BEG airport status
[POSLEDNJA VEST] Er Srbija: „Pre sezone smo rekli „Nikoli Tesli“ plan ekspanzije, situacija na aerodromu sve više počinje da izmiče kontroli“ Eskalacija u odnosima Er Srbije i aerodroma / Foto: Dušan Atlagić, Tango Six

[POSLEDNJA VEST] Er Srbija: „Pre sezone smo rekli „Nikoli Tesli“ plan ekspanzije, situacija na aerodromu sve više počinje da izmiče kontroli“

Nakon neuobičajeno javne kritike od strane ministra građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Gorana Vesića upućene kompaniji Belgrade Airport i sastanaka na kojem su prisustvovali i drugi ključni činioci civilnog avio-saobraćaja Srbije (pomoćnica ministra za avio-saobraćaj, Er Srbija i Direktorat civilnog vazduhoplovstva) u petak, beogradski aerodrom javno se izvinio putnicima zbog poteškoća u opsluživanju aviona i putnika.

Situacija na „Nikoli Tesli“ nije se popravila od juče i pre nekoliko minuta nacionalna avio-kompanija izdala je svoje saopštenje koje je nekarakteristično oštro za uobičajenu komunikaciju kompanije. Er Srbija tako otkriva da je, kako su napisali u saopštenju, „nedostatak osoblja na ključnim pozicijama (na aerodromu) označen kao jedan od najvećih rizika još pre šest meseci u dokumentu koji se bavio nivoom pripremljenosti za letnju sezonu“.

– Očigledno je da taj problem u međuvremenu još uvek nije rešen. Na zajedničkim sastancima koji su prethodili tekućoj letnjoj sezoni, predstavnici Er Srbije redovno su i iscrpno obaveštavali predstavnike kompanije Belgrejd erport o svim planovima srpske nacionalne avio-kompanije, povećanom broju destinacija, širenju flote i nezabeleženom rastu putnika, za šta su već tada postojale odgovarajuće projekcije. – navodi se u saopštenju Er Srbije poslatom medijima u subotu oko 17 časova.

Eskalacija u odnosima

Nakon što su javnije poteškoće počele problemima u realizaciji saobraćaja Er Srbije, za koje se kompanija sama izvinila pominjući višestruke faktore, reflektori su se pomerili na aerodrom „Nikola Tesla“ i njihove probleme sa nedostatkom radne snage ali i problemom Granične policije koja dodatno frustria putnike u najfrekventnijem periodu godine za leteti avionom.

Kako Tango Six saznaje, kada su kadrovski problemi aerodroma u pitanju, kompanija je od početka godine angažovala 295 zaposlenih na poslovima opsluživanja aviona i obezbeđivanja. Trenutno je na aerodromu zapolseno 1684 osobe.

Današnje saopštenje Er Srbije otkriva da dva ključna subjekta, koja će ove letenje sezone (letnja sezona u avio-saobraćaju traje od aprila do novembra) doživeti istorijski nezabeležene brojeve putnika i prihode koje verovatno nikada u svojim korporativnim istorijama neće ponovo ostvariti, stoje na suprostavljenim stranama.

„Srpska nacionalna avio-kompanija zahteva od kompanije Belgrejd erport, koja upravlja beogradskim aerodromom, da odgovorno prihvati svoje obaveze“. / Foto: Dušan Atlagić, Tango Six

Popodnevno saopštenje Er Srbije nastavlja se sa konkretnijim opisima problema, za koje otvoreno kritikuju aerodrom:

– Postoji čitav niz problema sa kojima se Er Srbija već nedeljama suočava na dnevnom nivou na beogradskom aerodromu, koji imaju vrlo ozbiljne posledice po redovnost saobraćaja i koji se svakim danom samo produbljuju. U poslednjim danima, situacija na aerodromu sve više počinje da izmiče kontroli.

Pri tome se ne misli samo na kašnjenja i otkazivanja usled kvara na rendgenskom uređaju za kontrolu prtljaga u četvrtak, 22. juna. To je bio samo jedan incident, a problem funkcionisanja aerodromskih službi je daleko veći od toga i hronične je prirode. Proces prihvata putnika izuzetno je usporen. Agenti na šalterima za čekiranje putnika su nedovoljno obučeni i proces traje duže nego što je standardno. Traka za prtljag staje veoma često i posledično se stvaraju veliki redovi na šalterima za prijavu putnika na let. Usled toga, letovi se kasno zatvaraju za polazak i kasne, putnici s pravom negoduju, a prtljag neretko zaostaje na aerodromu i mora naknadno da se šalje putnicima. Tzv. „drop off“ šalteri za predaju prtljaga već čekiranih putnika takođe često nisu u funkciji. Osoblje za ukrcavanje prtljaga u avion vrlo često kasni i nema dovoljno ljudi. U večernjim časovima nedostaju zaposleni u svim službama podrške, često moraju da se čekaju i agenti na gejtovima za ukrcavanje. Problemi postoje čak i na dolaznim letovima, kada putnici usled nedovoljnog broja zaposlenih na iskrcavanju prtljaga i u sortirnici, često moraju da čekaju prtljag duže nego što im je trajao let. Kada je reč o zaostalom prtljagu, on se nagomilava velikom brzinom, povratnu informaciju o statusu prtljaga je nemoguće dobiti, a postojeći zaposleni ne uspevaju ni da ga popišu, a kamoli da ga pošalju putnicima. Očigledno je da postoje problemi sa opremom i infrastrukturom, kao i da na svakom koraku u lancu nedostaju obučeni ljudi.

Er Srbija u potpunosti razume opravdano nezadovoljstvo putnika i izvinjava se svima onima čiji su letovi tokom poslednjih nekoliko nedelja kasnili ili bili otkazani. Istovremeno, srpska nacionalna avio-kompanija zahteva od kompanije Belgrejd erport, koja upravlja beogradskim aerodromom, da odgovorno prihvati svoje obaveze, u najkraćem roku reaguje na sve navedene probleme i stvori neophodne uslove za redovno odvijanje saobraćaja u interesu obe kompanije i naših zajedničkih putnika. – navodi se u saopštenju Er Srbije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Ni

Zanimljivo sopštenje AirSerbia-je. Svako od nas može da ode na sajt Beogradskog aerodroma i u real-time režimu pogleda kada je koji avion poleto u odnosu na planirano vreme. Vrlo brzo se može zaključiti da avioni AirSerbia kasne drastično više u odnosu na avione drugih kompanija. Ja sam putovao pre oko 10 dana i skoro iskučivo su avioni AirSerbia kasnili na raznim letovima, dok su druge aviokompanije relativno na vreme poletale. Moj slučajni primer sa AIrMontenegro-m je bio vrlo pozitivan. Avion je poleto i sleteo pre planiranog vremena, pa sve pohvale za njih, dok u isto vreme avion AirSerbia je kasnio preko 1,5h. Koliko vidim iz informacija sa aerodroma crnogorski avioprevoznik ima čestu praksu da poleti i pre planiranog vremena. Moje pitanje da da li Beogradski aerodrom ima poseban lošu uslugu za AirSerbia-ju ili je ipak krivica barem podeljenja.

Odgovori
Im

Treba imati u vidu da samo Air Serbia ima nocne letove a sa njima i mnogo tranzitnih putnika. Kašnjenja iz jednog dana se prenose jer se moraju sačekati tranziti u dodatno kasenjenje jer nema dovoljno aerodromakog osoblja. Onda se to prenese i na naredni dan….i tako je u loop-u do dana kada nema mnogo nocnih letova.
Sve u svemu treba realno sagledati situaciju a ne površno.

Mi

Mislim da niste u lravu ! Ja sam u sredu leteo iz Tivta montenegrom airlnesom i avion je kasnio 2,5 sata ? Da bi taj isti avion u povratku mesto za Tivat otisao u Podgoricu zato sto Tivatski aerodrom nema nocnih sletanja…!!!

ma

Jel nije brze i lakse otici autom u Crnu Goru? Dok prodjes carine, cekas let, kasnjenje … Treba ti vise od 6 sati da iz Bg stignes do Tivta, avionom 🙂

Pe

Hvala Bogu pa da konacno i na srpskom sajtu osvane neki tekst o katastrofi na aerodromu. Problem je hronican vec godinama a ove godine je dogorelo do nokata. Naravno da je haos na aerodromu kada se godinama ovaj deo zemaljskog ospluzivanja urusava. Vinciju ocigledno je zemaljsko opsluzivanje poslednja rupa na svirali, odavno se ne takmici za nove kompanije vec to prepusta konkurenciji, ne daje adekvatne plate koje su na nivou iz 2017 godine i koje nisu dovoljne vise ni za puko prezivljavanje a kamoli za posao koji je veoma odgovoran i koji podleze i materijalnoj i krivicnoj odgovornosti i direktno utice na bezbednost saobracaja. Obuceni ljudi odlaze jer ne zele da trpe vise te neuslove rada a dolaze ljudi sa ulice, prikupljaju sa koca i konopca samo da ispune broj koji im „Planet“ zada a kvalitet rada je katastrofa. Sve je to posledica francuskog bezobrazluka i odnosa prema nama kao jeftinoj radnoj snazi. Francuzi koji su jedino zainteresovani za izgradnju aerodroma koju su utopili svojoj maticnoj firmi VINCI. Za stil rada kakav su prikazali na aerodromu, u Francuskoj bi odavno zaglavili robiju. Taj nivo osionosti moram priznati nisam video ni kod nasih stranacki zaposlenih Srbadija direktora ali sam doziveo od francuza da nam Bruno kaze zakon je jedno a realnost nesto drugo. Daju nam godisnje povecanje plate od 50 eura i kazu da budemo zadovoljni i srecni jer je to ogromno povecanje. Minimum treba da povecaju baznu platu za 30000 dinara pa da bude bolje i da se obuceni ljudi vrate. Nemamo opremu, nemamo odecu, sve se raspada, ljudi sa pravom nece da rade na 60 stepeni avion za avionom, da pretovaruju 20 tona robe i torbi na vrucinama neprekidno 10 sati svakog dana, da trpe da se nezadovoljni putnici deru na njih za 60 hiljada dinara zato sto Bruno i Francois ne znaju da organizuju posao… ili jos gore ne interesuje ih i pustaju da propada.

Odgovori
Iv

Treba pošteno platiti ljude i kraj price.

Dr

Činjenica je da povećani broj destinacija nije pratilo i povećanje osoblja.
Takva politika uvek dovodi do urušavanja kompanije.

Na

Ako ste putovali u Rim onda ste sigurno videli, doziveli haos, manjak osoblja, cekanje od 2-3 sata da dodjes do carinika koji je oladjen od zivota, onda cekanje kofera od 2-3 sata pogotovo ako je neki veliki i vazniji avion sleteo! Uzas jedan! Svuda redovi do beskonacnosti tako da meni nije uopste jasno cemu tolika kritika za ove nase!!!

Ma

@ Pero potpisujem sve što ste rekli, upravo je tako kako ste naveli, čak je i gore. Francuzi neće ni da čuju da povećaju plate zaposlenima u Saobraćaju tj Zemaljskom Opsluživanju, pa se čude kad se ovako nešto desi, a realno je bilo samo pitanje vremena kada će se to desiti. Znam radio sam za njih i sve sam video. Ko je jednom radio kod Francuza može samo da kaže – Hvala Bogu što su Englezi pobedili kod Vaterloa 1815.godine! Englezi su kao Poslodavci dve svetlosne godine ispred Francuza, ja to najbolje znam, radio sam i kod jednih i kod drugih.

Bo

Granična policija usporava saobraćaj. Čas im ne radi rengen, čas su frustrirani, ili nisu za takav posao. Moraju malo da se edukuju. Neka idu po međunarodnim aerodromima pa neka vide kako se radi u svetu. Sem toga došli su i malih sredina u velegrad. To je po meni osnovni problem.

Odgovori
Pe

Očigledno dugo nisi bio na aerodromu. Granična policija radi na pasoškoj kontroli putnika, takođe i njih nema dovoljno ali kod njih se najmanje zadržava. Što se tiče rendgena, to ne radi granična policija već služba bezbednosti aerodroma tj. radnici vincija.

Elem, sve službe koje rade na aerodromu, sa sve air Srbijom, su nespremno ušle u sezonu i zbog toga se sve ovo dešava. Teško će se ovog leta bilo šta promeniti na bolje, jer i ako zaposle veći broj radnika treba određeno vreme da se oni obuče za posao, a dok se oni obuče prođe sezona.

Ax

Ova saopštenja kao Nebojša Čović i Ostoja u najboljim danima odnosa košarkaših klubova.

Odgovori
Co

A niko ne spominje parking, put do aerodruma itd!? Sve ovo što vidimo ukazuje na pogrešno planiranje ljudi koji su na funkcijama, koji imaju odgovornost. Znači, povečaju fizički kapacitet aerodruma, grade se novi terminali, piste, avioni kamioni, a na poboljšava se pristup aerodruma (daleko bilo da se priključi nekom metro-u itd., voz-u), parking itd. Što su trebali pre nego bilo šta drugo da urade, a vidimo iz ovog članka i da su propustili na polju human ressources-a! A pitanje je za Gašića što nema dovoljan broj otvorenih šaltera za pregled pasoša itd.?

Odgovori
Co

Nego, jel se seća neko ranije da je bilo problema sa točenjem goriva zbog neke malo
Jače kiše?

Co

AerodrOm a ne aerodrUm…

Sn

A sta ce Gasic tu da uradi? Eh politiko u svakoj corbi mirodjija. Pre Vesic moze, ako nista drugo bar neka pritiska i preti raskidom ugovora. Nama za sve i svasta prete. Majku mu pa valjda smo to bar naucili.

Mu

Nije bitno da l’ pada kiša, gorivo se ne toči ako postoji rizik od udara groma.

Ma

Istina. Evo, npr, u letnjoj sezoni rade samo tri saltera za sve letove izmedju 1 i 3! Pravi se sveopsta histerija jer se putnicima na salteru saopstava da im je gate zatvoren posle dvosatnog cekanja. A onda, nakon cekiranja i pasoske kontrole, nekim putnicima pred ulazak u avion bude saopsteno da za njih nema mesta u avionu uz komentar „Desava se“. Istina je da na aerodromu nema zaposlenih. Pretvoren je u veliko groblje. Velika sala sa salterima je pretvorena u hodnik. Svima koji putuju negde ovih dana bih preporucila da dodju dva sata ranije i da budu spremni na stresove.

Odgovori
Pe

Dva sata ranije?
Treba Fiumicino da probate.

Yr

Koliko god se pravdala AS, ovo je ipak podeljena krivica njih i aerodroma. AS ima kašnjenja sa vraćanjem aviona sa servisa i nepouzdane wet lease partnere a aerodrom širi zgrade a ne zapošljava ljude na vreme. Ogromna je ekspanzija AS ove godine i očigledno je da se ne snalaze baš najbolje sa povećanim obimom posla. Moraće da se zapne dobro da se izgura ova sezona. Da držimo palčeve da će da se snađu. Svakako je bolje da se ide u ekspanziju nego da se tavori a očigledno i mnogo teže.

Odgovori
Ma

Aerodrom je preko noci postao veoma veoma prometan,pre neki dan su imali oko 230 poletanja i sletanja,,to je do skoro bilo nezamislivo,znam da ce sada neko uporediti neke druge aerodrome Ali, s druge strane moguce je i da plate neprate tempo posla pa nece niko da se polomi za sicu lovu

Odgovori
Pe

Eto…sada se vidi ko je krivac.
Pre samo par dana ovde je Air Serbia proglasena krivcem u tekstu istog autora?!
Ko ce da se izvini gradjanima Srbije ??
Ko to piše i posle nespretno briše ?
Istina je samo istina ,poluistina je 100% laz.

Odgovori
Lo

Pero potpuno ste u pravu ali ovo sa aerodromom u poslednjih tri godine ništa ne štima. Često putujem za Beograd avionom i uvek mi je problem kako se doći do aerodroma i kako otici sa istog. Besciljno čekanje na skoro svim punktevima. Usmeravanje putnika na druge daleke gejtove za koje ti treba brat bratu barem pola sata da dodjes do mesta ukrcavanja. Aerodrom se proširio i zato treba novih zaposlenih ne samo onih koji su zaduženi za prtljag, cekiranje ili skeniranje već i onih za sigurnost. Smatram da sigurnost na aerodromu je na niskom nivou. Sve u svemu jedan haos gde se putovanje pretvara u agoniju.

Odgovori
Ve

Da li se neko osvrnuo na neuređen prilaz aerodromu koji je pretvoren u pravi lavirint i još uvek je gradilište, gde se putnici lomataju sa prtljagom
„ulicama“ kroz njihove žiĉane ograde, jer taksi ne može da priđe bliže zgradi ako zabasa u deo koji je ograđen? Niti moźe da se okrene niti da se vrati pa putnici vuku prtljag i malu decu, vraćaju se kilometar tim lavirintom do ulaza u zgradu? Ili ih nije briga?

Odgovori
Ma

Od danas su ukinuli priority pass. Svi koji računaju na brži prolaz treba ipak da krenu ranije kako ne bi zakasnili…

Odgovori
Xe

>> Svima koji putuju negde ovih dana bih preporucila da dodju dva sata ranije i da budu spremni na stresove.

Ja sam par puta bio u BG na aerodrumu ove godine i realno jeste malo guzva ali je bolje nego sto zna da bude npr. u Berlinu tako da… Dva sata je za dosta evropskih aerodruma apsolutna preporuka. To da se na aerodrum dolazi knap pred let moglo je nekada pre 5 godina. Ali sta je sve moglo nekada…

Kada se leti ovih dana treba poneti duple slusalice sa noise cancelling. Ko je nervozan da popije nesto za smirenje i najbolje bez ikakvog prtljaga.

Odgovori
Yr

Slažem se sa tobom. I ja sam par puta ove godine leteo iz Beograda i nisam imao toliko loša iskustva. Doduše poslednji put za prvi maj, naš na početku sezone. Najviše me nervirao rastureni prilaz zbog radova na parkingu koje su po mom mišljenju trebali da završe mnogo ranije. Bolje da čekamo neku zgradu terminala, nego da godinu dana imaš usko grlo na samom ulazu u aerodrom. Isto tako, Rim, Frankfurt, dva sata je pravilo. Dva sata nije „nesposobnost“ ili frka, to je realnost za svaki veći aerodrom. Retkost je da se može brže proći, naročito na većim aerodromima gde je puno gejtova pa ima da se napešačiš. Mi prosto nismo navikli na ovaj obim saobraćaja pa sad kriziramo. A za kašnjenja i otkazivanja je AS minimum podjednako kriva ako ne i više od aerodroma. Izeli su lošeg wet-lease partnera sa ATR- om koji konstantno ispada. Valjda će Embraeri da poprave situaciju.

Bo

Ja koliko sam upoznat da su pre nekih pola godine dosta otkaza podelili, znaci da su imali u planu ovakav ishod iz njima poznatih razloga. Dal zbog prodaje firme ili ko zna čega već. Ali to je stvar interesa pojedinaca, narod valjda kapira i nije lud da poveruje novinarima

Odgovori
PS

Vansi ima koncesiju koja će trajati koliko je ugovoreno. Ako je Vansi na prodaju OK, ali izgubiće koncesiju ili će platiti poneki penal pa ne vidim kako im je to u interesu.

Bi

Nije problem samo u parama, uslovi su krajnje uzasni I obuke neadekvatne I ljudi nespremni pocinju da rade Ili budu baceni na neke druge pozicije. Rukovodstvo je uzasno Ali sigurna Sam da ce one dobiti lep bonus posle „uspesne“ sezone. Tamo Niko zdrav vise ne ostaje, samo onaj ko mora, od prelepog I dinamicnog posla su napravili ne robiju I tucanje kamena Po suncu 12 sati, nego ozbiljno nezdravo okruzenje I uslove Koji dovodi do ozbiljnih zdravstvenih problema , sto fizickih to I psihickih. A Er Srbija je podjednako kriva, posto I kod njih ne cveta cvece sa zaposlenima, Ali su toliko jadni u svojim izgovorima da ovo postaje tuzno smesno.

Odgovori
Za

Simptomaticno je da druge kompanije koje lete sa istog aerodroma nemaju takve probleme,izgleda da aerodrom bojkotuje samo Air Serbia ???

Odgovori
Mu

Zavisi koje strane kompanije. Luftanzu recimo ne opslužuje aerodrom nego sky partner. Inače aerodrom je i izgubio opslugu Lufthaza grupacije bas zbog konstantnog neprofesionalizma i manjka ljudi.

Ne

Istanbulski aerodrom sagradjen za 4 godine. 5 pista 80 mil putnika. Nikola tesla se jos radi, umetnuta pista i manje od 10 mil kapacitet. Vise od 4 god. Pametnome dosta. O air srbiji da ne pricam. Sve reci su suvisne, slika i prilika drzave i vlasti

Odgovori
Yr

Istambul grad od 15 miliona stanovnika, Turska od preko 80, Turkish jedna od najvećih evropskih a možda i svetskih kompanija koja generiše ogroman saobraćaj, aerodrom izgrađen pre Korone i opšte krize u aviosaobraćaju. Dok se gradio istambulski aerodrom sav saobraćaj se odvijao preko starog, u Beogradu sve mora paralelno. Poredite babe i žabe. Pametan ipak malo istrgne stvari iz konteksta? :)

Zl

Grad se zove IstaNbul, a ne IstaMbul.

Ne

Qatar zemlja od manje od 500k stanovnika pa ima aviokompaniju skoro velicine ili jacine kao turkish. Velicina zemlje nije presudna za dobro i kvalitetno upravljanje i gazdovanje. Jat je bio velesila za mnoge druge prevoznike tog doba iako Jugoslavija nije bila ni velika ni mocna kao neke druge zemlje.

Ko

Slika i prilika današnjeg modela poslovanja. Bitno je da se proda, karta, usluga, bilo šta, da agenti prodaje stave masne provizije u džep, a ovi što treba da uslugu odrade, da se korisniku ta usluga omogući, oni će da rade za crkavicu…. E pa polako dolazi vreme da više niko neće da rmbači… Što bi neko bio pilot, majstor, učio godinama zanat i bio odgovoran za svoje postupke za sitne pare. Lakše je prodati 50-ak karata, staviti proviziju u džep i posle te boli uvo šta će biti. Zbog nedostatka stručnog kadra sam već odavno počeo zdravo da „stra’ujem“ i kad ulazim u autobus, da li ću zbog njegove kontrole ispravnosti čitav izaći na kraju vožnje… Kad vidim ko sve radi neke poslove i ko su nam „eminentni“ stručnjaci…

Odgovori
Br

Kljucne reci su: Beograd, Pristina, Vansi.

Odgovori
Sa

U petak se cekao avion 5,5h (redovna linija) u Heraklionu na Kritu za povratak u Bg…totalno neobavesteni.

Odgovori
Al

Upravo se ukrcavam na let iz Praga za Beograd, iznajmljeni turboprop kompanije “ Avantiair“, za koju prvi put vidim i cujem. Putnici zbunjeni i uplaseni jer su ocekivali da vide regularan AirSerbia avion. Razumem da je u pitanju verovatno ad hoc wet lease, ali ovo zaista deluje komicno ili zastrasujuce, zavisno iz cije perspektive…

Odgovori
go

Nisu Francuzi baš Kinezi, pa da mogu sve. Ali jesu bitange danas sa igricama i AI modelima pa mogu da distribuiraju probleme na onog kome im se ćefne.

Odgovori
WU

Najveći problemi pored neorganizacije sa flotom, posadama u mehaničarima su transferi putnici koji se čekaju sa drugih destinacija. Politika Air Serbia je da čekaju koliko mogu njihove dolazne letove tj putnike koji često kasne . Tu se isto kasni sa bagazom pa putnik ode a bagaz ostane i gomilaju se kao na snimcima što su osvanuli. Aerodrom ima manjak ljudi, 2020 je dosta ostalo bez posla, sne žele da se vrate jer je plata u zadnjih 10 godina dosta stagnirala. Dakle krivi su i jedni i drugi. Air Serbia zbog katastrofalne organizacije flote, posada i mehaničara i VINCI sa adekvatnim ljudstvom, obuku a i platama

Odgovori
jo

Trenutno sam u Americi , 22. juna smo otputovali suprug i dvoje dece.. jos uvek nam nema prtljaga, znaci skoro 7 dana.. niko se ne javlja na odredjeni br. kompanije a nema ni povratnih mejlova.. sta se desava sa prtljagom i da li cemo ga uopste dobiti( uz to ga i revnosno doplatili)?!

Odgovori
Zu

Služba za korisnike psotoji samo radi forme. Eventualno možete tražiti do 1,700.00$ nadoknade štete po putniku.

https://www.transportation.gov/lost-delayed-or-damaged-baggage

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

MedoMed na: Hrvatska potpisala ugovor za nabavku 6 besposadnih letelica Bajraktar TB2, stigao sedmi Rafal

Razlika između Aselflir500 i MX-150 je dan i noć. Imaš na internetu videos ako se baš ne razumiješ u tehnologiju.

25. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Er Srbija počela sa upotrebom održivog avio-goriva na letovima od Pariza

Generalno prihvaceno stanoviste je da su zap, industrijske zemlje + mozda Japan zagadjivale atmosferu nekih 100 pre nego sto su u tu pricu usle Kina i Indija itd. te da shodno tome sada imaju odgovornost da smanje emisiju, dok potonje imaju fakticki pravo na industrijski razvoj sa fosilnim gorivima. To naravo prirodi, zemlji i atmosferi…

25. Nov 2024.Pogledaj

markus1463 na: [ANALIZA] Da li su Srbiji zaista potrebni izraelski raketni artiljerijski sistemi PULS i besposadne letelice Hermes?

Hvala T6 na lepim vestima! Puls i Hermes 900 su vrhunski sistemima u svojim kategorijama i nema tu šta da se doda ili oduzme. Pitanje koje zabrinjava je logistika, njihovo održavanje, ostalo nije problem.

25. Nov 2024.Pogledaj

Pajo na: Hrvatska potpisala ugovor za nabavku 6 besposadnih letelica Bajraktar TB2, stigao sedmi Rafal

@Nikola, pa kako su afere zataskane kad je u zatvoru završio bivsi premijer nekoliko ministara? Doduse nisu povezani sa vojnim nabavkama. Jedini koji je završio u zatvoru vezano uz vojnu nabavkuje B. Roncevic vezano uz nabavku Iveco kamiona. U borbi protiv korupcije plašite se situacija kada se nikoga ne proceauira, a ne kad sve "stima"…

25. Nov 2024.Pogledaj

Реално na: Er Srbija počela sa upotrebom održivog avio-goriva na letovima od Pariza

Шта путник има од тога? Баш ништа, осим веће цене карте кој су и тако огромне! Док Кини, Бангладешу, Индији....највећим загађивачима атмосвере то уопште се не тиче, а њихови путници се возе јефтино.

25. Nov 2024.Pogledaj