

KLM promotivna kampanja: Jeftiniji letovi do preko 30 destinacija

12. jan 2025

Novi termini za „English language proficiency test“ u Trening centru kompanije „Prince Aviation“

11. jan 2025
[BURŽE 2023] Objavljena najveća pojedinačna narudžbina putničkih aviona u istoriji: Indijski IndiGo kupiće 500 Erbasovih A320neo
Boje neo generacije branio je novi kodšer partner Er Srbije u Americi - Jet Blue / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

[BURŽE 2023] Objavljena najveća pojedinačna narudžbina putničkih aviona u istoriji: Indijski IndiGo kupiće 500 Erbasovih A320neo

Kako su danas, tokom prvog dana najvećeg globalnog sajma vazduhoplovne industrije u Parizu, saopštile kompanije Erbas i IndiGo, indijska avio-kompanija naručila je od najvećeg evropskog proizvođača putničkih aviona 500 letelica iz porodice A320

Radi se o do sada najvećoj zabeleženoj pojedinačnoj narudžbini u istoriji civilne komercijalne avijacije. IndiGo, privatna indijska avio-kompanija, je u isto vreme i najveći avio-prevoznik uskoro najmnogoljudnije zemlje na planeti posmatrano kroz udeo na tržištu.

Vrednost narudžbine po procenama analitičara iznosi oko 50 milijardi dolara.

Narudžbina će u isto vreme izbaciti IndiGo kao najveću mušteriju A320 porodice na planeti ali i dodati na prethodne narudžbine kompanije koja će nakon današnjeg dana od Erbasa kupiti ukupno 1330 putničkih aviona.

Tango Six od danas pa sve do petka izveštava sa Buržea, peti put od 2013. godine.

Kako se danas moglo čuti na konferenciji za medije od menadžmenta Erbasa i IndiGoa, Erbas za ovu narudžbinu neće graditi liniju za sklapanje aviona (FAL – Final Assembly Line) u Indiji već, kako su kazali, postojeće u Hamburgu i Tuluzu biće dovoljne za ove i buduće narudžbine. Imajući u vidu da će francuski predsednik Emanuel Makron uskoro posetiti Indiju, nije isključeno da će u okviru tradicionalnog moranja da se tokom poseta na najvišem nivou potpišu ili najave veliki poslovi, Erbas popustiti i autsorsovasti sklapanje letelica kao što je to uradio u Kini i SAD-u.

IndiGo trenutno poseduje najveću flotu A320neo letelica na planeti – 264.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Vl

Kineske avione svakako ne bi kupovali jer tek treba da se pojave i dokazu i zbog naravno napetih medjusobnih odnosa. Ruski svakako nisu u opticaju em zbog sankcija em zbog manjka kvaliteta i nemogucnosti masovne proizvodnje. Logicna i veoma mudra kupovina bez dileme.

Odgovori
Do

Boeing je zavrsio obaveze u klasi srednjelinijskog prevoza, realno posle debakla sa Maxericama Boeing je zavrsio i izgubio trku! Pumpace oni to ali pre svega zbog vojnog programa i drzave ali komercijalnu utakmicu davno izgubili

Case study za udzbenike, kako su deca uspela da upropaste legacy svojih roditelja!!

Gl

Dogma
Pa zato sto su brinuli o profitu,a ne toliko o beznednosti putnika,kao na primer Airbus.Inace Bombardier je prevazisao Boeinga sto se tice civilnih aviona.Meni su Embraeri najomiljeniji licno

JO

Očekujem neki novi rat gde će Amerika da “ispegla” ovaj tržišni gubitak..

Odgovori
If

@Dogma
Komentar ne može biti dalje od istine. Boeing daleko od toga da je „završio obaveze“: narudžbine 737MAX su u konstantnom porastu već 2 godine uprkos tragedijama. Boeing apsolutno dominira među proizvođačima širokotrupnih aviona sa B787 i B777, dok je Airbus doživeo fijasko sa A380 posle svega 250 napravljenih komada (inače spektakularan avion, ali ga je korona sahranila). Boeing bukvalno ne postiže kolika je potražnja, i zapošljava inžinjere na skoro svim lokacijama. U Boeing-u je trenutno zaista „zlatno doba“ :)

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs