[ANALIZA] Da li je besmislena Vučićeva želja za „letećim taksijem“ tokom EXPO-a?

7. apr 2024

Najbolji martovski rezultat Er Srbije i prvo opsluživanje putničkog aviona sa vozilom na elektro-pogon u regionu

4. apr 2024

Unapređenje dualnog obrazovanja u avijaciji: Potpisan Memorandum o razumevanju između DCV-a i Kancelarije za dualno obrazovanje

3. apr 2024

SMATSA pustila u operativni rad dva nova Talesova radara: „Istorijski trenutak za Kontrolu letenja Srbije i Crne Gore“

22. mar 2024

Poslovni rezultati kompanije Embraer za 2023. godinu

18. mar 2024

Druga godina profita za Er Srbiju bez subvencija: Preliminarni razultat za 2023. – 40,5 miliona evra zarade

16. mar 2024

Nedeljnik Radar: Sumnja se da su Er Pink, Er Emeralds i Star Fly Wings manipulisali naletom vazduhoplova i letačkih posada, izbegavali redovne servise

14. mar 2024

ACI proglasio „Nikolu Teslu“ za jedan od najboljih aerodroma u kategoriji do 15 miliona putnika, najčistiji i aerodrom sa najposvećenijim osobljem

11. mar 2024

Odbranjen prvi doktorat na temu bespilotnih vazduhoplova u Srbiji: Dr Lidija Tomić razvila metodologiju za procenu rizika upotrebe dronova u vazdušnom saobraćaju

7. mar 2024

[EKSKLUZIVNO] Kompanija „Menzies Aviation“ preuzela zemaljsko opsluživanje aviona Er Srbije: Prvi jutarnji talas bez kašnjenja

5. mar 2024

Poslovni rezultati kompanije MTU za 2023. godinu: Profit preko 800 miliona evra, više zarade u proizvodnji nego održavanju motora

1. mar 2024

[POSLEDNJA VEST] Aerodrom Nikola Tesla privremeno zatvoren zbog istovremenih dojava o bombama u avionima dve avio-kompanije, posada Viz erovog aviona na rulnoj stazi obavila evakuaciju putnika iz letelice

29. feb 2024

Međunarodno udruženje avio-kompanija: Da poginete u putničkom avionu morali bi da letite svaki dan u sledećih 103,239 godina

28. feb 2024

KLM ne smanjuje broj letova za Beograd

27. feb 2024

[ANALIZA] Zbog čega postoje dve paralelne istrage udesa Embraera na letu JU324 i zbog čega putnici ne bi trebalo da tuže Maraton erlajnz i Er Srbiju

26. feb 2024

[POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim ICAO dozvolama

26. feb 2024

Sindikat avio-mehaničara Er Srbija Tehnike: Netačne tvrdnje naših anonimnih kolega o ugroženoj bezbednosti aviona Er Srbije

23. feb 2024

Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

22. feb 2024

[POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

22. feb 2024

MTU Maintenance Serbia: Okončan još jedan ključni preduslov globalnom poslovanju iz Nove Pazove – dobijeni FAA, EASA i kineski sertifikati

21. feb 2024
Er Frans predstavio nove kabine na dugolinijskim letovima
Biznis klasa u letelicama Boing 777-300ER imaće 48 sedišta projektovana po “3 F” konceptu / Foto: Er Frans

Er Frans predstavio nove kabine na dugolinijskim letovima

Prvi Er Fransov avion tipa Boing 777-300 ER sa obnovljenim enterijerom poleteo je danas sa pariskog aerodroma Šarl de Gol za Njujork, a od narednih dana će leteti na linijama Pariz – Rio de Žaneiro i Pariz – Dakar, saopštili su iz francuske nacionalne avio-kompanije.

Kompanija planira da novim kabinama opremi 12 letelica Boing 777-300ER iz svoje dugolinijske flote. Zahvaljujući ovom ulaganju, do kraja godine će  svi Er Fransovi avioni na dugolinijskim letovima imati  sedišta koja se transformišu u potpuno ravne krevete i WiFi u biznis klasi.

– Biznis klasa u letelicama Boing 777-300ER imaće 48 sedišta projektovana po “3 F” konceptu. Od „3 F“, Full Flat se odnosi na sedište koje se može nagnuti u horizontalni krevet dug skoro dva metra, Full Access se odnosi na direktan izlazak iz sedišta u hodnik za sve putnike, a Full Privacy se odnosi na lični prostor koji je osiguran pored kliznih vrata. Sedišta su takođe, opremljena 4K ekranom od 17,3 inča i slušalicama za smanjenje buke, a putnici mogu koristiti vlastite slušalice putem Blututa i puniti svoje električne uređaje preko nekoliko utičnica.

Nova sedišta u Full Flat konfiguraciji / Foto: Er Frans

Premijum ekonomska i ekonomska klasa ovih letelelica su takođe unapređene, a sedišta imaju veće nagibe (do 124 stepena nagiba u Premijum ekonomskoj i do 119 stepena u ekonomskoj) i nude putnicima više prostora za noge (96 cm u Premijum ekonomskoj i 79 cm u ekonomskoj klasi).

U svim klasama je dostupna i Air France Connect usluga, koja, između ostalog, omogućava besplatno slanje i primanje poruka. – navodi se u saopštenju.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs