Proslava Dana državnosti: Zabeležen najveći broj dronova na jednoj lokaciji u istoriji srpskog vazdušnog prostora

15. feb 2024

Sin stradalog pilota prodaje proizvodnju ultra-lake letelice Eskval

14. feb 2024

[ANALIZA] Protivpožarni avion AT-802: Kad helikopteri nisu adekvatni

6. feb 2024

Bugarskoj isporučen prvi AW109 helikopter za HEMS službu

2. feb 2024

[FOTO REPORTAŽA] Kako je Helikopterska jedinica MUP-a Srbije gasila požar u Bloku 70 na Novom Beogradu: “Vatreno“ krštenje ruskog Kamova

24. jan 2024

Utva prodala prvu Sovu kupcu u Meksiku

6. jan 2024

Lisičji Jarak ponovo otvoren za saobraćaj generalne avijacije

30. nov 2023

[POSAO] Prince Aviation traži vazduhoplovne tehničare i inženjere svih profila za svoju sledeću etapu širenja

24. nov 2023

Nekoliko srpskih sportskih aerodroma privremeno zatvoreno, Direktorat civilnog vazduhoplovstva objašnjava za Tango Six zbog čega

7. nov 2023

„Pilot na jedan dan“: Aero-klub Valjevo i Ministarstvo odbrane ponovo besplatno motivišu mlade da postanu piloti

26. okt 2023

[FOTO] „Sky Wings“ fly-in na aerodromu Maribor: Egmont Aviation predstavio svoj portfolio

24. okt 2023

[NAJAVA] Fly-in na mariborskom aerodromu: Kompanija Egmont Aviation poziva avijatičare na promociju Diamond i JMB letelica

18. okt 2023

[POSAO] Prince aviation traži kopilote i kapetane

2. okt 2023

[POSLEDNJA VEST] Udes jedrilice iznad Željave u Bosni i Hercegovini, pilot poginuo

27. sep 2023

Srpski registar vazduhoplova uskoro bogatiji za još jednog Falkona starije serije „50“

27. sep 2023

Blanik kamp-kup Trstenik 2023: Do sada najmasovnije takmičenje, gosti od Rusije do Bihaća

21. sep 2023

DCV inicira izradu softvera za automatizaciju prijave i najave leta za dronove; Najavljena reforma propisa za snimanje iz vazduha

20. sep 2023

[INTERVJU] Kako je makedonska jedrilica Ilindenka spašena iz Muzeja vazduhoplovstva u Beogradu radi restauracije u Skoplju

20. sep 2023

Aero-miting Skoplje 2023: Najinteresantnija vazduhoplovna manifestacija ove godine

19. sep 2023

[POSLEDNJA VEST] Galeb G-2A izleteo sa piste nekon sletanja u Italiji

18. sep 2023
Lisičji Jarak ponovo otvoren za saobraćaj generalne avijacije
Suspenzija je trajala dvadesetak dana / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Lisičji Jarak ponovo otvoren za saobraćaj generalne avijacije

Nakon što su pojedini sportski aerodromi u Srbiji privremeno zatvoreni od strane nacionalnog vazduhoplovnog regulatora, kako Tango Six saznaje, prošlog petka je aerodromu Lisički Jarak ukinuta suspenzija i on je ponovo otvoren za saobraćaj generalne avijacije.

Kako Tango Six takođe saznaje, aerodromi Trstenik, Čenej, Kraljevo i Veliki Radinci takođe rade na usaglašavanju sa (ne toliko novim) „Pravilnikom o uslovima i postupku za izdavanje dozvole za korišćenje aerodroma“. Očekuje se da će i oni proraditi u skorije vreme.

Pomenuti aerodromi su početkom novembra dobili suspenzije do otklanjanja neusaglašenih (nezakonitih) stavki sa pravilnikom a nekima od njih je to bilo i drugo izricanje suspenzije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Mi

Na mnogim sportskim aerodromima bi prvo trebalo resiti Vlasnicku strukturu pa onda govoriti o razvoju i unapredjenju To se odnosi i na Lisici Jarak A ovako je svaciji i niciji Dali je Vojno vlasnistvo nekog Kluba ili kolektivno privatnika koji tamo sprovode svoje aktivnosti Mislim kad bi se to resilo upravljanje bi bilo znatno kvalitetnije i do ovakvih zabrana nebi dolazilo A i ako bi doslo znalo bi se ko je odgovoran i ko mora da snosi posledice

Odgovori
St

Sportski aerodrom Lisičji jarak je vojno vlasništvo i dat je u zakup i na upravljanje Vazduhoplovnom savezu Srbije, koji je dalje dao u podzakup aeroklubovima koji obavljaju svoju delatnost na tom aerodromu.

Problem je stari, klubovi ne plaćaju podzakup jer su koristili period kad se nije zanlo šta je čije, a Vazduhoplovni savez Srbije ne plaća zakup Vojci Srbije…

VS je u više navrata tražila da se izmiruju obaveze a VSS je isto prenosio klubovima….

sve u svemu, vlasnik se zna, i uvek se znao, jedino što zakupci – aeroklubovi ne plaćaju zakup…

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs