Na četvrtom rođendanu PR-DC-a: Predstavljen IKA-Rocket, dron naoružan Zoljama

5. dec 2024

Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

2. dec 2024

Bosna i Hercegovina nabavlja dodatne helikoptere za svoje oružane snage

29. nov 2024

Helikopterska jedinica makedonske policije proslavila 55 godina

28. nov 2024

Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

26. nov 2024

Hrvatska potpisala ugovor za nabavku 6 besposadnih letelica Bajraktar TB2, stigao sedmi Rafal

21. nov 2024

[ANALIZA] Da li su Srbiji zaista potrebni izraelski raketni artiljerijski sistemi PULS i besposadne letelice Hermes?

21. nov 2024

Erbas započeo sa sklapanjem prototipova besposadne letelice SIRTAP

20. nov 2024

[POSLEDNJA VEST] Vučić najavio nabavku sistema „jačeg od HIMARS-a“ i dronova; dan ranije izraelski Elbit objavio da je prodao svoj konkurentski sistem PULS i dronove Hermes 900 „neimenovanoj evropskoj zemlji“

19. nov 2024

Svetska premijera ruskog borbenog aviona Su-57 u Kini, prvi izvozni ugovori i još jedna isporuka za rusko ratno vazduhoplovstvo

18. nov 2024

Hrvatska Vlada dala zeleno svetlo za nabavke Bajraktara, tenkova Leopard 2 i održavanje Rafala

15. nov 2024

[EKSKLUZIVNO] Utva iz Pančeva i kineska kompanija ALIT na sajmu u Žuhaiju potpisali memorandum o formiranju Centra za održavanje vojnih dronova srpske i kineske proizvodnje

13. nov 2024

Uloga Egipta u procesu srpske nabavke Rafala

13. nov 2024

EDGE potpisao ugovor sa Erbasom o serijskoj proizvodnji modularnih paletizovanih rezervoara goriva za avion C295

12. nov 2024

[POSLEDNJA VEST] Nastavak isporuke druge tranše: Srbiji počeli da stižu i naoružani helikopteri H145M

8. nov 2024

U Hrvatskoj u toku zajednička francusko-hrvatska vazduhoplovna vežba sa borbenim avionima Rafal

7. nov 2024

Makedonija vraća u upotrebu dva helikoptera Mi-8MT remontovana u Češkoj: Let kući preko Mađarske i Niša

6. nov 2024

Prvih 50 godina Orla: Od prototipa do modernizacije jugoslovenskog jurišnika

5. nov 2024

Spekulacije o opremljenosti i naoružanju Rafala širom sveta kao dokaz o “degradiranju“ sposobnosti borbenog aviona

4. nov 2024

Prva javna potvrda: Mistrali 3+ u jedinicima Kopnene vojske

1. nov 2024
[POSLEDNJA VEST] RV i PVO Vojske Srbije prvi put na aeromitingu RIAT, prvi put u inostranstvu sa novim vazduhoplovom
Srbija prvi put na međunarodnom aeromitingu sa novim vojnim vazduhoplovom, transportnim avionom C295MW / Foto: Dušan Atlagić, Tango Six

[POSLEDNJA VEST] RV i PVO Vojske Srbije prvi put na aeromitingu RIAT, prvi put u inostranstvu sa novim vazduhoplovom

Organizator najvećeg evropskog, i jednog od najvećih svetskih vojnih aeromitinga, Royal International Air Tatoo (RIAT) je na svom internet sajtu stavio na listu potvrđenih učesnika i Srbiju, koja će prvi put učestvovati na ovom događaju.

RV i PVO Vojske Srbije ne samo da će biti novi učesnik, već će prvi put na nekom aeromitingu biti prisutno sa novom letelicom iz svog inventara.

– Sa velikim zadovoljstvom najavljujemo da će ratno vazduhoplovstvo Srbije obezbediti jedan od svojih potpuno novih aviona C295MV za statički prikaz na RIAT 2024. Ovo je prvi put da Srbija šalje avione na RIAT i radujemo se što ćemo im u julu poželeti dobrodošlicu u RIAT porodicu kao 58. državi učesnici – navodi se u saopštenju organizatora.

RIAT 2024 održaće se u periodu od 19. do 21. jula ove godine, u vazduhoplovnoj bazi Ferford a srpski C295MW biće izložen sva tri dana aeromitinga. Biće to treće učešće Srbije na međunarodnom aeromitingu u poslednje četiri godine. Tango Six je 2021. izveštavalo iz Kečkemeta a prošle godine i iz Skoplja, kada smo pratili RV i PVO na ovim nastupima.

Na listi potvrđenih učesnika koja je poslednji put obnovljena juče, iz regiona u našem okruženju nalazi se Mađarska čiji će borbeni avion Gripen učestvovati u letačkom programu, Slovenija će biti prisutna sa tri vazduhoplova od kojih će leteli školski avion PC-9M dok će na statici biti izloženi PC-9 i C-27J (takođe nova slovenačka ‘‘ptica‘‘).

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Ne

Cekamo da Omnia napise: najzad da i vi ucestvujete sa normalnim drzavama prvi put u vasoj istoriji na normalnom aeromitingu sa nama drzavama pobednicama nad vasim Rusima :D

Odgovori
Da

Samo ih zavaravamo …hihihi

Mi

Pa mi smo neutralni i ako ne ucestvujemo na vezbama sa Rusijom ne treba ni sa zapadom!

Br

Lijepe vijesti

Odgovori
Ve

Hoće li i MiGovi biti tamo onda?

Odgovori
Sr

RViPVO zaslužuju mesto na najprestižnijim događajima iz sveta vazduhoplovstva. Nadam se da je ovo samo početak i da ćemo ih viđati i na multinacionalnim vežbama pa da se stavi tačka na onaj glupi moratorijum.

Odgovori
Go

Pa tesko ako nastavimo da surujemo sa kinezima

Vl

Goran,
Eh, što ti je zapadna demokratija i slobodno tržište…

Vl

Nek je sa srecom.

Odgovori
Ac

Bezveze, umesto da u srce imperije posalju devetke SM da zaparaju usi saksoncima , ide ova skalamerija!?

Odgovori
Ra

Od Letećih zvezda ,Galeba,Jastreba,……
Učestvovali u svakom programu,letačkim umećem i atraktivnim figurama.
Hvalimo se učešćem na stajanci,gde će taj isti ,,Španac,,uraditi valjak ali sa nekom drugom posadom i drugim vlasnikom.

Odgovori
Н

Slazem se sa tvojim misljenjem u potpunosti umesto da su poslali nove mi35 i h145 modifikovan sa naoruzanjem posto smo mi prva zemlja na svetu koja je to uradila…

Ni

Ne vidim nikakav efekat slanja C-295 na RIAT 2024 gde će 3 dana biti na statici !? Setimo se MAKS 2013 kada je 3 dana nova Lasta 95 bila u zapećku na statici i krajnje skromni štand SDPR-a. Bez pokaznog letenja nikakav marketinški itd. efekat. Ako ne želimo da im bodemo oči modernizovanom MIG-29 kom , evo prilike koliko god nekome delovalo smešno , da odvojimo 1 mod. Orao M1 pa i G-4 sa čeonom termovizijom , namenski efektno farbana u digitalnoj odori istoj kao i prefafrbana prva plava Lasta 54011 sa stilizovanim ocilima duž vertikalca i Ikarom blizu kormila pravca. Makar pokušati a verujem da možemo i da u G-4 integrišemo sličan, skromniji digitalni kokpit kao kod mod. Orla M 1. U letnom delu se sigurno ne bi obrukali . Pored silnih neuporedivo znanijih i moćnih ptica sigurno bi bili magnet za spotere širom sveta. Na statici idealna prilika za postavku 4×128 mm laserski navođenih Munja, VRVZ-200, krilatih Fabovki 250 i VTI i VLATACOM 250, što da ne i krstarećeg Groma itd… ; Prilika da i te kako efektno pokažemo, najavimo povratak RV Srbije na velika vrata. 3 dana na stajanci nikakav efekat . Odlična prilika za promociju naše pameti ! Stajanje samo po sebi ne znači ništa. Nema stare tehnike već zarđalih, neinventivnih umova ; Mnogi će ovu ideju dočekati „na nož“ ; Poštujmo sebe da bi nas iko poštovao .

Odgovori
Be

Mislim kako za samu prisutnost na airshowu postoje odredjeni uvijeti koje zrakoplov i posada moraju udovoljiti.

A o sudjelovanju u letackom programu da i ne pricam.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor