Poslovni rezultati kompanije Embraer za 2023. godinu

18. mar 2024

Druga godina profita za Er Srbiju bez subvencija: Preliminarni razultat za 2023. – 40,5 miliona evra zarade

16. mar 2024

Nedeljnik Radar: Sumnja se da su Er Pink, Er Emeralds i Star Fly Wings manipulisali naletom vazduhoplova i letačkih posada, izbegavali redovne servise

14. mar 2024

ACI proglasio „Nikolu Teslu“ za jedan od najboljih aerodroma u kategoriji do 15 miliona putnika, najčistiji i aerodrom sa najposvećenijim osobljem

11. mar 2024

Odbranjen prvi doktorat na temu bespilotnih vazduhoplova u Srbiji: Dr Lidija Tomić razvila metodologiju za procenu rizika upotrebe dronova u vazdušnom saobraćaju

7. mar 2024

[EKSKLUZIVNO] Kompanija „Menzies Aviation“ preuzela zemaljsko opsluživanje aviona Er Srbije: Prvi jutarnji talas bez kašnjenja

5. mar 2024

Poslovni rezultati kompanije MTU za 2023. godinu: Profit preko 800 miliona evra, više zarade u proizvodnji nego održavanju motora

1. mar 2024

[POSLEDNJA VEST] Aerodrom Nikola Tesla privremeno zatvoren zbog istovremenih dojava o bombama u avionima dve avio-kompanije, posada Viz erovog aviona na rulnoj stazi obavila evakuaciju putnika iz letelice

29. feb 2024

Međunarodno udruženje avio-kompanija: Da poginete u putničkom avionu morali bi da letite svaki dan u sledećih 103,239 godina

28. feb 2024

KLM ne smanjuje broj letova za Beograd

27. feb 2024

[ANALIZA] Zbog čega postoje dve paralelne istrage udesa Embraera na letu JU324 i zbog čega putnici ne bi trebalo da tuže Maraton erlajnz i Er Srbiju

26. feb 2024

[POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim ICAO dozvolama

26. feb 2024

Sindikat avio-mehaničara Er Srbija Tehnike: Netačne tvrdnje naših anonimnih kolega o ugroženoj bezbednosti aviona Er Srbije

23. feb 2024

Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

22. feb 2024

[POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

22. feb 2024

MTU Maintenance Serbia: Okončan još jedan ključni preduslov globalnom poslovanju iz Nove Pazove – dobijeni FAA, EASA i kineski sertifikati

21. feb 2024

Glavni istražitelj najavljuje kraj istrage o udesu Embraera za najmanje 3 meseca, Flajtradar objavio granularne podatke o letu JU324

21. feb 2024

[POSLEDNJA VEST] Nakon raskida saradnje Maratonovi avioni odlaze iz Beograda, avion koji je učestvovao u udesu biće rashodovan

20. feb 2024

Er Srbija raskida saradnju sa Maraton erlajnzom, uputila izvinjenje putnicima

20. feb 2024

Udes Embraera na „Nikoli Tesli“: Objavljen audio-snimak kontrole letenja, tri greške koje je posada napravila

20. feb 2024
[PRVE FOTOGRAFIJE] Otvorena nova zagrada Vazduhoplovne akademije
Sim bay, prostorija od 400 kvadrata u kojoj će se nalaziti prvi Full Flight Level D simulator / Foto: Vazduhoplovna akademija

[PRVE FOTOGRAFIJE] Otvorena nova zagrada Vazduhoplovne akademije

Danas je u krugu Vazduhoplovne akademije otvorena nova zgrada u sklopu proširenja ove obrazovne institucije. Otvaranju su prisustvovali ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić i v.d. direktora kancelarije za dualno obrazovanje Gabrijela Grujić. Tom prilikom potpisan je memorandum o saradnji na razvoju trening centara u vazdušnom, železničkom i vodnom saobraćaju.

Nova zgrada u dvorištu Vazduhoplovne akademije biće lokacija na kojoj će biti smeštena novoformirana Visoka škola vazduhoplovnih strukovnih studija i budući Full Flight Level D simulator za Erbas 320 porodicu. U zgradi će se nalaziti administrativne prostorije za Visoku školu i potrebe obuke na simulatoru.

Obraćanje medijima nakon ceremonijalnog otvaranja / Foto: Vazduhoplovna akademija

Ukupna površine nove zgrade iznosi 1.700 kvadratnih metara dok je „sim bay“ (namenska prostorija za simulator) površine 400 kvadratnih metara. Zgrada ima osam novih učionica i izgrađena je po savremenim standardima energetske efikasnosti.

Nova zgrada Vazduhoplovne akademije u kojoj će biti locirana Visoka škola strukovnih studija i Full Flight Level D simulator. Uskoro počinje sa izgradnjom identična zgrada koja će se nalaziti preko puta i u kojoj će se nalaziti drugi simulator / Foto: Vazduhoplovna akademija
Ulazak u sim bay. Nova zgrada ukupno ima 20 kilometara kablova / Foto: Vazduhoplovna akademija
Učionice u bojama smerova Visoke škole / Foto: Vazduhoplovna akademija
Ulazni hodnik / Foto: Vazduhoplovna akademija
[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Ms

Nije vodeni nego vodni saobracaj…

Odgovori
Pe

Tako je, hvala na ispravci.

Pa

Ovo bivsa odbojkaska, donja sala?

Odgovori
T.

Ja mislim da je ovo donja zgrada, stara ona. Vidi se u cosku na 3.slici po redu gde je mali onaj kabinet za tehnicko, i radionica. Pozz!

Pe

To je prostor gde je bila ona firma za sanitariju…

Pa

Drapsin izgleda kao ostrvce medju zgradurinama

Da

Lepo da moja bivša škola „Petar Drapšin“ leop napreduje, i u samom izgledu objekata, dvorišta škole, eskopanata, takozvanih gate guardova, pa do samih obrazovnih mogućnosti i prilika za zaposlenje, koje ova sadašnja ustanova zvana „Vazduhoplovna akademija“ pruža.

Srećno novi klinci vazduhoplobvci!

PS, Moj razredni starešina koji mi je predavao vazduhoplovne materijale, V. D. sada je na visokom položaju u Helikopterskoj jedinici MUPa.

Odgovori
Bo

Odose Štale i dve godine u nizem dvoristu😁. Napredak pa to ti je

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs