Tales: SMATSA unapredila „TopSky“ sistem sa „TopSky Sequencer“ modulom

15. maj 2025

[POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim državljanstvom i srpskim ICAO dozvolama u sredu 21. maja

15. maj 2025

Direktor SMATSA-e Ristivojević u poseti sedištu EUROCONTROL-a: Prošle nedelje 3.200 preleta opsluženo u jednom danu

6. maj 2025

„Prince Aviation“ ponovo na globalnoj sceni: Prva instalacija Certus 700 internet sistema na Cesni XLS predstavljena u Fridrishafenu

29. apr 2025

Er Frans uvodi Puket kao novu destinaciju

25. apr 2025

Direktorat civilnog vazduhoplovstva na ICAO konferenciji o olakšicama u vazdušnom saobraćaju u Dohi

19. apr 2025

CAPA analizira Er Srbiju: Poslovni put srpske nacionalne avio-kompanije i preokret nakon 2018. godine

8. apr 2025

„Prince Aviation“ izlaže svoju Cesnu XLS na sajmu AERO u Fridrishafenu: Prva instalacija Kolinsovog satelitskog interneta na YU-SVL

7. apr 2025

[ANALIZA] Šta će novi ekonomski vandalizam Donalda Trampa u formi uvođenja novih carina uraditi srpskoj a šta globalnoj avio-industriji

7. apr 2025

ICAO „cyber security“ seminar u Beogradu: Inovacije, izazovi i regulativa u oblasti vazduhoplovne sajber bezbednosti

1. apr 2025

KLM letnji red letenja: Holanđani ne smanjuju broj letova za Beograd

31. mar 2025

„La Premier“: Er Frans predstavio redizajniranu kabinu prve klase

24. mar 2025

Dodatni luksuz: Er Srbija otvorila „Premium Check-in“ zonu za putnike biznis klase

18. mar 2025

Poseta novog direktora SMATSA-e Nišu: Kontrolni toranj na „Konstantinu Velikom“ ponovo na dnevnom redu

12. mar 2025

[EKSKLUZIVNO] CAE „full motion level D“ A320 NEO simulator isporučen Vazduhoplovnoj akademiji

4. mar 2025

IATA izveštaj o bezbednosti letenja u 2024. godini: Sedam udesa sa smrtnim ishodom u okviru 40,6 miliona bezbedno obavljenih letova

26. feb 2025

Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

10. feb 2025

Er Srbija najavila rekordni profit od 50 miliona evra: „Miki Manojlović“, „Dejan Stanković“ i još jedan A319 od sada u vlasništvu kompanije

31. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Viz er u Beogradu prva žrtva američkih sankcija protiv NIS-a: Od juče u 15 časova mađarska avio-kompanija prestala da toči gorivo na „Nikoli Tesli“

22. jan 2025

Vozilo koje je danas upalo na aerodrom „Nikola Tesla“ – džip sa rotacionim svetlima, sa oznakama neidentifikovanog obezbeđenja

20. jan 2025
GoldAir prvi hendler koji se širi na „Nikoli Tesli“ nakon liberalizacije tržišta
Prvo zabeleženo širenje neke hendling kompanije na beogradskom aerodromu nakon liberalizacije tržišta početkom meseca / Foto: Sky Partner

GoldAir prvi hendler koji se širi na „Nikoli Tesli“ nakon liberalizacije tržišta

Grčka kompanija GoldAir Handling registrovana u Srbiji objavila je oglase za više otvorenih pozicija u domenu opsluživanja putnika na beogradskom aerodromu. Konkursi za posao otvoreni su do 4. avgusta.

Objavljivanje pomenutih oglasa predstavlja prvo javno zabeleženo širenje neke kompanije u ovom domenu na „Nikoli Tesli“ od odluke Direktorata civilnog vazduhoplovstva 10. jula da stavi van snage ograničenje broja hendlera na ovom aerodromu.

GoldAir traži deputy station managere, station managere, check-in agente, passenger i ramp services duty officere i ramp/load control agente.

Sky Partner i Belgrade Airport i dalje su jedini koji pokušavaju da na vreme razvrstaju hiljade torbi dnevno na beogradskom aerodromu / Foto: Sky Partner

Iako objavljivanje ovolikog broja otvorenih pozicija odjednom nesumljivo predstavlja najveće širenje neke hendling kompanije od odluke 10. jula, ipak se ne radi o poslovima koji neposredno opslužuju putničke avione kada je u pitanju prtljag. Stoga je trka za još jednog većeg hendlera koji bi mogao, pored Belgrade Airporta i kompanije Sky Partner da pomogne Er Srbiji i dalje otvorena.

GoldAir poseduje dozvolu DCV-a za opsluživanje putnika, prihvat i otpremu predatog prtljaga kao i prihvat i otpremu letelica na platformi. Međutim, kako Tango Six saznaje, oprema potrebna za otpremu prtljaga koju kompanija poseduje nije blizu raspoloživosti za korišćenje.

Ovo ostavlja još samo Menzies Aviation kao opciju koja se eventualno može dogovoriti sa Er Srbijom ukoliko se situacija sa Belgrade Airportom ne popravi. Ukoliko se ta saradnja i uspostavi, gotovo je sigurno da se to neće dogoditi u ovoj letenjoj IATA sezoni.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

BE

Gde mogu da vidim oglase za posao?

Odgovori
Pe
Sm

GoldAir traži deputy station managere, station managere, check-in agente, passenger i ramp services duty officere i ramp/load control agente.- zvuci kao da traze strucnjake a u stvari teska fizikalija ….

Odgovori
Je

Da li trebate osoblje za rad prihvat i otprema.Imam iskustva u tom poslu

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs