[NAJAVA] Fly-in na aerodromu Ćuprija u subotu 6. septembra

4. sep 2025

[POSLEDNJA VEST] Gazela koja je volela prinudna sletanja: YU-HPZ nakon pet godina ponovo akter incidenta

21. avg 2025

Starlink mini kao alternativni izvor interneta u poslovnim avionima

13. avg 2025

[EKSKLUZIVNO] Novi direktor pančevačke Utve predstavio projekat razvoja potpuno novog žirokoptera: Sa američkom kompanijom „VaultGyro“ ćemo razviti, sertifikovati i serijski proizvoditi novu inovativnu letelicu

5. avg 2025

Najveći sajam poslovne avijacije u Evropi EBACE i sledeće godine u Ženevi, pregovori i dalje u toku sa drugim lokacijama za buduća izdanja događaja

1. avg 2025

Vazduhoplovna akademija uskoro kupuje nove dvomotorne avione za obuku pilota, Er Srbija objavila konkurs za stipendiranje obuke čak 20 pilota

24. jul 2025

[POSLEDNJA VEST] Makedonci dodaju još jedan AT-802 u svoje vazduhoplovne operacije gašenja požara koji su skoro uništili sportski aerodrom Stenkovec 9. jula

12. jul 2025

[POSLEDNJA VEST] Makedonija ponovo u plamenu, Grci poslali Kanadere

9. jul 2025

General stao na čelo makedonske Direkcije za zaštitu i spasavanje: Počelo ubrzano rešavanje starih problema

7. jul 2025

Premijera u Milanu: Estetika Riva jahti za Galfstrim avione i Sikorski helikoptere

4. jul 2025

Kako je Slovenija za 15 meseci uspostavila vazduhoplovnu vatrogasnu službu

3. jul 2025

Definisane nove geografske zone za operacije civilnih dronova, DCV uskoro pušta internet platformu za podnošenje zahteva za letenje dronova

1. jul 2025

[REPORTAŽA] Prvi aero-miting u Kragujevcu u organizaciji „MIND Aviation-a“: Egzotično i brojno vazduhoplovno učešće, privatna incijativa i porodični izlet za „civile“

16. jun 2025

Standardizaciona inspekcija EASA-e: DCV sektori za vazduhoplovno osoblje i medicinu pohvaljeni

13. jun 2025

[NAJAVA] Aero-miting u Kragujevcu: MiG-ovi 29, generalna avijacija i gosti iz inostranstva

11. jun 2025

Memorijal „Pilot Mihailo Petrović“ održan u Trsteniku: Prvo mesto za aero-klub Ćuprija

9. jun 2025

Siniša Mali potvrdio – eVTOL letelice na EXPO 2027 neće biti „leteći taksiji“ i komercijalni vazdušni prevoz već demo letovi

28. maj 2025

[NAJAVA] „MIND Aviation“ potvrdio datum: Najveći civilni aero-miting ove sezone 14. juna na kragujevačkom aerodromu

26. maj 2025

Direktorat civilnog vazduhoplovstva na Diplomatskoj konferenciji posvećenoj ECAC-u

23. maj 2025

[EBACE 2025] Delegacije četiri srpske kompanije u Ženevi, najveći evropski sajam poslovne avijacije od sledeće godine napušta Švajcarsku

21. maj 2025
Lisičji Jarak ponovo otvoren za saobraćaj generalne avijacije
Suspenzija je trajala dvadesetak dana / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Lisičji Jarak ponovo otvoren za saobraćaj generalne avijacije

Nakon što su pojedini sportski aerodromi u Srbiji privremeno zatvoreni od strane nacionalnog vazduhoplovnog regulatora, kako Tango Six saznaje, prošlog petka je aerodromu Lisički Jarak ukinuta suspenzija i on je ponovo otvoren za saobraćaj generalne avijacije.

Kako Tango Six takođe saznaje, aerodromi Trstenik, Čenej, Kraljevo i Veliki Radinci takođe rade na usaglašavanju sa (ne toliko novim) „Pravilnikom o uslovima i postupku za izdavanje dozvole za korišćenje aerodroma“. Očekuje se da će i oni proraditi u skorije vreme.

Pomenuti aerodromi su početkom novembra dobili suspenzije do otklanjanja neusaglašenih (nezakonitih) stavki sa pravilnikom a nekima od njih je to bilo i drugo izricanje suspenzije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Mi

Na mnogim sportskim aerodromima bi prvo trebalo resiti Vlasnicku strukturu pa onda govoriti o razvoju i unapredjenju To se odnosi i na Lisici Jarak A ovako je svaciji i niciji Dali je Vojno vlasnistvo nekog Kluba ili kolektivno privatnika koji tamo sprovode svoje aktivnosti Mislim kad bi se to resilo upravljanje bi bilo znatno kvalitetnije i do ovakvih zabrana nebi dolazilo A i ako bi doslo znalo bi se ko je odgovoran i ko mora da snosi posledice

Odgovori
St

Sportski aerodrom Lisičji jarak je vojno vlasništvo i dat je u zakup i na upravljanje Vazduhoplovnom savezu Srbije, koji je dalje dao u podzakup aeroklubovima koji obavljaju svoju delatnost na tom aerodromu.

Problem je stari, klubovi ne plaćaju podzakup jer su koristili period kad se nije zanlo šta je čije, a Vazduhoplovni savez Srbije ne plaća zakup Vojci Srbije…

VS je u više navrata tražila da se izmiruju obaveze a VSS je isto prenosio klubovima….

sve u svemu, vlasnik se zna, i uvek se znao, jedino što zakupci – aeroklubovi ne plaćaju zakup…

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs