[RAT U UKRAJINI] Rusija na severu Ukrajine otvorila novi front, još jedan uspešan ukrajinski raketni napad na Krim

17. maj 2024

[GLEDALI SMO I OCENJUJEMO] „Masters of the air“ – očekivano i veličanstveno!

16. maj 2024

Grčka u skorije vreme naručuje dodatne Rafale, na prodaju nudi 108 borbenih aviona

15. maj 2024

Novi premijer Vučević: „Opremanje novim višenamenskim borbenim avionima u zavisnosti od finansijskih mogućnosti“

15. maj 2024

Aero-klub Otočac restaurirao spoljni izgled svog C-47B nakon što je 47 godina bio izložen elementima

14. maj 2024

[REPORTAŽA] AIRVG 2024: Petokrake, premijera i oproštaj pred penziju

13. maj 2024

[RAT U UKRAJINI] Ukrajinci koriste besposadne čamce naoružane improvizovanim lanserima raketa vazduh-vazduh, raketne sisteme PVO Patriot Ukrajini želi da pošalje i Rumunija

10. maj 2024

[POSLEDNJA VEST] RV i PVO Vojske Srbije prvi put na aeromitingu RIAT, prvi put u inostranstvu sa novim vazduhoplovom

10. maj 2024

Srpsko RV i PVO javno prikazalo novi sistem za elektronsko ratovanje u okviru modernizacije aviona MiG-29SM+

7. maj 2024

Novi sistem raspoznavanja „svoj-tuđ“ prvi put uočen na avionima MiG-29SM+ srpskog RV i PVO

1. maj 2024

Tokom vežbe “Vihor 2024“ RV i PVO baziralo svoje letelice i na aerodromu Dubinje kod Sjenice

30. apr 2024

[RAT U UKRAJINI] Tajna isporuka američkih raketa ATACMS, teška situacija ukrajinskih snaga na frontu

27. apr 2024

Delegacija Nacionalne garde Ohaja sa RV i PVO Vojske Srbije ponovo o bezbednosti letenja

26. apr 2024

[POSLEDNJA VEST] Hrvatskoj isporučeno prvih 6 višenamenskih borbenih aviona Rafal

25. apr 2024

4. Vazduhoplovni samit jugoistočne Evrope – SEAS: Najveći regionalni skup vazduhoplovne industrije održan u Beogradu

25. apr 2024

[REPORTAŽA] Združena taktička vežba “Vihor 2024“: Izazovni meteo-uslovi, premijere i atraktivni nastupi avijacije

20. apr 2024

[RAT U UKRAJINI] Na Krimu najverovatnije pogođena još jedna ruska vazduhoplovna baza, hoće li Ukrajina napokon dobiti značajniju američku vojnu pomoć?

20. apr 2024

Argentina konačno rešila problem supersonične vojne avijacije, od Danske nabavljeni američki F-16

19. apr 2024

Iznad Kosova i Metohije danas leteo francuski izviđački avion King Air 350 ASLR

16. apr 2024

Vežba PVO “Štit 24“: Hrvatska vojska prvi put lansirala raketu sistema Mistral 3

16. apr 2024
[POSLEDNJA VEST] RV i PVO Vojske Srbije prvi put na aeromitingu RIAT, prvi put u inostranstvu sa novim vazduhoplovom
Srbija prvi put na međunarodnom aeromitingu sa novim vojnim vazduhoplovom, transportnim avionom C295MW / Foto: Dušan Atlagić, Tango Six

[POSLEDNJA VEST] RV i PVO Vojske Srbije prvi put na aeromitingu RIAT, prvi put u inostranstvu sa novim vazduhoplovom

Organizator najvećeg evropskog, i jednog od najvećih svetskih vojnih aeromitinga, Royal International Air Tatoo (RIAT) je na svom internet sajtu stavio na listu potvrđenih učesnika i Srbiju, koja će prvi put učestvovati na ovom događaju.

RV i PVO Vojske Srbije ne samo da će biti novi učesnik, već će prvi put na nekom aeromitingu biti prisutno sa novom letelicom iz svog inventara.

– Sa velikim zadovoljstvom najavljujemo da će ratno vazduhoplovstvo Srbije obezbediti jedan od svojih potpuno novih aviona C295MV za statički prikaz na RIAT 2024. Ovo je prvi put da Srbija šalje avione na RIAT i radujemo se što ćemo im u julu poželeti dobrodošlicu u RIAT porodicu kao 58. državi učesnici – navodi se u saopštenju organizatora.

RIAT 2024 održaće se u periodu od 19. do 21. jula ove godine, u vazduhoplovnoj bazi Ferford a srpski C295MW biće izložen sva tri dana aeromitinga. Biće to treće učešće Srbije na međunarodnom aeromitingu u poslednje četiri godine. Tango Six je 2021. izveštavalo iz Kečkemeta a prošle godine i iz Skoplja, kada smo pratili RV i PVO na ovim nastupima.

Na listi potvrđenih učesnika koja je poslednji put obnovljena juče, iz regiona u našem okruženju nalazi se Mađarska čiji će borbeni avion Gripen učestvovati u letačkom programu, Slovenija će biti prisutna sa tri vazduhoplova od kojih će leteli školski avion PC-9M dok će na statici biti izloženi PC-9 i C-27J (takođe nova slovenačka ‘‘ptica‘‘).

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Ne

Cekamo da Omnia napise: najzad da i vi ucestvujete sa normalnim drzavama prvi put u vasoj istoriji na normalnom aeromitingu sa nama drzavama pobednicama nad vasim Rusima :D

Odgovori
Da

Samo ih zavaravamo …hihihi

Mi

Pa mi smo neutralni i ako ne ucestvujemo na vezbama sa Rusijom ne treba ni sa zapadom!

Br

Lijepe vijesti

Odgovori
Ve

Hoće li i MiGovi biti tamo onda?

Odgovori
Sr

RViPVO zaslužuju mesto na najprestižnijim događajima iz sveta vazduhoplovstva. Nadam se da je ovo samo početak i da ćemo ih viđati i na multinacionalnim vežbama pa da se stavi tačka na onaj glupi moratorijum.

Odgovori
Go

Pa tesko ako nastavimo da surujemo sa kinezima

Vl

Goran,
Eh, što ti je zapadna demokratija i slobodno tržište…

Vl

Nek je sa srecom.

Odgovori
Ac

Bezveze, umesto da u srce imperije posalju devetke SM da zaparaju usi saksoncima , ide ova skalamerija!?

Odgovori
Ra

Od Letećih zvezda ,Galeba,Jastreba,……
Učestvovali u svakom programu,letačkim umećem i atraktivnim figurama.
Hvalimo se učešćem na stajanci,gde će taj isti ,,Španac,,uraditi valjak ali sa nekom drugom posadom i drugim vlasnikom.

Odgovori
Н

Slazem se sa tvojim misljenjem u potpunosti umesto da su poslali nove mi35 i h145 modifikovan sa naoruzanjem posto smo mi prva zemlja na svetu koja je to uradila…

Ni

Ne vidim nikakav efekat slanja C-295 na RIAT 2024 gde će 3 dana biti na statici !? Setimo se MAKS 2013 kada je 3 dana nova Lasta 95 bila u zapećku na statici i krajnje skromni štand SDPR-a. Bez pokaznog letenja nikakav marketinški itd. efekat. Ako ne želimo da im bodemo oči modernizovanom MIG-29 kom , evo prilike koliko god nekome delovalo smešno , da odvojimo 1 mod. Orao M1 pa i G-4 sa čeonom termovizijom , namenski efektno farbana u digitalnoj odori istoj kao i prefafrbana prva plava Lasta 54011 sa stilizovanim ocilima duž vertikalca i Ikarom blizu kormila pravca. Makar pokušati a verujem da možemo i da u G-4 integrišemo sličan, skromniji digitalni kokpit kao kod mod. Orla M 1. U letnom delu se sigurno ne bi obrukali . Pored silnih neuporedivo znanijih i moćnih ptica sigurno bi bili magnet za spotere širom sveta. Na statici idealna prilika za postavku 4×128 mm laserski navođenih Munja, VRVZ-200, krilatih Fabovki 250 i VTI i VLATACOM 250, što da ne i krstarećeg Groma itd… ; Prilika da i te kako efektno pokažemo, najavimo povratak RV Srbije na velika vrata. 3 dana na stajanci nikakav efekat . Odlična prilika za promociju naše pameti ! Stajanje samo po sebi ne znači ništa. Nema stare tehnike već zarđalih, neinventivnih umova ; Mnogi će ovu ideju dočekati „na nož“ ; Poštujmo sebe da bi nas iko poštovao .

Odgovori
Be

Mislim kako za samu prisutnost na airshowu postoje odredjeni uvijeti koje zrakoplov i posada moraju udovoljiti.

A o sudjelovanju u letackom programu da i ne pricam.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor