Prvi Erbas A321neo isporučen KLM-u

29. avg 2024

„Brend ambasadori“ na letovima za Kinu: Er Srbija uvela novu poziciju u okviru svoje kabinske posade

28. avg 2024

Delegacija Mašinskog fakulteta na sajmu Farnboro

2. avg 2024

[FARNBORO 20204] KLM i ZeroAvia najavljuju demonstracione letove putničkog aviona na tečni vodonik

30. jul 2024

Croatia Airlines preuzela svoj prvi Airbus A220 u Kanadi

29. jul 2024

Vučić i Vesić u Nišu prozvali SMATSA-u: Zbog čega ponovo konflikt političara i Kontrole letenja?

24. jul 2024

Biznis.rs: Evropske pare za SMATSA-u i Talesov „TopSky“ sistem

23. jul 2024

SMATSA: Istorijski rekordi u broju letova u jednom danu za Srbiju i Crnu Goru

16. jul 2024

Novi YouTube kanal Vojnofilmskog centra „Zastava Film“: Stari beogradski aerodrom, stari avioni i „Verni drugovi pilota“

11. jul 2024

Najavljena izmena Osnivačkog akta SMATSA-e, Vesić za Tango Six pojašnjava razloge

9. jul 2024

[SEAS 2024] CAPA prezentacija o stanju avio-saobraćaja u regiji: 15 ključnih stavki za dijagnozu „airline“ biznisa

8. jul 2024

Dragi Stojanovski postavljen za novog direktora makedonske Agencije za civilno vazduhoplovstvo

4. jul 2024

Air France spreman za Olimpijske igre

27. jun 2024

[POSLEDNJA VEST] Croatia Airlines predstavila svoj novi vizuelni identitet pred dolazak Erbasova A220

18. jun 2024

Kako Air France koristi veštačku inteligenciju

13. jun 2024

[REPORTAŽA] Obilazak nove infrastrukture za opsluživanje putnika aerodroma „Nikola Tesla“

11. jun 2024

[POSLEDNJA VEST] „VINCI Airports“ i mađarski državni fond preuzeli budimpeštanski aerodrom „Ferenc List“ od prethodnih koncesionara za preko 4 milijarde evra

6. jun 2024

[IATA AGM 2024] Er Srbija pristupila IATA „CO2 Connect“ programu za preciznije merenje emisija Ugljen-dioksida po putniku

4. jun 2024

[IATA AGM 2024] Er Srbija uvrštena u „Hall of Fame“ časopisa „Air Transport World“, zajedno sa avio-kompanijama „American Airlines“, „Delta Airlines“, „Air Canada“ i „Emirates“

3. jun 2024

[EKSKLUZIVNO] Jirži Marek: Ove letnje sezone obezbedili smo dovoljno rezervnih kapaciteta da bismo bili spremni za svaki izazov, do kraja godine dve linije za Kinu i dva dodatna A330, ponovo pokrećemo kadet program za pilote

3. jun 2024
Zimski red letenja KLM-a zadržava dva dnevna leta na liniji Beograd – Amsterdam
Nova KLM-ova Premium Comfort klasa sada je dostupna u svim avionima tipa Boeing 787-9 i 787-10, dok će do kraja zime biti na raspolaganju putnicima i u avionima Boeing 777-300 / Foto: KLM

Zimski red letenja KLM-a zadržava dva dnevna leta na liniji Beograd – Amsterdam

Holandska nacionalna avio-kompanija KLM Royal Dutch Airlines najavila je danas da će u nastupajućem zimskom redu letenja (koji je počeo juče, 29. oktobra, i trajaće do 31. marta 2024.) leteti do 157 destinacija, tako pokrivajući 92 evropska i 65 interkontinentalnih odredišta.

Kompanija je saopštila i da se avio-linija Beograd-Amsterdam, uvedena 2021. godine, pokazala kao uspešna, pa će i u zimskom redu letenja KLM imati dva dnevna leta na ovoj ruti.

– U evropsku mrežu destinacija KLM ove zime uvodi Marsej i povećava kapacitet putnika za sedam odsto. Što se tiče Severne Amerike, avio-kompanija će leteti za 19 destinacija u Kanadi, SAD-u i Meksiku uz povećanje putničkih kapaciteta za 20% i dostupnost nove Premium Comfort klase za većinu američkih destinacija. Takođe, KLM će ka Panami saobraćati svakodnevno, dok će do Kostarike leteti četiri puta nedeljno.

Od karipskih destinacija KLM će svakodnevno leteti za Kurasao, Arubu i Boner, a četiri puta nedeljno za Sent Marten. Južnoameričke destinacije koje su uključene ove zime u KLM-ovu mrežu letova su: Argentina, Brazil, Čile i Kolumbija, do kojih će avio-kompanija saobraćati svakodnevno, dok će Peru, Ekvador i Surinam imati šest letova na nedeljnom nivou. Na afričkom kontinentu, KLM će imati usluge prevoza do dve destinacije u Južnoafričkoj Republici (Johanesburg i Kejptaun), tri destinacije u Tanzaniji (Kilimandžaro, Dar es Salam i Zanzibar), kao i letove za Najrobi (Kenija), Akru (Gana), Lagos (Nigerija), Kigali (Ruanda) i Entebe (Uganda).

Kapacitet letova KLM-a za Aziju još nije dostigao pretpandemijski nivo, tako da će avio-kompanija imati svakodnevne letove za Peking, Šangaj, Bangkok, Tokio, Mumbai, Delhi, Dubai i Bali sa zaustavljanjem u Singapuru, četiri nedeljna leta za Hong Kong, pet za Bengaluru i za Džakartu  sa zaustavljanjem u Kuala Lumpuru, šest za Seul, dok će do Osake KLM leteti tri puta nedeljno.

Destinacije koje KLM više neće opsluživati ove zime su Barbados, Kuvajt, Bahrein i Muskat, a kapacitet oslobođen sa ovih letova biće raspoređen na drugim rutama. – stoji u saopštenju KLM-a.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

О

Јако фина вест за све српске путнике који користе њихове услуге. Постали су јако фина и приступачна замена за охоле Немце који постају све скупљи са све гором услугом.
Још да се и Ер Франс врати па да имамо фину покривеност Скајтима.

Odgovori
Op

@Olen: KLM = Air France

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs