Konferencija u Nišu posvećena većem učešću žena u inženjerstvu: „Menzies Aviation“ održao radionicu u okviru projekta

4. dec 2024

Direktor MTU-a Lars Vagner preuzima Erbas: Od Nove Pazove do rekordne profitabilnosti

4. dec 2024

Pregled srpske civilne vazduhoplovne industrije u brojkama

3. dec 2024

[ANALIZA] Najbitnije i najinteresantnije stavke u Izmenama zakona o vazdušnom saobraćaju

2. dec 2024

Američki magazin „Global Traveler“ proglasio Er Srbiju za „Najbolju avio-kompaniju u Istočnoj Evropi“ u 2024. godini

1. dec 2024

Nakon 17 meseci rekonstrukcije glavna pista aerodroma „Nikola Tesla“ ponovo u funkciji

28. nov 2024

[INTERVJU] Direktor Menzis grupe Filip Joeinig o poslovanju u Beogradu i širenju u regiji

28. nov 2024

[CAPA konferencija u Beogradu] Podaci o vazduhoplovnoj industriji u 2024: Složena slika oporavka, izazova i transformacije

27. nov 2024

San Dijego, Džordžtaun i Hajderabad nove destinacije KLM-a

26. nov 2024

Er Srbija počela sa upotrebom održivog avio-goriva na letovima od Pariza

25. nov 2024

Vučić o štrajku dela zaposlenih u SMATSA-i: „Oblasna kontrola nečega se pobunila pa hoće veće pare, imaju 7000 evra platu pa štrajkuju“

26. okt 2024

[POSLEDNJA VEST] Deo zaposlenih Kontrole letenja Srbije i Crne Gore sutra ipak štrajkuje na sat vremena

25. okt 2024

[EKSKLUZIVNO] Jedan dan sa timom Jat Tehnike, unutar i oko Boinga 767: Kako izgleda konverzija putničkog u kargo avion

23. okt 2024

Valjevac opitni inženjer letač u Flajt Radar obilasku proizvodnog pogona kompanije Erbas u Mirabelu

18. okt 2024

60 tona robe nedeljno preko Atlantika: Er Srbija i „Globe Air Cargo“ sklopili strateško partnerstvo

17. okt 2024

SMATSA objavila konkurs za stipendiranje i obuku 24 kandidata za kontrolore letenja

16. okt 2024

Odgovor SMATSA-e jednom od sindikata agencije: „Netačno je da smo odbili da pregovaramo o novom kolektivnom ugovoru“

15. okt 2024

Sindikat Kontrole letenja Srbije i Crne Gore preti štrajkom

15. okt 2024

KLM zimski red letenja: Dva dnevna leta na liniji Beograd-Amsterdam

2. okt 2024

„Air France-KLM“ nastavljaju sa ulaganjem u zeleniji prevoz vazduhom: Ugovor o isporuci 1,5 miliona tona održivog avio-goriva

1. okt 2024
SEAS 2024: Potpisan ugovor za nabavku A320 „Full Flight“ Level D simulatora za Vazduhoplovnu akademiju, najavljena nabavka i FTD-a za tip helikoptera Erbas H145
Prva veća vest sa 4. Vazduhoplovnog samita jugoistočne Evrope / Foto: Dimitrije Ostojić, SEAS

SEAS 2024: Potpisan ugovor za nabavku A320 „Full Flight“ Level D simulatora za Vazduhoplovnu akademiju, najavljena nabavka i FTD-a za tip helikoptera Erbas H145

Vazduhoplovna akademija uskoro će postati vlasnik „Full Flight“ Level D simulatora za avion Erbas A320 nakon što je potpisan ugovor za njegovu nabavku od kanadske kompanije CAE. Ovo je jutros na otvaranju 4. Vazduhoplovnog samita jugoistočne Evrope SEAS objavila direktorka Kancelarije za dualno obrazovanje i nacionalni okvir kvalifikacija Gabrijela Grujić.

Kako je Grujić kazala, Vazduhoplovna akademija će tako postati korisnik Level D simulatora ali i „Flat Panel Trainera“ takođe za tip A320 (CAE 400 XR Series), dok je najavljena i nabavka FTD-a („Flight Training Device“) za tip helikoptera Erbas H145.

Grujić je potvrdila da se isporuka Level D simulatora očekuje za godinu dana.

– Danas mogu objaviti da je potpisan ugovor za simulator za Vazduhoplovnu akademiju koji će se instalirati u namenski izgrađenoj zgradi u okviru Vazduhoplovne akademije na Dorćolu.

Reč je o najvećoj investiciji u obuku vazduhoplovnog kadra kada je civilno vazduhoplovstvo Srbije u pitanju u poslednjih 30 godina. Naručeni prvi simulator biće trenutno tehnološki najmoderniji u ovom delu Evrope.

Zgrada za prvi simulator Vazduhoplovne akademije već je izgrađena na Dorćolu / Foto: Vazduhoplovna akademija

Ovaj simulator, sa ključnim dodatkom „Flat Panel Trainera“ koristiće se za obuku pilota putničkih aviona koji su prethodno svoju obuku završili u Nacionalnom vazduhoplovnom trening centru Vazduhoplovna akademija. Ova institucija će tako postati najkonkurentnija regionalna škola za obuku pilota putničkih aviona. – kazala je na otvaranju SEAS konferencije Gabrijela Grujić, dodavši da će nabavka simulatora imati i značaj za nacionalnu avio-kompaniju Er Srbiju koja će od sledeće godine tako moći da obučava svoje pilote za tip aviona Erbas A320.

– Er Srbija će tako, od sledeće godine, umesto da šalje pilote na obuku za ovaj tip aviona i redovne godišnje provere pilota na simulatoru u inostranstvo, sada imati opciju da to radi u našoj zemlji.

Plan Kancelarije za dualno obrazovanje i Vazduhoplovne akademije je da u narednom periodu nabavi i FTD („Flight Training Device“) za tip helikoptera Erbas H145 i time dodatno pozicionira Akademiju kao regionalnog lidera u obuci pilota. – kazala je Gabrijela Grujić.

Vazduhoplovni samit jugoistočne Evrope, najveća domaća i regionalna vazduhoplovna konferencija trajaće danas i sutra. Svi zainteresovani mogu naći više detalja na sajtu konferencije – www.seas.rs

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Ma

Bravo ljudi…sve se vraća na mesto gde je i počelo..

Odgovori
Je

Bravo! Drago mi je da je izabran respektabilan provajder simulatora za akademiju! Level D! Svaka čast!

Odgovori
Ne

Cae je pravi izbor i A320 sim je pun pogodak. Mene samo zanima sto to nije uradila Air Serbia u jednoj uspesnoj godini vec Vazduhoplovna akademija? Radi se o investiciji o par desetina miliona evra koju jedna mala skola svakako ne moze da isfinansira za razliku od aviokompanije

Odgovori
Dj

>> Radi se o investiciji o par desetina miliona evra koju jedna mala skola svakako ne moze da isfinansira

Vidis da moze.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs