SMATSA od 15. maja uvela radarsku kontrolu letenja u AKL Beograd, do 2027. godine „ground radar“ na „Tesli“

22. maj 2025

Viz er preuzeo prvi A321XLR, postaje i prva avio-kompanija na svetu koja koristi Prat & Vitni GTF motore na XLR modelu

21. maj 2025

„Prince Aviation“ prvi u Evropi uveo „Automated Tool Control Level 5“ sistem kompanije „Snap-on“

21. maj 2025

[POSAO] „Otvoreni dan“ u Beogradu za pilot kadet program „Wizz Aira“: Od nule do zaposlenja u avio-kompaniji kroz program finansiranja otvoren i za građane Srbije

16. maj 2025

Tales: SMATSA unapredila „TopSky“ sistem sa „TopSky Sequencer“ modulom

15. maj 2025

[POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim državljanstvom i srpskim ICAO dozvolama u sredu 21. maja

15. maj 2025

Direktor SMATSA-e Ristivojević u poseti sedištu EUROCONTROL-a: Prošle nedelje 3.200 preleta opsluženo u jednom danu

6. maj 2025

„Prince Aviation“ ponovo na globalnoj sceni: Prva instalacija Certus 700 internet sistema na Cesni XLS predstavljena u Fridrishafenu

29. apr 2025

Er Frans uvodi Puket kao novu destinaciju

25. apr 2025

Direktorat civilnog vazduhoplovstva na ICAO konferenciji o olakšicama u vazdušnom saobraćaju u Dohi

19. apr 2025

CAPA analizira Er Srbiju: Poslovni put srpske nacionalne avio-kompanije i preokret nakon 2018. godine

8. apr 2025

„Prince Aviation“ izlaže svoju Cesnu XLS na sajmu AERO u Fridrishafenu: Prva instalacija Kolinsovog satelitskog interneta na YU-SVL

7. apr 2025

[ANALIZA] Šta će novi ekonomski vandalizam Donalda Trampa u formi uvođenja novih carina uraditi srpskoj a šta globalnoj avio-industriji

7. apr 2025

ICAO „cyber security“ seminar u Beogradu: Inovacije, izazovi i regulativa u oblasti vazduhoplovne sajber bezbednosti

1. apr 2025

KLM letnji red letenja: Holanđani ne smanjuju broj letova za Beograd

31. mar 2025

„La Premier“: Er Frans predstavio redizajniranu kabinu prve klase

24. mar 2025

Dodatni luksuz: Er Srbija otvorila „Premium Check-in“ zonu za putnike biznis klase

18. mar 2025

Poseta novog direktora SMATSA-e Nišu: Kontrolni toranj na „Konstantinu Velikom“ ponovo na dnevnom redu

12. mar 2025

[EKSKLUZIVNO] CAE „full motion level D“ A320 NEO simulator isporučen Vazduhoplovnoj akademiji

4. mar 2025

IATA izveštaj o bezbednosti letenja u 2024. godini: Sedam udesa sa smrtnim ishodom u okviru 40,6 miliona bezbedno obavljenih letova

26. feb 2025
Kuvari sa Mišelinovim zvezdicama pripremaće obroke za putnike Er Fransa
Na letovima pre 10 časova služi se doručak koji se sastoji od sendviča sa dimljenim lososom, krem sirom i mirođijom, uz dodatak francuskih peciva

Kuvari sa Mišelinovim zvezdicama pripremaće obroke za putnike Er Fransa

Od 1. februara 2024, putnici Er Frans biznis klase na letovima kratkih relacija moći će da uživaju u obrocima koje je za njih osmislio poznati francuski kuvar Fransoa Adamski, nosilac Mišelinove zvezdice i nekadašnji predsednik tima Francuske za prestižno kulinarsko trakmičenje Bocuse d’Or, koji je svoje kulinarsko umeće sticao u restoranima najboljih hotela na svetu, saopštila je francuska nacionalna avio-kompanija.

– U pitanju je meni koji se menja tokom dana. Na letovima pre 10 časova služi se doručak koji se sastoji od sendviča sa dimljenim lososom, krem sirom i mirođijom, uz dodatak francuskih peciva. Nakon 10 časova služe se gurmanski sendviči sa piletinom, dimljenom paprikom, povrćem i začinskim biljem, a prate ih tradicionalni francuski slatkiši. Gastronomsko iskustvo na letu u avionima Air France-a tradicionalno započinje šampanjcem, a obroke prati stroga selekcija vina i šampanjaca, koji se sada služe u čaši, kao i niz toplih i hladnih napitaka.

U skladu sa odlukom avio-kompanije da će na letovima koji polaze iz Francuske koristiti samo lokalne namirnice, Fransoa Adamski je kreirao ukusne sendviče koristeći meso, mlečni proizvode, jaja i sireve francuskog porekla, kao i ribu koja dolazi iz održivog ribolova. Prateći politiku održivog keteringa, obroci se služe u posebno dizajniranim kutijama pravljenim od organskih materijala, koje se nakon upotrebe recikliraju. – stoji u saopštenju.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Go

Upravo jedem paštetu. 🙂

Odgovori
Is

Hrana u avionima je katastrofa ,nebi joj pomoglo ni 10 kuhara sa 5 Michelinovih zvijezda…nejedem ni pod hranu u avionu..
Cesto putujem avionom kratke i duge relacije .Kupim dva sendvica na aerodromu i miran sam cijelo putovanje…🤷‍♂️

Odgovori
Mi

Putovao ja bussiness klasom Air France, i to let od nekih 14h.
Hrana je bila odlična.

A do Pariza Air Serbia, isto biznis klasa. Nije ni tu obrok bio loš…

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs