Direktorat civilnog vazduhoplovstva povodom situacije u Vazduhoplovnoj akademiji: Svi prijavljeni događaji su obrađeni i procesirani

15. jan 2025

„Prince Aviation“ obavio do sada najduži čarter let: Od Ciriha do Rio de Ženeira preko Kabo Verdea

9. jan 2025

Savet roditelja Vazduhoplovne akademije protiv nove uprave: „15 rukovodilaca sa vazduhoplovnim sertifikatima podneće neopozive ostavke“

4. jan 2025

Smene u Vazduhoplovnoj akademiji: Direktorat civilnog vazduhoplovstva demantuje da postavlja rukovodioce

1. jan 2025

[POSAO] Beogradski „MPC Air“ traži Kapetana i Kopilota na avionu „Cessna Citation“ XLS+

29. dec 2024

[DELIMO KALENDARE] Osvojite kalendar kompanije „Prince Aviation“ za 2025. godinu

28. dec 2024

Još jedan budući program besplatnog letenja: DCV donirao novčana sredstva Vazduhoplovnom savezu za kupovinu jedrilice za obuku pilota

27. dec 2024

Makedonski Er Traktor primećen u Austriji 

26. dec 2024

Hrvatskoj policiji isporučeni helikopteri Subaru Bell 412EPX

18. dec 2024

[MEBAA 2024] Manji sajam, veće poslovne aktivnosti, AOC za manje od 60 dana i zapaženo srpsko prisustvo

14. dec 2024

[MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona

13. dec 2024

Visoka delegacija američkog „Garmina“ u poseti beogradskom „Prince Aviation-u“: Nastavak strateškog partnerstva za nove poslove modernizacije poslovnih aviona

11. dec 2024

Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

27. nov 2024

Međunarodna radionica posvećena žirokopterima okupila najiskusnije pilote iz Hrvatske, Srbije i Mađarske u Čakovcu

14. nov 2024

Rekordna godina za Aero-klub Otočac: Ostvareno 1000 operacija na Špilniku

12. nov 2024

Avio-služba Vlade Srbije: Osvežen izgled Lirdžeta 31, novi hangar u rebalansu državnog budžeta

11. nov 2024

Vazdušni saobraćaj budućnosti: Srpski i svetski stručnjaci na panelu o „letećim taksijima“

1. nov 2024

Od utopije do realnosti: Analiza izvodljivosti „letećih taksija“ za EXPO 2027 u Srbiji

31. okt 2024

ISSA simpozijum na Mašinskom fakultetu: Kompanija „Prince Aviation“ i održivo poslovanje – od „pametne zgrade“ do „chat bota“ u procesu zapošljavanja

30. okt 2024

FAA usvojila novu regulativu za eVTOL letelice: Prva nova regulatorna kategorija civilnih vazduhoplova od 1940-ih

28. okt 2024
Lisičji Jarak ponovo otvoren za saobraćaj generalne avijacije
Suspenzija je trajala dvadesetak dana / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Lisičji Jarak ponovo otvoren za saobraćaj generalne avijacije

Nakon što su pojedini sportski aerodromi u Srbiji privremeno zatvoreni od strane nacionalnog vazduhoplovnog regulatora, kako Tango Six saznaje, prošlog petka je aerodromu Lisički Jarak ukinuta suspenzija i on je ponovo otvoren za saobraćaj generalne avijacije.

Kako Tango Six takođe saznaje, aerodromi Trstenik, Čenej, Kraljevo i Veliki Radinci takođe rade na usaglašavanju sa (ne toliko novim) „Pravilnikom o uslovima i postupku za izdavanje dozvole za korišćenje aerodroma“. Očekuje se da će i oni proraditi u skorije vreme.

Pomenuti aerodromi su početkom novembra dobili suspenzije do otklanjanja neusaglašenih (nezakonitih) stavki sa pravilnikom a nekima od njih je to bilo i drugo izricanje suspenzije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Mi

Na mnogim sportskim aerodromima bi prvo trebalo resiti Vlasnicku strukturu pa onda govoriti o razvoju i unapredjenju To se odnosi i na Lisici Jarak A ovako je svaciji i niciji Dali je Vojno vlasnistvo nekog Kluba ili kolektivno privatnika koji tamo sprovode svoje aktivnosti Mislim kad bi se to resilo upravljanje bi bilo znatno kvalitetnije i do ovakvih zabrana nebi dolazilo A i ako bi doslo znalo bi se ko je odgovoran i ko mora da snosi posledice

Odgovori
St

Sportski aerodrom Lisičji jarak je vojno vlasništvo i dat je u zakup i na upravljanje Vazduhoplovnom savezu Srbije, koji je dalje dao u podzakup aeroklubovima koji obavljaju svoju delatnost na tom aerodromu.

Problem je stari, klubovi ne plaćaju podzakup jer su koristili period kad se nije zanlo šta je čije, a Vazduhoplovni savez Srbije ne plaća zakup Vojci Srbije…

VS je u više navrata tražila da se izmiruju obaveze a VSS je isto prenosio klubovima….

sve u svemu, vlasnik se zna, i uvek se znao, jedino što zakupci – aeroklubovi ne plaćaju zakup…

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs