Novi sistem raspoznavanja „svoj-tuđ“ prvi put uočen na avionima MiG-29SM+ srpskog RV i PVO

1. maj 2024

Tokom vežbe “Vihor 2024“ RV i PVO baziralo svoje letelice i na aerodromu Dubinje kod Sjenice

30. apr 2024

[RAT U UKRAJINI] Tajna isporuka američkih raketa ATACMS, teška situacija ukrajinskih snaga na frontu

27. apr 2024

Delegacija Nacionalne garde Ohaja sa RV i PVO Vojske Srbije ponovo o bezbednosti letenja

26. apr 2024

[POSLEDNJA VEST] Hrvatskoj isporučeno prvih 6 višenamenskih borbenih aviona Rafal

25. apr 2024

4. Vazduhoplovni samit jugoistočne Evrope – SEAS: Najveći regionalni skup vazduhoplovne industrije održan u Beogradu

25. apr 2024

[REPORTAŽA] Združena taktička vežba “Vihor 2024“: Izazovni meteo-uslovi, premijere i atraktivni nastupi avijacije

20. apr 2024

[RAT U UKRAJINI] Na Krimu najverovatnije pogođena još jedna ruska vazduhoplovna baza, hoće li Ukrajina napokon dobiti značajniju američku vojnu pomoć?

20. apr 2024

Argentina konačno rešila problem supersonične vojne avijacije, od Danske nabavljeni američki F-16

19. apr 2024

Iznad Kosova i Metohije danas leteo francuski izviđački avion King Air 350 ASLR

16. apr 2024

Vežba PVO “Štit 24“: Hrvatska vojska prvi put lansirala raketu sistema Mistral 3

16. apr 2024

Vazduhoplovni samit jugoistočne Evrope u Beogradu: Najava drugog dana konferencije

15. apr 2024

[RAT U UKRAJINI] Rusi i dalje napreduju, PVO Ukrajine na izdisaju

13. apr 2024

Renoviranje manevarskih površina i održavanje piste na aerodromu „Pukovnik-pilot Milenko Pavlović“ u toku

10. apr 2024

Višenamenski borbeni avion Rafal: Od nedostatka porudžbina do navale naručilaca

10. apr 2024

Vučić: Potpisivanje ugovora za Rafale u naredna dva meseca

9. apr 2024

Vazduhoplovni samit jugoistočne Evrope u Beogradu: Najava agende u civilnom delu dvodnevnog programa

9. apr 2024

[RAT U UKRAJINI] Intenziviranje ruskih ofanzivnih dejstava, Ukrajinci izveli napad besposadnim letelicama na do sada najudaljenije ciljeve unutar ruske teritorije

5. apr 2024

[POSLEDNJA VEST] Vučić 8. aprila sa Makronom o Rafalima, prvi put javno pomenuta potencijalna nabavka helikoptera H125M od Erbasa

4. apr 2024

Srpska ambasadorka u Parizu sa direktorom Dasoa, prva fotografija naoružanog hrvatskog Rafala

2. apr 2024
4. Vazduhoplovni samit jugoistočne Evrope – SEAS: Najveći regionalni skup vazduhoplovne industrije održan u Beogradu
Otvaranju SEAS-a 2024 prisustvovalo je preko 800 ljudi / Foto: Dimitrije Ostojić, Tango Six

4. Vazduhoplovni samit jugoistočne Evrope – SEAS: Najveći regionalni skup vazduhoplovne industrije održan u Beogradu

Četvrti vazduhoplovni samit jugoistočne Evrope SEAS održan je u hotelu Crowne Plaza 22. i 23. aprila. Sedma vazduhoplovna konferencija u organizaciji Tango Six Eventsa bila je do sada najposećeniji i medijski rekordno najpokriveniji događaj ovog tipa u domaćem i regionalnom vazduhoplovstvu. O SEAS-u se pričalo od Dnevnka 2 RTS-a, preko Avition Weeka, do gotovo svih mejnstrim medija u Srbiji i regiji.

SEAS je posetilo preko 1200 delegata iz preko 200 privatnih i državnih kompanija.

Otvaranju događaja prisustvovali su ambasadori Sjedinjenih Američkih Država, Francuske, Španije i Ujedinjenih Arapskih Emirata.

Na ovogodišnjem SEAS-u objavljeni su već potpisani ugovori ali došlo je i do potpisivanja ugovora i uspostavljanja poslovnih saradnji na samom događaju. Tango Six Events na svakom SEAS-u organizuje unapred zakazane B2B sastanke u izdvojenim prostorijama i ove godine ih je bilo preko 30.

Preko 1200 delegata posetilo je SEAS u oba dana / Foto: Dimitrije Ostojić, SEAS
Do sada najveće domaće okupljanje vazduhoplovne industrije u Srbiji i regiji / Foto: Dimitrije Ostojić, SEAS
Rekordan odaziv mejnstrim medija / Foto: Dimitrije Ostojić, SEAS

Najveća objava na SEAS-u svakako je bila ona vezana za potpisivanje ugovora o nabavci „Full Flight“ simulatora za Vazduhoplovnu akademiju. Takođe, kompanije Avionet i APS potpisale su ugovor o nabavci opreme za zamenu guma i sklapanje točkova putničkih aviona u vrednosti od 2 miliona evra.

SEAS je i ove godine imao šaroliku agendu koja je u oba dana, u trajanju od 9 sati dnevno, obrađivala teme avio-kompanija, aerodroma, proizvođača aviona, održivog poslovanja, generalne avijacije, vazduhoplovne proizvodnje i projektovanja, air-cargo biznisa i dronova u civilnoj i vojnoj upotrebi.

Agenda je bila podeljena u segmente panela i prezentacija. Renomirana CAPA bila je zadužena za deo programa posvećenog „airline“ biznisu / Foto: Dimistrije Ostojić, SEAS
Domaće kompanije izlagale su ispred glavne sale na štandovima / Foto: Dimitrije Ostojić, SEAS
Bili su prisutni i studenti sa pet fakulteta koji imaju dodira sa vazduhoplovnom industrijom / Foto: Dimitrije Ostojić, SEAS
SEAS je tradicionalno bio najbolja prilika za networking / Foto: Dimitrije Ostojić, SEAS
Učešće RV i PVO na jednom od panela posvećenom vojnim upotrebama dronova / Foto: Dimitrije Ostojić, SEAS
Štand kompanije Jugoimport / Foto: Dimitrije Ostojić, SEAS
SEAS je ugostio i klasu kadeta pilota Vojne Vazduhoplovne akademije / Foto: Dimitrije Ostojić, SEAS

Učestvovale su najveće regionalne avio-kompanije kao što su Er Srbija, Viz er, TAROM, Er Frans / KLM, dok su Erbas i Embraer već tradicionalno takođe bili prisutni.

Domaće kompanije koje se bave civilnom i vojnom vazduhoplovnom industrijom imale su i svoje štandove ispred glavne sale SEAS-a. Od Jugoimporta koji je izložio svoj vazduhoplovni program zajedno sa Utvom, preko kompaniae CENTUM, MUST Solutions, Sky Partner, PR-DC, Avionet, Asocijacije za dronove u privredi, Jat Tehnike i cargo-partnera.

Od ekskluziva imali smo predstavljanje prvog mlaznog motora u potpunosti razvijenog i proizvedenog u Srbiji, objavu planova za renoviranje Muzeja vazduhoplovstva, kao i mnoštvo drugih koji su bili pomenuti u preko 35 prezentacija i panela.

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Ne

Svaka cast. Tako se to radi. Hoce biti neki tekst o tom mlaznom motoru?

Odgovori
Mi

Bravo.
Da li ce biti objavljen video materijal sa konferencije

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs