Er Srbija najavila rekordni profit od 50 miliona evra: „Miki Manojlović“, „Dejan Stanković“ i još jedan A319 od sada u vlasništvu kompanije

31. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Viz er u Beogradu prva žrtva američkih sankcija protiv NIS-a: Od juče u 15 časova mađarska avio-kompanija prestala da toči gorivo na „Nikoli Tesli“

22. jan 2025

Vozilo koje je danas upalo na aerodrom „Nikola Tesla“ – džip sa rotacionim svetlima, sa oznakama neidentifikovanog obezbeđenja

20. jan 2025

Posledice današnjeg upada neovlašćenog automobila na platforme „Nikole Tesle“ : Privremeno zatvoren prolaz kod Jat Tehnike, DCV menja granice aerodromskih zona i njihove pristupe

20. jan 2025

[EKSKLUZIVNO] Imenovan novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA)

17. jan 2025

[INTERVJU] Jirži Marek za Tango Six: Ekspanzija na tržištu Kine, poslovni rezultati i razmišljanja o globalnoj avio-industriji

17. jan 2025

KLM promotivna kampanja: Jeftiniji letovi do preko 30 destinacija

12. jan 2025

Novi termini za „English language proficiency test“ u Trening centru kompanije „Prince Aviation“

11. jan 2025

Er Frans promocija: Jeftiniji letovi iz Beograda za dobar početak godine

10. jan 2025

Erbas isporučio 766 putničkih aviona u 2024. godini

10. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Ministarstvo obrazovanja smenilo direktora Vazduhoplovne akademije Gorana Cvijovića

29. dec 2024

IATA analiza komercijalnog avio-saobraćaja Srbije: Kako Er Srbija i civilni vazduhoplovni sektor oblikuju ekonomiju zemlje

24. dec 2024

Er Srbija i Embraer potpisali ugovor za održavanje E195 flote

19. dec 2024

KLM u svoju zemaljsku ketering flotu uveo električne kamione

16. dec 2024

[POSAO] Prvi „Otvoreni dan“ u Beogradu za pilot kadet program „Wizz Aira“: Od nule do zaposlenja u avio-kompaniji kroz program finansiranja otvoren i za građane Srbije

13. dec 2024

[POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim državljanstvom i srpskim ICAO dozvolama u ponedeljak 16. decembra

12. dec 2024

„Prince Aviation“ postaje prvi „Pratt & Whitney“ centar u Evropi za post rental inspekcije turboelisinih motora PW100 serije

6. dec 2024

Konferencija u Nišu posvećena većem učešću žena u inženjerstvu: „Menzies Aviation“ održao radionicu u okviru projekta

4. dec 2024

Direktor MTU-a Lars Vagner preuzima Erbas: Od Nove Pazove do rekordne profitabilnosti

4. dec 2024

Pregled srpske civilne vazduhoplovne industrije u brojkama

3. dec 2024
Najbolji martovski rezultat Er Srbije i prvo opsluživanje putničkog aviona sa vozilom na elektro-pogon u regionu
Prvo otpremanje aviona vozilima na elektro-pogon / Foto: Er Srbija

Najbolji martovski rezultat Er Srbije i prvo opsluživanje putničkog aviona sa vozilom na elektro-pogon u regionu

Er Srbija je u martu 2024. godine prevezla 271.102 putnika, što je povećanje od 15 odsto u poređenju sa istim mesecom 2023. godine. Srpska nacionalna avio-kompanija je tokom marta obavila 3.018 letova, odnosno 8 odsto više nego u martu 2023. godine. Kako naglašavaju u saopštenju, to predstavlja najbolji martovski rezultat Er Srbije od 2013. godine.

Nacionalna avio-kompanija saopštila je takođe da je zajedno sa svojim novim hendlerom, kompanijom Menzis, sprovela, prvi put u regionu, otpremu letelica uz korišćenje vozila isključivo na električni pogon.

Prvi javni nastup rukovodstva kompanije Menzis pred domaćom profesionalnom publikom, od kad su zvanično počeli sa radom na „Nikoli Tesli“, desiće se na Tango Six konferenciji, 4. Samitu jugoistočne Evrope (SEAS), 22. i 23. aprila u Beogradu.

– Prvi kvartal 2024. godine bio je uspešan za Er Srbiju. Tokom prva tri meseca prevezli smo preko 750.000 putnika, odnosno 110.000 putnika više nego u istom kvartalu prethodne godine. Pored toga, obavili smo 16 odsto više letova u poređenju sa brojem letova u prva tri meseca 2023. godine. Očekujemo da ćemo uskoro prevesti milionitog putnika u 2024. godini.

Rukovodstva Er Srbije, aerodroma, kompanije Menzis sa britanskim ambasadorom u Srbiji / Foto: Er Srbija

Poređenja radi, taj broj putnika u 2023. godini zabeležen je tek 8. maja. Dobri mesečni i kvartalni rezultati nas raduju i motivišu da tokom letnje sezone, koja je u avijaciji počela 31. marta, našim putnicima pružimo još više mogućnosti i bolje korisničko iskustvo. – rekao je Jirži Marek, generalni direktor srpske nacionalne avio-kompanije.

Prve u potpunosti „električne“ rotacije obavljene su na avionima Er Srbije, Erbas A319, YU-APL koji je poleteo iz Beograda ka Podgorici i YU-APF, koji je poleteo iz Beograda ka Tivtu. Menzis u svom voznom parku ima veći broj vozila na električni pogon. Upotreba tih specijalizovanih vozila za izguravanje aviona, prevoz prtljaga i drugih, uticaće na smanjenje „karbonskog otiska“ u domaćem avio-saobraćaju, poručuju iz Er Srbije.

– Izuzetno smo zadovoljni zbog uspešno sprovedene prve potpuno električne rotacije na beogradskom aerodromu, ostvarene u saradnji sa kompanijom Menzis aviejšn. Ta inicijativa predstavlja korak ka smanjenju karbonskog otiska. Er Srbija kontinuirano teži društveno odgovornom poslovanju, a današnja prekretnica potvrđuje našu predanost u tom pogledu. Radujemo se budućoj saradnji i zajedno sa kompanijom Menzis, nastojaćemo da pozitivno utičemo na kompletnu zajednicu. – kazao je Marek.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Pe

Ahahhaa… vazi cisterna za gorivo purnja benzin ko besna a kamioni cateringa su dizel na max.. pa bre ni marketing ne znaju da urade kako treba

Odgovori
Mi

A struju inace dobijaju iz elektrana koje purnjaju sumpor dioksid i sl.

Yr

Pa ta cisterna je taman toliko „zelena“ koliko i Tesla Cybertruck. Dve tone čelika, pola tone retkih metala za koje potrošeno hiljade tona vode i nafte da bi na kraju nekomisti napunio strujom koja je 60-70% proizvedena iz uglja i sa snagom motora dva šlepera vozio dete u vrtić. AS se samo pridružila tom kretenizmu zvanom „zelena tranzicija“.

go

Pa evropski model. Zakačiš solarni panel … i to je to. I naravno, dovodjenje u pitanje zelene tranzicije je zabranjeno.

Dr

Stvarno se nasmejem kada pročitam ove kritike , ljudi to vam je zapadna tehnologija , verujem da ste vi bar jednom leteli avionom , jel znate koliko otrova jedna turbina izbaci za sat vremena ??
I ti bez Katalizatora i DPF prečistača !
Nemojte da ste takvi cinici !

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs