„Prince Aviation“ postaje prvi „Pratt & Whitney“ centar u Evropi za post rental inspekcije turboelisinih motora PW100 serije

6. dec 2024

Konferencija u Nišu posvećena većem učešću žena u inženjerstvu: „Menzies Aviation“ održao radionicu u okviru projekta

4. dec 2024

Direktor MTU-a Lars Vagner preuzima Erbas: Od Nove Pazove do rekordne profitabilnosti

4. dec 2024

Pregled srpske civilne vazduhoplovne industrije u brojkama

3. dec 2024

[ANALIZA] Najbitnije i najinteresantnije stavke u Izmenama zakona o vazdušnom saobraćaju

2. dec 2024

Američki magazin „Global Traveler“ proglasio Er Srbiju za „Najbolju avio-kompaniju u Istočnoj Evropi“ u 2024. godini

1. dec 2024

Nakon 17 meseci rekonstrukcije glavna pista aerodroma „Nikola Tesla“ ponovo u funkciji

28. nov 2024

[INTERVJU] Direktor Menzis grupe Filip Joeinig o poslovanju u Beogradu i širenju u regiji

28. nov 2024

[CAPA konferencija u Beogradu] Podaci o vazduhoplovnoj industriji u 2024: Složena slika oporavka, izazova i transformacije

27. nov 2024

San Dijego, Džordžtaun i Hajderabad nove destinacije KLM-a

26. nov 2024

Er Srbija počela sa upotrebom održivog avio-goriva na letovima od Pariza

25. nov 2024

Vučić o štrajku dela zaposlenih u SMATSA-i: „Oblasna kontrola nečega se pobunila pa hoće veće pare, imaju 7000 evra platu pa štrajkuju“

26. okt 2024

[POSLEDNJA VEST] Deo zaposlenih Kontrole letenja Srbije i Crne Gore sutra ipak štrajkuje na sat vremena

25. okt 2024

[EKSKLUZIVNO] Jedan dan sa timom Jat Tehnike, unutar i oko Boinga 767: Kako izgleda konverzija putničkog u kargo avion

23. okt 2024

Valjevac opitni inženjer letač u Flajt Radar obilasku proizvodnog pogona kompanije Erbas u Mirabelu

18. okt 2024

60 tona robe nedeljno preko Atlantika: Er Srbija i „Globe Air Cargo“ sklopili strateško partnerstvo

17. okt 2024

SMATSA objavila konkurs za stipendiranje i obuku 24 kandidata za kontrolore letenja

16. okt 2024

Odgovor SMATSA-e jednom od sindikata agencije: „Netačno je da smo odbili da pregovaramo o novom kolektivnom ugovoru“

15. okt 2024

Sindikat Kontrole letenja Srbije i Crne Gore preti štrajkom

15. okt 2024

KLM zimski red letenja: Dva dnevna leta na liniji Beograd-Amsterdam

2. okt 2024
Er Frans predstavio nove kabine na dugolinijskim letovima
Biznis klasa u letelicama Boing 777-300ER imaće 48 sedišta projektovana po “3 F” konceptu / Foto: Er Frans

Er Frans predstavio nove kabine na dugolinijskim letovima

Prvi Er Fransov avion tipa Boing 777-300 ER sa obnovljenim enterijerom poleteo je danas sa pariskog aerodroma Šarl de Gol za Njujork, a od narednih dana će leteti na linijama Pariz – Rio de Žaneiro i Pariz – Dakar, saopštili su iz francuske nacionalne avio-kompanije.

Kompanija planira da novim kabinama opremi 12 letelica Boing 777-300ER iz svoje dugolinijske flote. Zahvaljujući ovom ulaganju, do kraja godine će  svi Er Fransovi avioni na dugolinijskim letovima imati  sedišta koja se transformišu u potpuno ravne krevete i WiFi u biznis klasi.

– Biznis klasa u letelicama Boing 777-300ER imaće 48 sedišta projektovana po “3 F” konceptu. Od „3 F“, Full Flat se odnosi na sedište koje se može nagnuti u horizontalni krevet dug skoro dva metra, Full Access se odnosi na direktan izlazak iz sedišta u hodnik za sve putnike, a Full Privacy se odnosi na lični prostor koji je osiguran pored kliznih vrata. Sedišta su takođe, opremljena 4K ekranom od 17,3 inča i slušalicama za smanjenje buke, a putnici mogu koristiti vlastite slušalice putem Blututa i puniti svoje električne uređaje preko nekoliko utičnica.

Nova sedišta u Full Flat konfiguraciji / Foto: Er Frans

Premijum ekonomska i ekonomska klasa ovih letelelica su takođe unapređene, a sedišta imaju veće nagibe (do 124 stepena nagiba u Premijum ekonomskoj i do 119 stepena u ekonomskoj) i nude putnicima više prostora za noge (96 cm u Premijum ekonomskoj i 79 cm u ekonomskoj klasi).

U svim klasama je dostupna i Air France Connect usluga, koja, između ostalog, omogućava besplatno slanje i primanje poruka. – navodi se u saopštenju.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs