[POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

22. feb 2024

MTU Maintenance Serbia: Okončan još jedan ključni preduslov globalnom poslovanju iz Nove Pazove – dobijeni FAA, EASA i kineski sertifikati

21. feb 2024

Glavni istražitelj najavljuje kraj istrage o udesu Embraera za najmanje 3 meseca, Flajtradar objavio granularne podatke o letu JU324

21. feb 2024

[POSLEDNJA VEST] Nakon raskida saradnje Maratonovi avioni odlaze iz Beograda, avion koji je učestvovao u udesu biće rashodovan

20. feb 2024

Er Srbija raskida saradnju sa Maraton erlajnzom, uputila izvinjenje putnicima

20. feb 2024

Udes Embraera na „Nikoli Tesli“: Objavljen audio-snimak kontrole letenja, tri greške koje je posada napravila

20. feb 2024

[ANALIZA] Kako je došlo do udesa Embraera 195 na Er Srbijinom letu JU324: Kontrola letenja tri puta pokušala da upozori posadu

19. feb 2024

[POSLEDNJA VEST] Embraer 195 Maraton erlajnza bezbedno sleteo nakon vanrednog događaja po poletanju sa aerodroma Nikola Tesla

18. feb 2024

[POSLEDNJA VEST] Jat Tehnika završila drugu konverziju iz putničke u kargo konfiguraciju aviona Boing 767

14. feb 2024

Kuvari sa Mišelinovim zvezdicama pripremaće obroke za putnike Er Fransa

6. feb 2024

Koliko je srpski komercijalni avio-saobraćaj spreman za nove rekorde i EXPO 2027?

20. jan 2024

Rezultati Erbasa za 2023. godinu: „Nikada do sada nismo prodali toliko A320 i A350 aviona u jednoj godini“

17. jan 2024

MAX-u otpao deo trupne konstrukcije, Boingu ponovo otpao deo reputacije

7. jan 2024

[ANALIZA] Kako je došlo do nesreće u Tokiju i zbog čega je evakuacija Erbasa trajala 18 minuta

5. jan 2024

Air France i KLM pokrenuli promocije za putovanja do 30. novembra 2024. godine

4. jan 2024

[ANALIZA] Udes Erbasa A350 avio-kompanije Japan Airlines: „Disciplina Japanaca“ nema nikakve veze sa razlozima zbog kojih su putnici preživeli

3. jan 2024

[INTERVJU] Direktorka HR-a kompanije MTU Maintenance Serbia: „Kako i koga zapošljavamo, koje benefite nudimo i kako se kod nas napreduje“

29. dec 2023

Škola letenja Prince Aviationa objavila poziv za novi kurs obuke za PPL dozvolu: Ko se na vreme prijavi dobija besplatno kurs noćnog letenja i ICAO test engleskog

27. dec 2023

Air France – KLM grupa je najveći svetski korisnik održivog avio-goriva drugu godinu za redom

25. dec 2023

90 rođendan kompanije Air France: Otvorena izložba fotografija iz istorije francuske avio-kompanije u K-Distriktu

5. dec 2023
Er Srbija testira novi inflight entertainment sistem za strimovanje sadržaja na uređaje putnika, prvi put u A320 i ATR avionima
Er Srbija će biti prva avio-kompanija u regionu koja će imati inflight entertainment sistem u regionalnim turboprop avionima / Foto: Uroš Mitrović, Tango Six

Er Srbija testira novi inflight entertainment sistem za strimovanje sadržaja na uređaje putnika, prvi put u A320 i ATR avionima

Srpska nacionalna avio-kompanija testiraće novo inflight entertainment rešenje, za početak u tri aviona, po prvi put omogućavajući putnicima koji lete i Erbasovim A320/319 ali i ATR avionima da konzumiraju multimedijalni sadržaj. Rešenje dolazi od kompanije Bluebox Aviation Systems i zove se Blueview digital passenger experience platform.

Er Srbija će u prvoj fazi dogovora testirati ovaj sistem na dve letelice iz Erbas A320 familije (APO i APS) i jednom ATR-u (ALW). Rešenje neće biti dostupno na širokotrupnim A330 letelicima budući da će one i dalje imati svoj sistem sa ekranima u sedištima u biznis i ekonomskim klasama.

Sistem ne zahteva skidanje posebne aplikacije već se sav sadržaj strimuje na browser bilo kog uređaja.

Hardver ne zahteva nikakve strukturne modifikacije letelice, jednostavno se postavi u overhead binove / Foto: Bluebox Aviation Systems

Hardverski deo sistema sastoji se od portabl kutije sa sopstvenom baterijom koja putem bežične Wi-Fi veze strimuje sadržaj na mobilne uređaje, tablete i laptopove putnika. Isksustvo će biti prilagođeno sa Er Srbijinim brendingom, biće dostupno na tri jezika, uključivaće pokretnu mapu leta, multimedijalni sadržaj (filmovi, serije i muzika) kao i ankete zadovoljstva uslugom za putnike.

Blueview rešenje bazira se na Bluebox Wow (skraćeno od Walk-on wiFE) portabl hardverskom modulu za koji proizvođač kaže da je veličine manje kutije koja se bez STC modifikacija može jednostavno instalirati u overhead bin bilo kog putničkog aviona. Uređaj može strimovati tradicionalne in-flight entertainment multimedijalne proizvode ali i sadržaj vezan za onboard kupovinu i oglašavanje.

U letelicu se postavlja više uređaja, jedan uređaj oplužuje 50 uređaja i može raditi 15 sati.

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

At

Kakvu bateriju ima ovo čudo, pošto vidim da pominju nekih 15h?
Čisto me zanima jer i sam kad unosim svoju eksternu bateriju u avion uvek se lecnem šta bih činio ako se zapali.

Odgovori
Go

Podaci su prilično šturi i nisam uspeo da nađem informaciju koja baterija se koristi. Međutim, našao sam da postoji verzija bez baterije, koja se kači na električno napajanje aviona.

S obzirom da su uređaj počele da testiraju Qantas, Play i još neke kompanije, nije baš kao da je JU pokusni kunić za ovu tehnologiju.

Lu

Piše prva kompanija u regionu.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs