KLM zimski red letenja: Dva dnevna leta na liniji Beograd-Amsterdam

2. okt 2024

„Air France-KLM“ nastavljaju sa ulaganjem u zeleniji prevoz vazduhom: Ugovor o isporuci 1,5 miliona tona održivog avio-goriva

1. okt 2024

Direktor saobraćaja Er Srbije: „U narednih pet godina, svako ko bude imao ATPL u Srbiji ima velike šanse za posao kod nas“

30. sep 2024

[POSLEDNJA VEST] Objavljen konkurs za upis na Er Srbijin kadet program za pilote: 10 kandidata besplatno od nule do potencijalnog zaposlenja kao piloti

27. sep 2024

[EKSKLUZIVNO] Intervju sa rukovodstvom Er Srbije: Razvoj i nastavak transformacije kompanije, kada dolaze Embraeri i rezultati ovogodišnje letnje sezone

27. sep 2024

Prva zvanična poseta visoko rangiranog funkcionera ICAO-a Srbiji, nastavak regionalne saradnje vazduhoplovnih regulatora

25. sep 2024

[POSLEDNJA VEST] Er Srbija počinje sa kadet programom za pilote u Vršcu: Stipendirano školovanje za 10 najboljih i potencijalno zaposlenje

22. sep 2024

Embraer (ponovo) dolazi u Beograd: E195 „E2“ i „leteći taksi“ kao opcije za prodaju, za vojni transporter je kasno?

17. sep 2024

KLM snižava cene avio-karata za letove do preko 60 destinacija

13. sep 2024

Prvi Erbas A321neo isporučen KLM-u

29. avg 2024

„Brend ambasadori“ na letovima za Kinu: Er Srbija uvela novu poziciju u okviru svoje kabinske posade

28. avg 2024

Delegacija Mašinskog fakulteta na sajmu Farnboro

2. avg 2024

[FARNBORO 20204] KLM i ZeroAvia najavljuju demonstracione letove putničkog aviona na tečni vodonik

30. jul 2024

Croatia Airlines preuzela svoj prvi Airbus A220 u Kanadi

29. jul 2024

Vučić i Vesić u Nišu prozvali SMATSA-u: Zbog čega ponovo konflikt političara i Kontrole letenja?

24. jul 2024

Biznis.rs: Evropske pare za SMATSA-u i Talesov „TopSky“ sistem

23. jul 2024

SMATSA: Istorijski rekordi u broju letova u jednom danu za Srbiju i Crnu Goru

16. jul 2024

Novi YouTube kanal Vojnofilmskog centra „Zastava Film“: Stari beogradski aerodrom, stari avioni i „Verni drugovi pilota“

11. jul 2024

Najavljena izmena Osnivačkog akta SMATSA-e, Vesić za Tango Six pojašnjava razloge

9. jul 2024

[SEAS 2024] CAPA prezentacija o stanju avio-saobraćaja u regiji: 15 ključnih stavki za dijagnozu „airline“ biznisa

8. jul 2024
Er Srbija testira novi inflight entertainment sistem za strimovanje sadržaja na uređaje putnika, prvi put u A320 i ATR avionima
Er Srbija će biti prva avio-kompanija u regionu koja će imati inflight entertainment sistem u regionalnim turboprop avionima / Foto: Uroš Mitrović, Tango Six

Er Srbija testira novi inflight entertainment sistem za strimovanje sadržaja na uređaje putnika, prvi put u A320 i ATR avionima

Srpska nacionalna avio-kompanija testiraće novo inflight entertainment rešenje, za početak u tri aviona, po prvi put omogućavajući putnicima koji lete i Erbasovim A320/319 ali i ATR avionima da konzumiraju multimedijalni sadržaj. Rešenje dolazi od kompanije Bluebox Aviation Systems i zove se Blueview digital passenger experience platform.

Er Srbija će u prvoj fazi dogovora testirati ovaj sistem na dve letelice iz Erbas A320 familije (APO i APS) i jednom ATR-u (ALW). Rešenje neće biti dostupno na širokotrupnim A330 letelicima budući da će one i dalje imati svoj sistem sa ekranima u sedištima u biznis i ekonomskim klasama.

Sistem ne zahteva skidanje posebne aplikacije već se sav sadržaj strimuje na browser bilo kog uređaja.

Hardver ne zahteva nikakve strukturne modifikacije letelice, jednostavno se postavi u overhead binove / Foto: Bluebox Aviation Systems

Hardverski deo sistema sastoji se od portabl kutije sa sopstvenom baterijom koja putem bežične Wi-Fi veze strimuje sadržaj na mobilne uređaje, tablete i laptopove putnika. Isksustvo će biti prilagođeno sa Er Srbijinim brendingom, biće dostupno na tri jezika, uključivaće pokretnu mapu leta, multimedijalni sadržaj (filmovi, serije i muzika) kao i ankete zadovoljstva uslugom za putnike.

Blueview rešenje bazira se na Bluebox Wow (skraćeno od Walk-on wiFE) portabl hardverskom modulu za koji proizvođač kaže da je veličine manje kutije koja se bez STC modifikacija može jednostavno instalirati u overhead bin bilo kog putničkog aviona. Uređaj može strimovati tradicionalne in-flight entertainment multimedijalne proizvode ali i sadržaj vezan za onboard kupovinu i oglašavanje.

U letelicu se postavlja više uređaja, jedan uređaj oplužuje 50 uređaja i može raditi 15 sati.

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

At

Kakvu bateriju ima ovo čudo, pošto vidim da pominju nekih 15h?
Čisto me zanima jer i sam kad unosim svoju eksternu bateriju u avion uvek se lecnem šta bih činio ako se zapali.

Odgovori
Go

Podaci su prilično šturi i nisam uspeo da nađem informaciju koja baterija se koristi. Međutim, našao sam da postoji verzija bez baterije, koja se kači na električno napajanje aviona.

S obzirom da su uređaj počele da testiraju Qantas, Play i još neke kompanije, nije baš kao da je JU pokusni kunić za ovu tehnologiju.

Lu

Piše prva kompanija u regionu.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs