Er Srbija je u martu 2024. godine prevezla 271.102 putnika, što je povećanje od 15 odsto u poređenju sa istim mesecom 2023. godine. Srpska nacionalna avio-kompanija je tokom marta obavila 3.018 letova, odnosno 8 odsto više nego u martu 2023. godine. Kako naglašavaju u saopštenju, to predstavlja najbolji martovski rezultat Er Srbije od 2013. godine.
Nacionalna avio-kompanija saopštila je takođe da je zajedno sa svojim novim hendlerom, kompanijom Menzis, sprovela, prvi put u regionu, otpremu letelica uz korišćenje vozila isključivo na električni pogon.
Prvi javni nastup rukovodstva kompanije Menzis pred domaćom profesionalnom publikom, od kad su zvanično počeli sa radom na „Nikoli Tesli“, desiće se na Tango Six konferenciji, 4. Samitu jugoistočne Evrope (SEAS), 22. i 23. aprila u Beogradu.
– Prvi kvartal 2024. godine bio je uspešan za Er Srbiju. Tokom prva tri meseca prevezli smo preko 750.000 putnika, odnosno 110.000 putnika više nego u istom kvartalu prethodne godine. Pored toga, obavili smo 16 odsto više letova u poređenju sa brojem letova u prva tri meseca 2023. godine. Očekujemo da ćemo uskoro prevesti milionitog putnika u 2024. godini.
Poređenja radi, taj broj putnika u 2023. godini zabeležen je tek 8. maja. Dobri mesečni i kvartalni rezultati nas raduju i motivišu da tokom letnje sezone, koja je u avijaciji počela 31. marta, našim putnicima pružimo još više mogućnosti i bolje korisničko iskustvo. – rekao je Jirži Marek, generalni direktor srpske nacionalne avio-kompanije.
Prve u potpunosti „električne“ rotacije obavljene su na avionima Er Srbije, Erbas A319, YU-APL koji je poleteo iz Beograda ka Podgorici i YU-APF, koji je poleteo iz Beograda ka Tivtu. Menzis u svom voznom parku ima veći broj vozila na električni pogon. Upotreba tih specijalizovanih vozila za izguravanje aviona, prevoz prtljaga i drugih, uticaće na smanjenje „karbonskog otiska“ u domaćem avio-saobraćaju, poručuju iz Er Srbije.
– Izuzetno smo zadovoljni zbog uspešno sprovedene prve potpuno električne rotacije na beogradskom aerodromu, ostvarene u saradnji sa kompanijom Menzis aviejšn. Ta inicijativa predstavlja korak ka smanjenju karbonskog otiska. Er Srbija kontinuirano teži društveno odgovornom poslovanju, a današnja prekretnica potvrđuje našu predanost u tom pogledu. Radujemo se budućoj saradnji i zajedno sa kompanijom Menzis, nastojaćemo da pozitivno utičemo na kompletnu zajednicu. – kazao je Marek.
Pera
Ahahhaa… vazi cisterna za gorivo purnja benzin ko besna a kamioni cateringa su dizel na max.. pa bre ni marketing ne znaju da urade kako treba
MikaO
A struju inace dobijaju iz elektrana koje purnjaju sumpor dioksid i sl.
Yrraf
Pa ta cisterna je taman toliko „zelena“ koliko i Tesla Cybertruck. Dve tone čelika, pola tone retkih metala za koje potrošeno hiljade tona vode i nafte da bi na kraju nekomisti napunio strujom koja je 60-70% proizvedena iz uglja i sa snagom motora dva šlepera vozio dete u vrtić. AS se samo pridružila tom kretenizmu zvanom „zelena tranzicija“.
goran
Pa evropski model. Zakačiš solarni panel … i to je to. I naravno, dovodjenje u pitanje zelene tranzicije je zabranjeno.
Dragan D.
Stvarno se nasmejem kada pročitam ove kritike , ljudi to vam je zapadna tehnologija , verujem da ste vi bar jednom leteli avionom , jel znate koliko otrova jedna turbina izbaci za sat vremena ??
I ti bez Katalizatora i DPF prečistača !
Nemojte da ste takvi cinici !