Er Srbija najavila rekordni profit od 50 miliona evra: „Miki Manojlović“, „Dejan Stanković“ i još jedan A319 od sada u vlasništvu kompanije

31. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Viz er u Beogradu prva žrtva američkih sankcija protiv NIS-a: Od juče u 15 časova mađarska avio-kompanija prestala da toči gorivo na „Nikoli Tesli“

22. jan 2025

Vozilo koje je danas upalo na aerodrom „Nikola Tesla“ – džip sa rotacionim svetlima, sa oznakama neidentifikovanog obezbeđenja

20. jan 2025

Posledice današnjeg upada neovlašćenog automobila na platforme „Nikole Tesle“ : Privremeno zatvoren prolaz kod Jat Tehnike, DCV menja granice aerodromskih zona i njihove pristupe

20. jan 2025

[EKSKLUZIVNO] Imenovan novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA)

17. jan 2025

[INTERVJU] Jirži Marek za Tango Six: Ekspanzija na tržištu Kine, poslovni rezultati i razmišljanja o globalnoj avio-industriji

17. jan 2025

KLM promotivna kampanja: Jeftiniji letovi do preko 30 destinacija

12. jan 2025

Novi termini za „English language proficiency test“ u Trening centru kompanije „Prince Aviation“

11. jan 2025

Er Frans promocija: Jeftiniji letovi iz Beograda za dobar početak godine

10. jan 2025

Erbas isporučio 766 putničkih aviona u 2024. godini

10. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Ministarstvo obrazovanja smenilo direktora Vazduhoplovne akademije Gorana Cvijovića

29. dec 2024

IATA analiza komercijalnog avio-saobraćaja Srbije: Kako Er Srbija i civilni vazduhoplovni sektor oblikuju ekonomiju zemlje

24. dec 2024

Er Srbija i Embraer potpisali ugovor za održavanje E195 flote

19. dec 2024

KLM u svoju zemaljsku ketering flotu uveo električne kamione

16. dec 2024

[POSAO] Prvi „Otvoreni dan“ u Beogradu za pilot kadet program „Wizz Aira“: Od nule do zaposlenja u avio-kompaniji kroz program finansiranja otvoren i za građane Srbije

13. dec 2024

[POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim državljanstvom i srpskim ICAO dozvolama u ponedeljak 16. decembra

12. dec 2024

„Prince Aviation“ postaje prvi „Pratt & Whitney“ centar u Evropi za post rental inspekcije turboelisinih motora PW100 serije

6. dec 2024

Konferencija u Nišu posvećena većem učešću žena u inženjerstvu: „Menzies Aviation“ održao radionicu u okviru projekta

4. dec 2024

Direktor MTU-a Lars Vagner preuzima Erbas: Od Nove Pazove do rekordne profitabilnosti

4. dec 2024

Pregled srpske civilne vazduhoplovne industrije u brojkama

3. dec 2024
Direktor saobraćaja Er Srbije: „U narednih pet godina, svako ko bude imao ATPL u Srbiji ima velike šanse za posao kod nas“
"Svako ko ispuni standarde imaće zagarantovano zaposlenje" / Foto: Dimitrije Ostojić, Tango Six

Direktor saobraćaja Er Srbije: „U narednih pet godina, svako ko bude imao ATPL u Srbiji ima velike šanse za posao kod nas“

– Planovi zapošljavanja pilota Er Srbije su takvi da će u narednih pet godina svako ko ima adekvatnu pilotsku dozvolu najverovatnije imati posao kod nas. – izjavio je za Tango Six izvršni direktor za saobraćaj srpske nacionalne avio-kompanije, kapetan, Milan Malović.

Nakon više decenija depresije u pogledu zapošljavanja i vertikalne prohodnosti pilotskog kadra nakon što završe svoj ATPL, jedna izjava ključnog rukovodioca Er Srbije kada je planiranje pilotskog kadra u pitanju zavredila je posebnu pažnju.

Tango Six je prošle nedelje imao ekskluzivnu priliku da priča sa tri člana tima koji rukovode nacionalnom avio-kompanijom, deo razgovora odnosio se na pilotski kadet program Er Srbije za koji je konkurs objavljen prošlog četvrtka i koji je otvoren za prijave do  do srede.

Kandidati za obuku biće praćeni i od Vazduhoplovne akademije i od strane Er Srbije / Foto: Dimitrije Ostojić, Tango Six

Er Srbija je saopštila da će „perspektivne mlade pilotkinje i piloti odmah potencijalno biti angažovani po završetku školovanja“ a Malović za Tango Six priča da će budući kadet program biti još jedan korak kako ka kvalitetnijoj obuci najboljih kandidata, tako i prilika da Er Srbija kontroliše svoj budući kadar u kontekstu kvaliteta i usmeravanja:

– Razumećete moje mišljenje kao nekoga ko je došao iz organizovanog sistema, kao što je nekada bila Vazduhoplovna vojna gimnazija, kasnije Akademija. Nešto što se kroz istoriju pokazalo kao dobro i kvalitetno, imamo primere iz bliske istorije, gde god se sistematski ulagalo u nečiju karijeru, od prvih koraka, i gde je praćenje tih kandidata bilo stalno i konstantno, na kraju smo dobili dobar rezultat. Dobili smo kvalitetne ljude, znali smo apsolutno sve o njima.

Mislim da je to pravi način, da pilote školujemo kroz sopstveni program i da pristup školovanja koji je već započeo u Vazduhoplovnoj akademiji zadovoljava potrebe ne samo nacionalne avio-kompanije, već i vojske, Ministarstva unutrašnjih poslova i SMATSA-e.

Plan Er Srbije je dakle da se vrati dokazanim modelima. Da institucija vodi mladu osobu od prvih koraka letenja do zaposlenja, odnosno do svojih mnogih dostignuća kao pilot ili kao kontrolor leta, i tako dalje. Ono što će se uskoro desiti je dakle samo vraćanje na dokazane modele koji daju rezultate.

Učinićemo to na takav način da imamo siguran priliv pilota praktično svake godine, osiguraćemo da prirodni odliv nikada ne dovede u problem broj ljudi koji će leteti sutra. Tako da mislim da je ovo naš logičan, pravi izbor u ovom trenutku, da kroz ceo državni sistem, institucionalizaciju Vazduhoplovne akademije kao važnog segmenta u obuci vazduhoplovstva osiguramo budućnost kadra i, u našem slučaju, kadrovsku budućnost Er Srbije. – priča Malović i naglašava da će i Er Srbija i Vazduhoplovna akademija podjednako biti uključeni u selekciju kandidata:

– Svako ko ispuni standarde imaće zagarantovano zaposlenje. Na osnovu našeg zajedničkog dogovora, u prvom konkursu, deset kandidata će biti prijavljeno sada, proces praćenja kroz obuku će obavljati obe strane i prema njihovim standardima i našim, pratićemo ih kroz obuku, i na kraju ćemo odlučiti koje kandidate ćemo prihvatiti. – poručio je izvršni direktor za saobraćaj Er Srbije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Is

Interesantno je to kako niko nije shvatio da svim avionima treba kao prvo neka tehnička podrška (u vidu nekih mehaničara) da bi ti avioni bili ispravni i uopšte mogli da im svi ostali pristupe i da mogu da obave let. Čudo jedno kako niko ne primećuje tu jednu malu činjenicu koja je ključna da bi se obezbedio prvi uslov da avion može uopšte da poleti i da svi ostali u lancu mogu da obavljaju svoj posao vezan za civilni vazdušni saobraćaj !!!

Odgovori
br

Od onog momenta kad je JAT ukinuo let za Dubai jasno je bilo da je propao…Kupovina Wizz aira od strane Etihada je novi znak koji je ignorisan…Skupo je to naše beogradsko zadovoljstvo.

Odgovori
Iv

Etihad nije kupio Wizz.
Wizz je i dalje u većinskom vlasništvu Indigo partnera , originalnih osnivača i menadžmenta preduzeća.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs