Poseta novog direktora SMATSA-e Nišu: Kontrolni toranj na „Konstantinu Velikom“ ponovo na dnevnom redu

12. mar 2025

[EKSKLUZIVNO] CAE „full motion level D“ A320 NEO simulator isporučen Vazduhoplovnoj akademiji

4. mar 2025

IATA izveštaj o bezbednosti letenja u 2024. godini: Sedam udesa sa smrtnim ishodom u okviru 40,6 miliona bezbedno obavljenih letova

26. feb 2025

Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

10. feb 2025

Er Srbija najavila rekordni profit od 50 miliona evra: „Miki Manojlović“, „Dejan Stanković“ i još jedan A319 od sada u vlasništvu kompanije

31. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Viz er u Beogradu prva žrtva američkih sankcija protiv NIS-a: Od juče u 15 časova mađarska avio-kompanija prestala da toči gorivo na „Nikoli Tesli“

22. jan 2025

Vozilo koje je danas upalo na aerodrom „Nikola Tesla“ – džip sa rotacionim svetlima, sa oznakama neidentifikovanog obezbeđenja

20. jan 2025

Posledice današnjeg upada neovlašćenog automobila na platforme „Nikole Tesle“ : Privremeno zatvoren prolaz kod Jat Tehnike, DCV menja granice aerodromskih zona i njihove pristupe

20. jan 2025

[EKSKLUZIVNO] Imenovan novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA)

17. jan 2025

[INTERVJU] Jirži Marek za Tango Six: Ekspanzija na tržištu Kine, poslovni rezultati i razmišljanja o globalnoj avio-industriji

17. jan 2025

KLM promotivna kampanja: Jeftiniji letovi do preko 30 destinacija

12. jan 2025

Novi termini za „English language proficiency test“ u Trening centru kompanije „Prince Aviation“

11. jan 2025

Er Frans promocija: Jeftiniji letovi iz Beograda za dobar početak godine

10. jan 2025

Erbas isporučio 766 putničkih aviona u 2024. godini

10. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Ministarstvo obrazovanja smenilo direktora Vazduhoplovne akademije Gorana Cvijovića

29. dec 2024

IATA analiza komercijalnog avio-saobraćaja Srbije: Kako Er Srbija i civilni vazduhoplovni sektor oblikuju ekonomiju zemlje

24. dec 2024

Er Srbija i Embraer potpisali ugovor za održavanje E195 flote

19. dec 2024

KLM u svoju zemaljsku ketering flotu uveo električne kamione

16. dec 2024

[POSAO] Prvi „Otvoreni dan“ u Beogradu za pilot kadet program „Wizz Aira“: Od nule do zaposlenja u avio-kompaniji kroz program finansiranja otvoren i za građane Srbije

13. dec 2024

[POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim državljanstvom i srpskim ICAO dozvolama u ponedeljak 16. decembra

12. dec 2024
ACI proglasio „Nikolu Teslu“ za jedan od najboljih aerodroma u kategoriji do 15 miliona putnika, najčistiji i aerodrom sa najposvećenijim osobljem
ACI treći put po redu uvrstio beogradski aerodrom u svoj program ocene i nagrađivanja / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

ACI proglasio „Nikolu Teslu“ za jedan od najboljih aerodroma u kategoriji do 15 miliona putnika, najčistiji i aerodrom sa najposvećenijim osobljem

ACI (Airport Council International) treći put je beogradski aerodrom Nikola Tesla uvrstio u svoja priznanja koja se, kako saopštava ACI, dele uz pomoć glasova putnika, u okviru njihovog ASQ programa nagrađivanja (Airport Service Quality).

Beogradski aerodrom, koji posluje u okviru „VINCI Airports“ grupacije, treći put je izabran od strane putnika za najbolji u Evropi u svojoj kategoriji. Ovog puta beogradskom aerodromu pripadaju rekordne 4 nagrade, saopštili su iz kompanije „Belgrade Airport“:

– Najbolji aerodrom po veličini od 5 do 15 miliona putnika godišnje u Evropi, aerodrom sa najposvećenijm osobljem, najudobniji aerodrom u Evropi i najčistiji aerodrom u Evropi.

ASQ program, u kojem učestvuje više od 400 aerodroma širom sveta, vodeći je pokazatelj zadovoljstva korisničkim iskustvom i predstavlja glas putnika iz celog sveta. Ove nagrade predstavljaju najveće moguće priznanje za aerodromske operatere, kao i priliku da se istakne posvećenost aerodroma širom sveta konstantnom unapređenju iskustva putnika.

Aerodrom Nikola Tesla Beograd jedan je od 3 aerodroma iz mreže aerodroma kompanije „VINCI Airports“ kog su putnici nagradili za izuzetno iskustvo u 2023. godini, a koji su nagrađeni u okviru ASQ programa kvaliteta usluge. – navodi se u saopštenju beogradskog aerodroma.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Me

Voditelju mažoretkinja nemojte ovo da kažete srčko će da ga strefi.

Odgovori
Mi

Ne vredi ta nagrada papira na kome je odstampama.

Si

Pomenutog treba obavestiti kada bude izložba rasnih bikova, opreme za semenjenje krava, mašinica za šišanje ovaca ili slično. Bez namere da vređam bikove i ovce, čovek je u nadzorom odboru veterinarske stanice Remetinec pa ipak mislim da se bolje razume u tu materiju.

Jo

@altina
Drago mi je za zagrebački aerodrom, ali BEG i ZAG su u dve različite kategorije. ZAG je u kategoriji 2-5, a BEG 5-15 miliona putnika. BEG je ove godine (2023) nagrađen u 4 od 5 kategorija: https://aci.aero/programs-and-services/asq/asq-awards-and-recognition/ BEG je i za 2022 bio nagrađen u jednoj kategoriji.
Među nagrađivanim aerodromima i i Skopje. Drago mi je da su aerodromi u regionu ocenjeni dobro.

Naši ljudi vole da pljuju po svome. La Guardia (Njujork) se sada renovira, ali pre renoviranja je u odnosu na BEG bila kao železička stanica u Lapovu. Frankfurt u odnosu na BEG (ali i na američke aerodrome) smrdi. WC na beogradskom aerodromu je na nivou američkih aerodroma, ispred Frankfurta i Amsterdama.

Ni

Ovo za osoblje pogotovu. Kakva glupost i laž. U istom periodu su bili radovi i na Gardemonu i na Tesli. Razlika nebo i zemlja. Tek na nekim delovima primetite da su radovi u toku. Ona bruka od spoljašnjeg izgleda, tamo je nepojmljiva. A o osoblju, koje je kod nas nesnađeno i nezainteresovano da pomogne putnicima u savlađivanju problema, nastalih lošom organizacijom na samom aerodromu, neću da trošim reči.

Odgovori
Vl

Tačno,osoblje katastrofa i sramota pogotovu pametnjakovićke na čekiranju karata

Pa

@Vlada
Nisu problem pametnjakovićke na čekiranju koliko pametnjakovići koji putuju avionom, a ne znaju ni gde idu, ni kad im je let, i bleje po aerodromu ‘a gde je ovo, a gde je ono’, a sve im piše. Aerodrom nam je topina, pogotovo za klijentelu koju uslužuje i opslužuje.

Pe

@pametnjakovic
Ovakav komentar zaslužuje pršutu i puter umesto margarina i parizera. Verujem da, na žalost, nikad niste išli dalje od svoje varoši. Na moju veliku žalost, aerodrom je krš…

Dr

Jel vi to pljujete po „VANCI“ !? Pa kako to da zapadnjaci loše vode Aerodrom „Nikola Tesla“ ?!
Koliko je meni poznato hejteri pljuju samo po Srpskim preduzećima . Da ste pljunuli na Air Serbia razumeo bi , u Srbiji cveta autošovinizam , ali , ovo je već novost da se pljuje po zapadnjačkim predizećima ili je samo vazno da se pljune po domaćem preduzeću ma ko da ga vodi ! E moji Srbi i ostali gradjani Srbije takva glupost je moguća samo u Srbiji i kigde više!
Naučimo se da cenimo domaće i poštujemo tudje tada će nam biti mnogo lepši zivot !

Go

@Pametnjaković

Ti „pametnjakovići“ koji putuju avionom su klijenti, a vi (pretpostavljam, po odabranom imenu) ste tamo da im to omogućite i olakšate. Vaš posao i jeste da im objasnite gde da idu i šta da rade, i deset puta ako treba, sa osmehom i ljubazno. Da oni znaju šta i kako, vi ne biste imali svrhu ni posao. Vaš stav je upravo ono što je problem – nerazumevanje posla kojim se bavite. Vaše je da pružite uslugu najbolje što možete, bez obzira kakav je klijent. Ako klijent prelazi granice, tu je obezbeđenje. Za sve ostalo – osmeh i strpljenje dok ne završite šta vam je posao. To kako ste plaćeni i kako vas firma tretira, to nije problem klijenta, to je vaš problem. Ako niste tretirani kako treba, izvolite u štrajk (i u tom slučaju imate moju punu podršku, makar ne putovao nikad više) ili nađite bolji posao. Nema opravdanja za neljubaznost i lošu uslugu.

Zamislite da odete kod automehaničara i da vam on kaže – prijatelju, ko te šiša, neću ja da ti ovo popravljam, da znaš da koristiš kvačilo ne bi imao ovaj problem. Išli biste opet kod tog automehaničara?

I, ne, aerodrom nije „topina“, nije ni blizu.

Nn

Jedan od najgorih aerodroma.Kasne letovi konstantno,u avionima ne rade aparati za kartice,osoblje uzasno,guraju kofere i ranceve pod noge.Jednom reciju uzas.Ko putuje,zna…

Odgovori
Gu

Jel ti znaš razliku između putnika, aviona, i aerodroma?

@

Па видиш да не зна.

Da

Ја прво помислио да је нека шала….

Odgovori
Da

Da je vest objavljena 1. aprila i nekako, ovako….

С

И коме сад ми обични смртници да верујемо?
Неком ACI (Airport Council International) или експертима у коментарима???????

Odgovori
Н

Ти иди возом.

Re

Dzaba brate moj svaki komentar,sta god da kazes napises DZABA,(MI tastatura EKSPERT SRBI)smo uvek bili najbolji selektori,sudije,generali posle bitke,strucnjaci na svakom polju.

Bu

BRAVO za Nikolu Teslu, nas ponos.

Odgovori
Mi

U danasnjem biznis svetu, da bi dobio nagradu za to i to, moras malo sam da se preporucis, nominujes, il šatro, neko iz tvog kruga da ti učini uslugu i nominuje te.
Vidim da su nagrade dodeljene glasovima putnika. Ne znam kako, ali tesla u par godina unazad sigurno ne bi mogla ni da dobije prelaznu ocenu, a ne da bude pohvaljena i da je proglase za jedan od najboljih aerodroma u kategoriji 5-15mil.
Meni je ovo čist, providan marketing, bez uporišta u realnosti.
Ono što bih želeo da vidim, jeste da se citav onaj pakao vec jednom resi i da mogu srecan da kazem – to je to. do tada, nisam ubedjen.

Odgovori
Re

Bitno da se pljuje sve svoje.

Odgovori

Neka obidju toalete samo. Pravi JU sentiment. Kao nekada sto su svuda bili majko moja.

Odgovori
Iv

Dobro, nije bolje ni u Frankfurtu. Dolazim iz Ženeve, ulazim u wc a tamo na podu sav sadržaj kojem mesto nije tu i par cm vode, bukvalno možeš nuždu sa ulaznih vrata da obaviš.

Ma

Odlicna usluga sve je cisto i uredno bravo za vansi.
Konacno priznanje zasluzeno….
Na frankfurtu samo sto ne ugazite u g…no .Djubreta svude…
Evropa polako postaje minorna nažalost niti ima radnika a polako i znanje im ponestaje.
Centar urbanog razvoja se seli na istok.

Ob

Izvinite, a šta fali toaletima? Na C gejtovima su svi renovirani, na A gejtovima je stari toalet kod Biznis kluba. Lepo mirišu (kod ulaza su aparati). Meni se desilo da sam ušla u kabinu u kojoj nije puštena voda i bilo je papira po podu ali to je ostavila gospođa ispred mene. Izašla sam iz kabine i čekala ispred sledeće. Žena koja čisti je ušla i sredila kabinu i rekla mi da sad mogu da uđem. I da li je za prljav toalet krivo osoblje koje čisti ili mi putnici?

Jo

@R
Izvini, na kojim aerodromima si bio u toaletima? U Frankfurtu ne moraš da gledaš oznake gde su toaleti, samo pratiš miris. Unutra moraš da paziš u šta gaziš. Kreditna kartica koja omogućuje pristup biznis klubovima je najbolja investicija za one koji lete po Evropi.

Jo

Bravo Tesla! Vidi se da koncesionar radi dobar posao.

Odgovori
Б

Одлична вест, идемо даље.

Odgovori
K

I am a traveller, and my impression is that the Belgrade Airport is definitely overrated by this insititute. The surrounding is not clean at all and it’s not convenient for travellers to get into the airport by taxi.

Odgovori
Dj

Nije da nije ali trebaju jos puno raditi na sebi i organizaciji kako bi zaista zavrijedili jedno takvo priznanje.

Odgovori
Pe

Posle vanrednih inspekcija DCV-a koji su našli propuste, sastanaka sa Ministarstvom Saobraćaja koje je tražilo „hitnu normalizaciju situacije“, neizdrživih jutarnjih gužvi cele letnje sezone zbog manjka osoblja za pasošku kontrolu, fijaska sa parkinzima, taksijima i prilazu aerodromu… oni su platili neko priznanje i to reklamiraju?
Nerealno

Odgovori
Pe

+ incident kada je vozač ostavio putnike na pogrešnom gejtu, pa su morali da prazne celu zonu iza pasoške kontrole.

Hi

Ma ne samo ove godine, nego placaju tri godine za redom, brate moj celicni…

De

Je li ovo neka pošalica ili šta?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs