Prvi Erbas A321neo isporučen KLM-u

29. avg 2024

„Brend ambasadori“ na letovima za Kinu: Er Srbija uvela novu poziciju u okviru svoje kabinske posade

28. avg 2024

Delegacija Mašinskog fakulteta na sajmu Farnboro

2. avg 2024

[FARNBORO 20204] KLM i ZeroAvia najavljuju demonstracione letove putničkog aviona na tečni vodonik

30. jul 2024

Croatia Airlines preuzela svoj prvi Airbus A220 u Kanadi

29. jul 2024

Vučić i Vesić u Nišu prozvali SMATSA-u: Zbog čega ponovo konflikt političara i Kontrole letenja?

24. jul 2024

Biznis.rs: Evropske pare za SMATSA-u i Talesov „TopSky“ sistem

23. jul 2024

SMATSA: Istorijski rekordi u broju letova u jednom danu za Srbiju i Crnu Goru

16. jul 2024

Novi YouTube kanal Vojnofilmskog centra „Zastava Film“: Stari beogradski aerodrom, stari avioni i „Verni drugovi pilota“

11. jul 2024

Najavljena izmena Osnivačkog akta SMATSA-e, Vesić za Tango Six pojašnjava razloge

9. jul 2024

[SEAS 2024] CAPA prezentacija o stanju avio-saobraćaja u regiji: 15 ključnih stavki za dijagnozu „airline“ biznisa

8. jul 2024

Dragi Stojanovski postavljen za novog direktora makedonske Agencije za civilno vazduhoplovstvo

4. jul 2024

Air France spreman za Olimpijske igre

27. jun 2024

[POSLEDNJA VEST] Croatia Airlines predstavila svoj novi vizuelni identitet pred dolazak Erbasova A220

18. jun 2024

Kako Air France koristi veštačku inteligenciju

13. jun 2024

[REPORTAŽA] Obilazak nove infrastrukture za opsluživanje putnika aerodroma „Nikola Tesla“

11. jun 2024

[POSLEDNJA VEST] „VINCI Airports“ i mađarski državni fond preuzeli budimpeštanski aerodrom „Ferenc List“ od prethodnih koncesionara za preko 4 milijarde evra

6. jun 2024

[IATA AGM 2024] Er Srbija pristupila IATA „CO2 Connect“ programu za preciznije merenje emisija Ugljen-dioksida po putniku

4. jun 2024

[IATA AGM 2024] Er Srbija uvrštena u „Hall of Fame“ časopisa „Air Transport World“, zajedno sa avio-kompanijama „American Airlines“, „Delta Airlines“, „Air Canada“ i „Emirates“

3. jun 2024

[EKSKLUZIVNO] Jirži Marek: Ove letnje sezone obezbedili smo dovoljno rezervnih kapaciteta da bismo bili spremni za svaki izazov, do kraja godine dve linije za Kinu i dva dodatna A330, ponovo pokrećemo kadet program za pilote

3. jun 2024
Aerodrom „Nikola Tesla“ danas prešao broj od 7 miliona opsluženih putnika
Direktor Belgrade Airporta Fransoa Berizo i direktor za saobraćaj Er Srbije Milan Malović uručili poklon vaučer sedmomilionitoj putnici / Foto: Belgrade Airport

Aerodrom „Nikola Tesla“ danas prešao broj od 7 miliona opsluženih putnika

Aerodrom Nikola Tesla Beograd će do kraja 2023. godine zabeležiti više od sedam miliona putnika, što je rekordni rezultat, koji prevazilazi broj putnika iz 2019. godine, saopštili su danas iz kompanje Belgrade Airport.

Sedmomilionitog putnika su na šalterima za čekiranje na novom Terminalu 2 dočekali generalni direktor kompanije Belgrade airport, Fransoa Berizo i izvršni direktor za saobraćaj avio-kompanije Er Srbija, Milan Malović, koji su gospođi Aleksandri Kandić iz Valjeva uručili vaučer za besplatno povratno putovanje za destinaciju po izboru. Putnica je putovala direktnim letom nacionalnog avio-prevoznika Er Srbije za Lisabon.

– Sa velikim zadovoljstvom ćemo dočekati više od 7 miliona putnika u ovoj godini, posebno s obzirom na činjenicu da smo prevazišli rekord od 6.2 miliona putnika u prepandemijskoj 2019. Ovom rezultatu je, u najvećoj meri, doprinela kompanija Er Srbija koja ove godine takođe beleži rekordan broj putnika i novih linija, kao i značajan saobraćaj ostalih partnerskih avio-kompanija. Dinamičan oporavak saobraćaja i kontinuirani radovi na proširenju, modernizaciji i povećanju kapaciteta pokazuju da smo na dobrom putu da naš aerodrom postane ključno čvorište u našem regionu. Čestitam gospođi Kandić, nadam se da će joj ovo poklon-putovanje doneti puno lepih uspomena. – izjavio je Berizo.

– Aerodrom Nikola Tesla je naša matična baza i vitalno čvorište sa kojeg putnici Er Srbije kreću ka velikom broju destinacija do kojih letimo iz Beograda. Sedam miliona putnika je do sada u 2023. godini koristilo usluge aerodroma, a više od polovine njih letelo je upravo Er Srbijom. Otud i želja da zajedno obeležimo taj uspeh. Čestitam kompaniji Belgrade Airport na postignutom rezultatu, a gospođi Kandić koja je danas od nas dobila dve avio-karte do grada po izboru iz mreže Er Srbije želim ugodan boravak na odabranoj destinaciji. – rekao je Milan Malović, izvršni direktor za saobraćaj Er Srbije.

Fizička promena „Nikole Tesle“ u poslednje dve godine / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Kako poručuju sa aerodroma, u prvih devet meseci ove godine, ugostili su 42 odsto više putnika u odnosu na prošlu godinu i 25 odsto više nego u istom periodu 2019. godine. U istom periodu, obavljeno je više od 62.000 letova, odnosno 26 odsto više nego prethodne godine i 15 odsto više nego u istom periodu 2019. godine.

– Od početka koncesije 2019. godine, beogradski aerodrom značajno povećava operativne kapacitete na svim ključnim tačkama (proširen i dograđen terminal, nova pista, proširena platforma, novi sistem saobraćajnica, novi parkinzi, solarna farma, nova toplana i dodatna ekološka postrojenja), a najveći broj unapređenja predstavljen je tokom 2023. godine. Pozitivan trend proširenja i modernizacije biće nastavljen izgradnjom novih kapaciteta i sadržaja u zoni odlazaka, dok se završetak svih ključnih radova na modernizaciji očekuje u prvom kvartalu 2024. godine. Sve ovo što će omogućiti da beogradski aerodrom do kraja koncesionog perioda dostigne ukupan kapacitet od 15 miliona putnika godišnje. – saopštili su iz kompanije Belgrade Airport.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Mi

A kog datuma je bio taj 7 milioniti putnik? Nemoguće da je to danas!?

Odgovori
Pe

i bas od AS..mogao je biti od LH ili Wizza …

St

Da nisu imali onu katastrofu sa gradjevinskim radovima, bilo bi 10 miliona.

Odgovori
Zo

Pre 6 dana pratio rodjake od preko 80 good. Na odlazecem delu u Ter.3 nema kolica za prtljag. Čekiranje kod A5 pozicije gde je avion i pristao ( 509 šalter).
Odatle opet guraju putnike u wilcheru preko Term. 3 i pasoške kontrole na ukrcavanje na A5.
Kod A6 ima na spratu pasoš.kontrola ali samo za posadu
Otganizacija rada očajna.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs