Škola letenja „Prince Aviation“ traži predavače za PPL i ATPL kurseve

15. mar 2025

„Prince Aviation“ donira Saobraćajnom fakultetu: Renovirana učionica, donirana vazduhoplovna učila

14. mar 2025

Erbas i Robinson predstavili potpuno nove helikoptere H140 i R88

11. mar 2025

Direktorat pokrenuo krivične i prekršajne postupke povodom incidenata na „Nikoli Tesli“ u januaru

21. feb 2025

[POSLEDNJA VEST] Dvomotorni Teknam u Ečkoj sleteo sa uvučenim stajnim trapom, nije bilo povređenih

11. feb 2025

Novi termini za „English language proficiency test“ u Trening centru kompanije „Prince Aviation“

4. feb 2025

[POSLEDNJA VEST] Vučić iz Davosa: Kupujemo tri eVTOL letelice američke kompanije Arčer

20. jan 2025

Novi v.d. direktora Vazduhoplovne akademije Miroslav Lepir: „Sve organizacione jedinice zadržale svoje sertifikate, podnete tri ostavke, imenovan novi „accountable manager“ za Vršac“

18. jan 2025

Direktorat civilnog vazduhoplovstva povodom situacije u Vazduhoplovnoj akademiji: Svi prijavljeni događaji su obrađeni i procesirani

15. jan 2025

„Prince Aviation“ obavio do sada najduži čarter let: Od Ciriha do Rio de Ženeira preko Kabo Verdea

9. jan 2025

Savet roditelja Vazduhoplovne akademije protiv nove uprave: „15 rukovodilaca sa vazduhoplovnim sertifikatima podneće neopozive ostavke“

4. jan 2025

Smene u Vazduhoplovnoj akademiji: Direktorat civilnog vazduhoplovstva demantuje da postavlja rukovodioce

1. jan 2025

[POSAO] Beogradski „MPC Air“ traži Kapetana i Kopilota na avionu „Cessna Citation“ XLS+

29. dec 2024

[DELIMO KALENDARE] Osvojite kalendar kompanije „Prince Aviation“ za 2025. godinu

28. dec 2024

Još jedan budući program besplatnog letenja: DCV donirao novčana sredstva Vazduhoplovnom savezu za kupovinu jedrilice za obuku pilota

27. dec 2024

Makedonski Er Traktor primećen u Austriji 

26. dec 2024

Hrvatskoj policiji isporučeni helikopteri Subaru Bell 412EPX

18. dec 2024

[MEBAA 2024] Manji sajam, veće poslovne aktivnosti, AOC za manje od 60 dana i zapaženo srpsko prisustvo

14. dec 2024

[MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona

13. dec 2024

Visoka delegacija američkog „Garmina“ u poseti beogradskom „Prince Aviation-u“: Nastavak strateškog partnerstva za nove poslove modernizacije poslovnih aviona

11. dec 2024
Avio-služba Vlade Srbije: Osvežen izgled Lirdžeta 31, novi hangar u rebalansu državnog budžeta
Nova šema bojenja avio-službe sada i na Lirdžetu. Fotografisan u Glazgovu pred poletanje za Beograd / Foto: Mark Piancetini

Avio-služba Vlade Srbije: Osvežen izgled Lirdžeta 31, novi hangar u rebalansu državnog budžeta

Avio-služba Vlade Srbije nastavlja sa standardizovanjem šeme bojenja svojih aviona. Novi dizajn uočen je pre nekoliko dana na drugom avionu u floti, Lirdžetu 31A. Operatori flote aviona za prevoz državnih zvaničnika pominju se u rebalansu budžeta za ovu godinu u vezi izgradnje novog hangara u iznosu od 10 i po miliona evra.

Novi izgled državnog Lira premijerno je fotografisan 3. novembra kada je YU-BRZ prevezao potpredsednika Vlade i ministra unutrašnjih poslova Ivicu Dačića i delegaciju do Glazgova na 92. zasedanje Generalne skupštine Interpola.

Avion je dobio vizuelno rešenje koje je identično poslednjem nabavljenom avionu za vladinu flotu, Embraeru 135BJ „Legacy“ 600 YU-SRB.

Noćenje u Glazgovu pored RAF-ovog VIP Falkona 900LX / Foto Stewart Marshall

YU-BRZ je sa starom šemom bojenja fotografisan sredinom oktobra.

Avion je proizveden 1991. godine, državna avio-služba ga je kupila 2004. godine.

YU-BRZ 2004. godine kada je isporučen, na beogradskom aerodromu. U pozadini se vidi nekadašnji pripadnik „Žutićeve eskadrile“ i Aviogeneksa YU-AKH (vojni ev. br. 74301), predsednički 727-200 / Foto: Uroš Mitrović

Novi hangar

Vladina avio-služba je početkom godine počela sa izgradnjom svog hangara na aerodromu „Nikola Tesla“. Građevina je u letnjim mesecima poprimila svoj konstruktivni izgled, sa visinom krova koja može biti interesantna i indikovati da služba nije htela da se odrekne fizičke mogućnosti da u nekom trenutku u svoj budući hangar primi i avion veće kategorije od bizdžetova koje trenutno koristi.

„SuperJet International“ je 2017. godine predsedniku Srbije nudio VIP Suhoja, a pominjala se i želja za kupovinom nekog sličnog prerađenog Erbasa. Predsednik države sada do kontinentalnih destinacija leti u Legasiju, uz namenski opremljen Erbasov VIP helikopter Helikopterske jedinice MUP-a.

Novi hangar avio-službe Vlade Srbije u izgradnji / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Prema rebalansu budžeta Vlade Srbije, avio-služba je za tekuću i narednu godinu dobila ukupno 1,2 milijarde dinara (10,5 miliona evra) za „izgradnju hangara i pratećih objekata“. Iz državnog budžeta će ove godine za novu građevinu na „Tesli“ biti plaćeno 8,3 miliona evra, dok je za sledeću godinu planirana isplata od 2,1 milion evra.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Il

pitanje koje sebi postavljam je zašto srpsko vazduhoplovstvo nije odlučilo da se preseli na aerodrom Nikola Tesla od Batajnice, Nikola Tesla je mnogo moderniji i ispunjava očekivanja aerodroma u odnosu na Batajnicu

Odgovori
Su

Mozda je Batajnica pogodnija sa bezbedosnog aspekta, od dolaska VIP na aerodrom, preko bezbednosti letelica, pa do neometanja redovnog funkcionisanja aerodroma prolaskom VIP osoba kroz njega.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs