Nakon što su pojedini sportski aerodromi u Srbiji privremeno zatvoreni od strane nacionalnog vazduhoplovnog regulatora, kako Tango Six saznaje, prošlog petka je aerodromu Lisički Jarak ukinuta suspenzija i on je ponovo otvoren za saobraćaj generalne avijacije.
Kako Tango Six takođe saznaje, aerodromi Trstenik, Čenej, Kraljevo i Veliki Radinci takođe rade na usaglašavanju sa (ne toliko novim) „Pravilnikom o uslovima i postupku za izdavanje dozvole za korišćenje aerodroma“. Očekuje se da će i oni proraditi u skorije vreme.
Pomenuti aerodromi su početkom novembra dobili suspenzije do otklanjanja neusaglašenih (nezakonitih) stavki sa pravilnikom a nekima od njih je to bilo i drugo izricanje suspenzije.
Milovanov Srbislav
Na mnogim sportskim aerodromima bi prvo trebalo resiti Vlasnicku strukturu pa onda govoriti o razvoju i unapredjenju To se odnosi i na Lisici Jarak A ovako je svaciji i niciji Dali je Vojno vlasnistvo nekog Kluba ili kolektivno privatnika koji tamo sprovode svoje aktivnosti Mislim kad bi se to resilo upravljanje bi bilo znatno kvalitetnije i do ovakvih zabrana nebi dolazilo A i ako bi doslo znalo bi se ko je odgovoran i ko mora da snosi posledice
Stevan
Sportski aerodrom Lisičji jarak je vojno vlasništvo i dat je u zakup i na upravljanje Vazduhoplovnom savezu Srbije, koji je dalje dao u podzakup aeroklubovima koji obavljaju svoju delatnost na tom aerodromu.
Problem je stari, klubovi ne plaćaju podzakup jer su koristili period kad se nije zanlo šta je čije, a Vazduhoplovni savez Srbije ne plaća zakup Vojci Srbije…
VS je u više navrata tražila da se izmiruju obaveze a VSS je isto prenosio klubovima….
sve u svemu, vlasnik se zna, i uvek se znao, jedino što zakupci – aeroklubovi ne plaćaju zakup…