[POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

22. feb 2024

MTU Maintenance Serbia: Okončan još jedan ključni preduslov globalnom poslovanju iz Nove Pazove – dobijeni FAA, EASA i kineski sertifikati

21. feb 2024

Glavni istražitelj najavljuje kraj istrage o udesu Embraera za najmanje 3 meseca, Flajtradar objavio granularne podatke o letu JU324

21. feb 2024

[POSLEDNJA VEST] Nakon raskida saradnje Maratonovi avioni odlaze iz Beograda, avion koji je učestvovao u udesu biće rashodovan

20. feb 2024

Er Srbija raskida saradnju sa Maraton erlajnzom, uputila izvinjenje putnicima

20. feb 2024

Udes Embraera na „Nikoli Tesli“: Objavljen audio-snimak kontrole letenja, tri greške koje je posada napravila

20. feb 2024

[ANALIZA] Kako je došlo do udesa Embraera 195 na Er Srbijinom letu JU324: Kontrola letenja tri puta pokušala da upozori posadu

19. feb 2024

[POSLEDNJA VEST] Embraer 195 Maraton erlajnza bezbedno sleteo nakon vanrednog događaja po poletanju sa aerodroma Nikola Tesla

18. feb 2024

[POSLEDNJA VEST] Jat Tehnika završila drugu konverziju iz putničke u kargo konfiguraciju aviona Boing 767

14. feb 2024

Kuvari sa Mišelinovim zvezdicama pripremaće obroke za putnike Er Fransa

6. feb 2024

Koliko je srpski komercijalni avio-saobraćaj spreman za nove rekorde i EXPO 2027?

20. jan 2024

Rezultati Erbasa za 2023. godinu: „Nikada do sada nismo prodali toliko A320 i A350 aviona u jednoj godini“

17. jan 2024

MAX-u otpao deo trupne konstrukcije, Boingu ponovo otpao deo reputacije

7. jan 2024

[ANALIZA] Kako je došlo do nesreće u Tokiju i zbog čega je evakuacija Erbasa trajala 18 minuta

5. jan 2024

Air France i KLM pokrenuli promocije za putovanja do 30. novembra 2024. godine

4. jan 2024

[ANALIZA] Udes Erbasa A350 avio-kompanije Japan Airlines: „Disciplina Japanaca“ nema nikakve veze sa razlozima zbog kojih su putnici preživeli

3. jan 2024

[INTERVJU] Direktorka HR-a kompanije MTU Maintenance Serbia: „Kako i koga zapošljavamo, koje benefite nudimo i kako se kod nas napreduje“

29. dec 2023

Škola letenja Prince Aviationa objavila poziv za novi kurs obuke za PPL dozvolu: Ko se na vreme prijavi dobija besplatno kurs noćnog letenja i ICAO test engleskog

27. dec 2023

Air France – KLM grupa je najveći svetski korisnik održivog avio-goriva drugu godinu za redom

25. dec 2023

90 rođendan kompanije Air France: Otvorena izložba fotografija iz istorije francuske avio-kompanije u K-Distriktu

5. dec 2023
[POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim ICAO dozvolama
Wizz Air je beogradsku bazu otvorio 2011. godine, trenutno u njoj parkira četiri aviona / Foto: Sky Partner

[POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim ICAO dozvolama

Mađarska niskotarifna avio-kompanija Wizz Air održaće Otvoreni dan za pilote sa srpskim državljanstvom u Beogradu 12. i 13. decembra. Svi zainteresovani mogu se prijaviti putem ovog linka.

Kako je saopšteno iz kompanije, cilj im je da pruže podršku svim zainteresovanim lokalnim pilotima sa konverzijama dozvola iz srpskih (ICAO) u EASA.

– Na Otvorenom danu prezentovaćemo moguća rešenja pilotima koji bi želeli da se pridruže Wizz Airu. – poručuju iz kompanije koja u svojoj bazi na aerodormu „Nikola Tesla“, otvorenoj 2011. godine, trenutno koristi četiri aviona.

Otvoreni dan će se u Beogradu održati 12. decembra sa početkom u 14 časova i 13. decembra sa početkom u 9 časova u beogradskom Jump inn hotelu u ulici Koče Popovića 2a (bivšoj zagrebačkoj).

Svi zainteresovani mogu se prijaviti putem ovog linka.
Ukoliko imate dodatna pitanja, možete pisati na: pilotrecruitment@wizzair.com.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Se

Za laike, koja je sustinska razlika izmedju ICAO i EASA dozvole?
Da li jedna organizacija me priznaje dozvole druge?

Odgovori
Bo

ICAO je medjunarodna organizacija za civilno zrakoplovstvo, te sve zemlje koje su clanice ICAO-a, moraju imati dozvole uskladjene sa ICAO regulativom, a EASA je EU organizacija( nasljednica JAA, koje je Srbija bila clanica). Recimo da ICAO propisuje neki „minimum“ kojih se sve zemlje clanice moraju pridrzavati. EASA ima jos nekih dodatnih uvjeta, slicno je i sa FAA ( americkim dozvolama) . Neke dozvole i ovlastenja EASA priznaje, a za neke je potreba validacija.

Pi

Razlika je sto je EASA dozvola napravljena za Evropsko tržište, time ga štite, dok kod nas u Srbiji dobijes ICAO dozvolu koja je priznata u Aziji, Arici. ( Svuda osim u Evropi)
Za konverziju polažeš 13 indentičnih predmeta. Samo uzimanje para.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs