Vučić i Vesić u Nišu prozvali SMATSA-u: Zbog čega ponovo konflikt političara i Kontrole letenja?

24. jul 2024

Biznis.rs: Evropske pare za SMATSA-u i Talesov „TopSky“ sistem

23. jul 2024

SMATSA: Istorijski rekordi u broju letova u jednom danu za Srbiju i Crnu Goru

16. jul 2024

Novi YouTube kanal Vojnofilmskog centra „Zastava Film“: Stari beogradski aerodrom, stari avioni i „Verni drugovi pilota“

11. jul 2024

[EKSKLUZIVNO] Porodica Vlašić biće prvi civilni operater Air Tractor aviona u regiji: Prvi AT-504 sleće u Osijek u avgustu

10. jul 2024

Najavljena izmena Osnivačkog akta SMATSA-e, Vesić za Tango Six pojašnjava razloge

9. jul 2024

[SEAS 2024] CAPA prezentacija o stanju avio-saobraćaja u regiji: 15 ključnih stavki za dijagnozu „airline“ biznisa

8. jul 2024

Dragi Stojanovski postavljen za novog direktora makedonske Agencije za civilno vazduhoplovstvo

4. jul 2024

Air France spreman za Olimpijske igre

27. jun 2024

[POSLEDNJA VEST] Croatia Airlines predstavila svoj novi vizuelni identitet pred dolazak Erbasova A220

18. jun 2024

Kako Air France koristi veštačku inteligenciju

13. jun 2024

[REPORTAŽA] Obilazak nove infrastrukture za opsluživanje putnika aerodroma „Nikola Tesla“

11. jun 2024

[POSLEDNJA VEST] „VINCI Airports“ i mađarski državni fond preuzeli budimpeštanski aerodrom „Ferenc List“ od prethodnih koncesionara za preko 4 milijarde evra

6. jun 2024

[IATA AGM 2024] Er Srbija pristupila IATA „CO2 Connect“ programu za preciznije merenje emisija Ugljen-dioksida po putniku

4. jun 2024

[IATA AGM 2024] Er Srbija uvrštena u „Hall of Fame“ časopisa „Air Transport World“, zajedno sa avio-kompanijama „American Airlines“, „Delta Airlines“, „Air Canada“ i „Emirates“

3. jun 2024

[EKSKLUZIVNO] Jirži Marek: Ove letnje sezone obezbedili smo dovoljno rezervnih kapaciteta da bismo bili spremni za svaki izazov, do kraja godine dve linije za Kinu i dva dodatna A330, ponovo pokrećemo kadet program za pilote

3. jun 2024

Godišnji IATA sastanak počeo u Dubaiju: Potražnja za putovanjima avionom globalno nikad veća, borba protiv klasičnog kerozina sve ozbiljnija

3. jun 2024

Novine u Air France-u: Usluga konsijerža na Šarl de Golu i novi somelijer

29. maj 2024

Air France najavio proširenje mreže letova za zimsku sezonu 2024-2025

22. maj 2024

Avio-kompanija u kojoj patike postaju deo uniforme

26. apr 2024
[BURŽE 2023] Objavljena najveća pojedinačna narudžbina putničkih aviona u istoriji: Indijski IndiGo kupiće 500 Erbasovih A320neo
Boje neo generacije branio je novi kodšer partner Er Srbije u Americi - Jet Blue / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

[BURŽE 2023] Objavljena najveća pojedinačna narudžbina putničkih aviona u istoriji: Indijski IndiGo kupiće 500 Erbasovih A320neo

Kako su danas, tokom prvog dana najvećeg globalnog sajma vazduhoplovne industrije u Parizu, saopštile kompanije Erbas i IndiGo, indijska avio-kompanija naručila je od najvećeg evropskog proizvođača putničkih aviona 500 letelica iz porodice A320

Radi se o do sada najvećoj zabeleženoj pojedinačnoj narudžbini u istoriji civilne komercijalne avijacije. IndiGo, privatna indijska avio-kompanija, je u isto vreme i najveći avio-prevoznik uskoro najmnogoljudnije zemlje na planeti posmatrano kroz udeo na tržištu.

Vrednost narudžbine po procenama analitičara iznosi oko 50 milijardi dolara.

Narudžbina će u isto vreme izbaciti IndiGo kao najveću mušteriju A320 porodice na planeti ali i dodati na prethodne narudžbine kompanije koja će nakon današnjeg dana od Erbasa kupiti ukupno 1330 putničkih aviona.

Tango Six od danas pa sve do petka izveštava sa Buržea, peti put od 2013. godine.

Kako se danas moglo čuti na konferenciji za medije od menadžmenta Erbasa i IndiGoa, Erbas za ovu narudžbinu neće graditi liniju za sklapanje aviona (FAL – Final Assembly Line) u Indiji već, kako su kazali, postojeće u Hamburgu i Tuluzu biće dovoljne za ove i buduće narudžbine. Imajući u vidu da će francuski predsednik Emanuel Makron uskoro posetiti Indiju, nije isključeno da će u okviru tradicionalnog moranja da se tokom poseta na najvišem nivou potpišu ili najave veliki poslovi, Erbas popustiti i autsorsovasti sklapanje letelica kao što je to uradio u Kini i SAD-u.

IndiGo trenutno poseduje najveću flotu A320neo letelica na planeti – 264.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Vl

Kineske avione svakako ne bi kupovali jer tek treba da se pojave i dokazu i zbog naravno napetih medjusobnih odnosa. Ruski svakako nisu u opticaju em zbog sankcija em zbog manjka kvaliteta i nemogucnosti masovne proizvodnje. Logicna i veoma mudra kupovina bez dileme.

Odgovori
Do

Boeing je zavrsio obaveze u klasi srednjelinijskog prevoza, realno posle debakla sa Maxericama Boeing je zavrsio i izgubio trku! Pumpace oni to ali pre svega zbog vojnog programa i drzave ali komercijalnu utakmicu davno izgubili

Case study za udzbenike, kako su deca uspela da upropaste legacy svojih roditelja!!

Gl

Dogma
Pa zato sto su brinuli o profitu,a ne toliko o beznednosti putnika,kao na primer Airbus.Inace Bombardier je prevazisao Boeinga sto se tice civilnih aviona.Meni su Embraeri najomiljeniji licno

JO

Očekujem neki novi rat gde će Amerika da “ispegla” ovaj tržišni gubitak..

Odgovori
If

@Dogma
Komentar ne može biti dalje od istine. Boeing daleko od toga da je „završio obaveze“: narudžbine 737MAX su u konstantnom porastu već 2 godine uprkos tragedijama. Boeing apsolutno dominira među proizvođačima širokotrupnih aviona sa B787 i B777, dok je Airbus doživeo fijasko sa A380 posle svega 250 napravljenih komada (inače spektakularan avion, ali ga je korona sahranila). Boeing bukvalno ne postiže kolika je potražnja, i zapošljava inžinjere na skoro svim lokacijama. U Boeing-u je trenutno zaista „zlatno doba“ :)

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs